Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání prodejen Albert jeho zákazníky
Vnímání prodejen Albert jeho zákazníky
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zbyněk Rada |
---|---|
Šetření: | 12. 04. 2010 - 23. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 138 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 15.57 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je součástí mé diplomové práce na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Jedná se o otázky týkající se obecně nakupování, spokojenosti s nákupem v super/hypermarketu Albert. Chci zjistit názory zákazníků, abych na jejich základě vypracoval doporučení pro management Aholdu, jak zlepšit své služby.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Na otevřené otázky odpovídejte cokoliv, co Vás první napadne. Jde mi opravdu o Vaše bezprostřední názory, ne o složité a dlouhé přemýšlení.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 120 | 86,96 % | 86,96 % |
Ne | 18 | 13,04 % | 13,04 % |
2. Jak často nakupujete v Albertovi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2.-3. týdně | 36 | 30 % | 26,09 % |
1. týdně | 22 | 18,33 % | 15,94 % |
Několikrát do roka | 16 | 13,33 % | 11,59 % |
1. za dva týdny | 14 | 11,67 % | 10,14 % |
1. měsíčně | 13 | 10,83 % | 9,42 % |
2.-3. za měsíc | 11 | 9,17 % | 7,97 % |
4.-5. týdně | 7 | 5,83 % | 5,07 % |
Každý den | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
3. 3) Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 70 | 58,33 % | 50,72 % |
Ano | 50 | 41,67 % | 36,23 % |
4. 4) Jaký super/hypermarket je vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 20 | 28,57 % | 14,49 % |
Billa | 16 | 22,86 % | 11,59 % |
Kaufland | 8 | 11,43 % | 5,8 % |
Interspar | 7 | 10 % | 5,07 % |
Globus | 4 | 5,71 % | 2,9 % |
Samoobsluha s max. 2 pokladnami | 4 | 5,71 % | 2,9 % |
Lídl | 4 | 5,71 % | 2,9 % |
Samoobsluha s více jak 2 pokladnami | 2 | 2,86 % | 1,45 % |
nic | 2 | 2,86 % | 1,45 % |
Coop | 1 | 1,43 % | 0,72 % |
nedá se říct, který je nejčastější | 1 | 1,43 % | 0,72 % |
Penny Market | 1 | 1,43 % | 0,72 % |
5. Jak často nakupujete v hlavním místě nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2.-3. týdně | 36 | 51,43 % | 26,09 % |
1. týdně | 20 | 28,57 % | 14,49 % |
4.-5. týdně | 6 | 8,57 % | 4,35 % |
1. za dva týdny | 4 | 5,71 % | 2,9 % |
Každý den | 3 | 4,29 % | 2,17 % |
2.-3. za měsíc | 1 | 1,43 % | 0,72 % |
6. Proč nakupujete právě v tomto obchodě, v porovnání s Albertem?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Albert je daleko, Jednotu mam pod oknem
Albert je dražší, je regály jsou moc u sebe a dva lidi už se tam těžko vyhýbají, působí stísněně. Když člověk trefí odpolední špičku, tak jsou otevřené 2 pokladny z 5 a fronty vedou až doprostřed prodejny. Potom se nedá dostat k některým regálům. Špatná organizace! V Kauflandu je výrazně víc místa, přijatelnější ceny, větší výběr zboží a širší spektrum.
Albert je velmi drahý, přičemž kvalita mnou nakupovaných výrobků je shodná v obou prodejnách.
bližší
bližší dostupnost, nemusím někam jezdit
dostupnost větší výběr
Dostupnost obchodu, vzhledem k bydlišti
Dostupnost, velikost, návaznost na další obchody a služby. Velké množství výrobků.
hlavním důvodem je vzdálenost
je blíž
je blíž
Je blíž.
Je blíž.
Je blíž.
je blíže
Je blíže autobusové zastávce
je blíže mému bydlišti
je dostupnější mému bydlišti
je lepší
Je levnější.
Je na cestě, nemusím nikam zajíždět ani složitě parkovat.
Je nejblíž
Je nejblíž mému bydlišti a myslím, že mají vždy kvalitní ovoce a zeleninu.
je nejbližším obchodem od mého bydliště
je pro mne dostupnější, mají i výrobky z čistě kozího a ovčího mléka a sóji, na kterých závisím
Je prostě blízko domova, chodím tam jen pro potraviny. Albert zas mám nejblíže práci, nicméně i v super/hypermarketech nakupuji jen potraviny.
je při cestě
je při cestě domů
Je tam lepší výběr potravin.
Je to po cestě za přítelkyní a zároveň rychlé.
je v místě bydliště
je v současnosti dostupnější
Jiné a podle mě lepší potraviny
lepsi dostupnost..vetsi vyber
lepší cena/kvalita
Lepší ceny, částečně i otázka zvyku
Lepší dostupnost a nižší ceny u stejného zboží
lepší možnost parkování
lepší nabídka, kvalitnější zboží
lepší sortiment zboží
levnejsi
levnější, lépe orientovaný prostor, lepší ovoce a zelenina
levnější, větší výběr, čistota
Má lepší maso :) Je tam levněji a celkově je Globus nejlepčí :))
Má lepší sortiment a je dostupnější.
Mam ho nejbliz.
Mám ho nejblíže cca 100 metrů, i když nabídka zboží mi příliš oproti Albertovi nevyhovuje. Nakupuji zde základní potraviny a jiné zboží - minerálky, džusy, pivo, cukr, mouku, papírenská zboží a jiné. Je zde menší sortiment než v Albertovi, méně kvalitní zelenina a ovoce, uzeniny pouze vakuované, ty však převážně nakupiji v řeznictví.
Menší fronty a příjemnější obsluha + nezkažené salámy.
nižší ceny
nižší ceny, větší výběr zboží, rychlejší obsluha u pokladen
Pro mne je méně dostupný. Je daleko z města asi 2km a nevede k tomuto obchodu ani nějaká pěší cesta.
prodejna Interspar je v bezprostřední vzdálenosti od místa bydliště
Prodejny Albert jsou dál a po cestě jsou pro mě z ruky
profesionální přístup a igelitky zdarma :D
protoze beru jen pecivo, mliko, neco k tomu... zadny velky nakupovani, vetsinou tak do stovky
protoze je na kraji mesta a Albert je na opacnem konci
Protoze je v miste bydliste a je levnejsi.
Protože je podstatně blíž
protože v albertu je malý sortiment biopotravin a celkově všeho, teď jen všude dává svou značku Albert Quality, která kvalitní není ani náhodou. Výrobky, co jsem tam kupovala, už neprodává. Nemám tam co nakupovat.
Rozsáhlejší a rozmanitější nabídka, lepší ceny.
širší a kvalitnější sortiment
Širší výběr, více věcí z ciziny.
vacsi vyber, lepsie ceny, paradoxne ale horsia dostupnost
větší sortiment, nižžší ceny, kratší čekání na pokladnu
větší výběr
Větší výběr zboží, lepší dostupnost a parkování než nejbližší Albert
větší výběr, nižší ceny
výhodnější poloha, lepší dostupnost, větší prodejna - širší nabídka zboží, mírně lepší ceny
vždy čerstvá zelenina,ovoce, příjemné ceny, v blízkosti domu
zvyk, vím, kde co je
7. Proč nakupujete nejčastěji právě v super/hypermarketu Albert, v porovnání s jinými obchody?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Blízkost bydliště.
blízkost prodejny
Blízkost prodejny, dobré ceny a široký sortiment
blízkost umístění prodejny, přehledné řazení zboží, velký výběr, osobnější charakter
Deset minut pěšky - ze supermarketů ho mám nejblíže.
Dostatek prostoru, zboží vyrovnané v regálech, široký sortiment
Je blízko, dobrá zelenina i pečivo
je nejblíž
je nejblíž
je nejblíž
je nejblíž
je nejblíž
je nejblíž
je nejblíž bydliště
Je nejblíž mého bydliště.
je nejblíž mému bydlišti
je nejblíž mému přechodnému studentskému "domovu"
Je nejblíž od bytu :)
je nejblíž, jinak mám raději jiné
Je nejblíž, má dobré ceny a široký sortiment
Je nejblíž, po cestě.
Je nejblíž, v docházkové vzdálenosti.
Je nejblíž.
Je nejblíž.
Je nejblíže mému bydlišti.
Je přímo v místě bydliště,dobře zásobený,vyhovující struktura sortimentu.
je to blízko a ceny i sortiment ujdou
je to nejbližší prodejna surovin...
Jelikož je nejlblíže mému bydlišti
Jsem tam zvyklá nkupovat, vyznám se tam, dobře se mi tam nakupuje.
Lebo je to najblizsie k privatu:-)
Mám dvě prodejny Albertu po cestě ze školy i z práce.
mam ho nejbliz domu
mam ho nejblize a jsem spokojena se sortimentem co nabizi, predevsim s cerstvou zeleninou a ovocem
mám ho nejblíže bydlišti
Mám ho nejblíže domu, asi 3 min. A spokojenost s nabízeným zbožím. Je to jediny supermarket v našem městě. Ostatní jsou v okolních okresních městech.
mám ho po cestě do školy
mam ho vedle domu a jsem spokojena s sirokou nabidkou zeleniny, peciva...
Mám to při cestě do/z práce
Mám to tam nejblíž.
neboť se nachází nejblíž mé domácnosti
Protoze je nejbliz
protoze pobliz meho bydliste jine vetsi potraviny nejsou, na sortiment jsem si zvykla a jsem s nim spokojena
Protože je u domu.
Supermarket je nejblížší větší obchod a hypermarket má velkou nabídku a dobré slevové akce, které využíváme.
Širší sortiment
V těchto obchodech je dobré vystupování zaměstnanců. Skvělá zelenina. A s porovnání s ostaními obchody levněji.
vzdálenost od bydliště
ze zvyku, dobrá dostupnost, široká nabídka zboží i toho kvalitnějšího
znám to tam
8. Jaké další prodejny navštěvujete alespoň 1. týdně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 31 | 25,83 % | 22,46 % |
Billa | 28 | 23,33 % | 20,29 % |
Samoobsluha s max. 2 pokladnami | 24 | 20 % | 17,39 % |
Lídl | 11 | 9,17 % | 7,97 % |
Interspar | 11 | 9,17 % | 7,97 % |
kaufland | 9 | 7,5 % | 6,52 % |
žádné | 9 | 7,5 % | 6,52 % |
Samoobsluha s více jak 2 pokladnami | 8 | 6,67 % | 5,8 % |
Globus | 4 | 3,33 % | 2,9 % |
Penny Market | 3 | 2,5 % | 2,17 % |
Brněnka | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
Hruška | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
Večerka | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
jen tu jednu samosku viz nahoer | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
zdravá výživa | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
Kaufland přeci ! :))) | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
žádnou | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
menzu | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
drobni prodejci zeleniny | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
Makro | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
občas Billa a Tesco | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
žádnou jinou tak často nenavštěvuji | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
malé krámky | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
COOP | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
zadnou | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
pultový prodej, večerky, zelenina | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
9. S čím jste spokojen/a v super/hypermarketu Albert?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Celkově poměrně slušný výběr.
ceny
Ceny
ceny
ceny
cerstve pecivo
čerstvé pečivo
čerstvé pečivo, poměrně dobrý výběr zboží
čerstvé potraviny, nejsou fronty u pokladen
čerstvost pečiva, uzeniny
čerstvost pečiva, uzeniny
čerstvost potravin
Dobrá nabídka potravin pod značkou Albert.
dobrá struktura sortimentu
Dobré pečivo,správná příprava sýrových nářezů - menší gramáž v balení,dobrý způsob balení do ochranných folií-nekazí se,dobrá nabídka a výběr ovoce,zeleniny.
Dobrý sortiment zeleniny, kvalitní výrobky
Dopoledne tam většinou nikdo není, tak je tam klid na nákupy, ale to není zásluha Alberta.
Hlavně je dobrá nabídka ovoce a zeleniny, velký sortiment jogurtů, sýrů, vína, čajů, koření, těstovin, pečiva.
Hypermarket - zajímavé slevové akce na námi používaný sortiment
chodím tam vlastně jen proto, že ho mám nejblíž
je malý, ale seženu tam vše co potřebuji
Je nejblíž od bytu
je po cestě
je vždy blízko dopravního uzlu
Jejich suroviny jsou téměř vždy čerstvé
Každý obchod je stejný.
kvalita ovoce a zeleniny
kvalita zeleniny, obsluha
Mají dobrý výběr masa.
Mají docela dobrý výběr potravin a hlavně berou stravenky.
Mají hodně prodejen a že berou stravenky,ceny taky nejsou až tak špatné...
Maji jiny sortiment, nez v me blizke Bille. Maji jine vyrobky v akci, nez v Bille.
Mají výhodné akce a výborné čersté pečivo. Tento obchod je systematicky uspořádaný.
moderní vzhled
nabidka zbozi, zeleniny, cerstveho peciva.... rozsah nabizenych surovin, vcetne exoticke kuchyne - napr. vyrobky mexicke, thajske kuchyne.
Nabídkou pečiva
ne
nenakupuji tam skoro vubec, nemohu odpovedet
nenapadá mě nic, čím by se lišila od průměru.
nevím
nevim, nakupuju tam malo
Nevím.
Nevím.
nic extra, obchod jako spousta jiných
Nic konkrétního mne nenapadá.
nic mě nenadchlo
nic, krom toho že berou stravenky
Nic, s čím bych byl nadmíru spokojen.
Obsluha je v pohodě, věci jsou na svých místech a ne někde v krabicích. Sem-tam jsou i fakt velké slevy, ale záleží na tom, jestli to zboží zrovna potřebuji.
Otvírací doba.
pecivo
pecivo, ovoce a zelenina, mlecne vyrobky
pečivo
pečivo - chutné, čerstvé
pečivo - pokud zrovna nedošlo :-(
Poloha prodejny.
pořádek
pouze, že jej mám blízko od domu, jinak s ničím
prijemne prostredie, celkom fajn usporiadanie tovaru
prostředí
prostředí, ceny, akce
přehledné řazení zboží, velký výběr, osobnější charakter
Příjemné vystupování zaměstnanců.
relativne dobry pecivo..... jakoze vim ze to nekde meli v reklame a ta reklama byla tezce, tezce moc prehanana.... ale semtam si tam neco koupim co tam (snad) vyraabeji
relativně příznivé ceny
s čerstvostí ovoce a zeleniny
S čerstvým pečivem a zeleninou.
s dostupností supermarketů, s vyberem sortimentu v obchodech (tyka se potravin)
S kráječem chleba.
S nabídkou pečiva.
S nějterými jejich výrobky
s nicim extra
s ničím
s ničím, ale někdy se musím obětovat, páč to tak zrovna vyjde...
s organizaci obchodu
S otvírací dobou.
S pečivem
s pečivem
S poměrem cena:kvalita, zvlášť u ovoce a zeleniny. Ani s masem a pečivem nemám žádné špatné zkušenosti.
S prostredim a cerstvymi potravinami
s velkým výběrem produktů
Se sortimentem zboží
síť prodejen v okolí mého bydliště
Slevové akce, dobré pečivo
sortiment
Sortiment
sortiment a některé ceny
sortiment oveoce, zeleniny a pečiva
Široká nabídka pečiva, hotových jídel do mikrovlnky, překvapivě dobé maso
široká nabídka zboží i toho kvalitnějšího
široká síť prodejen, relativně dobré ceny v porovnání s podobně velkými prodejnami (Billa, Lidl, Penny, Plus)
Široký sortiment zboží.
Široký sortiment, kvalita zboží, přehlednost, výhodné akce.
široký výběr
široký výběr pečiva, mléčných výrobků
široký výběr, příjemná obsluha, každý den zlevněn jiný druh pečiva
šíře sortimentu
To, že ho mám 5 minut od sebe a občas se tam najde slušný maso.
usporadani prodejny, dostupnost
uspořádanost a čistota
velký výběr
Velký výběr sortimentu a dobré ceny.
velký výběr zeleniny a ovoce
velmi ochotný personál, obllíbené výrobky
viz. odpověď 7
Vlastní pekárna a čerstvé pečivo.
vlastní pekařství
výběr
výběr
výběr
výběr a kvalita zboží v odvětví ovoce zelenina
výběr ovoce a zeleniny
vyber peciva
Výběr zboží
výběr zboží
výběr zboží
Výběr zeleniny a ovoce.
Výborné čerstvé pečivo
vyhovuje mi pouze díky dostupnosti v blízkosti bydliště
Z supermarketů v našem městě nějširší nabídka.
10. S čím jste nespokojen/a v super/hypermarketu Albert?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
----
ani nevim
Casto chybi zbozi, fronty u pokladen, neochotny personal, neni pecivo uz hodinu pred zavirackou
cena/kvalita
ceny
ceny
ceny se slevami jsou na regálech často o jeden den dříve nežli jsou nastaveny v pokladnách.
ceny, kvalita ovoce, zeleniny, masa, zmenšování plochy
Často chybí výrobek, který chci Dlouhé čekání ve frontách Nepříjemný perzonál
často nepříliš kvalitní ovoce a zelenina, málo pokladních (neobsazené pokladny a fronty)
Dlouhe fronty či naopak "odbaveni zakazniku jak na běžícím pásu, prodavačky by mohly počkat až si zakazník aspoň schová peníze"
Dlouhé fronty snad po celý den.
dlouhé fronty u pokladen
dlouhé fronty u pokladen
dlouhé fronty u pokladen
Dlouhé fronty u pokladen.
Dlouho se čeká na pokladně.
drahé oproti ostatním
fronty
fronty u pokladen
fronty u pokladen
Fronty u pokladen ve spicce, vyssi ceny oproti Kauflandu.
fronty u pokladen, nekdy se to fakt vlece
Fronty, což je ale problém především prodejny na Mendlově náměstí, kam chodím, a s ohledem na kapacitu jejích prostor je tento problém celkem pochopitelný...
Chodim tam pomerne malo, ale rada. Neni nic, co by se mi nelibilo.
chybí kráječe na chleba
chybí mi zde ovčí,kozí jogurty,sýry viz nahoře
Jsem v zásadě spokojena.
Každý obchod je stejný.
klamavá reklama
kvalita
kvalita masa a uzenin
kvalita uzenin, personál, výběr piva, kvalita většiny výrobků
kvalita zboží je naprosto tragická
malá nabídka čerstvého masa a pečiva
Malé prostory
málo nebo absence rychlopokladen
malo otevrenych pokladen
malo pokladen
malo pokladen, uzke prostory mezi regaly, kdyz je tam hodne lidi, je to nekdy tezke se probojovat ke zbozi :), neuplny vyber drogistickeho zbozi
málo prodavaček, tudíž velké fronty
maly sortiment,napr. polevek,celkem draha zelenina
malý výběr
malý výběr z ostatního sortimentu např. mléčné výrobky
malý výběr, ve večerních hodinách často chybí pečivo, strašné fronty
maso a uzeniny pouze fóliované, zelenina nic moc
menší výběr
mnoho lidí, dlouhé fronty, drahé ovoce a zelenina
Nabídkou chleba, když v regionu jsou menší pekárny s produkcí chutnějšího chleba a ten si musím zajít koupit do dalšího obchodu. Taky jsou to vyšší ceny na mnoha produktech oproti zmiňovanému Penny.
ne nějak zvlášť bohatý sortiment zboží
ne příliš dobré rozložení prodejny
Nedopečené francouzské bagety, malý výběr kvalitních sýrů a uzenin, všeobecně mi připadá zaměřený spíš na levné a nekvalitní potraviny.
Nedostatečný výběr pečiva ve večerních hodinách, mizerný výběr masa, mizerný výběr kvalitních sýrů, relativně vysoké ceny, neobsazené pokladny, špinavé košíky.
Nedostatek čerstvého pečiva několik hodin před zavírací dobou. Dlouhé frony u pokladen - nejsou otevřeny všechny pokladny. Výběr produktů.
nedostatek drogistického zboží
nechápu velký počet pokladen, které stejně nevidím otevřeny všechny když je tam hodně zákazníků
někdy fronty
Někdy je malá dostupnost akčních položek.
Někdy je tam neskutečně dlouhá řada a pouze jedna pokladna otevřená.
Někdy s dlouhým čekáním na pokladně..
Nelíbí se mi tam, nevím proč. Asi si pořád ještě pamatuju tu aféru se zeleným masem v síti Ahold. Maso bych si tam nikdy nekoupila.
nemaju cerstve zavinace, vadia mi dlhe rady a klamanie, ze ak stojis neviem kolky v rade, tak dostanes tasku
nepřehlednost
neustále nedoplněné zboží
nevím
nevím
nevim, nakupuju tam malo
nic mě nenapadá
nic moc výběr a naprostá neprofesionalita zaměstatnanců stylizujících se do doby před dvaceti lety a více... sice tam chodím opravdu ve výjimečných případech, ale skoro vždy stojím neuvěřitelnou frontu pouze kvůli několika položkám, protože jediná pokladní je úplně neschopná vyřešit problém, který by měla aspoń standardně zvládnout :D že bych měla takový štěstí nebo se to děje pořád? :D
nic zásadního mě nenapadá, spíše to jsou nárazové věci, ale není to nic zásadního
Nic zásadního.
občas fronty na pokladnách
ovoce a zelenina
Protože albert si to u mě pohnojil sestupnou tendencí kvality. Věci typu albertquality jsou zločin na spotřebiteli. Častá změna regálů a akční věci rozfrcaný po celým obchodě.nepřehlednost a emerickej styl, ze tam jsou veci, co tam nemaj co delat
přehlednost zboží, rozmístění
přestavování prodejen - změny prodejních ploch, umístění zboží
Regály jsou málo popsané.Většinou se tam ztratím..např Tesco je v tomhle lepší
S cenami, uspořádáním prodejen a snahou nahromadit co nejvíce druhů zboží na tak malé ploše prodejen.
s čistotou, obsluhou, výběrem a cenami
S kvalitou zeleniny, nedostatkem BIO a Fair Trade výrobků, dlouhými frontami.
S nedostatečným množstvím běžných potravin na prodejně a veli omezeným výběrem zboží, cenou a ochotou personálu.
s ničím
s ničím
s personalem
s počtem otevřených pokladem - asi nejhorší situace ze všech obchodních řetězců
s pokladnami
s potravinami, kazí se rychle, obsluha je neochotná
S uzeninami a výrobky nesoucími logo Albert.
s výberem musli
s výší cen a se službami
se sortimentem nabídky, kvalitou výrobků (často jim chybí jen málo do doby spotřeby), kvalita zeleniny a ovoce často není dobrá, obsluha je nepříjemná, když je akce na to, že člověk čeká ve frontě a má dostat tašku, tak ji prodavačky dávají velmi neochotně a špatně se tváří, i když na to má člověk nárok. Uzeniny a salámy u pultu jsou nekvalitní a špatné.
se vzdáleností
Snad všechno, ale nejvíc mě vytáčí fronty a poviná dobročinost s taškou za 1kč.
sortiment a některé ceny, často nebývá doplněn sortiment a bývá plesnivá zelenina (hlavně brokolice a rajčat v krabičkách) a shnilé ovoce také nezřídka
Stalo se mi, že zboží bylo vadné (např. plesnivý chléb). Občas jsou fronty u pokladen, i když jsou některé zavřené.
stará zelenina a ovoce, letáky nejsou jednotné pro hypermarket a supermarket!!!
Supermarket má spíše dražší ceny.
Svou privátní značkou, vytěsnili druhy zboží, které jsem byla zvyklá nakupovat. Vadí mi to tolik, že uvažuji o změně prodejny.
Šířka sortimentu
špatné pečivo, pouze balené uzeniny, trvá dlouho, než najdu určitý výrobek, špatné zařízení atypických prostor (Grohova)
Tam v tom, kam chodím, není pokladna pro malé nákupy (taková ta "do 5 položek"). Také se mi úplně nezamlouvá, že tvrdý alkohol je k mání jen za jednou pokladnou a ne normálně v supermarketu. Ceny - pravda nejsou globálně nejnižší. Ještě se mi občas stane, že zboží, které je ve slevě a já ho fakt potřebuji, tak je ho málo a "lovci slev" ho stihnou předemnou vykoupit, i když ho vůbec nepotřebují.
V menších prodejnách velké fronty
V našem městě je daleko a není pro mne přístupný jen pokud jedu autem.
ve všech navštívených sm Albert stejný problém - špatný sortiment ovo-zelenina, obecně často "vybrané" zboží
velké fronty - to, že dostanu papírovou tašku pro mě není náhrada ztraceného času u pokladny
Velké fronty u pokladen Na malou plochu narvou co nejvic regalu ze se tam pak neda ani chodit
Velké fronty.
Velmi dlouhé (často až 10-ti hlavé) fronty u pokladen, kazící se zelenina, některé akční zboží není v akci nikdy, zboží které má být v akci je prodáváno za původní cenu, chybí obsluha u lahůdek a nedá se sehnat, kromě pokladních se není nikoho na cokoli zeptat, přeházené cenovky u zboží.
Vínkendové přelidnění, z toho plynoucí dlouhé fronty u pokladen. Tvorba cen a tzv výhodných slev je někdy zavádějící.
výběr uzenin
vysoké ceny
vysoké ceny v porovnání s konkurencí v okolí
vyssie ceny ako tam kde primarne nakupujem, v kralovom poli pod FI su skoro vzdy velke lajny
Vyšší ceny než konkurence obecně u všech výrobků (vyjma asi výrobků Albert značky)
vyšší ceny oproti konkurenci, dlouhé čekání na pokladnách
zaměstnanci
Zásobení. Nejspíš neplatí pro hypermarket, ale jinak je skoro pravidlem, že je na každém regálu volné místo. Nejčastěji tam, kde je cenovka zvýrazněná, protože mluví o slevě.
zda se pravidlem ze v supermarketech albert nefunguji pokladny tak jak by mely - prodavacky jsou pomale, tvori se velmi dlouhe fronty, a otevreni dalsi pokladny vzdy dlouho trva.
Zelenina - speciálně papriky a okurky tam leží většinou tak dlouho,že už patří maximálně na kompost.Pak teprve se odstraní a nahradí čerstvým zbožím. Nejoblíbenější druhy pečiva se rychle vyprodají a není hned připraveno doplnění.Syrové pečivo stojí v regálech u prázdného konvektomatu,než se někdo najde,kdo ho dá péct.
11. Co a jak byste změnil/a v super/hypermarketu Albert?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ale Zbynku ;) neco prece musis vymyslet sam ty kluku ;)
ani nic
Asi ty ceny v supermarketu.
Fronty - najmout více pokladních - 2 pokladny navíc by zlepšily situaci.
Chybí mi nabídka zákusků a uvítala bych grilované speciality.
lepší doplňování zboží, větší kontrola shnilé ovoce a zeleniny, nižší ceny
Lepší propagaci akčních položek.
maso uzeniny
méně privátní značky zboží
na jedno místo umístit produkty zdravé výživy a dia výrobky (pokud to lze)
Na prodejně na Mendlově nám. se často setkávám s tím, že přestože jsou u pokladem fronty kolem 10 lidí, nejsou otevřeny všechny pokladny. Bylo by zřejmě dobré zamyslet se nad otázkou plánování směn.
nad tím nepřemýšlím, to je na jiných.
naprava predchadzajucej otazky
nechat stávající
nevím
nevím
nevím asi nic.
Nevim.
Nevím.
Nic
Nic konkretního mě nenapadá..
nižší ceny, větší výběr zboží
obohatila bych sortiment o výrobky z ovčího,kozího mléka-jogurty, sýry, o uzené tofu, které pravidelně nakupuji, otevírací dobu i v neděli
obsluhu, zboží
Odstranit nedostatky uvedené v bodě 10.
Otevřel víc pokladen
pokusila bych se zvětšit prostory/uličky mezi regály a usnadnit tak průchod
Potraviny obecně nejsou mým cílem ke sledování, takže mne nic ke změně nevede.
pridala pokladny, lepe rozlozila regaly, pridala vyber drogistickeho zbozi
prodavačky
Předal bych prodejny Bille. Většina jejich prodejen je mnohem lepší než albert.
Přehlednější strukturování a značení zboží. Uvítala bych kvalitnější sýry a uzeniny.
přehlednost
přidal bych víc otevřených pokladen
přidat kráječe na chleba a znovu zavést prodej lahůdek
přístup personálu k zákazníkům
rozmístění zboží v prodejně
rozsirila bych sortiment,hlavne polevky a caje
rychlejsi obsluha (pokladny)
sjednotit letáky pro hypermarket a supermarket!!!!!
sortiment, obsluhu, zaměřit se na kvalitu, dodržovat, co se nabízí (taška zdarma, když člověk čeká ve frontě, kde je více lidí)
Strategii - nesnažit se konkurovat něčemu na co nemají (hypermarkety) a namísto toho vytvořit kvalitní síť samoobsluh, do které si bude moct každý odskočit, když mu zrovna něco doma schází. -teď k otázce 13 protože to není kam jinam napsat: Já jsem nepsal nic o tom, že by Albert byl u mě prvním navštěvovaným obchodem, tak proč mi to ta otázka podsouvá???
tazko povedat, hlavnym cielom nakupnych retazcov je mat co najviac zakaznikov - spokojnych zakaznikov - takze by mali co najviac znizovat cenu a zvysovat kvalitu sluzieb
to, s čím jsem nespokojena, lepším managementem v určitých prodejnách
Urovnal věci v regálech dle relevance. Ne podle nejake akce. Vykaslal se na prodej smradlavých penumatik uprostred kramu a vyhazel obleceni atd. stejne to stoji za prd
Uspořádání pokladen a regálů
ve srovnání s jinými obchody, hlavně Tesco jsou ceny vysoké
Vedoucího prodejny.
větší počet otevřených pokladen
více čerstvých potravin a usměvavých lidí
více expresních pokladen
více komunikace se zákazníkem, prodej masa, uzenin u pultu s příjemnou prodavačkou
více otevřených pokladech aby se snížily fronty
více pokladních
více pokladních
více rychlopokladen, větší účty při platbě kartou
Více zaměstnanců, doplňujících regály a zajišťujících pokladnu, když se lidí nahrne víc.
viz bod 10
viz předchozí otázka - více kvalitního ovoce a zeleniny, více pokladních
vše
Vše, co jsem poznamenala v otázce 10. Albert by se například mohl stát příkladem "zodpovědnějšího" řetězce, nabízet fair trade výrobky a snažit se být zelenější. Také by mohl nabízet zeleninu a ovoce od českých farmářů.
Vyplývá z předchozí otázky
Vze z otazky 10
Zakízal bych vstup lonťákům(vesničané z blízkého okolí).
zaměstnance
zaměstnance
zaměstnat více prodavaček
zařadila opět do sortimentu žampiony v octovém nálevu
Zavést pokladny pro "svačináře do 5 položek" - tedy aby ti, co si jdou koupit jen pár rohlíků, nemuseli čekat v jedné frontě s lidmi s přeplněnými vozíky.
změnila bych doplňovací dobu,když jim dojde zboží není možné projít uličkama a když je to odpoledne ve špičce kdy je tam nejvíc lidí tak je to uplně na prd.
Zvýšil bych kvalitu a čerstvost uzenin, nebo zcela zrušil jejich prodej, aby nemohlo dojít ke zdravotním problémům zákazníků a tím horší pověsti marketu a zvýšil bych kvalitu výrobků s logem Albert, do kterých jsou ve velkém množství za účelem snížení ceny vkládány "podivné" tuky a jiné umělé sladidla a chemikálie.
12. Doporučil/a byste super/hypermarket svým známým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 43,33 % | 37,68 % |
nevím | 44 | 36,67 % | 31,88 % |
ne | 24 | 20 % | 17,39 % |
13. Jak byste ohodnotil/a následující vlastnosti super/hypermarketu Albert v porovnání s druhým nejčastěji navštěvovaným obchodem na škále ++ až --, kdy ++ znamená „mnohem lepší“, 0 znamená „na stejné úrovni“ a -- znamená „mnohem horší“?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 0.192 | 0.955 |
Cena | -0.1 | 1.057 |
Sortiment | -0.083 | 1.51 |
Otevírací doba | -0.05 | 1.164 |
Čistota | 0.258 | 0.792 |
Umístění prodejny | 0.467 | 1.566 |
Uspořádání zboží v prodejně | 0.175 | 0.961 |
Plocha prodejny | -0.042 | 1.223 |
Doba odbavení u pokladen | -0.558 | 1.18 |
Služby prodejny | -0.008 | 0.725 |
Služby v okolí prodejny | 0.025 | 0.941 |
Chování personálu | 0 | 0.733 |
14. Došlo v uvedené vlastnosti ke změně za poslední rok se škálou ++ velké zlepšení, 0 zůstalo stejné, -- velké zhoršení?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 0.042 | 0.323 |
Cena | 0.025 | 0.308 |
Sortiment | 0.175 | 0.328 |
Otevírací doba | 0.142 | 0.155 |
Čistota | 0.067 | 0.096 |
Umístění prodejny | 0.067 | 0.079 |
Uspořádání zboží v prodejně | 0.067 | 0.312 |
Plocha prodejny | -0.033 | 0.166 |
Doba odbavení u pokladen | -0.108 | 0.563 |
Služby prodejny | 0.108 | 0.197 |
Služby v okolí prodejny | 0.15 | 0.178 |
Chování personálu | 0.075 | 0.269 |
15. Jak je tato vlastnost důležitá při výběru obchodu s možnostmi ++ velmi důležitá, + spíše důležitá,0 ani důležitá ani nedůležitá, - spíše nedůležitá, -- zcela nedůležitá?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 1.367 | 0.449 |
Cena | 1.225 | 0.658 |
Sortiment | 1.433 | 0.396 |
Otevírací doba | 1.142 | 0.655 |
Čistota | 0.992 | 0.842 |
Umístění prodejny | 1.35 | 0.528 |
Uspořádání zboží v prodejně | 0.208 | 1.098 |
Plocha prodejny | -0.133 | 1.082 |
Doba odbavení u pokladen | 1.083 | 0.71 |
Služby prodejny | 0.125 | 0.943 |
Služby v okolí prodejny | -0.442 | 1.063 |
Chování personálu | 0.933 | 0.979 |
16. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 81 | 67,5 % | 58,7 % |
Muž | 39 | 32,5 % | 28,26 % |
17. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 97 | 80,83 % | 70,29 % |
36-40 | 5 | 4,17 % | 3,62 % |
26-30 | 5 | 4,17 % | 3,62 % |
31-35 | 4 | 3,33 % | 2,9 % |
41-45 | 4 | 3,33 % | 2,9 % |
56-60 | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
46-50 | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
51-55 | 1 | 0,83 % | 0,72 % |
18. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 56 | 46,67 % | 40,58 % |
Vysokoškolské – bakalář | 41 | 34,17 % | 29,71 % |
Vysokoškolské – aspoň pětileté | 15 | 12,5 % | 10,87 % |
Střední bez maturity | 5 | 4,17 % | 3,62 % |
Základní | 3 | 2,5 % | 2,17 % |
19. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 110 | 91,67 % | 79,71 % |
ano | 10 | 8,33 % | 7,25 % |
20. Jaká je poloha prodejny Albert, kde nejčastěji nakupujete? (město, část města)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brno, Mendlovo náměstí | 6 | 5 % | 4,35 % |
Brno, Královo pole | 5 | 4,17 % | 3,62 % |
Brno | 5 | 4,17 % | 3,62 % |
Brno - Líšeň | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
Brno, Vinohrady | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
Brno, Veveří | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
brno střed | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
Modřice | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
Brno-Bohunice | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
brno bohunice | 2 | 1,67 % | 1,45 % |
ostatní odpovědi | 90 | 75 % | 65,22 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.