Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání společnosti Aukro

Vnímání společnosti Aukro

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Vojáčková
Šetření:13. 11. 2012 - 16. 11. 2012
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Všem respondetům velmi děkuji za poskytnuté infromace, které poslouží jako průzkumná sonda českou veřejností. Cílem je získat ucelené informace o vnímání společnosti Aukro veřejností.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Aukro?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano75100 %100 %  

Graf

2. V jaké oblasti společnost Aukro působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové obchodování7498,67 %98,67 %  
zdravotnictví11,33 %1,33 %  

Graf

3. Využil/a jste někdy služeb, které Aukro poskytuje? Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1824 %24 %  
nákup79,33 %9,33 %  
nákup zboží45,33 %5,33 %  
ano, nákup34 %4 %  
koupě22,67 %2,67 %  
aukce22,67 %2,67 %  
ANO, nákup a prodej zboží11,33 %1,33 %  
Ano, mnohokrát online nákupy11,33 %1,33 %  
nakupovala jsem 11,33 %1,33 %  
Ano, nákup i prodej11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi Ano, nakupoval jsem sportovní obuv a elktroniku.
Ano, nákup oblečení a hraček
Ano..K nákupu určitých věcí...
Nákup na aukcích, nákup kup teď i prodej
inzerce prodeje
Mám aukro účet a aktivně ho používám pro nákupy a občas prodej.
Ano, nakupovala jsem zde.
ano, parfémy
Ano, opakovaně "Kup Te" i aukce
ano, nákup oblečení
Nákup, prodej
ano, prodávám skrze ní nepotřebné předměty
Ne.
Aukční prodej a nákup
koupila jsem zde zboží
ano, objednávala jsem a vystavovala zboží
žádnou
Ano, objednávala jsem si.
nákup a prodej
aukci
Ano,nákup oblečení
nákup prodej
nakoupila jsem i jsem prodala
ano, nákup, prodej
koupě i prodej
Ano, prodej použitého zboží a nákup nového zboží
ano, prodej, nákup
prodej a nákup zboží
Kupuji a prodávám předměty
Nevyužila
Ano, nákup i prodej.
občas na aukru nakupuji
nákup prodej zboží
Koupila jsem tam pár ks zboží
nákup/prodej
3546,67 %46,67 % 

Graf

4. Popište, jak si představujete společnost Aukro 5 slovy:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

aktuální, rychlý, moderní, zajištěný, precizní

aukce, prodej,nákup, pohoda v nakupování

Aukce, systém, moderní, aktuální, reklama

aukční portál

Aukční portál, kde se kupuje a prodává.

aukro aukro aukro aukro aukro

bazar s použitým zbožím

celkově špatná image, působí "levně, ale jinak mladistvá, fungující a k zaměstnancům přívětivá firma

český pokus o dobře fungující prodejní portál

Dražba věcí přes internet.

Dynamická internetová firma ze Zlína.

internet, obchodování, produkty, aukce, peníze

Internetová aukce

internetová aukce umožňující inzerci a koupi

internetové prodejní aukce soukromých uživatelů

internetový bazar

internetový bazar

internetový bazar a starožitnictví, neocenitelné pro sběratele

internetový obchod s bazarovým zbožím

internetový obchod, možnost nákupu a prodeje

internetový obchod, second hand, aukce

internetový obchod, sklad, lidé, spostredkovatel

internetovy prodej a online aukce

Jednička na trhu internetového obchodování

Jednoduchý nákup požadovaného kvalitního zboží

Jsem s ní docela spokojená.

kancelař s lidmi za počítačem

komunikativní, kreativní, úspěšná, trendová, internetová

levná, spolehlivá, obsáhlá,

méně uživatelsky příjemný polský ebay

Mladá, otevřená, ochotná, spolehlivá a všestranná

možnosť nejakej dražby cez internet

nabídka zboží ke koupi a prodeji

nabídka, poptávka, aukce, podvodníci

nabídky různorodé, ale často fejky

nakup levne,neovereni prodejci,nekvalini zbozi,rychle nakoupeni

nejlepší svého druhu v ČR

nemám představu

nevim

nevim, co na to napsat

Obchodní portál s možností levného nákupu.

obchodování, internet, mnoho druhů zboží, levné ceny, komunikace

online tržiště s vysokými poplatky

organizuje C to C obchod

pohodlí, rychlost, výběr, svoboda, internet

pohodlné, rychlé, levné, výdělečné,

pohodlný, rychlý a často výhodný nákup přes internet

prodej a nákup přes internet

prodej zboží všeho druhu

přehled, čas, peníze, bezpečí, komplexnost

přehledné, jednoduché, rychlé, široký sortiment, spolehlivé

rozvíjející se, péče, spolehlivost, levné zboží, rychlost

rychlá, spolehlivá, dostupná, levná

Rychlé, levné, všechno, bazar, spolehlivost(?)

rychlé, snadné, bezpečné, levné, spolehlivé

rychlý prodej, za málo peněz, zábava, adrenalin

rychlý, spolehlivý, důvěryhodný, chamtivý,

seriozní, vstřícná,

skvělej internetovej obchod

společnost Aukro si nedokážu představit

spolehlivá, moderní, férová, česká, jednoduchá k ovládání

SPOLEHLIVÁ, PRAVDIVÁ, INTERNETOVÁ, DOSTUPNÉ CENY NÁKUPU

spolehlivá, rychlá, přehledná, levná, lákavá

spolehlivá, velká, solidní, zavedená, oblíbená

Spolehlivost

Spolehlivost,složitost,přesnost,preciznost,věrnost

Spousta věcí z dětství, spousta pofidérnosti

Velká společnost,hodně zákazníků,nižší ceny

vložím službu nebo produkt a prodávám jej přes Aukro

zadam aukci sveho zbozi

Zboží všeho druhu, dobrých cen

zisk, reklama, nepřehlednost, nákup, prodej

zisková firma s nízkými náklady

zprostředkovatel prodeje, rychlý, jednoduchý, účinný

5. Působí na Vás Aukro jako moderní firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23648 %48 %  
32128 %28 %  
11520 %20 %  
434 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.13
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.47
Směrodatná odchylka:0.68
Medián:2
Modus:2

Graf

6. Působí na Vás Aukro jako přátelsky naladěná firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33141,33 %41,33 %  
22837,33 %37,33 %  
1912 %12 %  
456,67 %6,67 %  
522,67 %2,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.48
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Působí na Vás Aukro jako komunikativní a otevřená firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33141,33 %41,33 %  
22026,67 %26,67 %  
11114,67 %14,67 %  
41013,33 %13,33 %  
534 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.62
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Působí na Vás Aukro jako firma udávající "trendy"? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33141,33 %41,33 %  
41925,33 %25,33 %  
21418,67 %18,67 %  
5912 %12 %  
122,67 %2,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.26
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Tipněte si, kolik zaměstnanců v Aukru pracuje:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501317,33 %17,33 %  
201114,67 %14,67 %  
1079,33 %9,33 %  
10079,33 %9,33 %  
3056,67 %6,67 %  
20045,33 %5,33 %  
4034 %4 %  
15034 %4 %  
30022,67 %2,67 %  
1522,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi 60
10.000
no asik mnoho
47
2
45
max. 10
1300
25
1000
13 000
netuším
500
netuším, ale myslím, že málo
Nevím
5000
459
1824 %24 % 

Graf

10. Jak si představujete komunikaci uvnitř společnosti Aukro?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi ne tak úplně jako v Google ;)

e-maily, zasedání, porady - hodně online

elektronickou

hektická

Internet, meetingy

jako snadnou a dobrou

Jako v každé jiné podobně zaměřené firmě

Je mi to jedno.

kolektiv mladých lidí, uvolněná atmosféra, používání CRM

Myslím, že spolu komunikují pomocí Skypu, MS Outlooku, popř. firemní telefony a samozřejmě osobní kontakt.

nemám tušení

nepředstavuji :-)

netuším

netuším

nevim

nevím

nevim

nevim

newslettery, nulletriny, porady, nástěnky, intranet

nijak je mi lhostejná

NIJAK SI NEPŘEDSTVUJI

normálně..jako všude

organizovaná

po mailu

pomocí PC, aktivní

propracovana

přes internet

Přes vlastní počítačový systém

převážně IT komunikaci, pomocí mailu atd.

skype

telefon, email

v rámci oddělení povolávání od stolu ke stolu =)

velké využití internetu (maily, firemní e-boxy,..)

zadrhávající

zejména elektronická a osobní

zejména elektronická komunikace popř. nějaké brainstormingové meetingy pro dlouhodobé i krátkodobé plánování obchodních cílů

živá, akční, přátelská, spolupracující

11. Setkal/a jste se s někým, kdo ve společnosti Aukro pracuje nebo pracoval? Pokud ano, jaké jste o Aukru nabyl/a dojmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ANO- NENABYLA JSEM ŽÁDNÉ DOJMY

ano, ale nebavili jsme se o tom

ano, ochotni nabídnout flexibilní pracovní dobu, celkově vychází zaměstnancům vstříc více než běžné firmy

ano, působí jako přívětivá a mladistvá firma

Ano, většina těch lidí mi přijdou jako takoví ti poloviční roboti, co práci upřednostňují před osobním životem a co jdou v kariéře i přes mrtvoly. Takoví ti až nezdravě cílevědomí a draví.

ano, zvláštní...

ano. pozitivní.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne nesetkala

Ne, nikdy.

Ne.

nesetkala

nesetkala

nesetkala

Nesetkala,tedy vlastně už častěčně jo, ale aukro je prostě skvělé..

Třikrát pozitivní a DVAKRÁT negativní.

12. Chtěl/a byste v budoucnu v Aukru pracovat? Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano prace s internetem mne bavi

Ano, protože se mi její komunikace líbí a bavilo by mě to

ano, stabilní zázemí

asi ani ne, není to typ práce, který by mne bavil

chtěla bych to zkusit, abych si vyzkoušela tuto firmu "na vlastní kůži"

možná ano, jistě je to zajímavá práce

Možná ano,mohla by to být zajímavá práce.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE - JSEM STAROBNÍ DŮCHODCE

Ne jelikož nemám toho času...

Ne, ikdyž nabízí stáže a práci, působí na mě uzavřeně( není vidět jak probíhá práce ve společnosti) To mě odrazuje

ne, má práce se týká naprosto jiného odvětví

ne, mám jinou představu o svém povolání

ne, nebaví mě intern.obchod

Ne, není to "můj" obor.

ne, není to mj kariérní směr

ne, není to oblast, která by mě zajímala

ne, nevím proč

ne, studium mě předurčuje k jinému zaměstnání

ne, zazajímám se o obchod

Ne; je to mimo můj obor

Ne. Dokud nebudou mít centrálu v Praze. Dojíždění by bylo problém.

ne...neni to idealni obor

Nechtěla, zajímají mě jiné obory.

nejsem rozhodnutá, zda ano či ne

nene, není to můj "šálek čaje"

nevím.

nikdy jsem o tom nepřemýšlela

Spíš ne, odrazuje mě právě to, že vidím, jaká většina těch lidí tam je. Že pracují na 200%, že v prvé řadě jsou rivalové a přátelství je až daleko za tím. Sice myslím, že je to dobrá zkušenost, ale že bych si o aukru spíš ještě zkazila obrázek.

13. Zaregistroval/a jste komunikační aktivitu Aukra? (Např. billboardy, bannery, Tv spoty, aj.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4053,33 %53,33 %  
ne3546,67 %46,67 %  

Graf

14. Jak na Vás působila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

banner na internetu - zaujalo mě nabízené zboží, kliknul jsem a podíval se na něj přímo na stránkách Aukra

Běžná reklama.

Další reklamní banner, který však není tak otravný jako mnohé jiné. Nic kvůli čemu bych zapínal Adblock

Dobře..nebyla moc výstřední a originální.

docela příjemně

Hned jsem se musela zaregistrovat

Jako každá reklama, když mě nějaký výrobek/služba zaujme, kliknu a podívám se. Jinak ignoruji.

Jako všechny ostatní

je dobře že si firma prezentuje, větší počet uživatelů zlepší služby pro obyčejné prodávající

Je to reklama, jak by na mě měla působit?

Jediná reklama od aukra, co se mi líbila, byla ta video, co v ní hrají herci ze Zlínského divadla. Ostatní mě přijdou takové uměle a přehnaně rozradostnělé a přeslazené. Navíc jsou často dost zavádějící.

kreativně, hravě

Neagresivně

Negativně

neumím odpovědět.

neutrálně

neutrálně

neutralne

Neutrálně. Nenechávám na sebe reklamy působit.

nevtíravě

nezapůsobila

nic moc

Normálně

normalně

podivně, nic moc vyznění

pozitivně

PŮSOBILA DOBŘE

špatně čitelně

to už si nepamatuji

TV reklama - byla neutrální, v pořádku

vcelku pozitivně

vlezle /příliš mnoho/

vtipně

Vtipně navržená reklama, hezké, že v reklamě dělali modely sami zaměstnanci

vtíravě

Zajímavě

zAjimAve

zbytecne

zcela obyčejná reklama

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5574,32 %73,33 %  
muž1925,68 %25,33 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-304864,86 %64 %  
15-201317,57 %17,33 %  
31-40810,81 %10,67 %  
41- 5056,76 %6,67 %  

Graf

17. Trvalé bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1621,62 %21,33 %  
Olomoucký1216,22 %16 %  
Zlínský79,46 %9,33 %  
Plzeňský68,11 %8 %  
Jihomoravský56,76 %6,67 %  
Ústecký56,76 %6,67 %  
Moravskoslezský45,41 %5,33 %  
Středočeský45,41 %5,33 %  
Jihočeský34,05 %4 %  
Královéhradský34,05 %4 %  
Pardubický34,05 %4 %  
Liberecký34,05 %4 %  
Karlovarský22,7 %2,67 %  
Vysočina11,35 %1,33 %  

Graf

18. Bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkém městě (nad 50 tisíc obyvatel)3851,35 %50,67 %  
ve městě střední velikosti (20 - 50 tisíc obyvatel)1520,27 %20 %  
na vesnici (do 5 tisíc obyvatel)1317,57 %17,33 %  
v malém městě (5 - 20 tisíc obyvatel)810,81 %10,67 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou3648,65 %48 %  
vysokoškolské2533,78 %33,33 %  
střední bez maturity56,76 %6,67 %  
základní56,76 %6,67 %  
vyšší odborné34,05 %4 %  

Graf

20. Zaměstnání:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1737,78 %22,67 %  
osvč36,67 %4 %  
student VŠ24,44 %2,67 %  
studentka24,44 %2,67 %  
Zdravotní sestra24,44 %2,67 %  
marketing12,22 %1,33 %  
Airfreight supervisor12,22 %1,33 %  
střední management12,22 %1,33 %  
studentka VŠ12,22 %1,33 %  
marketing, prodej automobilů12,22 %1,33 %  
ostatní odpovědi Student,servírka
instruktorka
Marketing na sociálních sítích
dispečerka mezinárodní kamionové dopravy
mateřská dovolená
asistentka
účetní
prodavačka
stident
úzce zaměřený odborník
nezamestnana
Asistent daňového poradce
Projektová asistentka
porodní asistentka
1431,11 %18,67 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Bydlíte:

  • odpověď ve velkém městě (nad 50 tisíc obyvatel):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 17. Trvalé bydliště:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Aukro?

2. V jaké oblasti společnost Aukro působí?

3. Využil/a jste někdy služeb, které Aukro poskytuje? Pokud ano, jakou?

5. Působí na Vás Aukro jako moderní firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

6. Působí na Vás Aukro jako přátelsky naladěná firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

7. Působí na Vás Aukro jako komunikativní a otevřená firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

8. Působí na Vás Aukro jako firma udávající "trendy"? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

9. Tipněte si, kolik zaměstnanců v Aukru pracuje:

11. Setkal/a jste se s někým, kdo ve společnosti Aukro pracuje nebo pracoval? Pokud ano, jaké jste o Aukru nabyl/a dojmy?

12. Chtěl/a byste v budoucnu v Aukru pracovat? Proč?

13. Zaregistroval/a jste komunikační aktivitu Aukra? (Např. billboardy, bannery, Tv spoty, aj.)

15. Jste:

16. Věk:

17. Trvalé bydliště:

18. Bydlíte:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Aukro?

2. V jaké oblasti společnost Aukro působí?

3. Využil/a jste někdy služeb, které Aukro poskytuje? Pokud ano, jakou?

5. Působí na Vás Aukro jako moderní firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

6. Působí na Vás Aukro jako přátelsky naladěná firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

7. Působí na Vás Aukro jako komunikativní a otevřená firma? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

8. Působí na Vás Aukro jako firma udávající "trendy"? (1- naprosto, 3 - neutrálně, 5 - vůbec ne)

9. Tipněte si, kolik zaměstnanců v Aukru pracuje:

11. Setkal/a jste se s někým, kdo ve společnosti Aukro pracuje nebo pracoval? Pokud ano, jaké jste o Aukru nabyl/a dojmy?

12. Chtěl/a byste v budoucnu v Aukru pracovat? Proč?

13. Zaregistroval/a jste komunikační aktivitu Aukra? (Např. billboardy, bannery, Tv spoty, aj.)

15. Jste:

16. Věk:

17. Trvalé bydliště:

18. Bydlíte:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

20. Zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vojáčková, T.Vnímání společnosti Aukro (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vnimani-spolecnosti-aukro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.