Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Šokující reklamy

Šokující reklamy

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Leplt
Šetření:04. 06. 2013 - 07. 06. 2013
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník by měl pomoci odpovědět na otázku, jak veřejnost vnímá tzv. "šokující reklamy.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221314,13 %14,13 %  
231010,87 %10,87 %  
2499,78 %9,78 %  
2577,61 %7,61 %  
2755,43 %5,43 %  
2655,43 %5,43 %  
2144,35 %4,35 %  
3544,35 %4,35 %  
1944,35 %4,35 %  
1833,26 %3,26 %  
ostatní odpovědi 15
32
17
29
30
16
33
39
42
44
52
43
56
20
28
40
34
53
36
31
2830,43 %30,43 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.44
Minimum:16
Maximum:43
Variační rozpětí:27
Rozptyl:33.17
Směrodatná odchylka:5.76
Medián:24
Modus:22

Graf

2. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6873,91 %73,91 %  
muž2426,09 %26,09 %  

Graf

3. Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město7884,78 %84,78 %  
vesnice1415,22 %15,22 %  

Graf

4. Máte rádi reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6267,39 %67,39 %  
ano1718,48 %18,48 %  
nevím1314,13 %14,13 %  

Graf

5. Pomocí jakého média sledujete reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize6772,83 %72,83 %  
billboardy4548,91 %48,91 %  
noviny, časopisy4346,74 %46,74 %  
letáky3740,22 %40,22 %  
rádio2527,17 %27,17 %  
internet2122,83 %22,83 %  
rodina11,09 %1,09 %  
internet.11,09 %1,09 %  
nesleduji, bohužel jsem nucen ji vnímat11,09 %1,09 %  
Tv, bohužel i internet, kde při přehrávání videa nejdřív je ňáká trpaná reklama :(11,09 %1,09 %  
reklamy ignoruji11,09 %1,09 %  
ta bestie je všudypřítomná11,09 %1,09 %  
spam na internetu11,09 %1,09 %  
Je-li v reklamě hezká žena, obvykle zběsile onanuji. Nejlepší byla reklama Triumph - vyhonil jsem se v zácpě na magistrále pod billboardem. Udivené pohledy několika holek z vedle stojícího autobusu mě donutilo k repete.11,09 %1,09 %  
útočí to oděvšad, nejvíce ale na internetu11,09 %1,09 %  
žádného11,09 %1,09 %  
nesleduji11,09 %1,09 %  
před videem na internetu11,09 %1,09 %  
film - pp11,09 %1,09 %  
nesleduji:-)11,09 %1,09 %  

Graf

6. Byli jste již někdy nějakou reklamou šokováni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5054,35 %54,35 %  
nevím2122,83 %22,83 %  
ne2122,83 %22,83 %  

Graf

7. Považujete tuto reklamu za šokující či neetickou?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5155,43 %55,43 %  
ne3436,96 %36,96 %  
nevím77,61 %7,61 %  

Graf

8. Považujete tuto reklamu za přiměřenou, nebo by měla být podle Vás zakázána?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama je nepřiměřená (neetická) a měla být zakázána5256,52 %56,52 %  
reklamu považuji za přiměřenou (etickou)4043,48 %43,48 %  

Graf

9. Je podle Vás následující reklama pohoršující?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7379,35 %79,35 %  
ano1010,87 %10,87 %  
nevím99,78 %9,78 %  

Graf

10. Má podle Vás šokující reklama pozitivní vliv na prodejnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4751,09 %51,09 %  
nevím2830,43 %30,43 %  
ne1718,48 %18,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Vaše pohlaví

3. Vaše bydliště:

4. Máte rádi reklamu?

5. Pomocí jakého média sledujete reklamu?

6. Byli jste již někdy nějakou reklamou šokováni?

7. Považujete tuto reklamu za šokující či neetickou?

8. Považujete tuto reklamu za přiměřenou, nebo by měla být podle Vás zakázána?

9. Je podle Vás následující reklama pohoršující?

10. Má podle Vás šokující reklama pozitivní vliv na prodejnost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Vaše pohlaví

3. Vaše bydliště:

4. Máte rádi reklamu?

5. Pomocí jakého média sledujete reklamu?

6. Byli jste již někdy nějakou reklamou šokováni?

7. Považujete tuto reklamu za šokující či neetickou?

8. Považujete tuto reklamu za přiměřenou, nebo by měla být podle Vás zakázána?

9. Je podle Vás následující reklama pohoršující?

10. Má podle Vás šokující reklama pozitivní vliv na prodejnost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Leplt, O.Šokující reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-sokujici-ci-neeticke.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.