Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy v tisku

Vnímání reklamy v tisku

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Macháček
Šetření:26. 04. 2010 - 03. 05. 2010
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):8 / 5.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj, tento dotazník se zabývá vnímáním tiskové reklamy v novinách a časopisech. Výsledky dotazníku budou použity pro účely mé bakalářské práce.

Děkuju za Váš čas.

Peťa

Odpovědi respondentů

1. Čtete noviny nebo časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10793,04 %93,04 %  
ne86,96 %6,96 %  

Graf

2. Které noviny nebo časopisy čtete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MF dnes87,48 %6,96 %  
Reflex32,8 %2,61 %  
Mladá fronta Dnes32,8 %2,61 %  
Mladá fronta21,87 %1,74 %  
Maxim21,87 %1,74 %  
Dnes, Reflex21,87 %1,74 %  
Lidové noviny, Týden21,87 %1,74 %  
Joy, Cosmopolitan, Květy, regionální noviny10,93 %0,87 %  
MF Dnes, Dolce Vita, Liberecká Sedmička10,93 %0,87 %  
noviny jičínska, mladá fronta dnes, tv magazín10,93 %0,87 %  
ostatní odpovědi Mladá fronta, Reflex
MF Dnes, Lidové noviny, Reflex
reflex, respet
marketing média, strategie
Zlínský deník
Dnes, místní noviny, dámské časopisy,...
Mladá Fronta, Týden, Speed, Autotip
BBarak, Epocha, Svět a pod.
Rexlef
reflex, strategie
Hospodářské noviny
Reflex, Mladá Fronta, Cosmopolitan, Maxim
jak kdy: metro, sedmička, týdeník televize...
MF Dnes cili chilli
Reflex, Lidové noviny, Mladá fronta dnes
MF Dnes, Reflex, Fitness
Epocha, 21. století
Tuning, Zbraně a náboje, Auto moto revue,
100+1
Elle, Cosmopolitan
In zlin, Live Mag, Reflex, Univeziada, Chili chili
MF Dnes, Reflex, Epocha, Elle
Mf Dnes, Lidové noviny
MF Dnes, Deník
MF Dnes, Strategie, Reflex, Deník
reflex, MF dnes, maxim
Týden, MF Dnes, Lidové noviny
časopisy pro ženy
respekt, reflex, týden, isntinkt,
MF Dnes, Maxim
Maxim, Svět potravin, Mladá fronta
pop
Mladá Fronta, Lidové noviny, Reflex
Joy, Cosmopolitan, Blesk
Hospodářské noviny, Lidové noviny, Respekt, Style
respekt, national geographic
MF dnes, týden...
zlínský deník, sedmička, reflex
joy, vlasta, metro, lidové noviny, marianne
Mladá fronta, Marianne, Žena a život, Blesk,...
mladá fronta dnes, reflex, nové přerovsko
Cosmo Girl
Zlínský deník, Sedmička, Strategie, Marketing maga
Dolce Vita
MFDnes
Strategie, Magazín Dnes
Televizní program
Pestrý svět, Blesk pro ženy, Květy, Rytmus života
Reflex,Mladá Fronta,Týden,Respekt,Le Monde,...
Mf dnes,4x4 automagazín
Design
mladá fronta, zlínský týdeník
MF Dnes, Epocha, Maxim, Deník, Reflex
reflex, mf dnes, metro
Zivot, Slovenka
metro
reflex, lidové noviny
instinkt, lidovky, reflex
všechny možné bydlení, dolce vita, reflex,
MF Dnes. Hospodářské noviny, Právo, Golfpunk, Digi
MF Dnes, Dámské magazíny, jiné
Hospodářské noviny, Respekt, Reflex, Autohit
profit
epocha
Naše Rodina, časopisy o PC, časopisy pro ženy, LN
MF Dnes, Blesk, Maxim, Mariane, Cosmopolitan
deník metro, 21.století
zaměřené na rodinu (Betynka, Máma ajá, apod.)
MF Dnes, Právo, Hospodářské noviny, Překvapení...
Právo, Lidové noviny, Pevnost
hn, ms dnes, euro
Dnes.Blesk,aj.
Haló noviny
Katka
Epocha, Reflex, Mladá fronta dnes
Fresh Marketing, MF Dnes, Chili Chilli, HN
je toho víc
MFD, Reflex a spoustu dalších
MF DNES, Reflex, Respekt
Hospodářské noviny, Jihlavské listy
Týden
Respekt, HN, Lidovky, Bydlení
8276,64 %71,3 % 

Graf

3. Všímáte si ve Vašich novinách/vašem časopise reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8882,24 %76,52 %  
ne1917,76 %16,52 %  

Graf

4. Co Vás většinou na reklamě zaujme natolik, že si jí prohlédnete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obrázek8090,91 %69,57 %  
titulek3236,36 %27,83 %  
text reklamy910,23 %7,83 %  
jiný prvek55,68 %4,35 %  

Graf

5. Vzpoměnli byste si na nějakou reklamu ve Vašich novinách/Vašem časopise, která vás v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5865,91 %50,43 %  
ano3034,09 %26,09 %  

Graf

6. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ANO, na jaký produkt byla vámi zapamatovaná reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
boty26,45 %1,74 %  
automobil13,23 %0,87 %  
proti anorexii13,23 %0,87 %  
pivo13,23 %0,87 %  
Louis Vuitton v HN13,23 %0,87 %  
parfém13,23 %0,87 %  
Prestižky13,23 %0,87 %  
určitě nějaká vůně, ale konkretně nevím13,23 %0,87 %  
reklama Bioplant - Rasta na kombajne :))13,23 %0,87 %  
.13,23 %0,87 %  
ostatní odpovědi ČSSD je teď v novinách plno :)
čez
politické strany :-)
Komerční banka
Značka oblečení Nikita
pivo Bernard
žaluzie
na jazykovou školu
rekalma na boty od Humanic
Káva
Na velkoplošný tisk plakátů
silikonová štětka
nepamatuju si jméno, ale byl to kartáček na zuby
Sociální reklama proti bulimii
Nové tarify od Vodafone
vodafone
dětský kočárek
počítačová hra
ibm chytřejší planeta
servis autoklimatizací
2064,52 %17,39 % 

Graf

7. Koupili jste si v podlední době něco na základě reklamy v novinách nebo časopisech?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7889,66 %67,83 %  
ano910,34 %7,83 %  

Graf

8. Pokud jste odpověděli ANO, o jaký druh výrobku se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
parfém111,11 %0,87 %  
cigarety Benson111,11 %0,87 %  
Notebook111,11 %0,87 %  
potravina111,11 %0,87 %  
v podlední době ne, ale v poslední době ano, pastu111,11 %0,87 %  
oblečení111,11 %0,87 %  
kniha111,11 %0,87 %  
potraviny111,11 %0,87 %  
mobilní telefon111,11 %0,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Čtete noviny nebo časopisy?

3. Všímáte si ve Vašich novinách/vašem časopise reklamy?

4. Co Vás většinou na reklamě zaujme natolik, že si jí prohlédnete?

5. Vzpoměnli byste si na nějakou reklamu ve Vašich novinách/Vašem časopise, která vás v poslední době zaujala?

7. Koupili jste si v podlední době něco na základě reklamy v novinách nebo časopisech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Čtete noviny nebo časopisy?

3. Všímáte si ve Vašich novinách/vašem časopise reklamy?

4. Co Vás většinou na reklamě zaujme natolik, že si jí prohlédnete?

5. Vzpoměnli byste si na nějakou reklamu ve Vašich novinách/Vašem časopise, která vás v poslední době zaujala?

7. Koupili jste si v podlední době něco na základě reklamy v novinách nebo časopisech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Macháček, P.Vnímání reklamy v tisku (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-reklamy-v-tisku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.