Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání prodejen Albert jeho zákazníky

Vnímání prodejen Albert jeho zákazníky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zbyněk Rada
Šetření:12. 04. 2010 - 23. 04. 2010
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):20 / 15.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je součástí mé diplomové práce na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Jedná se o otázky týkající se obecně nakupování, spokojenosti s nákupem v super/hypermarketu Albert. Chci zjistit názory zákazníků, abych na jejich základě vypracoval doporučení pro management Aholdu, jak zlepšit své služby.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Na otevřené otázky odpovídejte cokoliv, co Vás první napadne. Jde mi opravdu o Vaše bezprostřední názory, ne o složité a dlouhé přemýšlení.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12086,96 %86,96 %  
Ne1813,04 %13,04 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.-3. týdně3630 %26,09 %  
1. týdně2218,33 %15,94 %  
Několikrát do roka1613,33 %11,59 %  
1. za dva týdny1411,67 %10,14 %  
1. měsíčně1310,83 %9,42 %  
2.-3. za měsíc119,17 %7,97 %  
4.-5. týdně75,83 %5,07 %  
Každý den10,83 %0,72 %  

Graf

3. 3) Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7058,33 %50,72 %  
Ano5041,67 %36,23 %  

Graf

4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco2028,57 %14,49 %  
Billa1622,86 %11,59 %  
Kaufland811,43 %5,8 %  
Interspar710 %5,07 %  
Globus45,71 %2,9 %  
Samoobsluha s max. 2 pokladnami45,71 %2,9 %  
Lídl45,71 %2,9 %  
Samoobsluha s více jak 2 pokladnami22,86 %1,45 %  
nic22,86 %1,45 %  
Coop11,43 %0,72 %  
nedá se říct, který je nejčastější11,43 %0,72 %  
Penny Market11,43 %0,72 %  

Graf

5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.-3. týdně3651,43 %26,09 %  
1. týdně2028,57 %14,49 %  
4.-5. týdně68,57 %4,35 %  
1. za dva týdny45,71 %2,9 %  
Každý den34,29 %2,17 %  
2.-3. za měsíc11,43 %0,72 %  

Graf

6. Proč nakupujete právě v tomto obchodě, v porovnání s Albertem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Albert je daleko, Jednotu mam pod oknem

Albert je dražší, je regály jsou moc u sebe a dva lidi už se tam těžko vyhýbají, působí stísněně. Když člověk trefí odpolední špičku, tak jsou otevřené 2 pokladny z 5 a fronty vedou až doprostřed prodejny. Potom se nedá dostat k některým regálům. Špatná organizace! V Kauflandu je výrazně víc místa, přijatelnější ceny, větší výběr zboží a širší spektrum.

Albert je velmi drahý, přičemž kvalita mnou nakupovaných výrobků je shodná v obou prodejnách.

bližší

bližší dostupnost, nemusím někam jezdit

dostupnost větší výběr

Dostupnost obchodu, vzhledem k bydlišti

Dostupnost, velikost, návaznost na další obchody a služby. Velké množství výrobků.

hlavním důvodem je vzdálenost

je blíž

je blíž

Je blíž.

Je blíž.

Je blíž.

je blíže

Je blíže autobusové zastávce

je blíže mému bydlišti

je dostupnější mému bydlišti

je lepší

Je levnější.

Je na cestě, nemusím nikam zajíždět ani složitě parkovat.

Je nejblíž

Je nejblíž mému bydlišti a myslím, že mají vždy kvalitní ovoce a zeleninu.

je nejbližším obchodem od mého bydliště

je pro mne dostupnější, mají i výrobky z čistě kozího a ovčího mléka a sóji, na kterých závisím

Je prostě blízko domova, chodím tam jen pro potraviny. Albert zas mám nejblíže práci, nicméně i v super/hypermarketech nakupuji jen potraviny.

je při cestě

je při cestě domů

Je tam lepší výběr potravin.

Je to po cestě za přítelkyní a zároveň rychlé.

je v místě bydliště

je v současnosti dostupnější

Jiné a podle mě lepší potraviny

lepsi dostupnost..vetsi vyber

lepší cena/kvalita

Lepší ceny, částečně i otázka zvyku

Lepší dostupnost a nižší ceny u stejného zboží

lepší možnost parkování

lepší nabídka, kvalitnější zboží

lepší sortiment zboží

levnejsi

levnější, lépe orientovaný prostor, lepší ovoce a zelenina

levnější, větší výběr, čistota

Má lepší maso :) Je tam levněji a celkově je Globus nejlepčí :))

Má lepší sortiment a je dostupnější.

Mam ho nejbliz.

Mám ho nejblíže cca 100 metrů, i když nabídka zboží mi příliš oproti Albertovi nevyhovuje. Nakupuji zde základní potraviny a jiné zboží - minerálky, džusy, pivo, cukr, mouku, papírenská zboží a jiné. Je zde menší sortiment než v Albertovi, méně kvalitní zelenina a ovoce, uzeniny pouze vakuované, ty však převážně nakupiji v řeznictví.

Menší fronty a příjemnější obsluha + nezkažené salámy.

nižší ceny

nižší ceny, větší výběr zboží, rychlejší obsluha u pokladen

Pro mne je méně dostupný. Je daleko z města asi 2km a nevede k tomuto obchodu ani nějaká pěší cesta.

prodejna Interspar je v bezprostřední vzdálenosti od místa bydliště

Prodejny Albert jsou dál a po cestě jsou pro mě z ruky

profesionální přístup a igelitky zdarma :D

protoze beru jen pecivo, mliko, neco k tomu... zadny velky nakupovani, vetsinou tak do stovky

protoze je na kraji mesta a Albert je na opacnem konci

Protoze je v miste bydliste a je levnejsi.

Protože je podstatně blíž

protože v albertu je malý sortiment biopotravin a celkově všeho, teď jen všude dává svou značku Albert Quality, která kvalitní není ani náhodou. Výrobky, co jsem tam kupovala, už neprodává. Nemám tam co nakupovat.

Rozsáhlejší a rozmanitější nabídka, lepší ceny.

širší a kvalitnější sortiment

Širší výběr, více věcí z ciziny.

vacsi vyber, lepsie ceny, paradoxne ale horsia dostupnost

větší sortiment, nižžší ceny, kratší čekání na pokladnu

větší výběr

Větší výběr zboží, lepší dostupnost a parkování než nejbližší Albert

větší výběr, nižší ceny

výhodnější poloha, lepší dostupnost, větší prodejna - širší nabídka zboží, mírně lepší ceny

vždy čerstvá zelenina,ovoce, příjemné ceny, v blízkosti domu

zvyk, vím, kde co je

7. Proč nakupujete nejčastěji právě v super/hypermarketu Albert, v porovnání s jinými obchody?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Blízkost bydliště.

blízkost prodejny

Blízkost prodejny, dobré ceny a široký sortiment

blízkost umístění prodejny, přehledné řazení zboží, velký výběr, osobnější charakter

Deset minut pěšky - ze supermarketů ho mám nejblíže.

Dostatek prostoru, zboží vyrovnané v regálech, široký sortiment

Je blízko, dobrá zelenina i pečivo

je nejblíž

je nejblíž

je nejblíž

je nejblíž

je nejblíž

je nejblíž

je nejblíž bydliště

Je nejblíž mého bydliště.

je nejblíž mému bydlišti

je nejblíž mému přechodnému studentskému "domovu"

Je nejblíž od bytu :)

je nejblíž, jinak mám raději jiné

Je nejblíž, má dobré ceny a široký sortiment

Je nejblíž, po cestě.

Je nejblíž, v docházkové vzdálenosti.

Je nejblíž.

Je nejblíž.

Je nejblíže mému bydlišti.

Je přímo v místě bydliště,dobře zásobený,vyhovující struktura sortimentu.

je to blízko a ceny i sortiment ujdou

je to nejbližší prodejna surovin...

Jelikož je nejlblíže mému bydlišti

Jsem tam zvyklá nkupovat, vyznám se tam, dobře se mi tam nakupuje.

Lebo je to najblizsie k privatu:-)

Mám dvě prodejny Albertu po cestě ze školy i z práce.

mam ho nejbliz domu

mam ho nejblize a jsem spokojena se sortimentem co nabizi, predevsim s cerstvou zeleninou a ovocem

mám ho nejblíže bydlišti

Mám ho nejblíže domu, asi 3 min. A spokojenost s nabízeným zbožím. Je to jediny supermarket v našem městě. Ostatní jsou v okolních okresních městech.

mám ho po cestě do školy

mam ho vedle domu a jsem spokojena s sirokou nabidkou zeleniny, peciva...

Mám to při cestě do/z práce

Mám to tam nejblíž.

neboť se nachází nejblíž mé domácnosti

Protoze je nejbliz

protoze pobliz meho bydliste jine vetsi potraviny nejsou, na sortiment jsem si zvykla a jsem s nim spokojena

Protože je u domu.

Supermarket je nejblížší větší obchod a hypermarket má velkou nabídku a dobré slevové akce, které využíváme.

Širší sortiment

V těchto obchodech je dobré vystupování zaměstnanců. Skvělá zelenina. A s porovnání s ostaními obchody levněji.

vzdálenost od bydliště

ze zvyku, dobrá dostupnost, široká nabídka zboží i toho kvalitnějšího

znám to tam

8. Jaké další prodejny navštěvujete alespoň 1. týdně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco3125,83 %22,46 %  
Billa2823,33 %20,29 %  
Samoobsluha s max. 2 pokladnami2420 %17,39 %  
Lídl119,17 %7,97 %  
Interspar119,17 %7,97 %  
kaufland97,5 %6,52 %  
žádné97,5 %6,52 %  
Samoobsluha s více jak 2 pokladnami86,67 %5,8 %  
Globus43,33 %2,9 %  
Penny Market32,5 %2,17 %  
Brněnka21,67 %1,45 %  
Hruška10,83 %0,72 %  
Večerka10,83 %0,72 %  
jen tu jednu samosku viz nahoer10,83 %0,72 %  
zdravá výživa10,83 %0,72 %  
Kaufland přeci ! :)))10,83 %0,72 %  
žádnou10,83 %0,72 %  
menzu10,83 %0,72 %  
drobni prodejci zeleniny10,83 %0,72 %  
Makro10,83 %0,72 %  
občas Billa a Tesco10,83 %0,72 %  
žádnou jinou tak často nenavštěvuji10,83 %0,72 %  
malé krámky10,83 %0,72 %  
COOP10,83 %0,72 %  
zadnou10,83 %0,72 %  
pultový prodej, večerky, zelenina10,83 %0,72 %  

Graf

9. S čím jste spokojen/a v super/hypermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Celkově poměrně slušný výběr.

ceny

Ceny

ceny

ceny

cerstve pecivo

čerstvé pečivo

čerstvé pečivo, poměrně dobrý výběr zboží

čerstvé potraviny, nejsou fronty u pokladen

čerstvost pečiva, uzeniny

čerstvost pečiva, uzeniny

čerstvost potravin

Dobrá nabídka potravin pod značkou Albert.

dobrá struktura sortimentu

Dobré pečivo,správná příprava sýrových nářezů - menší gramáž v balení,dobrý způsob balení do ochranných folií-nekazí se,dobrá nabídka a výběr ovoce,zeleniny.

Dobrý sortiment zeleniny, kvalitní výrobky

Dopoledne tam většinou nikdo není, tak je tam klid na nákupy, ale to není zásluha Alberta.

Hlavně je dobrá nabídka ovoce a zeleniny, velký sortiment jogurtů, sýrů, vína, čajů, koření, těstovin, pečiva.

Hypermarket - zajímavé slevové akce na námi používaný sortiment

chodím tam vlastně jen proto, že ho mám nejblíž

je malý, ale seženu tam vše co potřebuji

Je nejblíž od bytu

je po cestě

je vždy blízko dopravního uzlu

Jejich suroviny jsou téměř vždy čerstvé

Každý obchod je stejný.

kvalita ovoce a zeleniny

kvalita zeleniny, obsluha

Mají dobrý výběr masa.

Mají docela dobrý výběr potravin a hlavně berou stravenky.

Mají hodně prodejen a že berou stravenky,ceny taky nejsou až tak špatné...

Maji jiny sortiment, nez v me blizke Bille. Maji jine vyrobky v akci, nez v Bille.

Mají výhodné akce a výborné čersté pečivo. Tento obchod je systematicky uspořádaný.

moderní vzhled

nabidka zbozi, zeleniny, cerstveho peciva.... rozsah nabizenych surovin, vcetne exoticke kuchyne - napr. vyrobky mexicke, thajske kuchyne.

Nabídkou pečiva

ne

nenakupuji tam skoro vubec, nemohu odpovedet

nenapadá mě nic, čím by se lišila od průměru.

nevím

nevim, nakupuju tam malo

Nevím.

Nevím.

nic extra, obchod jako spousta jiných

Nic konkrétního mne nenapadá.

nic mě nenadchlo

nic, krom toho že berou stravenky

Nic, s čím bych byl nadmíru spokojen.

Obsluha je v pohodě, věci jsou na svých místech a ne někde v krabicích. Sem-tam jsou i fakt velké slevy, ale záleží na tom, jestli to zboží zrovna potřebuji.

Otvírací doba.

pecivo

pecivo, ovoce a zelenina, mlecne vyrobky

pečivo

pečivo - chutné, čerstvé

pečivo - pokud zrovna nedošlo :-(

Poloha prodejny.

pořádek

pouze, že jej mám blízko od domu, jinak s ničím

prijemne prostredie, celkom fajn usporiadanie tovaru

prostředí

prostředí, ceny, akce

přehledné řazení zboží, velký výběr, osobnější charakter

Příjemné vystupování zaměstnanců.

relativne dobry pecivo..... jakoze vim ze to nekde meli v reklame a ta reklama byla tezce, tezce moc prehanana.... ale semtam si tam neco koupim co tam (snad) vyraabeji

relativně příznivé ceny

s čerstvostí ovoce a zeleniny

S čerstvým pečivem a zeleninou.

s dostupností supermarketů, s vyberem sortimentu v obchodech (tyka se potravin)

S kráječem chleba.

S nabídkou pečiva.

S nějterými jejich výrobky

s nicim extra

s ničím

s ničím, ale někdy se musím obětovat, páč to tak zrovna vyjde...

s organizaci obchodu

S otvírací dobou.

S pečivem

s pečivem

S poměrem cena:kvalita, zvlášť u ovoce a zeleniny. Ani s masem a pečivem nemám žádné špatné zkušenosti.

S prostredim a cerstvymi potravinami

s velkým výběrem produktů

Se sortimentem zboží

síť prodejen v okolí mého bydliště

Slevové akce, dobré pečivo

sortiment

Sortiment

sortiment a některé ceny

sortiment oveoce, zeleniny a pečiva

Široká nabídka pečiva, hotových jídel do mikrovlnky, překvapivě dobé maso

široká nabídka zboží i toho kvalitnějšího

široká síť prodejen, relativně dobré ceny v porovnání s podobně velkými prodejnami (Billa, Lidl, Penny, Plus)

Široký sortiment zboží.

Široký sortiment, kvalita zboží, přehlednost, výhodné akce.

široký výběr

široký výběr pečiva, mléčných výrobků

široký výběr, příjemná obsluha, každý den zlevněn jiný druh pečiva

šíře sortimentu

To, že ho mám 5 minut od sebe a občas se tam najde slušný maso.

usporadani prodejny, dostupnost

uspořádanost a čistota

velký výběr

Velký výběr sortimentu a dobré ceny.

velký výběr zeleniny a ovoce

velmi ochotný personál, obllíbené výrobky

viz. odpověď 7

Vlastní pekárna a čerstvé pečivo.

vlastní pekařství

výběr

výběr

výběr

výběr a kvalita zboží v odvětví ovoce zelenina

výběr ovoce a zeleniny

vyber peciva

Výběr zboží

výběr zboží

výběr zboží

Výběr zeleniny a ovoce.

Výborné čerstvé pečivo

vyhovuje mi pouze díky dostupnosti v blízkosti bydliště

Z supermarketů v našem městě nějširší nabídka.

10. S čím jste nespokojen/a v super/hypermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

----

ani nevim

Casto chybi zbozi, fronty u pokladen, neochotny personal, neni pecivo uz hodinu pred zavirackou

cena/kvalita

ceny

ceny

ceny se slevami jsou na regálech často o jeden den dříve nežli jsou nastaveny v pokladnách.

ceny, kvalita ovoce, zeleniny, masa, zmenšování plochy

Často chybí výrobek, který chci Dlouhé čekání ve frontách Nepříjemný perzonál

často nepříliš kvalitní ovoce a zelenina, málo pokladních (neobsazené pokladny a fronty)

Dlouhe fronty či naopak "odbaveni zakazniku jak na běžícím pásu, prodavačky by mohly počkat až si zakazník aspoň schová peníze"

Dlouhé fronty snad po celý den.

dlouhé fronty u pokladen

dlouhé fronty u pokladen

dlouhé fronty u pokladen

Dlouhé fronty u pokladen.

Dlouho se čeká na pokladně.

drahé oproti ostatním

fronty

fronty u pokladen

fronty u pokladen

Fronty u pokladen ve spicce, vyssi ceny oproti Kauflandu.

fronty u pokladen, nekdy se to fakt vlece

Fronty, což je ale problém především prodejny na Mendlově náměstí, kam chodím, a s ohledem na kapacitu jejích prostor je tento problém celkem pochopitelný...

Chodim tam pomerne malo, ale rada. Neni nic, co by se mi nelibilo.

chybí kráječe na chleba

chybí mi zde ovčí,kozí jogurty,sýry viz nahoře

Jsem v zásadě spokojena.

Každý obchod je stejný.

klamavá reklama

kvalita

kvalita masa a uzenin

kvalita uzenin, personál, výběr piva, kvalita většiny výrobků

kvalita zboží je naprosto tragická

malá nabídka čerstvého masa a pečiva

Malé prostory

málo nebo absence rychlopokladen

malo otevrenych pokladen

malo pokladen

malo pokladen, uzke prostory mezi regaly, kdyz je tam hodne lidi, je to nekdy tezke se probojovat ke zbozi :), neuplny vyber drogistickeho zbozi

málo prodavaček, tudíž velké fronty

maly sortiment,napr. polevek,celkem draha zelenina

malý výběr

malý výběr z ostatního sortimentu např. mléčné výrobky

malý výběr, ve večerních hodinách často chybí pečivo, strašné fronty

maso a uzeniny pouze fóliované, zelenina nic moc

menší výběr

mnoho lidí, dlouhé fronty, drahé ovoce a zelenina

Nabídkou chleba, když v regionu jsou menší pekárny s produkcí chutnějšího chleba a ten si musím zajít koupit do dalšího obchodu. Taky jsou to vyšší ceny na mnoha produktech oproti zmiňovanému Penny.

ne nějak zvlášť bohatý sortiment zboží

ne příliš dobré rozložení prodejny

Nedopečené francouzské bagety, malý výběr kvalitních sýrů a uzenin, všeobecně mi připadá zaměřený spíš na levné a nekvalitní potraviny.

Nedostatečný výběr pečiva ve večerních hodinách, mizerný výběr masa, mizerný výběr kvalitních sýrů, relativně vysoké ceny, neobsazené pokladny, špinavé košíky.

Nedostatek čerstvého pečiva několik hodin před zavírací dobou. Dlouhé frony u pokladen - nejsou otevřeny všechny pokladny. Výběr produktů.

nedostatek drogistického zboží

nechápu velký počet pokladen, které stejně nevidím otevřeny všechny když je tam hodně zákazníků

někdy fronty

Někdy je malá dostupnost akčních položek.

Někdy je tam neskutečně dlouhá řada a pouze jedna pokladna otevřená.

Někdy s dlouhým čekáním na pokladně..

Nelíbí se mi tam, nevím proč. Asi si pořád ještě pamatuju tu aféru se zeleným masem v síti Ahold. Maso bych si tam nikdy nekoupila.

nemaju cerstve zavinace, vadia mi dlhe rady a klamanie, ze ak stojis neviem kolky v rade, tak dostanes tasku

nepřehlednost

neustále nedoplněné zboží

nevím

nevím

nevim, nakupuju tam malo

nic mě nenapadá

nic moc výběr a naprostá neprofesionalita zaměstatnanců stylizujících se do doby před dvaceti lety a více... sice tam chodím opravdu ve výjimečných případech, ale skoro vždy stojím neuvěřitelnou frontu pouze kvůli několika položkám, protože jediná pokladní je úplně neschopná vyřešit problém, který by měla aspoń standardně zvládnout :D že bych měla takový štěstí nebo se to děje pořád? :D

nic zásadního mě nenapadá, spíše to jsou nárazové věci, ale není to nic zásadního

Nic zásadního.

občas fronty na pokladnách

ovoce a zelenina

Protože albert si to u mě pohnojil sestupnou tendencí kvality. Věci typu albertquality jsou zločin na spotřebiteli. Častá změna regálů a akční věci rozfrcaný po celým obchodě.nepřehlednost a emerickej styl, ze tam jsou veci, co tam nemaj co delat

přehlednost zboží, rozmístění

přestavování prodejen - změny prodejních ploch, umístění zboží

Regály jsou málo popsané.Většinou se tam ztratím..např Tesco je v tomhle lepší

S cenami, uspořádáním prodejen a snahou nahromadit co nejvíce druhů zboží na tak malé ploše prodejen.

s čistotou, obsluhou, výběrem a cenami

S kvalitou zeleniny, nedostatkem BIO a Fair Trade výrobků, dlouhými frontami.

S nedostatečným množstvím běžných potravin na prodejně a veli omezeným výběrem zboží, cenou a ochotou personálu.

s ničím

s ničím

s personalem

s počtem otevřených pokladem - asi nejhorší situace ze všech obchodních řetězců

s pokladnami

s potravinami, kazí se rychle, obsluha je neochotná

S uzeninami a výrobky nesoucími logo Albert.

s výberem musli

s výší cen a se službami

se sortimentem nabídky, kvalitou výrobků (často jim chybí jen málo do doby spotřeby), kvalita zeleniny a ovoce často není dobrá, obsluha je nepříjemná, když je akce na to, že člověk čeká ve frontě a má dostat tašku, tak ji prodavačky dávají velmi neochotně a špatně se tváří, i když na to má člověk nárok. Uzeniny a salámy u pultu jsou nekvalitní a špatné.

se vzdáleností

Snad všechno, ale nejvíc mě vytáčí fronty a poviná dobročinost s taškou za 1kč.

sortiment a některé ceny, často nebývá doplněn sortiment a bývá plesnivá zelenina (hlavně brokolice a rajčat v krabičkách) a shnilé ovoce také nezřídka

Stalo se mi, že zboží bylo vadné (např. plesnivý chléb). Občas jsou fronty u pokladen, i když jsou některé zavřené.

stará zelenina a ovoce, letáky nejsou jednotné pro hypermarket a supermarket!!!

Supermarket má spíše dražší ceny.

Svou privátní značkou, vytěsnili druhy zboží, které jsem byla zvyklá nakupovat. Vadí mi to tolik, že uvažuji o změně prodejny.

Šířka sortimentu

špatné pečivo, pouze balené uzeniny, trvá dlouho, než najdu určitý výrobek, špatné zařízení atypických prostor (Grohova)

Tam v tom, kam chodím, není pokladna pro malé nákupy (taková ta "do 5 položek"). Také se mi úplně nezamlouvá, že tvrdý alkohol je k mání jen za jednou pokladnou a ne normálně v supermarketu. Ceny - pravda nejsou globálně nejnižší. Ještě se mi občas stane, že zboží, které je ve slevě a já ho fakt potřebuji, tak je ho málo a "lovci slev" ho stihnou předemnou vykoupit, i když ho vůbec nepotřebují.

V menších prodejnách velké fronty

V našem městě je daleko a není pro mne přístupný jen pokud jedu autem.

ve všech navštívených sm Albert stejný problém - špatný sortiment ovo-zelenina, obecně často "vybrané" zboží

velké fronty - to, že dostanu papírovou tašku pro mě není náhrada ztraceného času u pokladny

Velké fronty u pokladen Na malou plochu narvou co nejvic regalu ze se tam pak neda ani chodit

Velké fronty.

Velmi dlouhé (často až 10-ti hlavé) fronty u pokladen, kazící se zelenina, některé akční zboží není v akci nikdy, zboží které má být v akci je prodáváno za původní cenu, chybí obsluha u lahůdek a nedá se sehnat, kromě pokladních se není nikoho na cokoli zeptat, přeházené cenovky u zboží.

Vínkendové přelidnění, z toho plynoucí dlouhé fronty u pokladen. Tvorba cen a tzv výhodných slev je někdy zavádějící.

výběr uzenin

vysoké ceny

vysoké ceny v porovnání s konkurencí v okolí

vyssie ceny ako tam kde primarne nakupujem, v kralovom poli pod FI su skoro vzdy velke lajny

Vyšší ceny než konkurence obecně u všech výrobků (vyjma asi výrobků Albert značky)

vyšší ceny oproti konkurenci, dlouhé čekání na pokladnách

zaměstnanci

Zásobení. Nejspíš neplatí pro hypermarket, ale jinak je skoro pravidlem, že je na každém regálu volné místo. Nejčastěji tam, kde je cenovka zvýrazněná, protože mluví o slevě.

zda se pravidlem ze v supermarketech albert nefunguji pokladny tak jak by mely - prodavacky jsou pomale, tvori se velmi dlouhe fronty, a otevreni dalsi pokladny vzdy dlouho trva.

Zelenina - speciálně papriky a okurky tam leží většinou tak dlouho,že už patří maximálně na kompost.Pak teprve se odstraní a nahradí čerstvým zbožím. Nejoblíbenější druhy pečiva se rychle vyprodají a není hned připraveno doplnění.Syrové pečivo stojí v regálech u prázdného konvektomatu,než se někdo najde,kdo ho dá péct.

11. Co a jak byste změnil/a v super/hypermarketu Albert?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ale Zbynku ;) neco prece musis vymyslet sam ty kluku ;)

ani nic

Asi ty ceny v supermarketu.

Fronty - najmout více pokladních - 2 pokladny navíc by zlepšily situaci.

Chybí mi nabídka zákusků a uvítala bych grilované speciality.

lepší doplňování zboží, větší kontrola shnilé ovoce a zeleniny, nižší ceny

Lepší propagaci akčních položek.

maso uzeniny

méně privátní značky zboží

na jedno místo umístit produkty zdravé výživy a dia výrobky (pokud to lze)

Na prodejně na Mendlově nám. se často setkávám s tím, že přestože jsou u pokladem fronty kolem 10 lidí, nejsou otevřeny všechny pokladny. Bylo by zřejmě dobré zamyslet se nad otázkou plánování směn.

nad tím nepřemýšlím, to je na jiných.

naprava predchadzajucej otazky

nechat stávající

nevím

nevím

nevím asi nic.

Nevim.

Nevím.

Nic

Nic konkretního mě nenapadá..

nižší ceny, větší výběr zboží

obohatila bych sortiment o výrobky z ovčího,kozího mléka-jogurty, sýry, o uzené tofu, které pravidelně nakupuji, otevírací dobu i v neděli

obsluhu, zboží

Odstranit nedostatky uvedené v bodě 10.

Otevřel víc pokladen

pokusila bych se zvětšit prostory/uličky mezi regály a usnadnit tak průchod

Potraviny obecně nejsou mým cílem ke sledování, takže mne nic ke změně nevede.

pridala pokladny, lepe rozlozila regaly, pridala vyber drogistickeho zbozi

prodavačky

Předal bych prodejny Bille. Většina jejich prodejen je mnohem lepší než albert.

Přehlednější strukturování a značení zboží. Uvítala bych kvalitnější sýry a uzeniny.

přehlednost

přidal bych víc otevřených pokladen

přidat kráječe na chleba a znovu zavést prodej lahůdek

přístup personálu k zákazníkům

rozmístění zboží v prodejně

rozsirila bych sortiment,hlavne polevky a caje

rychlejsi obsluha (pokladny)

sjednotit letáky pro hypermarket a supermarket!!!!!

sortiment, obsluhu, zaměřit se na kvalitu, dodržovat, co se nabízí (taška zdarma, když člověk čeká ve frontě, kde je více lidí)

Strategii - nesnažit se konkurovat něčemu na co nemají (hypermarkety) a namísto toho vytvořit kvalitní síť samoobsluh, do které si bude moct každý odskočit, když mu zrovna něco doma schází. -teď k otázce 13 protože to není kam jinam napsat: Já jsem nepsal nic o tom, že by Albert byl u mě prvním navštěvovaným obchodem, tak proč mi to ta otázka podsouvá???

tazko povedat, hlavnym cielom nakupnych retazcov je mat co najviac zakaznikov - spokojnych zakaznikov - takze by mali co najviac znizovat cenu a zvysovat kvalitu sluzieb

to, s čím jsem nespokojena, lepším managementem v určitých prodejnách

Urovnal věci v regálech dle relevance. Ne podle nejake akce. Vykaslal se na prodej smradlavých penumatik uprostred kramu a vyhazel obleceni atd. stejne to stoji za prd

Uspořádání pokladen a regálů

ve srovnání s jinými obchody, hlavně Tesco jsou ceny vysoké

Vedoucího prodejny.

větší počet otevřených pokladen

více čerstvých potravin a usměvavých lidí

více expresních pokladen

více komunikace se zákazníkem, prodej masa, uzenin u pultu s příjemnou prodavačkou

více otevřených pokladech aby se snížily fronty

více pokladních

více pokladních

více rychlopokladen, větší účty při platbě kartou

Více zaměstnanců, doplňujících regály a zajišťujících pokladnu, když se lidí nahrne víc.

viz bod 10

viz předchozí otázka - více kvalitního ovoce a zeleniny, více pokladních

vše

Vše, co jsem poznamenala v otázce 10. Albert by se například mohl stát příkladem "zodpovědnějšího" řetězce, nabízet fair trade výrobky a snažit se být zelenější. Také by mohl nabízet zeleninu a ovoce od českých farmářů.

Vyplývá z předchozí otázky

Vze z otazky 10

Zakízal bych vstup lonťákům(vesničané z blízkého okolí).

zaměstnance

zaměstnance

zaměstnat více prodavaček

zařadila opět do sortimentu žampiony v octovém nálevu

Zavést pokladny pro "svačináře do 5 položek" - tedy aby ti, co si jdou koupit jen pár rohlíků, nemuseli čekat v jedné frontě s lidmi s přeplněnými vozíky.

změnila bych doplňovací dobu,když jim dojde zboží není možné projít uličkama a když je to odpoledne ve špičce kdy je tam nejvíc lidí tak je to uplně na prd.

Zvýšil bych kvalitu a čerstvost uzenin, nebo zcela zrušil jejich prodej, aby nemohlo dojít ke zdravotním problémům zákazníků a tím horší pověsti marketu a zvýšil bych kvalitu výrobků s logem Albert, do kterých jsou ve velkém množství za účelem snížení ceny vkládány "podivné" tuky a jiné umělé sladidla a chemikálie.

12. Doporučil/a byste super/hypermarket svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5243,33 %37,68 %  
nevím4436,67 %31,88 %  
ne2420 %17,39 %  

Graf

13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita0.1920.955
Cena-0.11.057
Sortiment-0.0831.51
Otevírací doba-0.051.164
Čistota0.2580.792
Umístění prodejny0.4671.566
Uspořádání zboží v prodejně0.1750.961
Plocha prodejny-0.0421.223
Doba odbavení u pokladen-0.5581.18
Služby prodejny-0.0080.725
Služby v okolí prodejny0.0250.941
Chování personálu00.733

Graf

14. Došlo v uvedené vlastnosti ke změně za poslední rok se škálou ++ velké zlepšení, 0 zůstalo stejné, -- velké zhoršení?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita0.0420.323
Cena0.0250.308
Sortiment0.1750.328
Otevírací doba0.1420.155
Čistota0.0670.096
Umístění prodejny0.0670.079
Uspořádání zboží v prodejně0.0670.312
Plocha prodejny-0.0330.166
Doba odbavení u pokladen-0.1080.563
Služby prodejny0.1080.197
Služby v okolí prodejny0.150.178
Chování personálu0.0750.269

Graf

15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita1.3670.449
Cena1.2250.658
Sortiment1.4330.396
Otevírací doba1.1420.655
Čistota0.9920.842
Umístění prodejny1.350.528
Uspořádání zboží v prodejně0.2081.098
Plocha prodejny-0.1331.082
Doba odbavení u pokladen1.0830.71
Služby prodejny0.1250.943
Služby v okolí prodejny-0.4421.063
Chování personálu0.9330.979

Graf

16. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8167,5 %58,7 %  
Muž3932,5 %28,26 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-259780,83 %70,29 %  
36-4054,17 %3,62 %  
26-3054,17 %3,62 %  
31-3543,33 %2,9 %  
41-4543,33 %2,9 %  
56-6021,67 %1,45 %  
46-5021,67 %1,45 %  
51-5510,83 %0,72 %  

Graf

18. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou5646,67 %40,58 %  
Vysokoškolské – bakalář4134,17 %29,71 %  
Vysokoškolské – aspoň pětileté1512,5 %10,87 %  
Střední bez maturity54,17 %3,62 %  
Základní32,5 %2,17 %  

Graf

19. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11091,67 %79,71 %  
ano108,33 %7,25 %  

Graf

20. Jaká je poloha prodejny Albert, kde nejčastěji nakupujete? (město, část města)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno, Mendlovo náměstí65 %4,35 %  
Brno, Královo pole54,17 %3,62 %  
Brno54,17 %3,62 %  
Brno - Líšeň21,67 %1,45 %  
Brno, Vinohrady21,67 %1,45 %  
Brno, Veveří21,67 %1,45 %  
brno střed21,67 %1,45 %  
Modřice21,67 %1,45 %  
Brno-Bohunice21,67 %1,45 %  
brno bohunice21,67 %1,45 %  
ostatní odpovědi Vsetín
Vestec u Prahy
Havl. Brod
Praha Řepy
Brno, Bystrc
Hulín, kousek od centra města.
Vyškov
Brno, Kohoutovice
Brno, Veveri (Hrncirska)
Brno, Mendlovo náměstí a Hrnčířská
Šlapanice
?
Brno Lesná
Spořilov
brno olympia
Mladá Boleslav
Brno-Líšeň, ul. Jírova
na konci města
Chrudim, třída SNP
brno střed, nemůže být bliž a stejně na ně kašlu:)
Sfinx Hrnčířská, Královo Pole, Brno
Brno - Modřice
Brno, židenice
Brno, střed
Brno, Hrnčířská
Mendlovo náměstí, Brno
Brno - Bohunice
HODONÍN
Albert - Semilasso, Albert - Hrnčířská
Praha, Vršovice
Brno - Lesná
brno, starý lískovec
Brno, nový lískovec
Brno-Bystrc Javor
Brno, Lisen
cca 200 m2 ???
Brno, Bohunice
černovice
Frýdek-Místek
Brno, Líšeň
Vsetín, gen.Klapálka
dobra
na sídlišti
Brno Vinohrady
Brno Mendlovo náměstí
brno nový lískovec
Znojmo
Vsetín, Václavkova ulice
Brno-Bystrc
Brno-Líšeň
Šumperk
Brno,Vinohrady-Pálavské náměstí
Brno - Bystr
Brno, ul. veveří, u zastávky Grohova
Mendlovo namesti, Bystrc
Praha, Radotín
město, centrum
praha
Praha 5
Zcela nahodile, nechodím tam cíleně, spíš v nouzi
vestec
nic moc
Ostrava-Zábřeh
Hypernova Vsetín
spíš na cestách-různá poloha
Brno,Stará osada
Boskovice
Šumperk. Vřesová
Karlovo náměstí, Praha
Jablonec nad Nisou, "u Tramvaje"
Brno,Bohunice
Praha 3
Praha 14 - Černý Most
Roztoky u Prahy
Olomouc u vlakového nádraží
Nový Jičín
U Matěje, Praha
Otrokovice
Praha - Můstek
Ve městě u nádraží
300 metrů od domu
Jihlava, Kollárova ul.
okrajová část města
Praha, Holešovice
Zlín
Litovel
Vsetín - Smetanova ul., Olomouc - Foerstrova
Náchod
praha tři
9075 %65,22 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. 3) Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. týdně na otázku 5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2.-3. týdně na otázku 5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umístění prodejny=-2 na otázku 13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2.-3. za měsíc na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umístění prodejny=-1 na otázku 13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?

12. Doporučil/a byste super/hypermarket svým známým?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=2 na otázku 13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?

14. Došlo v uvedené vlastnosti ke změně za poslední rok se škálou ++ velké zlepšení, 0 zůstalo stejné, -- velké zhoršení?

  • odpověď Cena=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování personálu=-1 na otázku 13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
  • odpověď Doba odbavení u pokladen=0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
  • odpověď Kvalita=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?
  • odpověď Sortiment=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=-2 na otázku 13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?
  • odpověď Uspořádání zboží v prodejně=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

  • odpověď Služby prodejny=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?
  • odpověď Služby v okolí prodejny=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=0 na otázku 15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

16. Pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2.-3. za měsíc na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

3. 3) Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?

8. Jaké další prodejny navštěvujete alespoň 1. týdně?

12. Doporučil/a byste super/hypermarket svým známým?

13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?

14. Došlo v uvedené vlastnosti ke změně za poslední rok se škálou ++ velké zlepšení, 0 zůstalo stejné, -- velké zhoršení?

15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

16. Pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie spadáte?

18. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

19. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

3. 3) Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?

8. Jaké další prodejny navštěvujete alespoň 1. týdně?

12. Doporučil/a byste super/hypermarket svým známým?

13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?

14. Došlo v uvedené vlastnosti ke změně za poslední rok se škálou ++ velké zlepšení, 0 zůstalo stejné, -- velké zhoršení?

15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?

16. Pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie spadáte?

18. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

19. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rada, Z.Vnímání prodejen Albert jeho zákazníky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-prodejen-albert-jeho-zakazniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.