Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy na stránkách Facebook.com

Vnímání reklamy na stránkách Facebook.com

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Matějka
Šetření:06. 07. 2010 - 01. 08. 2010
Počet respondentů:245
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Toto dotazníkové šetření má za cíl zkoumat vnímání reklamy na sociální síti Facebook.com. Měla by dát odpověď na otázku, jakým způsobem vnímají lidé, kteří mají na Facebooku profil různé druhy komerčních sdělení, jak k nim přistupují a jak s nimi nakládají. Průzkum by měl zmapovat, v jaké míře jsou komerční prezentace součástí běžné komunikace jednotlivce na Facebooku a jakou míru důvěryhodnosti pro něj mají.

Průzkum bude také součástí bakalářské práce "Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti".

Předem děkuji všem respondentům za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20382,52 %82,86 %  
Ne4317,48 %17,55 %  

Graf

2. Jak často svůj profil používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát denně10551,72 %42,86 %  
Prakticky nepřetržitě5828,57 %23,67 %  
2 - 6 týdně178,37 %6,94 %  
Jednou denně136,4 %5,31 %  
Jednou týdně41,97 %1,63 %  
Jednou měsíčně31,48 %1,22 %  
Několikrát měsíčně20,99 %0,82 %  
Méně často10,49 %0,41 %  

Graf

3. K čemu Facebook používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli18892,61 %76,73 %  
Sdílení fotografií a videí13064,04 %53,06 %  
Zahnání nudy11858,13 %48,16 %  
Sledování ostatních uživatelů11556,65 %46,94 %  
Navazování nových kontaktů a obnovování starých9446,31 %38,37 %  
Organizování akcí6431,53 %26,12 %  
Hraní her4924,14 %20 %  
Hledání informací3818,72 %15,51 %  
Propagace vlastních (komerčních i nekomerčních) projektů2512,32 %10,2 %  
Mikroblogování2210,84 %8,98 %  
Pracovně188,87 %7,35 %  
Hledání komerčních informací136,4 %5,31 %  
zkusil, viděl, nepotřeboval, odešel10,49 %0,41 %  
sledování novinek10,49 %0,41 %  
Hudba10,49 %0,41 %  
zabijení nudy10,49 %0,41 %  

Graf

4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pocházejícím od mých přátel9245,32 %37,55 %  
Je to celkem jedno, na Facebooku nemám profil kvůli informacím5326,11 %21,63 %  
Žádným, pečlivě vše třídím a ověřuji3718,23 %15,1 %  
Pocházejícím od autorit v daném oboru115,42 %4,49 %  
Pocházejícím od zástupců společností, jejichž produktů či služeb se informace týkají104,93 %4,08 %  

Graf

5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mne něco zaujme, tak na reklamu kliknu7737,93 %31,43 %  
Reklamu registruji, ale neklikám na ní5828,57 %23,67 %  
Reklamy si vůbec nevšímám4421,67 %17,96 %  
Na reklamu neklikám ze zásady, i kdyby mě zaujala (raději si najdu objekt reklamy jinak)2110,34 %8,57 %  
Na reklamy klikám poměrně často31,48 %1,22 %  

Graf

6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Komerční stránky/skupina produktu, služby, osobnosti či instituce, která obsahuje informace, fotografie, videa, odkazy atd.2.6012.171
Aplikace (např. hra), do které jsou zakomponovány propagované produkty3.3651.926
Klasické textové a obrazové inzeráty v pravém sloupci, které míří na propagovanou internetovou stránku2.8621.685
Klasické textové a obrazové inzeráty v pravém sloupci, které míří na profil na Facebook.com3.1431.59
Pozvánka na komerční událost3.032.295

Graf

7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ne9044,33 %36,73 %  
Ne, téměř nikdy5627,59 %22,86 %  
Většinou ano4924,14 %20 %  
Ano, téměř vždy83,94 %3,27 %  

Graf

8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18892,61 %76,73 %  
ano157,39 %6,12 %  

Graf

9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepamatuji136,44 %5,31 %  
oblečení125,94 %4,9 %  
ne104,95 %4,08 %  
nevím83,96 %3,27 %  
Bonprix41,98 %1,63 %  
kosmetika31,49 %1,22 %  
nepamatuju31,49 %1,22 %  
-20,99 %0,82 %  
...20,99 %0,82 %  
nepamatuji se20,99 %0,82 %  
ostatní odpovědi spodni pradlo
google chrome
Nepamatuji si
nic
hubnutí
boty
Jungle Gym,
Staropramen 100. vyroci
parfémy, sport
ods
šaty, doplňky, wellnes, cestovka
In–karta/Rail+ Českých drah
cbvb
PSD to HTML
dětské zboží
Reklamní kampaně ODS a TOP09
nepamatuju si nic
botanic.cz
Nepamatuju.
Swarowski
kabelkysnu.cz
nepamatam si
x
kabelky
nepamatuju si
barevné holínky
Forex
minišaty Bonprix, boty Beltissimo
Kurzy cizího jazyka.
povinna otazka zacinajici Pokud :-D
poker herna
vlastní obrázky na trička
na
sexshop
peřiny
značkový outlet, slevomat
kofola
trička ajaxx63
Pracovní Semináře
Kovové magnetické kuličky
kontaktní čočky
eco bag
ložní povlečení se žirafou
oděvy, plavky, kočárky, zájezdy
quelle
Různé blbůstky.
vlasy, lampion přání
Rajec
oblečení Bonprix
job
bonprix.. furt dokola
3Bit
Retro Brýle
Samurajské meče
hovno v sáčku
.................
Freebord
rgdfgf
pičate reklamy
obuv
reklamy se mi z nějakého důvodu nedobrazují .. =)
Auto
Plesové šaty
nevsimam si jich,pouze otravujou....
na tebe
Chceš míč MS2010?
Byla to nějaká reklama na hru, měla tam hudbu-fuj.
svítící ventilky na kolo (myslím)
plavky, oblečení
Apple iphone zdarma
na tvoji mamu -koureni cernych ptaku
neviem
Na oblečení
Monster Energy
nemam šajnu
Vlastní potisk na tričku, Barevné oční čočky
huba,PC hry
Twilight
reklama na neocube
Daj že názov got2b!
Bez Fcb,Icq...by bylo vše jinak =))
propiska s minikamerou
notebook
nevsimam si reklamy :D
elektronika
ponožky
na zas**nou hru (Farmerama)
hadry
vydělávání peněz
na letní pantofle
Na koloboty a Semtex
Reserved
Na farmarskou hru, hral k ni zvuk, bylo to otravne
neamatuji
Farmerama - je to tam pořád a ten zvuk nesnáším!!
Oblečení (aukro.cz)
nike
IQ testy
Žádnou
NEW YORKER
koncert oblíbené skupiny
natriko.cz
Mléčná rýže
na boty za 150 Kč
kachničky
NeoCube
the west
Capitain Morgan
bon prix
na básničky, oblečení, boty
a
online prodej
ne
Hip Hop oblečení, iPhone, a nejvíce int. hry
hra
zumba
vážně netuším, reklamy ignoruji
kamera na helmu
nepamatuji..
sportovní kamera na helmu, náramky z ch. oceli
punk oblečenie
sexshop :))
sluneční brýle, plyšové hračky, oblečení,knihy atd
slluneční brýle
TOP-čočky
nevzpominam si
vtipná trička
škola EKONOM
BonPrix, Kabelky, topánky atď.
gatgate
student agency
luxusní kabelky
elektro
bonprix, yoga nábor
boty UGG
napamatuji
Bonprix - oblečení
14370,79 %58,37 % 

Graf

10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-107034,48 %28,57 %  
11-505426,6 %22,04 %  
100 a více3316,26 %13,47 %  
02411,82 %9,8 %  
51-1002210,84 %8,98 %  

Graf

11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-1010853,2 %44,08 %  
08642,36 %35,1 %  
11-2583,94 %3,27 %  
51 a více10,49 %0,41 %  

Graf

12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale pouze pokud nějaké stránka / skupina příliš často „spamuje“ nezajímavými informacemi7235,47 %29,39 %  
Ano vždy, nechci, abych měl Zeď plnou komerčních sdělení4622,66 %18,78 %  
Ne, stránky / skupiny si pečlivě vybírám, takže mne zajímá, co se v nich děje4321,18 %17,55 %  
O takové možnosti nevím2914,29 %11,84 %  
Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat136,4 %5,31 %  

Graf

13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17083,74 %69,39 %  
ano3316,26 %13,47 %  

Graf

14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zjistím si o dotyčné stránce víc informací, zda se týká věcí, které mě zajímají, a podle toho se připojím13968,47 %56,73 %  
K takovým stránkám / skupinám se nepřipojuji4522,17 %18,37 %  
Záleží, jaké je pro mě dotyčný člověk autorita146,9 %5,71 %  
Bez většího přemýšlení se připojím52,46 %2,04 %  

Graf

15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13265,02 %53,88 %  
ano7134,98 %28,98 %  

Graf

16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím104,95 %4,08 %  
žádná62,97 %2,45 %  
nic52,48 %2,04 %  
kofola52,48 %2,04 %  
ne31,49 %1,22 %  
Nike31,49 %1,22 %  
Adidas31,49 %1,22 %  
Farm Ville20,99 %0,82 %  
Svijany20,99 %0,82 %  
...20,99 %0,82 %  
ostatní odpovědi žádná mě nenapadá
Svijany, Jungle Gym,
Redbull
strana zelených
MALL.CZ
Becherovka, Botas 66
herci, zpěváci, parfémy, sport
Muse, Parov Stelar
Friends Coffee House, Megapixel, Geekshop.cz
http://www.facebook.com/pages/Ostre-sledovane-zlut
cbvc
SmashingMagazine, Elephant Orchestra, ..
TOP 09
nejsou
nejsem fanouškem žádné takové věci
fatboy
plzenske pivo
Aston Martin
Mall,Alza
zadna
tally weijl
nejsem
Vodafone,
United music, Ruda z Ostravy, Písek, Růžová je nej
mcdonalds
SaSaZu, Sanu Babu
abclinuxu.cz
ct24
hudební styl který mě baví
nikde
kinder vajíčka, oblíbená restaurace, ...
Swatch
milka, puzzle
serj Tankian, prázdniny
Chuva k pohledani
Ajaxx63
Černá Hora
Playfish
Desmod
Kozel
hudební skupina (fanoušek konkrétních umělcu...)
lush.cz
fimy, ochrana zvířat...
house
realbeat
Ekonomika+
Starbucks, Coffe Heaven
Left 4 Dead
nalepshop.cz, ozdobse, oriflame
žádné
klub deskových her, filtry pitné vody
kanzelsberger
Rajec bylinka
bikramyoga
t-mléko
starbucks
DeFuckTo
Cpt Morgan
ATI
Lacoste
Wayfarer
N-Vidia
škola je jako kalba, stejně si druhej den hovno p
P.S. I love you
nechápu
fgffg
Fc Banik Ostarava
frisco
Wanastowi vjecy
Puma
AC Sparta Praha
hudební interpreti
Zynga Poker
SK Slavia Praha
přátlství
BMW
atom rat
l
Group for Visual Kei || Jrock || Jmetal || Oshare
nepamatuji se
alpine pro
Hornbach
vodafone, masters of rock
Úspěšný maturant 2010, Spánek
Děvky
sparta smrdi
mojito
ROXY
Škoda Auto
25 věcí které musíte zkusit v MC Donalds
TatraBanka
Zynga
Metallica,World of warcraft
FarmVille
Bez Fcb,Icq...by bylo vše jinak =))
Ruda z Ostravy
Martinus
Moto GP,Vodafone,Nokia
nutela
Summer Night Party Velké Pavlovice
Vodafone
puma bmw
Facebook
Útulek Dášenka, Lučany nad Nisou
1. Mám vždycky pravdu 2. když ne platí pravidlo 1.
Reserved, Zara, Baťa,
Photoshop
eros ramazzotti
oriflame
iron maiden
nevzpomenu si
Smith and wesson
povodně
Slavia Praha fotbal
Mladá Petržalka
Nirvana
sedí bagr na stromě a plete kakao
Dexter
Mléčná rýže
Zlatá tequila
překladač
skupiny
Youtube
PSP
Capitain Morgan
stmívání
skupina klub Drben:D
a
internet v mobilu
, Česká Florbalová Unie (ČFbU), Čokoláda, Milka
Playstation
Apple
žádná taková není
vtipy
au moje koule !
Buddy poke, New Yorker, restaurant city, Gate
swarovski
madcat.cz
Krmiva Úpořiny, Stáj Rectory, Restaurace Rozhled
hotel Therma Dunajska streda
autoweb.cz
alkohol
nejsem členem žádné
Čtyřlístek ze stránek STRACH.cz
TOP-čočky
slevomet (nebo tak nejak)
nejsem nikde
Garnier, Maminko nezpívej
Apple, Blackberry, SME.sk, mnohé seriály
Bastard.cz
0
student agency
zara
skoda
hp
Zumba, yoga, energy studio,
Hudební skupiny
InStyle
Calaway
Galaxy bike, Cafe-bar na zámku, Fler
16179,7 %65,71 % 

Graf

17. Používáte komerční aplikace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16681,77 %67,76 %  
ano3718,23 %15,1 %  

Graf

18. Které komerční aplikace znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné3617,91 %14,69 %  
nevím3115,42 %12,65 %  
neznam2411,94 %9,8 %  
žádnou62,99 %2,45 %  
Farmville52,49 %2,04 %  
-41,99 %1,63 %  
...41,99 %1,63 %  
nic31,49 %1,22 %  
ne31,49 %1,22 %  
zadne31,49 %1,22 %  
ostatní odpovědi mafia wars
Farm Ville
0
nevzpomínám si
Neznám žádné
YouTube
Pošli Plzničku
Neznam, nepouzivam
nevybavuju si žádnou, aplikace většinou blokuju
bcvbc
asi jen poker
eco mama
Hry...
Ecco - zasílání motýlů
pages???
ziadne
x
neznám žádnou, nevím co si pod tím vybavit
sms zdarma
zadne imho
nejsem si jistá co je a co není komerční aplikace
nevím, co je myšleno kom.aplikací
udalosti
nezajímá mě to
pepsi
Restaurant city, a další od Playfish
Poker (hra) a další převážně hry
geni
netuším
Vyhrajte auto roku - Škoda Superb
social wish list
MafiaWars
..
Pet society akvarium city farmville
ffgfg
šblbaba a šblbaba
-.......
zynga poker
Poslat sms z facebooku
poker
Sexy Kinder
asdfwg
vyhul mi hul
pet society
neviem...
vnimani-reklamy-na-strankach-facebook-com.vyplnto.
FarmVille , happy island atd.
newm
FarmVille, Mafia Wars
my hearts
Buddypoke, Mafia Wars ....
žádne, nesleduji to
niic
dy
house
esemes.cz
give hearts
Sejmi socana
kdy zemřeš,jsi tlustý- hubený
a
Fish life, Fishville, FarmVille, Happy aquqrium
Restaurant city, Buddy poke, Friends facts
phrases
žiadne
zadnou
Jen ty, které vytváří naše firma
asi žádnou
bgdh
TOP-čočky
V konečnom dôsledku každá hrá je komerčná
________________
nevybavim si
viviren
žádné, co vím.
PPC, fan page, inzerce
zřejmě žádné :)
8240,8 %33,47 % 

Graf

19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15375,37 %62,45 %  
ano5024,63 %20,41 %  

Graf

20. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12059,11 %48,98 %  
Muž8340,89 %33,88 %  

Graf

21. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-259747,78 %39,59 %  
13-186933,99 %28,16 %  
26-30188,87 %7,35 %  
31-3594,43 %3,67 %  
36-4052,46 %2,04 %  
41-5052,46 %2,04 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. K čemu Facebook používáte?

  • odpověď Sdílení fotografií a videí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organizování akcí na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
  • odpověď Sledování ostatních uživatelů:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat na otázku 12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?

11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?

  • odpověď 0:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?

14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?

  • odpověď Zjistím si o dotyčné stránce víc informací, zda se týká věcí, které mě zajímají, a podle toho se připojím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pocházejícím od autorit v daném oboru na otázku 4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat na otázku 12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?

15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?

19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na reklamu neklikám ze zásady, i kdyby mě zaujala (raději si najdu objekt reklamy jinak) na otázku 5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?

2. Jak často svůj profil používáte?

3. K čemu Facebook používáte?

4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?

5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?

6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?

7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?

8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?

9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?

10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?

11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?

12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?

13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?

14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?

15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?

16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).

17. Používáte komerční aplikace?

18. Které komerční aplikace znáte?

19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?

20. Jste?

21. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?

2. Jak často svůj profil používáte?

3. K čemu Facebook používáte?

4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?

5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?

6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?

7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?

8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?

9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?

10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?

11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?

12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?

13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?

14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?

15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?

16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).

17. Používáte komerční aplikace?

18. Které komerční aplikace znáte?

19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?

20. Jste?

21. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matějka, J.Vnímání reklamy na stránkách Facebook.com (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-reklamy-na-strankach-facebook-com.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.