Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní rozhlasové reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímaní rozhlasové reklamy vysokoškolskými studenty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Huňová
Šetření:01. 03. 2011 - 12. 03. 2011
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká vnímání rozhlasové reklamy. Dotazník je určen pro vysokoškolské studenty a stane se podkladem pro mou ročníkovou práci. 

Moc Vám děkuji za pomoc!!

Zuzana Huňová

Odpovědi respondentů

1. Posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Spíše anootázka č. 2, Spíše neotázka č. 2, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11149,33 %49,33 %  
Spíše ne5223,11 %23,11 %  
Spíše ano5223,11 %23,11 %  
Ne104,44 %4,44 %  

Graf

2. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V autě10850,23 %48 %  
Doma (při práci nebo ve volném čase)8640 %38,22 %  
v práci52,33 %2,22 %  
v mhd20,93 %0,89 %  
ve fitku10,47 %0,44 %  
auto, práce, doma10,47 %0,44 %  
všude10,47 %0,44 %  
v posilovně10,47 %0,44 %  
na cestě z a do školy10,47 %0,44 %  
při nakupování v obchodech10,47 %0,44 %  
pořád10,47 %0,44 %  
nic10,47 %0,44 %  
Ve škole10,47 %0,44 %  
v kanceláři10,47 %0,44 %  
po městě z telefonu10,47 %0,44 %  
internetové rádio10,47 %0,44 %  
V autě a doma10,47 %0,44 %  
na cestách10,47 %0,44 %  

Graf

3. Všímáte si reklam v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Spíše anootázka č. 4, Spíše neotázka č. 4, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8840,93 %39,11 %  
Spíše ne7133,02 %31,56 %  
Ano4721,86 %20,89 %  
Ne94,19 %4 %  

Graf

4. Jak reagujete na rozhlasové reklamní spoty během vysílání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stanici poslouchám dál, čekám, až reklamy skončí - spoty nevnímám12158,74 %53,78 %  
Přepínám stanici, vysílané reklamy mě vůbec nezajímají4722,82 %20,89 %  
Stanici poslouchám dál, vysílané spoty cíleně vnímám3115,05 %13,78 %  
posloucham dal, vnimam jen reklamy co me zaujmou10,49 %0,44 %  
spoty vnímám tak napůl10,49 %0,44 %  
směji se nad stupiditou reklam10,49 %0,44 %  
vnímám,ale rozhodně ne cíleně10,49 %0,44 %  
vnímám spoty, ale ne cíleně10,49 %0,44 %  
Čekám až reklama skončí, bohužel nemůžu nevnímat.10,49 %0,44 %  
Reklamu v rozhlase bytostně nenávidím. 10,49 %0,44 %  

Graf

5. Dokážete si vybavit nějakou rozhlasovou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Jen částečněotázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10149,03 %44,89 %  
Jen částečně5426,21 %24 %  
Ano5124,76 %22,67 %  

Graf

6. Jakou reklamu jste si vybavili? Uveďte, na co reklama byla nebo ji stručně popiště.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

..většinou reklama nebo spíš pozvání na hokejový zápas..

5semen.cz...

AAA Auto

AAA auto...dál nevím

Adriana není slečna, je to těstovina bezvaječná. Reklama na produkty značky Adriana :D

Asko nábytek

AutoCar - reklamu nazpíval Děda Mládek Ilegal Band Lošák - "Kvalita i cena láká, nakupujte u Lošáka" Zlínské lázně - "plavu si ani nevím jak, nemám prsa nemám znak, mám hlavu plnou Zlínských lázní"

Autoškola Pelikán - poměrně hodně "otravná"

AZ Okna

Bauhaus Auto Pytela (otravuje na Kiss asi 10 let!!!) Auto sklo Roger apod. Popis: Všechno to byli nebevolající demence bez kouska vkusu.

citytaxi - pořád opakují číslo, music klub Zlatý strom

Clavin Stron na zvýšení erekce....."šéfe, vy jste ale ďábel!".... "ha, ha, ha, ha" (Ďábelským hlasem)

český lev

Fotografia, Modus, Centro Zlín

Global Assistance, byva vzdy u dopravniho zpravodajstvi

hotel a restaurační zařízení

Ivos Zlín

Lidl

Lídl :-)

Lídl je levný

lidl, brokolice za 12,90

Mahon nábytek

Mahon nábytek v Hustopečích nad Bečvou

mě se chce čurat, škoda

Momentálně například na plastová okna, stavební práce a podobně.

Mountfield, a podobné, které se opakují pořád, až lezou na mozek.

na automobil

na automobil, mahon nábytek

Na autoservis.

na club Zaltý strom

Na film Občanský průkaz

na hokejové a fotbalové zápasy, na kluby a kulturní akce

na koncert, vyprodej atd....

na lidl, kde tisíckrát dokola opakovali cenu ledového salátu:D fakt, včera celej den to jelo -Ondra Rázl:D

na nějaké oční kapky

na nový klub ve Zlíně...Mojito Bar s výukou latinských tanců

Na obchod s bioprodukty ve Vodičkově ulici.

na obchod s oblečením

na okna, na nějakou kulturní akci, na nějaký klub, na nějakou firmu co opravuje autoskla, na prodejnu aut

na PEF Mendelu

na plastová okna..

na slevy v lidlu? zelený týden brokolice a salát za 12,90!!! :-D hrůůůůůůza :-D

Na Smoklin, protože mě naštvalo, že se snaží lidem nakukat, že neduhy kouření spasí pilulkami. Pak více vnímám reklamy na restaurace.

nabytek

nábytek, auta

Nakupujem vesele a vůbec mě to ne...., nevadí! Nevybavuji si na co přesně reklama byla, ale určitě na propagaci nějakého obchodu.

Nakupujem vesele a vůbec mě to nese..nevadí. NAkupujte u Lošáka Krby, kamna Uherské Hradiště

nějaká cestovní agentura

NEJČI nábytek. Je sice už starší ale znělka "Či a či a čičiči jdětevšichni do Nejči" je (bohužel) nezapomenutelná.

nejnovější reklama na škoda auto, rodinné vozy

Nevybavuji si konkretni reklamu.

okna

okna Jast Zlín

Otravná reklama společnosti Lidl, tento týden brokolice jen za dvanáct devadesát, ledový salát taky za dvanáct devadesát. Obdobně otravná je i verze s banány a vším podobným. Taky si vybavuju reklamu na Oukej elektrospotřebiče, kde pan majitel vždy rádobyvtipně glosuje aktuální politické dění. Dalo by se tedy říct, že spíš si pamatuju ty otravné reklamy, ale na druhou stranu třeba tu "Lidlovskou" už nemůžu slyšet, takže pokaždé přepnu na jinou stanici.

Páni to je výška, dobrá práce Rudolfe :D

pes jitrničku sežral docela mailičkou :D

Planeo Elektro

Planeoelektro - jak tam ta ženská řve na toho chlapa, strašně mě to irituje.

Pneuservis

reklama autobazaru na ojetá auta

reklama na cestovní agenturu

reklama na cyklosport juvacyklo (policista vs. cyklista)

reklama na doplňky stravy

Reklama na elektro Planeo s Marunou

Reklama na funfon

reklama na hornbach

Reklama na Hudy Sport

reklama na jazykovou školu - vtipné pojetí dabingu

reklama na Kasíno

Reklama na Mountfield

reklama na ojetá auta

reklama na plastové okna, kde se používá sklo, které používá například armáda v letectvu

reklama na Práci ve Zlíně

Reklama na Siko koupelny

reklama na soutěže

Reklama na škoda auto o tom jak je každá rodina jiná a přesto stejná

Reklama na Vodafone, rozhovor Slnka a Měsíce

Reklama realitní kancelář

Reklama s valašským nařečím, vcelku zábavná, ale po čase už poněkud otravná. Už ani přesně nevím na co.

reklamu na Impuls, a jeho denní spoty o tématech.

Reklamy na auta, nebo reklamy na obchodní domy...

reklamy na různé slevy apod.

Reklamy na supermarkety jako Lidl, Albert, Billa atd. Dale v radiu casto slychavam reklamy na ruzne akce, koncerty, diskoteky a podobne.

reklamy na zateplení fasád :-) wellness hotely pracovní nabídky

Rodina jede v autě a dítěti se chce čůrat, začne v autě rapovat: "Tati, mně se chce čůrat......."

ruzne reklamy na stavebni prace, vybaveni domacnosti apod.

Různé reklamy, společným znakem je buď parafráze na známou píseň použitá v reklamě, nebo vlezlá melodie.

Sconto nábytek, nějaké slevy, vzpomenu si na znělku

sedačky hebass - tatka sedi na sedacce a vsichni okolo mu rikaji nejake katastrofy a ze sedacky hebass ho nic nenadzvedne:)

slevomat - reklama na internetovy portal nabizejici slevy

Slevové akce v obchodních řetězcích.

Slogan: Elkoma světlo má. Na světla z firmy Elkoma.

STOJAN interier (interiéry domácností), Svět masáží Zlín (krásné masérky, tantrické masáže)

škoda auto

Škoda Auto - už tam budééém?

Těstoviny Adriana - "Adriana není slečna, je to těstovina bezvaječná."

tu debilni jak tam rve ta baba..je to na nejake planeo elektro nebo tak neco. Ale ta mi spis vadi.

Vinotéka Strýca Pagáča

Vodafone- obíhající Země a Měsíc naší Sluneční soustavy

Vtipné reklamy

www.alza.cz na internetový obchod.....dobrý nápad s tím hlasem....

www.kasa.cz nejlepší nákupy na internetu STRAŠNÝ!!!!

XXLutz, OBI

zlínskej fotbal a hokej

7. Co nejvíce očekáváte od rozhlasového reklamního sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upoutání pozornosti6732,52 %29,78 %  
Informace5727,67 %25,33 %  
Pobavení4722,82 %20,89 %  
Humor2411,65 %10,67 %  
Profesionalita73,4 %3,11 %  
nic10,49 %0,44 %  
neočekávám10,49 %0,44 %  
Inteligentní humor10,49 %0,44 %  
málo rušivé zvuky, neagresivní intonaci hlasu..10,49 %0,44 %  

Graf

8. Jaký typ rozhlasové reklamy se Vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční, dynamický8541,26 %37,78 %  
Klidný, pohodový4923,79 %21,78 %  
Řečnicky mluvený spot3316,02 %14,67 %  
Zpívaný2311,17 %10,22 %  
žádný31,46 %1,33 %  
vtipný20,97 %0,89 %  
Na úrovni10,49 %0,44 %  
netuším10,49 %0,44 %  
vtipný, nápaditý10,49 %0,44 %  
zajímavý, originální10,49 %0,44 %  
nelíbí10,49 %0,44 %  
nic10,49 %0,44 %  
nápaditý10,49 %0,44 %  
Nemám rád reklamu10,49 %0,44 %  
reklama se mi zpravidla nelíbí10,49 %0,44 %  
Rozhlasová reklama se mi nelíbí10,49 %0,44 %  
žádný, všechny jsou trapné až na výjimky10,49 %0,44 %  

Graf

9. Co Vás na rozhlasovém spotu nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor, vtip8842,72 %39,11 %  
Hudba4119,9 %18,22 %  
Hlas3918,93 %17,33 %  
Text3215,53 %14,22 %  
nic20,97 %0,89 %  
ticho10,49 %0,44 %  
kombinace vyse uvedenych veci10,49 %0,44 %  
záleží dle reklamy10,49 %0,44 %  
hlas a text10,49 %0,44 %  

Graf

10. Co Vám na rozhlasovém spotu nejvíce vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nucený, nepřirozený, primitivní humor12058,25 %53,33 %  
Nepřirozenost mluvčích4421,36 %19,56 %  
Neoriginalita2612,62 %11,56 %  
Text62,91 %2,67 %  
Hlas52,43 %2,22 %  
Hudba20,97 %0,89 %  
nuceny humor,neprirozenost a vnucovani10,49 %0,44 %  
Přílišná vtíravost některých reklam10,49 %0,44 %  
nic10,49 %0,44 %  

Graf

11. Jaký hlas Vás v rozhlasové reklamě nejvíce upoutá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno7636,89 %33,78 %  
Kombinace hlasů4722,82 %20,89 %  
Mužský hlas3717,96 %16,44 %  
Dětský hlas3316,02 %14,67 %  
Ženský hlas136,31 %5,78 %  

Graf

12. Myslíte si, že by u typicky ženských produktů měl být použit ženský hlas? (např. u kosmetiky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10852,43 %48 %  
Ano4019,42 %17,78 %  
Nevím2512,14 %11,11 %  
Spíše ne178,25 %7,56 %  
Ne167,77 %7,11 %  

Graf

13. Myslíte si, že by u typicky mužských produktů měl být použit mužský hlas? (např. auta)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9646,6 %42,67 %  
Spíše ne3416,5 %15,11 %  
Nevím3014,56 %13,33 %  
Ano2713,11 %12 %  
Ne199,22 %8,44 %  

Graf

14. Jaký hlas byste použili u genderově neutrálních produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinace hlasů9144,17 %40,44 %  
Je mi to jedno8038,83 %35,56 %  
Mužský2110,19 %9,33 %  
Ženský115,34 %4,89 %  
Dětský31,46 %1,33 %  

Graf

15. Jakou délku rozhlasové spotu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední (10 - 20 vteřin)10751,94 %47,56 %  
Velmi krátké (do 10 vteřin)8440,78 %37,33 %  
Nevím94,37 %4 %  
Delší (nad 25 vteřin)62,91 %2,67 %  

Graf

16. Ovlivňuje Vás rozhlasová reklama při nákupním rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne13364,56 %59,11 %  
Ne, nikdy4923,79 %21,78 %  
Spíše ano136,31 %5,78 %  
Nevím94,37 %4 %  
Ano, velmi často20,97 %0,89 %  

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15568,89 %68,89 %  
Muž7031,11 %31,11 %  

Graf

18. Stupeň studia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student bakalářského programu19687,11 %87,11 %  
Student magisterského programu2310,22 %10,22 %  
Student doktorského programu20,89 %0,89 %  
nic10,44 %0,44 %  
ukončené středoškolské studium10,44 %0,44 %  
Střední škola10,44 %0,44 %  
ukončená VŠ10,44 %0,44 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 22 let14162,67 %62,67 %  
Do 20 let4720,89 %20,89 %  
23 - 24 let229,78 %9,78 %  
25 - 26 let104,44 %4,44 %  
27 a více let52,22 %2,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Posloucháte rádio?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 16. Ovlivňuje Vás rozhlasová reklama při nákupním rozhodování?

13. Myslíte si, že by u typicky mužských produktů měl být použit mužský hlas? (např. auta)

  • odpověď Ne:
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Myslíte si, že by u typicky ženských produktů měl být použit ženský hlas? (např. u kosmetiky)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Posloucháte rádio?

2. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

3. Všímáte si reklam v rádiu?

4. Jak reagujete na rozhlasové reklamní spoty během vysílání?

5. Dokážete si vybavit nějakou rozhlasovou reklamu?

7. Co nejvíce očekáváte od rozhlasového reklamního sdělení?

8. Jaký typ rozhlasové reklamy se Vám nejvíce líbí?

9. Co Vás na rozhlasovém spotu nejvíce zaujme?

10. Co Vám na rozhlasovém spotu nejvíce vadí?

11. Jaký hlas Vás v rozhlasové reklamě nejvíce upoutá?

12. Myslíte si, že by u typicky ženských produktů měl být použit ženský hlas? (např. u kosmetiky)

13. Myslíte si, že by u typicky mužských produktů měl být použit mužský hlas? (např. auta)

14. Jaký hlas byste použili u genderově neutrálních produktů?

15. Jakou délku rozhlasové spotu preferujete?

16. Ovlivňuje Vás rozhlasová reklama při nákupním rozhodování?

17. Pohlaví:

18. Stupeň studia:

19. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Posloucháte rádio?

2. Kde nejčastěji posloucháte rádio?

3. Všímáte si reklam v rádiu?

4. Jak reagujete na rozhlasové reklamní spoty během vysílání?

5. Dokážete si vybavit nějakou rozhlasovou reklamu?

7. Co nejvíce očekáváte od rozhlasového reklamního sdělení?

8. Jaký typ rozhlasové reklamy se Vám nejvíce líbí?

9. Co Vás na rozhlasovém spotu nejvíce zaujme?

10. Co Vám na rozhlasovém spotu nejvíce vadí?

11. Jaký hlas Vás v rozhlasové reklamě nejvíce upoutá?

12. Myslíte si, že by u typicky ženských produktů měl být použit ženský hlas? (např. u kosmetiky)

13. Myslíte si, že by u typicky mužských produktů měl být použit mužský hlas? (např. auta)

14. Jaký hlas byste použili u genderově neutrálních produktů?

15. Jakou délku rozhlasové spotu preferujete?

16. Ovlivňuje Vás rozhlasová reklama při nákupním rozhodování?

17. Pohlaví:

18. Stupeň studia:

19. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Huňová, Z.Vnímaní rozhlasové reklamy vysokoškolskými studenty (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-rozhlasove-reklamy-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.