Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání regionálních značek spotřebiteli

Vnímání regionálních značek spotřebiteli

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Šanderová
Šetření:21. 02. 2013 - 16. 03. 2013
Počet respondentů:314
Počet otázek (max/průměr):46 / 18.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou VŠE a výsledky tohoto dotazníku poslouží pro vypracování mé diplomové práce. Dotazník je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a na jejich postoj k nim. Tímto bych Vás chtěla požádat o jeho vyplnění. Dotazník Vám nezabere příliš mnoho času a je anonymní.

Děkuji za Váš čas a ochotu,
Bc. Petra Šanderová

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud není uvedeno jinak, zvolte prosím pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24778,66 %78,66 %  
Ne6721,34 %21,34 %  

Graf

2. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena24678,34 %78,34 %  
Vlastní zkušenosti s produktem23173,57 %73,57 %  
Značka16050,96 %50,96 %  
Doporučení od známých8527,07 %27,07 %  
Označení kvality8426,75 %26,75 %  
Reklama216,69 %6,69 %  
co nejmíň chemie v produktu, pokud to jde, žádná10,32 %0,32 %  
kvalita ( označení kvality někdy není kvalitní výrobek :-) )10,32 %0,32 %  
podle složení10,32 %0,32 %  
složení produktu10,32 %0,32 %  
kvalita10,32 %0,32 %  
vzhled výrobku10,32 %0,32 %  
dle výrobce10,32 %0,32 %  
recenze, zkusenosti jinych10,32 %0,32 %  
zda to opravdu musím mít10,32 %0,32 %  
kdo ho prodává10,32 %0,32 %  
složení10,32 %0,32 %  
podle toho co potřebuji10,32 %0,32 %  
výsledky v testech (např. Dtest)10,32 %0,32 %  
podle chování a vzhledu prodavačky / prodavače10,32 %0,32 %  
záleží co kupuji: potraviny - cena, kvalita, vlastní zkušenosti; boty - kvalita; oblečení - dle nálady10,32 %0,32 %  
Doporučení od známých10,32 %0,32 %  
kupuji co potřebuji10,32 %0,32 %  

Graf

3. Je pro Vás důležitý původ produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano14245,22 %45,22 %  
Ano7925,16 %25,16 %  
Spíše ne6219,75 %19,75 %  
Nevím227,01 %7,01 %  
Ne92,87 %2,87 %  

Graf

4. Preferujete při nákupu české produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano13242,04 %42,04 %  
Ano9028,66 %28,66 %  
Nevím4012,74 %12,74 %  
Spíše ne3812,1 %12,1 %  
Ne144,46 %4,46 %  

Graf

5. V jakém kraji ČR žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jihočeskýotázka č. 26, Jihomoravskýotázka č. 26, Karlovarskýotázka č. 26, Královéhradeckýotázka č. 26, Libereckýotázka č. 26, Moravskoslezskýotázka č. 26, Olomouckýotázka č. 26, Pardubickýotázka č. 26, Plzeňskýotázka č. 26, Středočeskýotázka č. 26, Ústeckýotázka č. 26, Kraj Vysočinaotázka č. 6, Zlínskýotázka č. 26, Hlavní město Prahaotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kraj Vysočina10433,12 %33,12 %  
Jihočeský5718,15 %18,15 %  
Hlavní město Praha3410,83 %10,83 %  
Jihomoravský237,32 %7,32 %  
Moravskoslezský154,78 %4,78 %  
Středočeský154,78 %4,78 %  
Plzeňský123,82 %3,82 %  
Zlínský113,5 %3,5 %  
Královéhradecký103,18 %3,18 %  
Olomoucký92,87 %2,87 %  
Liberecký72,23 %2,23 %  
Pardubický72,23 %2,23 %  
Ústecký61,91 %1,91 %  
Karlovarský41,27 %1,27 %  

Graf

6. Znáte tuto regionální značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6764,42 %21,34 %  
Ano3735,58 %11,78 %  

Graf

7. Kde jste tuto regionální značku viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na produktu1538,46 %4,78 %  
Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …)1435,9 %4,46 %  
V tisku820,51 %2,55 %  
Na internetu615,38 %1,91 %  
V televizi25,13 %0,64 %  
Na veletrhu25,13 %0,64 %  
ve škole12,56 %0,32 %  
v obchodě12,56 %0,32 %  

Graf

8. Víte, co toto označení znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2873,68 %8,92 %  
Ne1026,32 %3,18 %  

Graf

9. Napište, co podle Vás toto označení znamená:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

jistotu, že to pochází z kraje Vysočina a zaručenou kvalitu

Myslím, že produkt od českých výrobců z Vysočiny, je u nich jistý původ výroby.

označení kvality, odkud výrobek je, původ výrobku

Označení produktu vyrobeného na Vysočině, značka kvality, tradice.

Označení výrobků tradičních regionálních výrobců.

označení výrobku, který byl vyroben v oblasti kraje Vysočina.

Označení získá produkt, který splňuje určitá kritéria kvality. A pochází z Vysočiny.

označení, které upřesňuje původ výrobky. Koupí výrobku vím, že podporuji výrobce a producenty z Vysočiny.

Produkt ,který pochází od nás.

produkt byl vyroben na v kraji Vysočina

produkt byl vyroben na Vysočině

Produkt byl vyroben v tomto kraji.

Produkt pochází z Vysočiny

produkt pochází z Vysočiny

Produkt pochází z Vysočiny.

Produkt vyroben (vypěstován) v našem regionu.

produkt vyrobený v kraji Vysočina

produkt z regionu vyraběný podle tradic

produkt, který je vyroben na území Vysočiny.

Tato značka garantuje místní původ výrobku kraje Vysočina a kvalitu a šetrnost k životnímu prostředí.

výrobek kvalitní - dostal certifikát; kvalitní, vyroben z kvalitních surovin (místních)

výrobek vyprodukovaný v regionu Vysočina

vyrobeno na Vysočině, původ Vysočina

Vyrobeno v kraji Vysočina.

zboží původem z Vysočiny?

že se jedná o regionální produkt z Vysočiny

že tento produkt je od nás z Vysočiny

10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2464,86 %7,64 %  
Ano1335,14 %4,14 %  

Graf

11. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodě538,46 %1,59 %  
Na internetu538,46 %1,59 %  
V tisku430,77 %1,27 %  
Na veletrhu215,38 %0,64 %  
V televizi17,69 %0,32 %  

Graf

12. Znáte tuto regionální značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7067,31 %22,29 %  
Ano3432,69 %10,83 %  

Graf

13. Kde jste tuto regionální značku viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na produktu2264,71 %7,01 %  
Na internetu823,53 %2,55 %  
V tisku617,65 %1,91 %  
V televizi514,71 %1,59 %  
Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …)514,71 %1,59 %  
v obchodě12,94 %0,32 %  
na letáčku - ne supermarket12,94 %0,32 %  
neviděl, ale znám12,94 %0,32 %  

Graf

14. Víte, co toto označení znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2367,65 %7,32 %  
Ne1132,35 %3,5 %  

Graf

15. Napište, co podle Vás toto označení znamená:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bylo vypěstováno v kraji Vysočina.

Jedná se o potravinou, vypěstovanou, vyprodukovanou na Vysočině

kvalita potravin

kvalita produktu

kvalitnější potraviny

kvalitní produkt

oceněná regionální potravina

Označení tradičního regionálního výrobku.

Potravina vypěstovaná, nebo spíše vyrobená na území kraje Vysočina.

potravina z oblasti Vysočina

potravina z regionu Vysočina

Potravinový produkt.

produkt byl vyroben v nějakém regionu, v tomto případě na Vysočině.

Produkt pochází z Vysočiny, určitá garance kvality či výjimečnosti

produkt vyrobený v kraji Vysočina

Produkt, vyrobená na území ČR (Vysočina). Myslím, že se jedná o potraviny.

produkty z kraje vysočina (např. řemeslné produkty)

Stejně jako předchozí, označení kvality a poctivosti výroby. Využití regionálních postupů a surovin.

Tato značka se označuje u potravin - ocenění nejlepšího výrobku z každého kraje.

vyrobeno, pochází z Vysočiny

výrobky z domácí produkce

značka udělovaná MZ

že určitý produkt je zvolen dobrým výrobkem a kvalitním

16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2161,76 %6,69 %  
Ano1338,24 %4,14 %  

Graf

17. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V tisku430,77 %1,27 %  
V televizi430,77 %1,27 %  
Na internetu430,77 %1,27 %  
Na veletrhu215,38 %0,64 %  
V obchodě215,38 %0,64 %  
billboard17,69 %0,32 %  

Graf

18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5048,08 %15,92 %  
Nevím2221,15 %7,01 %  
Ano1615,38 %5,1 %  
Spíše ne1110,58 %3,5 %  
Ne54,81 %1,59 %  

Graf

19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8682,69 %27,39 %  
Je mi to jedno1413,46 %4,46 %  
Ne32,88 %0,96 %  
Je mi to jedno10,96 %0,32 %  

Graf

20. Měli byste o tyto produkty zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4644,23 %14,65 %  
Ano4240,38 %13,38 %  
Nevím1312,5 %4,14 %  
Spíše ne21,92 %0,64 %  
Ne10,96 %0,32 %  

Graf

21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3230,77 %10,19 %  
Spíše ano2927,88 %9,24 %  
Spíše ne1615,38 %5,1 %  
Nevím1514,42 %4,78 %  
Ne1110,58 %3,5 %  
Ne10,96 %0,32 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8177,88 %25,8 %  
Muž2322,12 %7,32 %  

Graf

23. Patříte do věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36 – 50 let3735,58 %11,78 %  
Do 26 let3432,69 %10,83 %  
26 – 35 let1918,27 %6,05 %  
51 let a více1413,46 %4,46 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5350,96 %16,88 %  
Vysokoškolské2524,04 %7,96 %  
Středoškolské bez maturity (vyučen/vyučena)1817,31 %5,73 %  
Vyšší odborné43,85 %1,27 %  
Základní32,88 %0,96 %  
Středoškolské bez maturity (vyučen/vyučena)10,96 %0,32 %  

Graf

25. Váš hrubý měsíční příjem činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 Kč – 20 000 Kč4644,23 %14,65 %  
Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný)2725,96 %8,6 %  
Do 10 000 Kč2019,23 %6,37 %  
20 001 Kč – 30 000 Kč98,65 %2,87 %  
30 001 Kč a více21,92 %0,64 %  

Graf

26. Znáte některou z těchto regionálních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 27, Neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15875,24 %50,32 %  
Ano5224,76 %16,56 %  

Graf

27. Kterou značku/které značky znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysočina815,09 %2,55 %  
1747,55 %1,27 %  
523,77 %0,64 %  
Polabí23,77 %0,64 %  
šumava23,77 %0,64 %  
Krkonoše, Železné hory11,89 %0,32 %  
vysočina......11,89 %0,32 %  
1,2,6,9,8,7,11,89 %0,32 %  
14,1611,89 %0,32 %  
16, 511,89 %0,32 %  
ostatní odpovědi Blanické rytíře, Moravská brána
17, 11, 6, 5,9,14
vysočina, polabí
haná, perla zlínského kraje
broumovsko, haná, jeseníky, krkonoše, moravský kras, orlické hory, podkrkonoší, šumava, vysočina
5,14,16,17
8, 10, 13, 17
1, 17, 6
11 Moravský kras
č.5, č.8, č.13, č.14, č.17,
Sumava originalni produkt (16)
17. Vysočina
17,
REgionální značka Šumava, Vysočina, Železné hory, Polabí, Krkonoše
Vysočina, Haná
znám značku 17
Českosaské Švýcarsko
Orlické hory
Moravská brána a Haná
14, 16, 17
14
4, 11, 13
5 - Haná, regionální produkt
Polabí, Vysočina? Haná
Haná
Krkonoše, Šumava a Vysošina
Šumava, Vysočina, Haná, Polabí
Haná, Vysočina, Moravský kras
17, 14, 2,
nevzpomínám si
3056,6 %9,55 % 

Graf

28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na produktu3158,49 %9,87 %  
Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …)1630,19 %5,1 %  
V tisku1324,53 %4,14 %  
Na internetu916,98 %2,87 %  
Na veletrhu815,09 %2,55 %  
V televizi713,21 %2,23 %  
Nepamatuji si11,89 %0,32 %  
v dané oblasti na propagačních materiálech v infocentru11,89 %0,32 %  
vyhledávám sama ve special. obchodech11,89 %0,32 %  
nevím, jen je mi povědomá11,89 %0,32 %  
v propagačních materiálech11,89 %0,32 %  

Graf

29. Víte, co toto označení znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3056,6 %9,55 %  
Ano2343,4 %7,32 %  

Graf

30. Napište, co podle Vás toto označení znamená:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

certifikovaný výrobek z Orlických hor

Daný produkt pochází z dané oblasti a je pro tuto oblast i charakteristický

chleba

Je to znak oblasti, z která je charakteristická, předpokládám pak, že z ní výrobek pochází.

Kraj původu

odkud výrobek je

označení původu produktu

označení původu produktu

Označení regionálních produktů

Produkt pochází z dané oblasti

produkt pochází z dané oblasti a je vyroben např. rodinnou farmou, malým výrobcem...

produkt vyroben v té dané lokalitě

propagaci výrobků z daného regionu

Prověření kvality výrobku a jistota země původu

původ výrobnku

Systém značení, který zviditelňuje regionální produkty (vyrobené v daném regionu) a dostává je do podvědomé nejen vlastním obyvatelům, ale i široké veřejnosti. Produkty musí být šetrné k životnímu prostředí.

určuje region, odkud daná potravina pochází a zaručuje určitou kvalitu

výrobek je vyroben v dané lokalitě

výrobek je vyroben v oblasti vyznačeném na symbolu

výrobky vyráběné na vymezeném regionu, podporuje se tím jejich prodej a odbyt...

zboží pochází z této oblasti

Že je produkt vyroben na Hané ze zdrojů pocházejících z našeho regionu. Určitě je kladen důraz i na kvalitu, osobní přístup k výrobě (většinou to jsou malovýrobci, jednotlivci nebo malinké firmy).

31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 32, Neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3159,62 %9,87 %  
Ano2140,38 %6,69 %  

Graf

32. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi838,1 %2,55 %  
V tisku838,1 %2,55 %  
V obchodě628,57 %1,91 %  
Na veletrhu628,57 %1,91 %  
Na internetu523,81 %1,59 %  
infocentrum14,76 %0,32 %  
na městském jarmarku14,76 %0,32 %  
Přes známé, rovněž přees jejich vlastní periodikum a publikaci14,76 %0,32 %  

Graf

33. Znáte tuto regionální značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 34, Neotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10650,48 %33,76 %  
Ano10449,52 %33,12 %  

Graf

34. Kde jste tuto regionální značku viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na produktu7570,09 %23,89 %  
V televizi3028,04 %9,55 %  
Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …)2826,17 %8,92 %  
V tisku2523,36 %7,96 %  
Na internetu1514,02 %4,78 %  
Na veletrhu98,41 %2,87 %  
ve škole10,93 %0,32 %  
Nevím10,93 %0,32 %  

Graf

35. Víte, co toto označení znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 36, Neotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6360 %20,06 %  
Ne4240 %13,38 %  

Graf

36. Napište, co podle Vás toto označení znamená:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Deklaruje, že potravina pochází z místního regionu včetně surovin, ze kterých byla vyrobena.

garanci, že potravina byla vyrobena v některém z našich regionů a že u produktů je zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí

Jde o kvalitní výrobky z tuzemské produkce.

je to tušim nějaký nejlepší výrobek z regionálních potravin,jakoby nadznačka

je to z toho regionu

Je vyrobena v ČR, v nějakém regionu

Jedná se o potravinu, která pochází z daněho územní (regionu) a má specifické složení nebo tradici.

k výrobě daného produktu jsou použity pouze suroviny z dané oblasti

kvalitní poctivý výrobek domácí produkce

Kvalitní potravina z regionu

kvalitní vyráběnou potravinu, specifickou pro určitý kraj..

kvalitní, domácí potravina

na výrobek bylo vše použito v daném regionu kde se prodává

nebudu nic psát

některé produkty vybraného regionu získají za svou kvalitu, chuť... toto ocenění. má pomoct jak producentovi, tak spotřebiteli při výběru

onačení pro kvalitní a poctivé výrobky z domácí produkce

Označení potraviny pocházející z určitého kraje touto potravinou nebo produktem proslaveným.

označení potraviny vyrobené v daném regionu

označení původu potraviny

Označení regionální potraviny

označuje potraviny pocházející z regionu, tradiční potraviny

podle mě, že původ produktu je znám a pochází z některého regionu české republiky a je propagován hlavně v tom regionu

pochází z malé výroby v regionu

pochází z regionu

Potraina pochází z místního regionu

Potravina byla vyrobena v daném regionu.

Potravina českého původu

Potravina je součástí projektu "Regionální potravina"

Potravina preferována na určité oblasti (povětšinou na území jednotného státu nebo menšího celku jako kraje).

potravina vyráběná v daném regionu (specialita), kvalitní výroba, dobrá kvalita

potravina vyrobená v daném regionu, šetrná k žp

Potravina vyrobená v daném regionu.

Potravina vyrobena v regionu...

potravina z české produkce

potravina z určitého regionu ("vím, co jím")

Potravina z určitého regionu ČR

potravina, která byla vyrobena v ČR

potravina, která je z produkce v místním regionu, většinou to je od místních menších farmářů, měla by reprezentovat poctivost a kvalitu

Potravina, která pochází z daného regionu

poukazuje na původ produktu a je jakousi garanci toho, že je produkt český a z českých surovin.

Produkt byl vyroben v regionu kde žiji

Produkt pochází z ČR z určitého regionu

Produkt pochází z regionu, kde je prodáván. Především že všechny suroviny jsou povodem regionální.

produkt z ČR a daného regionu, kde se produkt vyrábí

Původ potraviny z konkrétního regionu ČR

regionální ověřená potravina

regionální potravina

regionální potravina

Tato potravina pochází z regionu, kde se prodává

vypěstování produktů vlastníky - soukromými zemědělci, zahradkáři

vyrábí se v určitém regionu, je to pro tento region typický výrobek

výrobek pochází z regionu, ve kterém žiji

výrobek/potravina pochází z daného regionu

vyrobeno v regionu v čr

vyrobeno z místních surovin

vztahuje se k dané oblasti, odkud produkt pochází a měla by podpořit produkty právě této oblasti

xx

Zboží pochází z regionu, ve kterém je prodáváno.

že jsem si koupila kvalitní výrobek, z domácí produkce

Že se jedná o potravinu z regionu

Že se tato potravina vyrábí v určitém regionu, dle určitých kritérii.

Že zboží pochází z jednoho z českých regionů. Pochází z ČR.

37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 38, Neotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5552,88 %17,52 %  
Ano4947,12 %15,61 %  

Graf

38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi2959,18 %9,24 %  
V tisku1734,69 %5,41 %  
V obchodě1122,45 %3,5 %  
Na internetu918,37 %2,87 %  
Na veletrhu612,24 %1,91 %  
na trzích, nebo propagačních akcích regionů v Praze12,04 %0,32 %  
na dožínkách zlínského kraje - dostala jsem letáček a představovaly se oceněné produkty12,04 %0,32 %  
v řetězci Coop12,04 %0,32 %  
V rozhlase12,04 %0,32 %  
Festival12,04 %0,32 %  

Graf

39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11353,81 %35,99 %  
Nevím4521,43 %14,33 %  
Spíše ne2210,48 %7,01 %  
Ano199,05 %6,05 %  
Ne115,24 %3,5 %  

Graf

40. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „XXX regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na daný region, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15372,86 %48,73 %  
Je mi to jedno5224,76 %16,56 %  
Ne52,38 %1,59 %  

Graf

41. Měli byste o tyto produkty zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9042,86 %28,66 %  
Ano6430,48 %20,38 %  
Nevím4923,33 %15,61 %  
Spíše ne73,33 %2,23 %  

Graf

42. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7033,33 %22,29 %  
Spíše ano5727,14 %18,15 %  
Spíše ne3918,57 %12,42 %  
Nevím2612,38 %8,28 %  
Ne188,57 %5,73 %  

Graf

43. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16377,62 %51,91 %  
Muž4722,38 %14,97 %  

Graf

44. Patříte do věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 26 let14569,05 %46,18 %  
26 – 35 let4420,95 %14,01 %  
36 – 50 let178,1 %5,41 %  
51 let a více41,9 %1,27 %  

Graf

45. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské10148,1 %32,17 %  
Středoškolské s maturitou9444,76 %29,94 %  
Vyšší odborné83,81 %2,55 %  
Základní52,38 %1,59 %  
Středoškolské bez maturity (vyučen/vyučena)20,95 %0,64 %  

Graf

46. Váš hrubý měsíční příjem činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný)10550 %33,44 %  
10 000 Kč – 20 000 Kč4220 %13,38 %  
20 001 Kč – 30 000 Kč3014,29 %9,55 %  
Do 10 000 Kč2210,48 %7,01 %  
30 001 Kč a více115,24 %3,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. V jakém kraji ČR žijete?

  • odpověď Kraj Vysočina:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte tuto regionální značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Znáte tuto regionální značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 7. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …) na otázku 7. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Víte, co toto označení znamená?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Víte, co toto označení znamená?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Znáte tuto regionální značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Znáte tuto regionální značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 13. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Víte, co toto označení znamená?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Víte, co toto označení znamená?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 20. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 20. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 22. Jste:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 22. Jste:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 – 35 let na otázku 23. Patříte do věkové kategorie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 50 let na otázku 23. Patříte do věkové kategorie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 let a více na otázku 23. Patříte do věkové kategorie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 26 let na otázku 23. Patříte do věkové kategorie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské bez maturity (vyučen/vyučena) na otázku 24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské s maturitou na otázku 24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 Kč – 20 000 Kč na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 Kč na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný) na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:

6. Znáte tuto regionální značku?

  • odpověď Ano:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 7. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Víte, co toto označení znamená?
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Víte, co toto označení znamená?
  • odpověď Ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 let a více na otázku 23. Patříte do věkové kategorie:

12. Znáte tuto regionální značku?

  • odpověď Ano:
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 13. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Víte, co toto označení znamená?
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Víte, co toto označení znamená?
    • zobrazit další souvislosti
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

  • odpověď Ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný) na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

22. Jste:

  • odpověď Žena:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …) na otázku 7. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 Kč na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

23. Patříte do věkové kategorie:

  • odpověď Do 26 let:
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný) na otázku 25. Váš hrubý měsíční příjem činí:

26. Znáte některou z těchto regionálních značek?

  • odpověď Ano:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …) na otázku 28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V tisku na otázku 28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 29. Víte, co toto označení znamená?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 29. Víte, co toto označení znamená?
  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský na otázku 5. V jakém kraji ČR žijete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínský na otázku 5. V jakém kraji ČR žijete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

33. Znáte tuto regionální značku?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 34. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V televizi na otázku 34. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V tisku na otázku 34. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 35. Víte, co toto označení znamená?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V televizi na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V tisku na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 35. Víte, co toto označení znamená?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na produktu na otázku 34. Kde jste tuto regionální značku viděli?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na trzích (např. farmářských, zemědělských, …) na otázku 34. Kde jste tuto regionální značku viděli?

37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

  • odpověď Ano:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V televizi na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V tisku na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

40. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „XXX regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na daný region, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 41. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský na otázku 5. V jakém kraji ČR žijete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 29. Víte, co toto označení znamená?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 41. Měli byste o tyto produkty zájem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínský na otázku 5. V jakém kraji ČR žijete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě na otázku 38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 10 000 Kč na otázku 46. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?

43. Jste:

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 Kč – 20 000 Kč na otázku 46. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 29. Víte, co toto označení znamená?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínský na otázku 5. V jakém kraji ČR žijete?

44. Patříte do věkové kategorie:

  • odpověď Do 26 let:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem bez příjmů (student, nezaměstnaný) na otázku 46. Váš hrubý měsíční příjem činí:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 29. Víte, co toto označení znamená?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rádi?

2. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi produktu?

3. Je pro Vás důležitý původ produktu?

4. Preferujete při nákupu české produkty?

5. V jakém kraji ČR žijete?

6. Znáte tuto regionální značku?

7. Kde jste tuto regionální značku viděli?

8. Víte, co toto označení znamená?

10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

12. Znáte tuto regionální značku?

13. Kde jste tuto regionální značku viděli?

14. Víte, co toto označení znamená?

16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

20. Měli byste o tyto produkty zájem?

21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

22. Jste:

23. Patříte do věkové kategorie:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

25. Váš hrubý měsíční příjem činí:

26. Znáte některou z těchto regionálních značek?

28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?

29. Víte, co toto označení znamená?

31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?

33. Znáte tuto regionální značku?

34. Kde jste tuto regionální značku viděli?

35. Víte, co toto označení znamená?

37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

40. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „XXX regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na daný region, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

41. Měli byste o tyto produkty zájem?

42. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

43. Jste:

44. Patříte do věkové kategorie:

45. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

46. Váš hrubý měsíční příjem činí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rádi?

2. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi produktu?

3. Je pro Vás důležitý původ produktu?

4. Preferujete při nákupu české produkty?

5. V jakém kraji ČR žijete?

6. Znáte tuto regionální značku?

7. Kde jste tuto regionální značku viděli?

8. Víte, co toto označení znamená?

10. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

12. Znáte tuto regionální značku?

13. Kde jste tuto regionální značku viděli?

14. Víte, co toto označení znamená?

16. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

18. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

19. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „VYSOČINA regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na region Vysočina, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

20. Měli byste o tyto produkty zájem?

21. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

22. Jste:

23. Patříte do věkové kategorie:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

25. Váš hrubý měsíční příjem činí:

26. Znáte některou z těchto regionálních značek?

28. Kde jste tuto regionální značku/tyto regionální značky viděli?

29. Víte, co toto označení znamená?

31. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky/těchto regionálních značek?

33. Znáte tuto regionální značku?

34. Kde jste tuto regionální značku viděli?

35. Víte, co toto označení znamená?

37. Zaznamenali jste nějakou propagaci této regionální značky?

38. Kde jste tuto propagaci zaznamenali?

39. Je pro Vás označení regionálního původu produktu zárukou kvality?

40. Uvítali byste rozšíření produktů označených značkou „XXX regionální produkt®“ (tedy produktů, u kterých je garantován původ a vazba na daný region, a u kterých je také zaručena kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) do běžných kamenných obchodů/řetězců?

41. Měli byste o tyto produkty zájem?

42. Připadá Vám, že je na trhu ČR příliš mnoho druhů značení kvality (př. Klasa, Regionální produkt, Regionální potravina, BIO, Česká kvalita, CZECH MADE, …)?

43. Jste:

44. Patříte do věkové kategorie:

45. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

46. Váš hrubý měsíční příjem činí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šanderová, P.Vnímání regionálních značek spotřebiteli (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-regionalnich-znacek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.