Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy v tisku
Vnímání reklamy v tisku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Macháček |
---|---|
Šetření: | 26. 04. 2010 - 03. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 115 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 5.5 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj, tento dotazník se zabývá vnímáním tiskové reklamy v novinách a časopisech. Výsledky dotazníku budou použity pro účely mé bakalářské práce.
Děkuju za Váš čas.
Peťa
Odpovědi respondentů
1. Čtete noviny nebo časopisy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 107 | 93,04 % | 93,04 % |
ne | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
2. Které noviny nebo časopisy čtete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MF dnes | 8 | 7,48 % | 6,96 % |
Reflex | 3 | 2,8 % | 2,61 % |
Mladá fronta Dnes | 3 | 2,8 % | 2,61 % |
Mladá fronta | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Maxim | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Dnes, Reflex | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Lidové noviny, Týden | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Joy, Cosmopolitan, Květy, regionální noviny | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
MF Dnes, Dolce Vita, Liberecká Sedmička | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
noviny jičínska, mladá fronta dnes, tv magazín | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
ostatní odpovědi | 82 | 76,64 % | 71,3 % |
3. Všímáte si ve Vašich novinách/vašem časopise reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 88 | 82,24 % | 76,52 % |
ne | 19 | 17,76 % | 16,52 % |
4. Co Vás většinou na reklamě zaujme natolik, že si jí prohlédnete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obrázek | 80 | 90,91 % | 69,57 % |
titulek | 32 | 36,36 % | 27,83 % |
text reklamy | 9 | 10,23 % | 7,83 % |
jiný prvek | 5 | 5,68 % | 4,35 % |
5. Vzpoměnli byste si na nějakou reklamu ve Vašich novinách/Vašem časopise, která vás v poslední době zaujala?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 58 | 65,91 % | 50,43 % |
ano | 30 | 34,09 % | 26,09 % |
6. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ANO, na jaký produkt byla vámi zapamatovaná reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
boty | 2 | 6,45 % | 1,74 % |
automobil | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
proti anorexii | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
pivo | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
Louis Vuitton v HN | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
parfém | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
Prestižky | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
určitě nějaká vůně, ale konkretně nevím | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
reklama Bioplant - Rasta na kombajne :)) | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
. | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
ostatní odpovědi | 20 | 64,52 % | 17,39 % |
7. Koupili jste si v podlední době něco na základě reklamy v novinách nebo časopisech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 78 | 89,66 % | 67,83 % |
ano | 9 | 10,34 % | 7,83 % |
8. Pokud jste odpověděli ANO, o jaký druh výrobku se jednalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
parfém | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
cigarety Benson | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
Notebook | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
potravina | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
v podlední době ne, ale v poslední době ano, pastu | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
oblečení | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
kniha | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
potraviny | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
mobilní telefon | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (55 %)
- facebook.com (23 %)
- email.seznam.cz (6,3 %)
- vyplnto.cz (3,7 %)
- redir.netcentrum.cz (3,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.