Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání společnosti Danone a.s.

Vnímání společnosti Danone a.s.

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Loukota
Šetření:26. 03. 2014 - 03. 04. 2014
Počet respondentů:305
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

velmi rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, jež bude součástí mé diplomové práce. Vaše odpovědi budou sloužit jako podklad pro návrh marketingové strategie vybrané společnosti. A proto bych Vás rád poprosil o co největší otevřenost a zároveň i pravdivost Vašich odpovědí.

Odpovědi respondentů

1. Co si jako první spojíte se značkou Danone?

Vyberte pouze jednu odpověď:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama.18460,33 %60,33 %  
Kvalita.4314,1 %14,1 %  
Účinné látky.216,89 %6,89 %  
Jogurt165,25 %5,25 %  
Nízká cena.154,92 %4,92 %  
jogurty134,26 %4,26 %  
šmejd10,33 %0,33 %  
jogurt. ne úplně dobrý.10,33 %0,33 %  
nízká kvalita, umělá chuť, vlezlá reklama10,33 %0,33 %  
pomletí brouci (a dost! -stream.cz)10,33 %0,33 %  
nechutné, umělé jogurty10,33 %0,33 %  
Kaufland10,33 %0,33 %  
umělá chuť10,33 %0,33 %  
nekvalitní, nekupovat10,33 %0,33 %  
logo10,33 %0,33 %  
oblíbený čokoládový puding z dětství10,33 %0,33 %  
větší podíl na trhu v ČR10,33 %0,33 %  
jahody10,33 %0,33 %  
Lháři10,33 %0,33 %  

Graf

2. Účastníte se Vy, či Vaši blízcí, soutěží s výrobky Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neúčastníme se.25683,93 %83,93 %  
Ano, se soutěžením s firmou Danone již mám zkušenost.3712,13 %12,13 %  
Ano, s firmou Danone soutěžím pravidelně.123,93 %3,93 %  

Graf

3. Jak často konzumujete výrobky Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x měsíčně.12540,98 %40,98 %  
1x týdně.6220,33 %20,33 %  
2-3x týdně.4013,11 %13,11 %  
Více než 4x týdně.154,92 %4,92 %  
nekonzumuji92,95 %2,95 %  
vůbec41,31 %1,31 %  
Nekupuji výrobky Danone41,31 %1,31 %  
NEKUPUJI30,98 %0,98 %  
nikdy30,98 %0,98 %  
nejím jogurty20,66 %0,66 %  
nekonzumujem20,66 %0,66 %  
Nepamatuji si, kdy naposled jsem konzumoval něco od Danone10,33 %0,33 %  
je nevyhledávám10,33 %0,33 %  
preferuji domácí jogurt10,33 %0,33 %  
Méně často.10,33 %0,33 %  
je nenakupuji10,33 %0,33 %  
nejím je 10,33 %0,33 %  
značku téměř nekupuji10,33 %0,33 %  
občas, spíše ne10,33 %0,33 %  
kupuji výrobky jiné značky10,33 %0,33 %  
je nejím10,33 %0,33 %  
je nejím nikdy10,33 %0,33 %  
nejím mlečné výrobky10,33 %0,33 %  
nekonzumuji vůbec10,33 %0,33 %  
jsem je nejedla už asi 10 let10,33 %0,33 %  
jednou za mesic dva10,33 %0,33 %  
již výrobky Danone nekonzumuji10,33 %0,33 %  
výrobky kupuji nepravidelně10,33 %0,33 %  
Žiji v zahraničí10,33 %0,33 %  
Konzumuji velmi málo výrobky Danone10,33 %0,33 %  
Nejim10,33 %0,33 %  
výrobky Danone zpravidla nekupuji.10,33 %0,33 %  
téměř nekonzumuji výrobky Danone10,33 %0,33 %  
když kupuji jogurt, sleduji obsah a cenu a né výrobce či značku10,33 %0,33 %  
minimálně10,33 %0,33 %  
nevím10,33 %0,33 %  
Méně než jednou měsíčně10,33 %0,33 %  
minimálně PS: u čtvrté otázky chci odpovědět, že neslouží k ničemu, protože je to jen reklamní tak. Všichni dobře víme, že activia nemá o nic víc lepších látek než levný bílý jogurt.10,33 %0,33 %  
nejím jejich výrobky10,33 %0,33 %  
Danone nekupuji.10,33 %0,33 %  
výrobky nekonzumuji tak často10,33 %0,33 %  
Nyní už vůbec, párkrát jsem v minulosti vyzkoušel a je to bída.10,33 %0,33 %  
si nevybavim konkretni vyrobek od danone, který bych konzumovala10,33 %0,33 %  
nenakupuji10,33 %0,33 %  
je nekonzumuji10,33 %0,33 %  
nekupuji pravidelně10,33 %0,33 %  
Nekonzumuji.10,33 %0,33 %  

Graf

4. K čemu slouží Bifidus ActiRegularis® v jogurtech Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Patentovaná kultura, která se dokáže ve vysokém množství dostat až do tlustého střeva pro zdravé zažívání.23175,74 %75,74 %  
Nevím.3712,13 %12,13 %  
Je živočišná kultura z prasečích bakterií, která není našemu tělu vlastní.289,18 %9,18 %  
Příznivě působí na růst vlasů.51,64 %1,64 %  
Pomáhá zjemňovat pleť.41,31 %1,31 %  

Graf

5. Sestavte žebříček značek od Vašich nejnakupovanějších po nejméně často nakupované:

1 je nenakupovanější a 6 je nejméně nakupovaná značka.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Müller3.773.233
Madeta3.6362.422
Danone3.5112.801
Olma2.6462.504
Zott4.0492.427
Kunín3.3872.978

Graf

6. Kdy nakupujete výrobky Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když mám na ně chuť.13343,61 %43,61 %  
Jen když jsou v akci/slevě.8628,2 %28,2 %  
Kupuji je běžně, nižší cenu či dárek/soutěž beru jako bonus.3511,48 %11,48 %  
Když se mohu zúčastnit soutěže či dostanu dárek.144,59 %4,59 %  
nekupuji82,62 %2,62 %  
nikdy72,3 %2,3 %  
nenakupuji61,97 %1,97 %  
nekupuji je20,66 %0,66 %  
vyhýbám se jim10,33 %0,33 %  
kdy jechce někdo z rodiny10,33 %0,33 %  
Když chci aby mi bylo zle.10,33 %0,33 %  
nekupuji, plné chemie10,33 %0,33 %  
nikdy, i kdyby jiné jogurty neměli, danone nekoupím10,33 %0,33 %  
nekupuji je. Nikdy.10,33 %0,33 %  
nekupuji,kupuji rodice10,33 %0,33 %  
snažím se jim vyhýbat10,33 %0,33 %  
Nekupuju10,33 %0,33 %  
náhodně10,33 %0,33 %  
nekupujem10,33 %0,33 %  
Když není nic lepšího10,33 %0,33 %  
Nikdy - vždy je lepči výběr10,33 %0,33 %  
nakupuji co mi chutná, takže ne záměrně podle značky10,33 %0,33 %  

Graf

7. Jak často nakupujete výrobky Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně.15651,15 %51,15 %  
Nenakupuji.11638,03 %38,03 %  
2-3x týdně.289,18 %9,18 %  
Více než 4x týdně.51,64 %1,64 %  

Graf

8. Jaká je pro Vás optimální a reálná gramáž jogurtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gramáž není pro mne při nakupování rozhodující.9832,13 %32,13 %  
131-150g.7424,26 %24,26 %  
151-180g.4715,41 %15,41 %  
116-130g.4314,1 %14,1 %  
100-115g.268,52 %8,52 %  
181g a více.175,57 %5,57 %  

Graf

9. Co navrhujete změnit u výrobků Danone?

Vyberte pouze jednu odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížit cenu.10233,44 %33,44 %  
Zvýšit kvalitu.8929,18 %29,18 %  
Rozšířit nabídku příchutí.6922,62 %22,62 %  
Zvětšit objem.4514,75 %14,75 %  

Graf

10. Oslovil by Vás nový jogurt na hubnutí s účinnou látkou L-Carnitin?

L-Carnitin - čím víc jste aktivnější a čím více se zaměřujete na vytrvalostní aerobní činnost, tím více L-Carnitinu spotřebujete, abyste mohli efektivně tuky využívat jako další zdroj energie a tedy redukovat tak jejich množství.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neoslovil.14447,21 %47,21 %  
Uvažoval/a bych o tom.8226,89 %26,89 %  
Oslovil a zkusil/a bych ho.7022,95 %22,95 %  
neoslovil jelikož hubnu sportem ne jezením jogurtů :)10,33 %0,33 %  
nevím10,33 %0,33 %  
vubec nevim ze neco takoveho existuje10,33 %0,33 %  
nevim, ze existuje10,33 %0,33 %  
ještě jsem o něm neslyšela10,33 %0,33 %  
NIE10,33 %0,33 %  
Cena?10,33 %0,33 %  
nenarazila jsem zatím na reklamu10,33 %0,33 %  
Ne, k hubnutí stačí vliv THC10,33 %0,33 %  

Graf

11. Proč nakupujete výrobky Danone?

Vyberte pouze jednu odpověď:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutnají mi.13845,25 %45,25 %  
Ze zvyku.3611,8 %11,8 %  
Cítím se po nich dobře.309,84 %9,84 %  
Nenakupuji237,54 %7,54 %  
Chutnají dětem.206,56 %6,56 %  
Chci posílit imunitu.113,61 %3,61 %  
Mají vysokou kvalitu.103,28 %3,28 %  
nekupuji82,62 %2,62 %  
nevím20,66 %0,66 %  
nekupuji je10,33 %0,33 %  
nekupuji je, s takto formulovanými otázkami těžko získáte validní odpovědi10,33 %0,33 %  
kupuji příležitostně10,33 %0,33 %  
když je chce někdo z rodiny10,33 %0,33 %  
...10,33 %0,33 %  
Mám na něj chuť10,33 %0,33 %  
nenakupuji, jen občas konzumuji10,33 %0,33 %  
zpravidla je nenakupuji10,33 %0,33 %  
jsou ve slevě10,33 %0,33 %  
nenakupuji, pouze reklama, raději koupim jogurt Hollandia, mnohem lepší a kvalitnější10,33 %0,33 %  
--10,33 %0,33 %  
Protože je možné že mi při nákupu padnou do oka, nevyhledávám je10,33 %0,33 %  
zapomněl jsi na možnost nekupuji...10,33 %0,33 %  
nenakupuji, výrobky Danone mně ani nikomu z mého okolí nechutnají a osobně mi nepřijdou kvalitní, mají přehnané reklamní kampaně a na kvalitu se sere.10,33 %0,33 %  
nekupuji je, podle mě jsou mrtvé.10,33 %0,33 %  
Nakupuji opravdu velmi málo a pouze když mám chuť10,33 %0,33 %  
Nenakupuju10,33 %0,33 %  
keď dieťa dostane chuť 10,33 %0,33 %  
.10,33 %0,33 %  
NENAKUPUJEM, CHUTIA PRÍLIŠ UMELO!!!10,33 %0,33 %  
nekupujem10,33 %0,33 %  
Nenakupuji. Jsou horší a dražší než obdobné zboží jiných výrobců. Nadto mám ke značce záporný postoj kvůli jedné jejich starší nechutné reklamě.10,33 %0,33 %  
nekupiji, jsem nutriční terapeut, moc dobře vím, co je dobré10,33 %0,33 %  
nenakupuji a nemám pro to důvod10,33 %0,33 %  
nenakupuji je10,33 %0,33 %  
sleva,dárek,osvěžení (Activia bílá)10,33 %0,33 %  
nenakupuji, jiné jsou lepši10,33 %0,33 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž. → konec dotazníku, Žena. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.21369,84 %69,84 %  
Muž.9230,16 %30,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jak často nakupujete výrobky Danone?

  • odpověď 1x týdně.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně. na otázku 3. Jak často konzumujete výrobky Danone?
  • odpověď Nenakupuji.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na otázku 11. Proč nakupujete výrobky Danone?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si jako první spojíte se značkou Danone?

2. Účastníte se Vy, či Vaši blízcí, soutěží s výrobky Danone?

3. Jak často konzumujete výrobky Danone?

4. K čemu slouží Bifidus ActiRegularis® v jogurtech Activia?

5. Sestavte žebříček značek od Vašich nejnakupovanějších po nejméně často nakupované:

6. Kdy nakupujete výrobky Danone?

7. Jak často nakupujete výrobky Danone?

8. Jaká je pro Vás optimální a reálná gramáž jogurtu?

9. Co navrhujete změnit u výrobků Danone?

10. Oslovil by Vás nový jogurt na hubnutí s účinnou látkou L-Carnitin?

11. Proč nakupujete výrobky Danone?

12. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si jako první spojíte se značkou Danone?

2. Účastníte se Vy, či Vaši blízcí, soutěží s výrobky Danone?

3. Jak často konzumujete výrobky Danone?

4. K čemu slouží Bifidus ActiRegularis® v jogurtech Activia?

5. Sestavte žebříček značek od Vašich nejnakupovanějších po nejméně často nakupované:

6. Kdy nakupujete výrobky Danone?

7. Jak často nakupujete výrobky Danone?

8. Jaká je pro Vás optimální a reálná gramáž jogurtu?

9. Co navrhujete změnit u výrobků Danone?

10. Oslovil by Vás nový jogurt na hubnutí s účinnou látkou L-Carnitin?

11. Proč nakupujete výrobky Danone?

12. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Loukota, T.Vnímání společnosti Danone a.s. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-spolecnosti-danone.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.