Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy na internetu a v mobilních zařízeních

Vnímání reklamy na internetu a v mobilních zařízeních

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Luboš Harášek
Šetření:04. 06. 2012 - 09. 06. 2012
Počet respondentů:231
Počet otázek (max/průměr):26 / 22.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží jako podklad k vypracování praktické části diplomové práce. Vyplnění dotazníku by Vám němělo zabrat více než 5-10 minut. Předem díky!

Odpovědi respondentů

1. Aby Vás reklama zaujala, musí být zejména:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná17977,49 %77,49 %  
Originální16872,73 %72,73 %  
Inteligentní10143,72 %43,72 %  
Stručná6929,87 %29,87 %  
Srozumitelná6528,14 %28,14 %  
Umělecká166,93 %6,93 %  
Obsahovat podstatnou slevu125,19 %5,19 %  
byt tam atraktivni osoba opacneho pohlavi10,43 %0,43 %  
reklamy ignoruji10,43 %0,43 %  
b10,43 %0,43 %  
žádná10,43 %0,43 %  
zadna10,43 %0,43 %  
a pokud možno žádná10,43 %0,43 %  

Graf

2. Motivovala vás někdy reklama na internetu k tomu, abyste si koupili nějaký produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, 1-3x9440,69 %40,69 %  
Ne9440,69 %40,69 %  
Ano, vícekrát2611,26 %11,26 %  
Ano, 4-10x177,36 %7,36 %  

Graf

3. Motivovali Vás přátelé přeposlanou zprávou k nákupu nějakého produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14763,64 %63,64 %  
Ano, 1-3x5925,54 %25,54 %  
Ano, Vícekrát156,49 %6,49 %  
Ano, 4-10x104,33 %4,33 %  

Graf

4. Přeposíláte přátelům vtipná nebo netradiční videa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas12654,55 %54,55 %  
Ne8737,66 %37,66 %  
Ano, často187,79 %7,79 %  

Graf

5. Co by vás motivovalo k tomu, přeposlat video či zprávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipný obsah18278,79 %78,79 %  
Výhodná nabídka6226,84 %26,84 %  
Oddanost ke značce/produktu/službě229,52 %9,52 %  
Nic93,9 %3,9 %  
nepřeposílám20,87 %0,87 %  
zajímavost z oblasti mně blízké10,43 %0,43 %  
Nepřeposílám nic, protože to stejně ostatní nezajímá.10,43 %0,43 %  
videa nepřeposílám10,43 %0,43 %  
konkrétní oblast zájmu pro kamarády. Například pokud se zajímá o zbraně, tak mu pošlu zajímavou reklamu na ně10,43 %0,43 %  
nic, takové věci zásadně nepřeposílám10,43 %0,43 %  
videa, ale ne reklamní10,43 %0,43 %  
petice..10,43 %0,43 %  
mastná morda10,43 %0,43 %  
to už musí bejt opravdu pecka abych to přeposlal10,43 %0,43 %  
b10,43 %0,43 %  
nic, pokud je reklamní10,43 %0,43 %  
nic, nepřeposílám10,43 %0,43 %  
Vědomí, že to daného jedince zajímá a nespamuju ho10,43 %0,43 %  
nic. Reklama je otravna10,43 %0,43 %  
obsah, který se týká nebo by mohl zajímat člověka, kterému video či zprávu přeposílám10,43 %0,43 %  
Kdyby měl obsah nějakou souvislost s tím, komu bych ji přeposílala.10,43 %0,43 %  
např. Darth Vader v reklamě na BMW10,43 %0,43 %  
...10,43 %0,43 %  
originalita a neskutečně dobrý nápad10,43 %0,43 %  
Takovéto zprávy zásadně nepřeposílám10,43 %0,43 %  
žádná reklama10,43 %0,43 %  
nějaká zajímavá a neotřelá myšlenka10,43 %0,43 %  
Pokud jsem přesvědčená, že z toho příjemce bude mít nějaký užitek nebo radost10,43 %0,43 %  
předpoklad, že zpráva bude příjemci k užitku10,43 %0,43 %  
nesmela by to byt reklama, musel bych byt presvedcen, ze tim adresata potesim10,43 %0,43 %  
dva miliony10,43 %0,43 %  
Účelnost, výhodnost pro daného člověka10,43 %0,43 %  

Graf

6. Jaký aspekt by vás nejvíce motivoval ke kliknutí na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na produkt/druh produktu o který mám momentálně zájem11650,22 %50,22 %  
Vtipný obsah reklamy10645,89 %45,89 %  
Reklama na produkt, z oboru mých zájmů10244,16 %44,16 %  
Výhodná nabídka v reklamě8034,63 %34,63 %  
Oddanost ke značce/produktu/službě5021,65 %21,65 %  
Reklama na produkt – službu, která souvisí se školou/zaměstnáním2611,26 %11,26 %  
Reklama s bulvární informací52,16 %2,16 %  
nic31,3 %1,3 %  
na reklamy neklikám20,87 %0,87 %  
nepodléhám reklamám10,43 %0,43 %  
na reklamy na internetu neklikám10,43 %0,43 %  
náhoda10,43 %0,43 %  
b10,43 %0,43 %  
produkt, který neznám a vypadá zajímávě10,43 %0,43 %  
Reklamy neuprosne potlacuji10,43 %0,43 %  
Protože vím, že reklama má psychologické účinky, že její úkol je na lidi působit, z principu na ně neklikám10,43 %0,43 %  
nejspíš nic, nemám k reklamám na internetu důvěru10,43 %0,43 %  
Je to hodně složité. Mě nejvíc motivuje kliknutí na reklamu, když je to věc, kterou zrovna sháním - potom mě potěší třeba sleva.10,43 %0,43 %  
nikdy neklikám, používám adblock10,43 %0,43 %  
neklikakm na reklamu, jelikoz se nejedna o duveryhodny zdroj informaci10,43 %0,43 %  
žádný10,43 %0,43 %  

Graf

7. Uveďte, jak je pro Vás přípustná daná reklama (líbí se mi (5) - nevadí mi (3) - obtěžuje mě (1)?)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Bannery2.3590.949
Vyskakovací okna1.2380.736
Kontextová reklama na webu2.5540.94
Kontextová reklama na sociálních sítích2.4941.09
Kontextová reklama u e-mailu1.8921.006
Reklama v mobilních aplikacích1.7921.056
Video reklama ve webových přehrávačích1.5320.968
Reklamní SMS1.5891.021
Virální - nepřímá reklama (v podobě multimedii, textu)2.7361.493

Graf

8. Využíváte software na blokování reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15064,94 %64,94 %  
ano8135,06 %35,06 %  

Graf

9. Jste aktivním uživatelem některé sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19584,42 %84,42 %  
Ne3615,58 %15,58 %  

Graf

10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook18092,31 %77,92 %  
Spolužáci7840 %33,77 %  
Google+5025,64 %21,65 %  
LinkedIn4523,08 %19,48 %  
Twitter3216,41 %13,85 %  
Foursquare157,69 %6,49 %  
Některý ze sociálních sporttrackerů (Endomondo, Sporttracker,…)126,15 %5,19 %  

Graf

11. Jste „fanouškem“ některé firmy nebo produktu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano – 10 a méně8342,56 %35,93 %  
Ne6734,36 %29 %  
Ano – více než 104523,08 %19,48 %  

Graf

12. Dáváte příspěvky na „fanouškovské“ prezentace na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16685,13 %71,86 %  
Ano, občas2814,36 %12,12 %  
Ano, často10,51 %0,43 %  

Graf

13. Vlastníte telefon s operačním systémem? (iOS, Android, Symbian, Windows Mobile)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9340,26 %40,26 %  
Ano, Android7632,9 %32,9 %  
Ano, iOS2812,12 %12,12 %  
Ano, Symbian2611,26 %11,26 %  
Ano, jiný93,9 %3,9 %  
Ano, WM62,6 %2,6 %  

Graf

14. Využíváte internet v mobilním telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13458,01 %58,01 %  
Ne9741,99 %41,99 %  

Graf

15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11182,84 %48,05 %  
Ne2317,16 %9,96 %  

Graf

16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10981,34 %47,19 %  
Ano2518,66 %10,82 %  

Graf

17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1976 %8,23 %  
Ne624 %2,6 %  

Graf

18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1263,16 %5,19 %  
Ano631,58 %2,6 %  
Ne15,26 %0,43 %  

Graf

19. Využíváte platby přes internet? Jaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, skrze přímé internetové bankovnictví17174,03 %74,03 %  
Ano, kartou11148,05 %48,05 %  
Ano, systémem mikroplateb (paypal, …)4318,61 %18,61 %  
Ne3916,88 %16,88 %  
na dobírku10,43 %0,43 %  

Graf

20. Jste ochotni přijímat na mobilním telefonu reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18680,52 %80,52 %  
Ano, v případě že nabídky budou obsahovat slevu, výhodu nebo reflektovat mé zájmy3916,88 %16,88 %  
Ano, bez podmínek62,6 %2,6 %  

Graf

21. Měl byste zájem o brýle, které umí zobrazit rozšířenou realitu – tedy brýle poskytující informace na miniaturním displeji, které by se vám při chůzi zobrazovaly? Bližší info: http://smartmania.cz/bleskovky/google-glass-specialni-bryle-s-funkcemi-rozsirene-reality-2309

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9641,56 %41,56 %  
Spíše ne6427,71 %27,71 %  
Spíše ano4318,61 %18,61 %  
Ano2812,12 %12,12 %  

Graf

22. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13759,31 %59,31 %  
Muž9440,69 %40,69 %  

Graf

23. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
253113,42 %13,42 %  
242510,82 %10,82 %  
23198,23 %8,23 %  
21187,79 %7,79 %  
22146,06 %6,06 %  
20135,63 %5,63 %  
27125,19 %5,19 %  
26114,76 %4,76 %  
19104,33 %4,33 %  
3083,46 %3,46 %  
ostatní odpovědi 31
18
33
35
28
29
34
42
36
56
45
37
16
32
41
17
52
40
43
58
75
50
51
44
38
7030,3 %30,3 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.06
Minimum:19
Maximum:43
Variační rozpětí:24
Rozptyl:29.55
Směrodatná odchylka:5.44
Medián:25
Modus:25

Graf

24. Nejvyšší dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou9641,56 %41,56 %  
VŠ bakalářské5925,54 %25,54 %  
VŠ magisterské a více5423,38 %23,38 %  
114,76 %4,76 %  
VOŠ73,03 %3,03 %  
SŠ bez maturity41,73 %1,73 %  

Graf

25. Místo pobytu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha a Střední Čechy14663,2 %63,2 %  
Čechy4318,61 %18,61 %  
Morava3314,29 %14,29 %  
Jiné93,9 %3,9 %  

Graf

26. Počet obyvatel v místě pobytu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město nad 1.000.000 obyvatel11851,08 %51,08 %  
Malé město (do 100.000 obyvatel)5724,68 %24,68 %  
Obec pod 5.000 obyvatel3113,42 %13,42 %  
Velké město (nad 100.000 obyvatel)2510,82 %10,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Motivovali Vás přátelé přeposlanou zprávou k nákupu nějakého produktu?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 24. Nejvyšší dokončené vzdělání

7. Uveďte, jak je pro Vás přípustná daná reklama (líbí se mi (5) - nevadí mi (3) - obtěžuje mě (1)?)

  • odpověď Kontextová reklama u e-mailu=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontextová reklama na webu=1 na otázku 7. Uveďte, jak je pro Vás přípustná daná reklama (líbí se mi (5) - nevadí mi (3) - obtěžuje mě (1)?)

14. Využíváte internet v mobilním telefonu?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, iOS na otázku 13. Vlastníte telefon s operačním systémem? (iOS, Android, Symbian, Windows Mobile)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foursquare na otázku 10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některý ze sociálních sporttrackerů (Endomondo, Sporttracker,…) na otázku 10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oddanost ke značce/produktu/službě na otázku 5. Co by vás motivovalo k tomu, přeposlat video či zprávu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, Android na otázku 13. Vlastníte telefon s operačním systémem? (iOS, Android, Symbian, Windows Mobile)

15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foursquare na otázku 10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některý ze sociálních sporttrackerů (Endomondo, Sporttracker,…) na otázku 10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?

16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?

  • odpověď Ano:
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?
    • 8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foursquare na otázku 10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?

17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?

  • odpověď Ano:
    • 12.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?

22. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 24. Nejvyšší dokončené vzdělání

23. Váš věk

  • odpověď < 16 - 21 >:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 24. Nejvyšší dokončené vzdělání

25. Místo pobytu

  • odpověď Praha a Střední Čechy:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Město nad 1.000.000 obyvatel na otázku 26. Počet obyvatel v místě pobytu

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Aby Vás reklama zaujala, musí být zejména:

2. Motivovala vás někdy reklama na internetu k tomu, abyste si koupili nějaký produkt?

3. Motivovali Vás přátelé přeposlanou zprávou k nákupu nějakého produktu?

4. Přeposíláte přátelům vtipná nebo netradiční videa?

5. Co by vás motivovalo k tomu, přeposlat video či zprávu?

6. Jaký aspekt by vás nejvíce motivoval ke kliknutí na reklamu?

7. Uveďte, jak je pro Vás přípustná daná reklama (líbí se mi (5) - nevadí mi (3) - obtěžuje mě (1)?)

8. Využíváte software na blokování reklamy?

9. Jste aktivním uživatelem některé sociální sítě?

10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?

11. Jste „fanouškem“ některé firmy nebo produktu na sociálních sítích?

12. Dáváte příspěvky na „fanouškovské“ prezentace na sociálních sítích?

13. Vlastníte telefon s operačním systémem? (iOS, Android, Symbian, Windows Mobile)

14. Využíváte internet v mobilním telefonu?

15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?

16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?

17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?

18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?

19. Využíváte platby přes internet? Jaké?

20. Jste ochotni přijímat na mobilním telefonu reklamu?

21. Měl byste zájem o brýle, které umí zobrazit rozšířenou realitu – tedy brýle poskytující informace na miniaturním displeji, které by se vám při chůzi zobrazovaly? Bližší info: http://smartmania.cz/bleskovky/google-glass-specialni-bryle-s-funkcemi-rozsirene-reality-2309

22. Jste

23. Váš věk

24. Nejvyšší dokončené vzdělání

25. Místo pobytu

26. Počet obyvatel v místě pobytu

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Aby Vás reklama zaujala, musí být zejména:

2. Motivovala vás někdy reklama na internetu k tomu, abyste si koupili nějaký produkt?

3. Motivovali Vás přátelé přeposlanou zprávou k nákupu nějakého produktu?

4. Přeposíláte přátelům vtipná nebo netradiční videa?

5. Co by vás motivovalo k tomu, přeposlat video či zprávu?

6. Jaký aspekt by vás nejvíce motivoval ke kliknutí na reklamu?

7. Uveďte, jak je pro Vás přípustná daná reklama (líbí se mi (5) - nevadí mi (3) - obtěžuje mě (1)?)

8. Využíváte software na blokování reklamy?

9. Jste aktivním uživatelem některé sociální sítě?

10. Jaké sociální sítě jste uživatelem?

11. Jste „fanouškem“ některé firmy nebo produktu na sociálních sítích?

12. Dáváte příspěvky na „fanouškovské“ prezentace na sociálních sítích?

13. Vlastníte telefon s operačním systémem? (iOS, Android, Symbian, Windows Mobile)

14. Využíváte internet v mobilním telefonu?

15. Využíváte sociální sítě na mobilním telefonu?

16. Využíváte geolokační služby na mobilním telefonu (foursquare, lokola,…) (nejsou tím myšleny sw pro navigace)?

17. Využíváte tyto geolokační služby k vyhledávání obchodů a restaurací?

18. Berete ohled při výběru obchodu a restaurace přes geolokační službu na reference ostatních uživatelů nebo reklamu?

19. Využíváte platby přes internet? Jaké?

20. Jste ochotni přijímat na mobilním telefonu reklamu?

21. Měl byste zájem o brýle, které umí zobrazit rozšířenou realitu – tedy brýle poskytující informace na miniaturním displeji, které by se vám při chůzi zobrazovaly? Bližší info: http://smartmania.cz/bleskovky/google-glass-specialni-bryle-s-funkcemi-rozsirene-reality-2309

22. Jste

23. Váš věk

24. Nejvyšší dokončené vzdělání

25. Místo pobytu

26. Počet obyvatel v místě pobytu

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harášek, L.Vnímání reklamy na internetu a v mobilních zařízeních (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vnimani-reklamy-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.