Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy v tisku
Vnímání reklamy v tisku
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Macháček |
---|---|
Šetření: | 26. 04. 2010 - 03. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 115 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 5.5 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj, tento dotazník se zabývá vnímáním tiskové reklamy v novinách a časopisech. Výsledky dotazníku budou použity pro účely mé bakalářské práce.
Děkuju za Váš čas.
Peťa
Odpovědi respondentů
1. Čtete noviny nebo časopisy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 107 | 93,04 % | 93,04 % |
ne | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
2. Které noviny nebo časopisy čtete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MF dnes | 8 | 7,48 % | 6,96 % |
Reflex | 3 | 2,8 % | 2,61 % |
Mladá fronta Dnes | 3 | 2,8 % | 2,61 % |
Mladá fronta | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Maxim | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Dnes, Reflex | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Lidové noviny, Týden | 2 | 1,87 % | 1,74 % |
Joy, Cosmopolitan, Květy, regionální noviny | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
MF Dnes, Dolce Vita, Liberecká Sedmička | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
noviny jičínska, mladá fronta dnes, tv magazín | 1 | 0,93 % | 0,87 % |
ostatní odpovědi | 82 | 76,64 % | 71,3 % |
3. Všímáte si ve Vašich novinách/vašem časopise reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 88 | 82,24 % | 76,52 % |
ne | 19 | 17,76 % | 16,52 % |
4. Co Vás většinou na reklamě zaujme natolik, že si jí prohlédnete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obrázek | 80 | 90,91 % | 69,57 % |
titulek | 32 | 36,36 % | 27,83 % |
text reklamy | 9 | 10,23 % | 7,83 % |
jiný prvek | 5 | 5,68 % | 4,35 % |
5. Vzpoměnli byste si na nějakou reklamu ve Vašich novinách/Vašem časopise, která vás v poslední době zaujala?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 58 | 65,91 % | 50,43 % |
ano | 30 | 34,09 % | 26,09 % |
6. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ANO, na jaký produkt byla vámi zapamatovaná reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
boty | 2 | 6,45 % | 1,74 % |
automobil | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
proti anorexii | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
pivo | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
Louis Vuitton v HN | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
parfém | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
Prestižky | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
určitě nějaká vůně, ale konkretně nevím | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
reklama Bioplant - Rasta na kombajne :)) | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
. | 1 | 3,23 % | 0,87 % |
ostatní odpovědi | 20 | 64,52 % | 17,39 % |
7. Koupili jste si v podlední době něco na základě reklamy v novinách nebo časopisech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 78 | 89,66 % | 67,83 % |
ano | 9 | 10,34 % | 7,83 % |
8. Pokud jste odpověděli ANO, o jaký druh výrobku se jednalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
parfém | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
cigarety Benson | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
Notebook | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
potravina | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
v podlední době ne, ale v poslední době ano, pastu | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
oblečení | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
kniha | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
potraviny | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
mobilní telefon | 1 | 11,11 % | 0,87 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.