Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání privátních značek DM

Vnímání privátních značek DM

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Havrdová
Šetření:22. 01. 2018 - 15. 02. 2018
Počet respondentů:235
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, jehož výsledky budou sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci. 

Pohodové vyplňování přeje Šárka.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete zboží v DM drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, tuto drogerii navštěvuji pravidelně.otázka č. 2, Občas ano, zboží ale nakupuji i v jiných drogeriích.otázka č. 2, Ne, zboží nakupuji zásadně v jiných drogeriích. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tuto drogerii navštěvuji pravidelně.11749,79 %49,79 %  
Občas ano, zboží ale nakupuji i v jiných drogeriích.10946,38 %46,38 %  
Ne, zboží nakupuji zásadně v jiných drogeriích.93,83 %3,83 %  

Graf

2. Prosím, seřaďte následující faktory podle jejich priority při nákupu.

1 - nejvyšší priorita

7 - nejnižší priorita

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.8412.355
složení3.3673.48
obal4.9072.208
vůně3.7082.003
pozitivní zkušenost s produktem2.2962.66
reklama6.1332.266
značka4.7482.366

Graf

3. Při nákupech v DM drogerii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vybírám pouze značkové produkty. → konec dotazníku, vybírám jak značkové produkty, tak i produkty privátních značek.otázka č. 4, vybírám pouze produkty privátních značek.otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vybírám jak značkové produkty, tak i produkty privátních značek.20992,48 %88,94 %  
vybírám pouze produkty privátních značek.125,31 %5,11 %  
vybírám pouze značkové produkty.52,21 %2,13 %  

Graf

4. Zaškrtněte, prosím, které z uvedených privátních značek znáte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Balea20994,14 %88,94 %  
Alverde16976,13 %71,91 %  
Denkmit12857,66 %54,47 %  
trend IT UP9341,89 %39,57 %  
babylove9241,44 %39,15 %  
DONTODENT9140,99 %38,72 %  
DAS gesunde PLUS7131,98 %30,21 %  
Profissimo5424,32 %22,98 %  
SauBär2812,61 %11,91 %  
Dein Bestes2712,16 %11,49 %  
žádnou z výše uvedených73,15 %2,98 %  

Graf

5. Existuje nějaký produkt spadající pod privátní značky DM drogerie, ke kterému se opakovaně vracíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7734,84 %32,77 %  
Balea209,05 %8,51 %  
Balea, Denkmit31,36 %1,28 %  
Denkmit31,36 %1,28 %  
Alverde31,36 %1,28 %  
Balea sprchové gely20,9 %0,85 %  
je jich mnoho20,9 %0,85 %  
Balea, Babylove20,9 %0,85 %  
Sprchové gely20,9 %0,85 %  
Balea, Trend It Up20,9 %0,85 %  
Balea krémy10,45 %0,43 %  
Lestidlo do mycky10,45 %0,43 %  
antibakteriální gel10,45 %0,43 %  
dekorativka Alverde (pudry, bronzery, bílá tužka aj.), žlučové mýdlo a prací prostředky Denkmit10,45 %0,43 %  
tělové krémy Balea10,45 %0,43 %  
chemie pro myčky10,45 %0,43 %  
Prací prášek na barevné prádlo Denkmit10,45 %0,43 %  
Balea tělový peeling10,45 %0,43 %  
přebalovací dečka pro děti, prací prášky Denkmit10,45 %0,43 %  
kočíčí žrádlo10,45 %0,43 %  
koupelové soli10,45 %0,43 %  
Balea, Alverde, trend it up10,45 %0,43 %  
šampony a kondicionery balea10,45 %0,43 %  
Celkove Balea vyrobky10,45 %0,43 %  
dětské zboží + potraviny10,45 %0,43 %  
alverde, denkmit, profissimo10,45 %0,43 %  
šampóny10,45 %0,43 %  
vit.C10,45 %0,43 %  
krémy pro problematickou pleť Balea, kosmetika Trend It Up10,45 %0,43 %  
Dein bestseller, balea10,45 %0,43 %  
Krém na obličej značky Balea10,45 %0,43 %  
Sprchové gely, mýdla, šampóny10,45 %0,43 %  
Je jich hodně, od líčidel po drogerii na úklid 10,45 %0,43 %  
Balea - tužidlo pro vlnité vlasy10,45 %0,43 %  
Pěna na holení Balea, holící strojek Balea10,45 %0,43 %  
babylove ubrousky sensitiv, hipp olej10,45 %0,43 %  
Schmutzfangtücher10,45 %0,43 %  
Psi tyčinky, čistič na sklo, prášek do myčky, sprchový gel10,45 %0,43 %  
Šumivé tablety das gesunde plus, lak na nehty trend IT up10,45 %0,43 %  
sprchové gely Balea10,45 %0,43 %  
šampony a kondicionéry Balea, kosmetika trend it up10,45 %0,43 %  
balea, dontodent, babylove10,45 %0,43 %  
Tablety a sůl do myčky a dezinfekce na prádlo DenkMit10,45 %0,43 %  
tekuté mydlo Balea, sprchový gél Balea10,45 %0,43 %  
Je jich vic10,45 %0,43 %  
balzámy na vlasy Alverde10,45 %0,43 %  
Haar Vital od DAS gesunde PLUS10,45 %0,43 %  
vlhčené ubrousky, korektor10,45 %0,43 %  
pleťová voda a mléko, odličovač na oči, vatové tampony, 10,45 %0,43 %  
Pasta na zuby dontodent, vlhčené ubrousky babylovr, mýsla a sprchové gely balea10,45 %0,43 %  
Balea sprchový gel10,45 %0,43 %  
prací prášek10,45 %0,43 %  
lak na vlasy Balea, dětské příkrmy BABYLOVE, ekologické tablety do myčky10,45 %0,43 %  
příkrmy babylove a dm bio10,45 %0,43 %  
denkmit mokré ubrousky s vůní jablek10,45 %0,43 %  
krmení pro králíky, piliny10,45 %0,43 %  
müsli10,45 %0,43 %  
ebelin odličovací tampony10,45 %0,43 %  
Balea lak na vlasy10,45 %0,43 %  
Holicí pěna od Balea10,45 %0,43 %  
Balea, Alverde, Denkmit10,45 %0,43 %  
je jich hodně10,45 %0,43 %  
deodorant - ale ted nevim jestli to je alverde nebo altera10,45 %0,43 %  
DM Bio mléko 10,45 %0,43 %  
krémy na ruce od alverde či baley10,45 %0,43 %  
Balea - čistící pěna na obličej10,45 %0,43 %  
šampony, sprchové gely, rtěnky, korektor, beauty blender10,45 %0,43 %  
Alverde - pudr, korektor, tužka na oči a tužka na obočí, trend IT UP laky na nehty10,45 %0,43 %  
vůně do sušičky, chemie do myčky, kosmetika pro děti10,45 %0,43 %  
krémy na tělo balea, matné nude rtěnky trenit up10,45 %0,43 %  
Balea sprchové gely a krémy na ruce, balea vazelína,dvoufázový odličovač očí, alverde masky na obličej10,45 %0,43 %  
Balea 10,45 %0,43 %  
kondicionéry Balea, odličovací tamponky Ebelin10,45 %0,43 %  
balea olejova lazen do vody , denkmit wc tablety 10,45 %0,43 %  
šampon alverde, sprchový gel Balea10,45 %0,43 %  
Arganovy šampon10,45 %0,43 %  
Balea sprchové gely, krémy, pleťové masky10,45 %0,43 %  
Balea odličovací voda, krémy na obličej, na ruce, sprchové gely, čistící gely, peelingy, Trend It Up různé druhy dekorativní kosmetiky, Denkmit práci a čistící prostředky10,45 %0,43 %  
alverde deodorant10,45 %0,43 %  
Magnesium, sprchova gely, mezizubni kartacky10,45 %0,43 %  
holící pěna pro ženy10,45 %0,43 %  
Sprchové gely od Baley 10,45 %0,43 %  
nevim z hlavy10,45 %0,43 %  
denk mit- prací a čisticí prostředky, prášek do myčky, 10,45 %0,43 %  
tahací ubrousky, hygienické vlhčené ubrousky na kliky;10,45 %0,43 %  
Dontodent10,45 %0,43 %  
dětské potřeby, čistící prostředky10,45 %0,43 %  
žrádlo pro kočky, krémy10,45 %0,43 %  
Suchý šampón Balea10,45 %0,43 %  
Das gesunde Plus - vitaminy, naplasti, doplnky stravy (lnena seminka, apod.)10,45 %0,43 %  
Balea -gel na holení, deodoranty, Denkmit (asi - možná Profissimo)- vůně do domácnosti, difuzéry10,45 %0,43 %  
Balea - pleťové masky 10,45 %0,43 %  
Balea rasier gel10,45 %0,43 %  
Trend it up10,45 %0,43 %  
gel na holení, odličovač očí 10,45 %0,43 %  
Balea sprchové gely, tekuté mýdlo, denk mit přípravky na praní a do záchodu10,45 %0,43 %  
sprchové gely, opalovací krémy10,45 %0,43 %  
Balea pečující kosmetika10,45 %0,43 %  
Tampony, sampony, mydla10,45 %0,43 %  
prací gel10,45 %0,43 %  
Alverde, pár kosmetických produktů10,45 %0,43 %  
Sau Bar pěnové mýdlo pro děti10,45 %0,43 %  
krém na ruce a nohy od baley10,45 %0,43 %  
Tabletky na vlasy10,45 %0,43 %  
Balea šampóny a perličky do koupele10,45 %0,43 %  
Alverde šampon pro suché vlasy10,45 %0,43 %  
denk mit nature: pleny nature eko, nature wc gel, nature tablety do mycky, lahve a savicky babylove, lahve pro vetsi deti, krem na opruzeniny babylove,zubni pasty dontodent, mezizubni kartacky dontodent, kremy Alverde, sampony pro deti Saubar a Alverde10,45 %0,43 %  
Babylove vlhčené ubrousky10,45 %0,43 %  
dein bestest - kočičce moc chutnají10,45 %0,43 %  
většina produktů10,45 %0,43 %  
Balea sprchový gel vanilka a kokos10,45 %0,43 %  
Alverde Čisticí gel s mořskou řasou10,45 %0,43 %  
Alverde, Balea10,45 %0,43 %  
Odlicovaci tampony, vlhcene ubrousky babylove, pena na holeno damska od Balea, tekuta mydla, sprchove gely, 10,45 %0,43 %  
masku na obličej od Alverde10,45 %0,43 %  

Graf

6. Produkty privátních značek DM drogerie se kvalitou vyrovnají dražším značkovým produktům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím11250,68 %47,66 %  
souhlasím7333,03 %31,06 %  
nevím2611,76 %11,06 %  
spíše nesouhlasím104,52 %4,26 %  

Graf

7. Nabídka produktů privátních značek DM drogerie je dostatečná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9944,8 %42,13 %  
spíše souhlasím8839,82 %37,45 %  
nevím2310,41 %9,79 %  
spíše nesouhlasím104,52 %4,26 %  
nesouhlasím10,45 %0,43 %  

Graf

8. Vzhled produktů privátních značek DM drogerie se mi líbí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10647,96 %45,11 %  
spíše souhlasím8538,46 %36,17 %  
nevím188,14 %7,66 %  
spíše nesouhlasím114,98 %4,68 %  
nesouhlasím10,45 %0,43 %  

Graf

9. Produkty privátních značek DM drogerie jsou dostatečně propagovány.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6830,77 %28,94 %  
spíše nesouhlasím6428,96 %27,23 %  
spíše souhlasím4821,72 %20,43 %  
souhlasím3114,03 %13,19 %  
nesouhlasím104,52 %4,26 %  

Graf

10. Prosím, vyberte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem žena.19588,24 %82,98 %  
Jsem muž.2611,76 %11,06 %  

Graf

11. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 26 let12355,66 %52,34 %  
27 - 45 let6830,77 %28,94 %  
46 - 70 let209,05 %8,51 %  
mladší 18 let104,52 %4,26 %  

Graf

12. Váš statut je:

Pokud jste:

-student i zaměstnaný - zvolte -> zaměstnaný

-důchodce i zaměstnaný - zvolte -> zaměstnaný

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný13058,82 %55,32 %  
student6629,86 %28,09 %  
na mateřské/rodičovské dovolené146,33 %5,96 %  
nezaměstnaný62,71 %2,55 %  
důchodce52,26 %2,13 %  

Graf

13. Při návštěvě drogerie nakupujete zboží:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro rodinu (partner, děti, rodiče, …).12456,11 %52,77 %  
pouze pro sebe.9743,89 %41,28 %  

Graf

14. Jaký je Váš měsíční rozpočet na nákupy drogistického zboží?

Pokud jste v předchozí otázce uvedla:

-pouze pro sebe - uvažujte, jaký je měsíční rozpočet pouze pro Vás

-pro rodinu - uvažujte, jaký je měsíční rozpočet pro Vaši rodinu 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 500 Kč10346,61 %43,83 %  
501 – 1 000 Kč8237,1 %34,89 %  
1 001 – 3 000 Kč3314,93 %14,04 %  
více než 3 000 Kč31,36 %1,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Zaškrtněte, prosím, které z uvedených privátních značek znáte.

  • odpověď babylove:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 12. Váš statut je:

12. Váš statut je:

  • odpověď student:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladší 18 let na otázku 11. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

13. Při návštěvě drogerie nakupujete zboží:

  • odpověď pro rodinu (partner, děti, rodiče, …).:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 12. Váš statut je:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 001 – 3 000 Kč na otázku 14. Jaký je Váš měsíční rozpočet na nákupy drogistického zboží?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete zboží v DM drogerii?

2. Prosím, seřaďte následující faktory podle jejich priority při nákupu.

3. Při nákupech v DM drogerii:

4. Zaškrtněte, prosím, které z uvedených privátních značek znáte.

5. Existuje nějaký produkt spadající pod privátní značky DM drogerie, ke kterému se opakovaně vracíte?

6. Produkty privátních značek DM drogerie se kvalitou vyrovnají dražším značkovým produktům.

7. Nabídka produktů privátních značek DM drogerie je dostatečná.

8. Vzhled produktů privátních značek DM drogerie se mi líbí.

9. Produkty privátních značek DM drogerie jsou dostatečně propagovány.

10. Prosím, vyberte.

11. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

12. Váš statut je:

13. Při návštěvě drogerie nakupujete zboží:

14. Jaký je Váš měsíční rozpočet na nákupy drogistického zboží?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete zboží v DM drogerii?

2. Prosím, seřaďte následující faktory podle jejich priority při nákupu.

3. Při nákupech v DM drogerii:

4. Zaškrtněte, prosím, které z uvedených privátních značek znáte.

5. Existuje nějaký produkt spadající pod privátní značky DM drogerie, ke kterému se opakovaně vracíte?

6. Produkty privátních značek DM drogerie se kvalitou vyrovnají dražším značkovým produktům.

7. Nabídka produktů privátních značek DM drogerie je dostatečná.

8. Vzhled produktů privátních značek DM drogerie se mi líbí.

9. Produkty privátních značek DM drogerie jsou dostatečně propagovány.

10. Prosím, vyberte.

11. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

12. Váš statut je:

13. Při návštěvě drogerie nakupujete zboží:

14. Jaký je Váš měsíční rozpočet na nákupy drogistického zboží?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Havrdová, Š.Vnímání privátních značek DM (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://vnimani-privatnich-znacek-dm.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.