Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání různých typů médií spotřebitelem
Vnímání různých typů médií spotřebitelem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dana Mussabaeva |
---|---|
Šetření: | 01. 02. 2011 - 20. 02. 2011 |
Počet respondentů: | 55 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění následujícího sotazníku, který by měl poskytnout informaci o vnímání různých typů médií spotřebitelem. Děkuji předem za jeho vyplnění.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Tento dotazník jsem vytvořila pro výzkum veřejného mínění o médiích a propagace prostřednictvím služeb mediální společnosti. Výsledky poslouží jako podklad pro psaní bakalářské práce na téma: Role mediálního plánování v České republice.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 38 | 69,09 % | 69,09 % |
Muž | 17 | 30,91 % | 30,91 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 – 39 | 29 | 52,73 % | 52,73 % |
18 – 24 | 23 | 41,82 % | 41,82 % |
40 – 59 | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
3. Počet osob v domácností
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 – 3 | 41 | 74,55 % | 74,55 % |
4 a více | 14 | 25,45 % | 25,45 % |
4. Průměrný měsíční příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 tis. – 25 tis. | 32 | 58,18 % | 58,18 % |
26 tis. – 40 tis. | 17 | 30,91 % | 30,91 % |
41 tis. a více | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
5. Druh činnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student zaměstnanec | 25 | 45,45 % | 45,45 % |
Zaměstnanec | 20 | 36,36 % | 36,36 % |
podnikatel | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
hledající práci | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
nezaměstnaný | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
6. S jakými reklamními médií se nejčastěji setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 49 | 89,09 % | 89,09 % |
Televize | 34 | 61,82 % | 61,82 % |
Letáky, brožury apod. | 24 | 43,64 % | 43,64 % |
Rozhlas | 19 | 34,55 % | 34,55 % |
Tisk | 19 | 34,55 % | 34,55 % |
7. Jaká média dle Vašeho názoru jsou nejvíce účinná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 34 | 61,82 % | 61,82 % |
Internet | 30 | 54,55 % | 54,55 % |
Letáky, brožury apod. | 10 | 18,18 % | 18,18 % |
Tisk | 9 | 16,36 % | 16,36 % |
Rozhlas | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
8. Jaké pocity vyvolávají reklamy v médiích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše negativní | 32 | 58,18 % | 58,18 % |
Spíše pozitivní | 14 | 25,45 % | 25,45 % |
Negativní | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
Pozitivní | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
9. Znáte nějaké mediální společnosti v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 37 | 67,27 % | 67,27 % |
znám málo | 13 | 23,64 % | 23,64 % |
nevím, co to je mediální společnost | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
znám jich dost | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
10. Pokud ano, které?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznam | 10 | 18,18 % | 18,18 % |
- | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
žádné | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
ne | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
zadne | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
nevim | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
... | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
0 | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
т | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
--- | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
ostatní odpovědi | 20 | 36,36 % | 36,36 % |
11. Myslíte si, že mediální plánování hraje důležitou roli v marketingové činnosti organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 25 | 45,45 % | 45,45 % |
spíše ano | 22 | 40 % | 40 % |
nevím | 5 | 9,09 % | 9,09 % |
ne | 2 | 3,64 % | 3,64 % |
spíše ne | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
12. Myslíte si, že mediální společnosti jsou mají profesionálnější přístup k mediálnímu plánování, než samotné organizace plánující reklamní kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 22 | 40 % | 40 % |
nevím | 17 | 30,91 % | 30,91 % |
Ano | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
ne | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
spíše ne | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
13. Zastáváte názor, že mediální činnost organizace hraje významnou roli v propagaci produkce a ke zlepšení image společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 23 | 41,82 % | 41,82 % |
ano | 20 | 36,36 % | 36,36 % |
ne | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
nevím | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
spíše ne | 4 | 7,27 % | 7,27 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.