Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vnímání sociální odpovědnosti firem
vnímání sociální odpovědnosti firem
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristýna Pivná |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2010 - 26. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.28 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovolujeme si Vás požádat o vyplnění anonymního dotazníku, který je součástí analýzy aktivit firem v oblasti CSR (sociální odpovědnosti vůči společnosti, zaměstnancům) za účelem seminární práce. Děkujeme za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Při nákupu mě nejvíce ovlivňuje (seřaďte)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
cena | 1.754 | 0.852 |
kvalita | 1.614 | 0.623 |
reklama | 3.579 | 0.595 |
aktivity firmy (sponzoring..) | 4.386 | 0.728 |
etika (korupce, ohled na život.prostředí..) | 3.667 | 1.029 |
2. Jak moc vnímáte aktivitu firem v oblasti CSR (neboli sociální odpovědnost firem k veřejnosti, zaměstnancům a život.prostředí)? Na stupnici od 1 do 5 byste to ohodnotil/a známkou (1 je nevyšší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 20 | 35,09 % | 37,74 % |
3 | 19 | 33,33 % | 35,85 % |
2 | 9 | 15,79 % | 16,98 % |
5 | 8 | 14,04 % | 15,09 % |
1 | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.45 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 3 |
Modus: | 4 |
3. Řeknu-li stavební firma, jakou firmu si vybavíte jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SKANSKA | 19 | 33,33 % | 35,85 % |
Metrostav | 19 | 33,33 % | 35,85 % |
strabag | 2 | 3,51 % | 3,77 % |
kb system | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
nevim | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
subterra | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
metro stav | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
Hochtief | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
BAUSTAV | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
orco | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
ostatní odpovědi | 10 | 17,54 % | 18,87 % |
4. Co si představíte, řekne-li se SKANSKA? (3 věci)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- modrá barva - veká společnost - stavební firna
- velké zakázky - korupce - velký kolos
1. Modro-bílé logo firmy. 2. Velká stavba.
Arogance Korupce Neserióznost
bohužel nic
budovy železnice
BYDLENÍ, PENÍZE, SILNICE
Byty, tunely, dalnice
developer,velká zavedná firma,nová budova na Jižním Městě
Developerskou firmu s červeným logem a dělníky v helmách
domy, vysoká cenna, kvalita
IPS Moloch (veeeelká firma) botu, čouhající z betonového sloupu
kamiony, svedsko, nabytek
korupce podezřele moc státních zakázek největší stavební gigant
logo, velké projekty, sponzoring
málo lidí zprostředkovatelské firmy všelijaké projekty
metro, bytová výstavba, IPS
modré logo, kamión, velká firma
nadnárodní stavební firma
NEJVĚTŠÍ STAVEBNÍ FIRMA V ČR IGNORACE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ VĚDOMOST SI SVÉHO DOMINANTNÍHO POSTAVENÍ NA STAVEBNÍM TRHU A Z TOHO VYPLÝVAJÍCÍHO NE VŽDY KVALITNÍHO, A V DOMLUVENÉM ČASOVÉM TERMÍNU, PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
nic
nové byty vysočanská hypotéka
Obrovske zakazky Modre logo Korupce
poměrně vysoká cena,kvalita, byty
předražená stavba O2 areny
předražené, šunty, korupce
Skandinávie, stavebnictví, velký podnik
Skanska (sazka) aréna
Slavia hokej firma reklama
spolecnost, stavba, zamestnani
stavba silnice byty
Stavba dálnic Skanska Reality - developerská společnsot Švédsko -
stavba metra
stavba, gigant, peníze
stavby domu
stavby, stroje, investicie
stavebni firma
stavební firma budova na Florenci největší stavební skupina na našem trhu
stavební firma nové byty domy Švédsko
Stavební firma sponzorovala hokejovou Slavii
stavební firma velké projekty velké peníze
Stavebni firma (skupina) Dominantni postaveni Likvidace malych a strednich podniku (stavebnich firem)
stavební firma, budovy, silnice
Stavební firma, docela velká
stavební firma, jinak vůbec nevim :)
stavební firma, logo, reklama
stavebni firma, slavie, praha
Stavebni firma.
stavebnictvi, neznam
stavěli Sazka Arenu, velká firma, problémy na trhu?
stvaba, svedsko,
Švédsko, modrou barvu
velka firma byty
velká firma, kvalita, obrovské projekty
Velká firma, stavebnictví, státní zakázky
Velké stavby, projekty sídlišť, stavby komunikací
železnice dálnice
5. Je pro Vás jméno SKANSKA zárukou kvality?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 54,39 % | 58,49 % |
ano | 26 | 45,61 % | 49,06 % |
6. Dokážete vyjmenovat jednu akci/událost, kde je sponzorem, na které se podílí SKANSKA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 78,95 % | 84,91 % |
ano | 12 | 21,05 % | 22,64 % |
7. Pokud jste u č.6 odpověděli ANO, jakou...
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
generální partner HC Slavia Praha
HC Slavia Praha
hokej
hokej
HOKEJ (SLAVIA PRAHA)
je jich tolik... ale fakt si nevzpomenu
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
skanska (sazka) arena
sponzor HC Slavia
Sponzor Slavia Praha Hokej
sponzoruje politickou scénu asi nějaké chcípáčky aby vypadali hezčí kdyby radši zlevnily!
Stavba Sazka Areny.
8. Přečtu-li Vám strategii firmy 5 nul: Žádné ztrátové projekty, Žádné ekologické incidenty, Žádné porušení etických zásad - Jste si vědom/a, že by firma v něčem nedodržovala svou strategii?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 78,95 % | 84,91 % |
ano | 12 | 21,05 % | 22,64 % |
9. Pokud ano, v jaké oblasti?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ekologie, etika
hlavně ty etické zásady, ty jsou špatně kontrolovatelné
jsou tam jenom 3 nuly:)
OBČAS NENÍ KLADEN, BA JE PŘÍMO PODCEŇOVÁM, DOSTATEČNÝ DŮRAZ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
poruseni etickych zasad
projekty jsou ztrátové, etika pro ně neexistuje
zadna stavebni firma nehledi na ekologii
zadne ztratove projekty
Žádné porušení etických zásad
žádné porušení etiských zásad
10. Máte vlastní zkušenost s firmou SKANSKA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádnou | 50 | 87,72 % | 94,34 % |
pozitivní | 5 | 8,77 % | 9,43 % |
negativní | 2 | 3,51 % | 3,77 % |
11. Pokud ano, jakou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
koupě bytu
naposledy nam delali asflat. kryt vozovky v pce, jeste sem po nem nejel .. ale na prvni pohled pozitivni dojem
Neseriózní jednání při plánované koupi bytu
Prezentace firmy na téma SCR na VŠE byla asi ta nejzajímavější, kterou jsem na toto téma viděl.
spolupráce na metru
vstřícné jednání, profesionální úroveň
12. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 – 30 | 49 | 85,96 % | 92,45 % |
31 - 45 | 4 | 7,02 % | 7,55 % |
46 - 60 | 3 | 5,26 % | 5,66 % |
61+ | 1 | 1,75 % | 1,89 % |
13. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 33 | 57,89 % | 62,26 % |
žena | 24 | 42,11 % | 45,28 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.