Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání sítě hypermarketů Tesco

Vnímání sítě hypermarketů Tesco

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Josef Novák
Šetření:08. 11. 2009 - 25. 11. 2009
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.08
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník byl vytvořen za účelem získání informací o tom jak zákazník vnímá síť hypermarketů Tesco, co se mu na prodejnách líbí a co naopak ne. Cílem je zjistit silné a slabé stránky hypermarketu a jejich použití do seminární práce pro Retail Marketing na VŠE.

 

Děkuji všem kdo dotazník vyplní

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete Tesco

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas3323,4 %23,91 %  
málo kdy2014,18 %14,49 %  
2x do měsíce2014,18 %14,49 %  
méně jak 1x do měsíce1611,35 %11,59 %  
často149,93 %10,14 %  
1x týdně128,51 %8,7 %  
více jak 2x týdně96,38 %6,52 %  
většinou85,67 %5,8 %  
2x týdně53,55 %3,62 %  
vůbec42,84 %2,9 %  

Graf

2. Dostupnost prodejen je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá7653,9 %55,07 %  
průměrná3222,7 %23,19 %  
výborná2618,44 %18,84 %  
spíše špatná53,55 %3,62 %  
špatná21,42 %1,45 %  

Graf

3. Nakupujete v Tescu i nepotraviny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5995,16 %42,75 %  
ne34,84 %2,17 %  

Graf

4. Množství nabízených nepotravinových výrobků je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečné7151,45 %51,45 %  
uspokojivé3424,64 %24,64 %  
velké2518,12 %18,12 %  
nevím53,62 %3,62 %  
malé21,45 %1,45 %  
spíše malé10,72 %0,72 %  

Graf

5. Nakupujete zboží se značkou výrobku Tesco

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá4028,37 %28,99 %  
někdy3323,4 %23,91 %  
průměrná2517,73 %18,12 %  
málo kdy1712,06 %12,32 %  
často85,67 %5,8 %  
nevím64,26 %4,35 %  
spíše špatná32,13 %2,17 %  
špatná32,13 %2,17 %  
výborná21,42 %1,45 %  
vždy21,42 %1,45 %  
nikdy10,71 %0,72 %  
nevím (značku Tesco neznám)10,71 %0,72 %  

Graf

6. Ceny prodávaných výrobků jsou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrné8963,12 %64,49 %  
spíše nízké3021,28 %21,74 %  
nevím107,09 %7,25 %  
spíše vysoké85,67 %5,8 %  
nízké42,84 %2,9 %  

Graf

7. Uspořádání nabízeného zboží je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměrně dobré5136,17 %36,96 %  
průměrné3524,82 %25,36 %  
přehledné2417,02 %17,39 %  
spíše nepřehledné1712,06 %12,32 %  
nevím74,96 %5,07 %  
nepřehledné74,96 %5,07 %  

Graf

8. Pracovníci Tesca jsou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrní3726,24 %26,81 %  
průměrná3625,53 %26,09 %  
spíše rychlá1712,06 %12,32 %  
spíše pomalá139,22 %9,42 %  
ochotní139,22 %9,42 %  
nevím85,67 %5,8 %  
rychlá53,55 %3,62 %  
pomalá42,84 %2,9 %  
nepříjemní42,84 %2,9 %  
velmi ochotní21,42 %1,45 %  
velmi nepříjemní21,42 %1,45 %  

Graf

9. Fronty na pokladnách jsou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrné5035,46 %36,23 %  
spíše dlouhé3625,53 %26,09 %  
spíše krátké2517,73 %18,12 %  
dlouhé1611,35 %11,59 %  
nevím74,96 %5,07 %  
krátké74,96 %5,07 %  

Graf

10. Nakupujete rádi v Tescu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno5136,17 %36,96 %  
poměrně ano4330,5 %31,16 %  
ano2618,44 %18,84 %  
spíše ne1510,64 %10,87 %  
ne64,26 %4,35 %  

Graf

11. Jak moc vás při výběru hypermarketu ovlivní možnost igelitové tašky v Tescu zdarma

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec6344,68 %45,65 %  
spíše ano2819,86 %20,29 %  
spíše ne1913,48 %13,77 %  
jak kdy1712,06 %12,32 %  
velmi149,93 %10,14 %  

Graf

12. Celkově Tesco vnímám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kladně6243,97 %44,93 %  
neutrálně3826,95 %27,54 %  
kladně2920,57 %21,01 %  
spíše záporně117,8 %7,97 %  
záporně10,71 %0,72 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8560,28 %61,59 %  
muž5639,72 %40,58 %  

Graf

14. Kolik vám je let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2510675,18 %76,81 %  
26-402618,44 %18,84 %  
41-6064,26 %4,35 %  
víc jak 6121,42 %1,45 %  
6-1510,71 %0,72 %  

Graf

15. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8862,41 %63,77 %  
3121,99 %22,46 %  
1812,77 %13,04 %  
Učiliště42,84 %2,9 %  

Graf

16. Počet pracujících (vydělávajících) členů Vaší domácnosti je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23353,23 %23,91 %  
11727,42 %12,32 %  
3812,9 %5,8 %  
více jak 434,84 %2,17 %  
011,61 %0,72 %  

Graf

17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč2641,94 %18,84 %  
501 - 1 000 Kč2337,1 %16,67 %  
1 001 - 2 000 Kč1117,74 %7,97 %  
2 001 - 3 000 Kč23,23 %1,45 %  

Graf

18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 - 30 000 Kč2337,1 %16,67 %  
30 001 - 40 000 Kč1320,97 %9,42 %  
do 20 000 Kč1219,35 %8,7 %  
více jak 50 001 Kč1117,74 %7,97 %  
40 001 - 50 000 Kč34,84 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupujete v Tescu i nepotraviny

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně jak 1x do měsíce na otázku 1. Jak často navštěvujete Tesco
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi málo kdy na otázku 5. Nakupujete zboží se značkou výrobku Tesco
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrní na otázku 8. Pracovníci Tesca jsou
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 - 30 000 Kč na otázku 18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 40 000 Kč na otázku 18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 - 1 000 Kč na otázku 17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Počet pracujících (vydělávajících) členů Vaší domácnosti je
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 500 Kč na otázku 17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x do měsíce na otázku 1. Jak často navštěvujete Tesco
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi někdy na otázku 5. Nakupujete zboží se značkou výrobku Tesco
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Počet pracujících (vydělávajících) členů Vaší domácnosti je
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochotní na otázku 8. Pracovníci Tesca jsou
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 1. Jak často navštěvujete Tesco
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 000 Kč na otázku 18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 50 001 Kč na otázku 18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 001 - 2 000 Kč na otázku 17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete Tesco

2. Dostupnost prodejen je

3. Nakupujete v Tescu i nepotraviny

4. Množství nabízených nepotravinových výrobků je

5. Nakupujete zboží se značkou výrobku Tesco

6. Ceny prodávaných výrobků jsou

7. Uspořádání nabízeného zboží je

8. Pracovníci Tesca jsou

9. Fronty na pokladnách jsou

10. Nakupujete rádi v Tescu

11. Jak moc vás při výběru hypermarketu ovlivní možnost igelitové tašky v Tescu zdarma

12. Celkově Tesco vnímám

13. Pohlaví

14. Kolik vám je let

15. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání

16. Počet pracujících (vydělávajících) členů Vaší domácnosti je

17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup

18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete Tesco

2. Dostupnost prodejen je

3. Nakupujete v Tescu i nepotraviny

4. Množství nabízených nepotravinových výrobků je

5. Nakupujete zboží se značkou výrobku Tesco

6. Ceny prodávaných výrobků jsou

7. Uspořádání nabízeného zboží je

8. Pracovníci Tesca jsou

9. Fronty na pokladnách jsou

10. Nakupujete rádi v Tescu

11. Jak moc vás při výběru hypermarketu ovlivní možnost igelitové tašky v Tescu zdarma

12. Celkově Tesco vnímám

13. Pohlaví

14. Kolik vám je let

15. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání

16. Počet pracujících (vydělávajících) členů Vaší domácnosti je

17. Kolik průměrně v Tescu utratíte za jeden nákup

18. Celkový příjem všech členů Vaší domácnosti je

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novák, J.Vnímání sítě hypermarketů Tesco (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vnimani-site-hypermarketu-tesco.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.