Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Toto dotazníkové šetření má za cíl zkoumat vnímání reklamy na sociální síti Facebook.com. Měla by dát odpověď na otázku, jakým způsobem vnímají lidé, kteří mají na Facebooku profil různé druhy komerčních sdělení, jak k nim přistupují a jak s nimi nakládají. Průzkum by měl zmapovat, v jaké míře jsou komerční prezentace součástí běžné komunikace jednotlivce na Facebooku a jakou míru důvěryhodnosti pro něj mají.
Průzkum bude také součástí bakalářské práce "Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti".
Předem děkuji všem respondentům za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
203
82,52 %
82,86 %
Ne
43
17,48 %
17,55 %
2. Jak často svůj profil používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát denně
105
51,72 %
42,86 %
Prakticky nepřetržitě
58
28,57 %
23,67 %
2 - 6 týdně
17
8,37 %
6,94 %
Jednou denně
13
6,4 %
5,31 %
Jednou týdně
4
1,97 %
1,63 %
Jednou měsíčně
3
1,48 %
1,22 %
Několikrát měsíčně
2
0,99 %
0,82 %
Méně často
1
0,49 %
0,41 %
3. K čemu Facebook používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Komunikace s přáteli
188
92,61 %
76,73 %
Sdílení fotografií a videí
130
64,04 %
53,06 %
Zahnání nudy
118
58,13 %
48,16 %
Sledování ostatních uživatelů
115
56,65 %
46,94 %
Navazování nových kontaktů a obnovování starých
94
46,31 %
38,37 %
Organizování akcí
64
31,53 %
26,12 %
Hraní her
49
24,14 %
20 %
Hledání informací
38
18,72 %
15,51 %
Propagace vlastních (komerčních i nekomerčních) projektů
25
12,32 %
10,2 %
Mikroblogování
22
10,84 %
8,98 %
Pracovně
18
8,87 %
7,35 %
Hledání komerčních informací
13
6,4 %
5,31 %
zkusil, viděl, nepotřeboval, odešel
1
0,49 %
0,41 %
sledování novinek
1
0,49 %
0,41 %
Hudba
1
0,49 %
0,41 %
zabijení nudy
1
0,49 %
0,41 %
4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pocházejícím od mých přátel
92
45,32 %
37,55 %
Je to celkem jedno, na Facebooku nemám profil kvůli informacím
53
26,11 %
21,63 %
Žádným, pečlivě vše třídím a ověřuji
37
18,23 %
15,1 %
Pocházejícím od autorit v daném oboru
11
5,42 %
4,49 %
Pocházejícím od zástupců společností, jejichž produktů či služeb se informace týkají
10
4,93 %
4,08 %
5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pokud mne něco zaujme, tak na reklamu kliknu
77
37,93 %
31,43 %
Reklamu registruji, ale neklikám na ní
58
28,57 %
23,67 %
Reklamy si vůbec nevšímám
44
21,67 %
17,96 %
Na reklamu neklikám ze zásady, i kdyby mě zaujala (raději si najdu objekt reklamy jinak)
21
10,34 %
8,57 %
Na reklamy klikám poměrně často
3
1,48 %
1,22 %
6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Komerční stránky/skupina produktu, služby, osobnosti či instituce, která obsahuje informace, fotografie, videa, odkazy atd.
2.601
2.171
Aplikace (např. hra), do které jsou zakomponovány propagované produkty
3.365
1.926
Klasické textové a obrazové inzeráty v pravém sloupci, které míří na propagovanou internetovou stránku
2.862
1.685
Klasické textové a obrazové inzeráty v pravém sloupci, které míří na profil na Facebook.com
3.143
1.59
Pozvánka na komerční událost
3.03
2.295
7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou ne
90
44,33 %
36,73 %
Ne, téměř nikdy
56
27,59 %
22,86 %
Většinou ano
49
24,14 %
20 %
Ano, téměř vždy
8
3,94 %
3,27 %
8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
188
92,61 %
76,73 %
ano
15
7,39 %
6,12 %
9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepamatuji
13
6,44 %
5,31 %
oblečení
12
5,94 %
4,9 %
ne
10
4,95 %
4,08 %
nevím
8
3,96 %
3,27 %
Bonprix
4
1,98 %
1,63 %
kosmetika
3
1,49 %
1,22 %
nepamatuju
3
1,49 %
1,22 %
-
2
0,99 %
0,82 %
...
2
0,99 %
0,82 %
nepamatuji se
2
0,99 %
0,82 %
ostatní odpovědi
spodni pradlo google chrome Nepamatuji si nic hubnutí boty Jungle Gym, Staropramen 100. vyroci parfémy, sport ods šaty, doplňky, wellnes, cestovka In–karta/Rail+ Českých drah cbvb PSD to HTML dětské zboží Reklamní kampaně ODS a TOP09 nepamatuju si nic botanic.cz Nepamatuju. Swarowski kabelkysnu.cz nepamatam si x kabelky nepamatuju si barevné holínky Forex minišaty Bonprix, boty Beltissimo Kurzy cizího jazyka. povinna otazka zacinajici Pokud :-D poker herna vlastní obrázky na trička na sexshop peřiny značkový outlet, slevomat kofola trička ajaxx63 Pracovní Semináře Kovové magnetické kuličky kontaktní čočky eco bag ložní povlečení se žirafou oděvy, plavky, kočárky, zájezdy quelle Různé blbůstky. vlasy, lampion přání Rajec oblečení Bonprix job bonprix.. furt dokola 3Bit Retro Brýle Samurajské meče hovno v sáčku ................. Freebord rgdfgf pičate reklamy obuv reklamy se mi z nějakého důvodu nedobrazují .. =) Auto Plesové šaty nevsimam si jich,pouze otravujou.... na tebe Chceš míč MS2010? Byla to nějaká reklama na hru, měla tam hudbu-fuj. svítící ventilky na kolo (myslím) plavky, oblečení Apple iphone zdarma na tvoji mamu -koureni cernych ptaku neviem Na oblečení Monster Energy nemam šajnu Vlastní potisk na tričku, Barevné oční čočky huba,PC hry Twilight reklama na neocube Daj že názov got2b! Bez Fcb,Icq...by bylo vše jinak =)) propiska s minikamerou notebook nevsimam si reklamy :D elektronika ponožky na zas**nou hru (Farmerama) hadry vydělávání peněz na letní pantofle Na koloboty a Semtex Reserved Na farmarskou hru, hral k ni zvuk, bylo to otravne neamatuji Farmerama - je to tam pořád a ten zvuk nesnáším!! Oblečení (aukro.cz) nike IQ testy Žádnou NEW YORKER koncert oblíbené skupiny natriko.cz Mléčná rýže na boty za 150 Kč kachničky NeoCube the west Capitain Morgan bon prix na básničky, oblečení, boty a online prodej ne Hip Hop oblečení, iPhone, a nejvíce int. hry hra zumba vážně netuším, reklamy ignoruji kamera na helmu nepamatuji.. sportovní kamera na helmu, náramky z ch. oceli punk oblečenie sexshop :)) sluneční brýle, plyšové hračky, oblečení,knihy atd slluneční brýle TOP-čočky nevzpominam si vtipná trička škola EKONOM BonPrix, Kabelky, topánky atď. gatgate student agency luxusní kabelky elektro bonprix, yoga nábor boty UGG napamatuji Bonprix - oblečení
143
70,79 %
58,37 %
10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-10
70
34,48 %
28,57 %
11-50
54
26,6 %
22,04 %
100 a více
33
16,26 %
13,47 %
0
24
11,82 %
9,8 %
51-100
22
10,84 %
8,98 %
11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-10
108
53,2 %
44,08 %
0
86
42,36 %
35,1 %
11-25
8
3,94 %
3,27 %
51 a více
1
0,49 %
0,41 %
12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale pouze pokud nějaké stránka / skupina příliš často „spamuje“ nezajímavými informacemi
72
35,47 %
29,39 %
Ano vždy, nechci, abych měl Zeď plnou komerčních sdělení
46
22,66 %
18,78 %
Ne, stránky / skupiny si pečlivě vybírám, takže mne zajímá, co se v nich děje
43
21,18 %
17,55 %
O takové možnosti nevím
29
14,29 %
11,84 %
Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat
13
6,4 %
5,31 %
13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
170
83,74 %
69,39 %
ano
33
16,26 %
13,47 %
14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zjistím si o dotyčné stránce víc informací, zda se týká věcí, které mě zajímají, a podle toho se připojím
139
68,47 %
56,73 %
K takovým stránkám / skupinám se nepřipojuji
45
22,17 %
18,37 %
Záleží, jaké je pro mě dotyčný člověk autorita
14
6,9 %
5,71 %
Bez většího přemýšlení se připojím
5
2,46 %
2,04 %
15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
132
65,02 %
53,88 %
ano
71
34,98 %
28,98 %
16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
10
4,95 %
4,08 %
žádná
6
2,97 %
2,45 %
nic
5
2,48 %
2,04 %
kofola
5
2,48 %
2,04 %
ne
3
1,49 %
1,22 %
Nike
3
1,49 %
1,22 %
Adidas
3
1,49 %
1,22 %
Farm Ville
2
0,99 %
0,82 %
Svijany
2
0,99 %
0,82 %
...
2
0,99 %
0,82 %
ostatní odpovědi
žádná mě nenapadá Svijany, Jungle Gym, Redbull strana zelených MALL.CZ Becherovka, Botas 66 herci, zpěváci, parfémy, sport Muse, Parov Stelar Friends Coffee House, Megapixel, Geekshop.cz http://www.facebook.com/pages/Ostre-sledovane-zlut cbvc SmashingMagazine, Elephant Orchestra, .. TOP 09 nejsou nejsem fanouškem žádné takové věci fatboy plzenske pivo Aston Martin Mall,Alza zadna tally weijl nejsem Vodafone, United music, Ruda z Ostravy, Písek, Růžová je nej mcdonalds SaSaZu, Sanu Babu abclinuxu.cz ct24 hudební styl který mě baví nikde kinder vajíčka, oblíbená restaurace, ... Swatch milka, puzzle serj Tankian, prázdniny Chuva k pohledani Ajaxx63 Černá Hora Playfish Desmod Kozel hudební skupina (fanoušek konkrétních umělcu...) lush.cz fimy, ochrana zvířat... house realbeat Ekonomika+ Starbucks, Coffe Heaven Left 4 Dead nalepshop.cz, ozdobse, oriflame žádné klub deskových her, filtry pitné vody kanzelsberger Rajec bylinka bikramyoga t-mléko starbucks DeFuckTo Cpt Morgan ATI Lacoste Wayfarer N-Vidia škola je jako kalba, stejně si druhej den hovno p P.S. I love you nechápu fgffg Fc Banik Ostarava frisco Wanastowi vjecy Puma AC Sparta Praha hudební interpreti Zynga Poker SK Slavia Praha přátlství BMW atom rat l Group for Visual Kei || Jrock || Jmetal || Oshare nepamatuji se alpine pro Hornbach vodafone, masters of rock Úspěšný maturant 2010, Spánek Děvky sparta smrdi mojito ROXY Škoda Auto 25 věcí které musíte zkusit v MC Donalds TatraBanka Zynga Metallica,World of warcraft FarmVille Bez Fcb,Icq...by bylo vše jinak =)) Ruda z Ostravy Martinus Moto GP,Vodafone,Nokia nutela Summer Night Party Velké Pavlovice Vodafone puma bmw Facebook Útulek Dášenka, Lučany nad Nisou 1. Mám vždycky pravdu 2. když ne platí pravidlo 1. Reserved, Zara, Baťa, Photoshop eros ramazzotti oriflame iron maiden nevzpomenu si Smith and wesson povodně Slavia Praha fotbal Mladá Petržalka Nirvana sedí bagr na stromě a plete kakao Dexter Mléčná rýže Zlatá tequila překladač skupiny Youtube PSP Capitain Morgan stmívání skupina klub Drben:D a internet v mobilu , Česká Florbalová Unie (ČFbU), Čokoláda, Milka Playstation Apple žádná taková není vtipy au moje koule ! Buddy poke, New Yorker, restaurant city, Gate swarovski madcat.cz Krmiva Úpořiny, Stáj Rectory, Restaurace Rozhled hotel Therma Dunajska streda autoweb.cz alkohol nejsem členem žádné Čtyřlístek ze stránek STRACH.cz TOP-čočky slevomet (nebo tak nejak) nejsem nikde Garnier, Maminko nezpívej Apple, Blackberry, SME.sk, mnohé seriály Bastard.cz 0 student agency zara skoda hp Zumba, yoga, energy studio, Hudební skupiny InStyle Calaway Galaxy bike, Cafe-bar na zámku, Fler
161
79,7 %
65,71 %
17. Používáte komerční aplikace?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
166
81,77 %
67,76 %
ano
37
18,23 %
15,1 %
18. Které komerční aplikace znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné
36
17,91 %
14,69 %
nevím
31
15,42 %
12,65 %
neznam
24
11,94 %
9,8 %
žádnou
6
2,99 %
2,45 %
Farmville
5
2,49 %
2,04 %
-
4
1,99 %
1,63 %
...
4
1,99 %
1,63 %
nic
3
1,49 %
1,22 %
ne
3
1,49 %
1,22 %
zadne
3
1,49 %
1,22 %
ostatní odpovědi
mafia wars Farm Ville 0 nevzpomínám si Neznám žádné YouTube Pošli Plzničku Neznam, nepouzivam nevybavuju si žádnou, aplikace většinou blokuju bcvbc asi jen poker eco mama Hry... Ecco - zasílání motýlů pages??? ziadne x neznám žádnou, nevím co si pod tím vybavit sms zdarma zadne imho nejsem si jistá co je a co není komerční aplikace nevím, co je myšleno kom.aplikací udalosti nezajímá mě to pepsi Restaurant city, a další od Playfish Poker (hra) a další převážně hry geni netuším Vyhrajte auto roku - Škoda Superb social wish list MafiaWars .. Pet society akvarium city farmville ffgfg šblbaba a šblbaba -....... zynga poker Poslat sms z facebooku poker Sexy Kinder asdfwg vyhul mi hul pet society neviem... vnimani-reklamy-na-strankach-facebook-com.vyplnto. FarmVille , happy island atd. newm FarmVille, Mafia Wars my hearts Buddypoke, Mafia Wars .... žádne, nesleduji to niic dy house esemes.cz give hearts Sejmi socana kdy zemřeš,jsi tlustý- hubený a Fish life, Fishville, FarmVille, Happy aquqrium Restaurant city, Buddy poke, Friends facts phrases žiadne zadnou Jen ty, které vytváří naše firma asi žádnou bgdh TOP-čočky V konečnom dôsledku každá hrá je komerčná ________________ nevybavim si viviren žádné, co vím. PPC, fan page, inzerce zřejmě žádné :)
82
40,8 %
33,47 %
19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
153
75,37 %
62,45 %
ano
50
24,63 %
20,41 %
20. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
120
59,11 %
48,98 %
Muž
83
40,89 %
33,88 %
21. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25
97
47,78 %
39,59 %
13-18
69
33,99 %
28,16 %
26-30
18
8,87 %
7,35 %
31-35
9
4,43 %
3,67 %
36-40
5
2,46 %
2,04 %
41-50
5
2,46 %
2,04 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organizování akcí na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
odpověď Sledování ostatních uživatelů:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat na otázku 12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?
11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?
odpověď 0:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?
odpověď Zjistím si o dotyčné stránce víc informací, zda se týká věcí, které mě zajímají, a podle toho se připojím:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pocházejícím od autorit v daném oboru na otázku 4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, zajímají mě všechny informace, které mohu na Facebooku získat na otázku 12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?
15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?
odpověď ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hledání komerčních informací na otázku 3. K čemu Facebook používáte?
19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na reklamu neklikám ze zásady, i kdyby mě zaujala (raději si najdu objekt reklamy jinak) na otázku 5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?
2. Jak často svůj profil používáte?
3. K čemu Facebook používáte?
4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?
5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?
6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?
7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?
8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?
9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?
10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?
12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?
13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?
14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?
15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?
16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).
17. Používáte komerční aplikace?
18. Které komerční aplikace znáte?
19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?
20. Jste?
21. Váš věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Máte svůj vlastní profil na Facebook.com?
2. Jak často svůj profil používáte?
3. K čemu Facebook používáte?
4. Kterým informacím získaným na Facebooku nejvíce věříte?
5. Jaký je váš vztah k reklamám na Facebook.com?
6. Jaké formy reklamy na Facebook.com vás nejvíce zaujmou, považujete je za užitečné?
7. Jsou reklamy zobrazované na vaše profilu odpovídající vašim zájmům?
8. Už jste si díky reklamě na Facebook.com pořídili nějaké zboží nebo službu?
9. Pokud si pamaujete nějakou konkrétní reklamu, kterou jste viděli na Facebooku, napište, na jaký produkt či službu byla?
10. Odhadem kolik viditelně komerčních stránek / skupin se vám na Facebooku líbí / jste členy?
11. Kolik jich odhadem navštěvujete aspoň jednou týdně?
12. Vypínáte zdroje zpráv z komerčních stránek / skupin?
13. Píšete aktivně komentáře na komerčních stránkách / skupinách?
14. Jak reagujete na doporučení svých přátel k připojení se ke komerční stránce nebo skupině?
15. Vyhledáváte aktivně komerční stránky / skupiny svého oblíbeného produktu / služby?
16. Uveďte příklad značky, u které se vám líbí (jste fanoušky) / jste členy komerční prezentace na Facebooku (stránky, skupiny, aplikace, události).
17. Používáte komerční aplikace?
18. Které komerční aplikace znáte?
19. Zúčastnili jste se někdy nějaké akce pořádané komerčním subjektem, na kterou jste dostali pozvánku pomocí aplikace Událost na Facebooku?
20. Jste?
21. Váš věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
MP: Zatím se mi nestalo, že by mi reklama narušila "fejsbůkování". Pokud zahlédnu něco zajímavého na pravé "reklamní" straně, kliknu-prohlédnu-je to moje volba.
MarkétaSomerliková: Přesně jak to napsal PeThan. Nevadí mi tam kde jí čekám - pravá strana na FB, ale proč s nimi někdo narušuje vlákno diskuzí ve skupinách apod. to fakt nechápu.
PeThan: reklama po prave strane v mistech kde ji cekam mi nevadi, ale pokud nekdo neustale cpe do skupin do kterych se pridam reklamu, tak ta mi vadi, stejne tak mi vadi reklama na strankach co delaji pruzkum o vnimani reklamy.
Hynek Bálka: Vadí mi reklama na farmeramu a podobný kraviny. kdyby to bylo bez zvuku tak je mi uplně putna. Ale hlídat si jestli mi tam ta sračka začne vřéskat. To už je moc.
Věra Klejzarová: Mě vadí reklamy s vtíravou hudbou a s ty co vydávají jakýkoliv zvuk (např. Farmerama). je to příšerné, ruší to hudbu a někdy se i leknu když to znenadání začne vřískat.
Tomáš Katchenka : Když je to reklama na nějaký prodkut tak mi nevadí. ale leze mi krkem reklama SE ZVUKEM na připitomělou farmu , zvuk z reklam mi ruší hudbu.