Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní společnosti IKEA a její komunikace

Vnímaní společnosti IKEA a její komunikace

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dan Šimek
Šetření:29. 04. 2015 - 14. 05. 2015
Počet respondentů:203
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který je podkladem seminární práce zaměřené na komunikační politiku vybrané firmy.

Cílem dotazníku je zjistit vnímání společnosti IKEA a její komunikace. 

Děkuji za vaši spolupráci.

 

Odpovědi respondentů

1. Co si vybavíte, když se řekne IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nábytek18289,66 %89,66 %  
Bytové doplňky12260,1 %60,1 %  
Švédská jídla6331,03 %31,03 %  
Moderní design6230,54 %30,54 %  
Dobrá kvalita za rozumnou cenu5728,08 %28,08 %  
Praktičnost5326,11 %26,11 %  
Široká nabídka5225,62 %25,62 %  
levnější ale nepříliš kvalitní zboží10,49 %0,49 %  
mánie10,49 %0,49 %  
touhu hrát v IKEe na schovávanou10,49 %0,49 %  
Švédsko, modrá a žlutá10,49 %0,49 %  
zboží skladem10,49 %0,49 %  
Skandinávie10,49 %0,49 %  
symbol Švédska10,49 %0,49 %  
Párek v rohlíku na konci ukrutný procházky se ženou10,49 %0,49 %  
koňský koule10,49 %0,49 %  
jídelna10,49 %0,49 %  
NEKVALITNÍ NASTAVOVANÉ DŘEVO10,49 %0,49 %  
PŘÍLIŠ MODERNÍ10,49 %0,49 %  
pohoda, prázdniny10,49 %0,49 %  
můj byt10,49 %0,49 %  

Graf

2. Které kombinace barev spojujete se společností IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá a žlutá17485,71 %85,71 %  
Bílá a červená2210,84 %10,84 %  
Zelená a bílá73,45 %3,45 %  

Graf

3. Z jakého zdroje jste se dověděli o IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známého7034,65 %34,48 %  
Katalog3818,81 %18,72 %  
Televizní či tištěná reklama3617,82 %17,73 %  
Internet2110,4 %10,34 %  
rodina20,99 %0,99 %  
už si nepamatuji20,99 %0,99 %  
Už ani nevím, snad z rodiny, poprvé jsem tam byla v dětství10,5 %0,49 %  
?10,5 %0,49 %  
už si nevzpomínám, ale s rodiči jsme několikrát navštívili prodejnu v Praze10,5 %0,49 %  
znám ji od mala, předpokládám, že tam nakupovali rodiče10,5 %0,49 %  
z cest do Rakouska po revoluci10,5 %0,49 %  
V útlém dětství od rodičů, s nimiž jsem obchod navštěvoval.10,5 %0,49 %  
Už si nepamatuji.10,5 %0,49 %  
rodice10,5 %0,49 %  
už nevím10,5 %0,49 %  
od rodičů10,5 %0,49 %  
kdo si to má proboha pamatovat???10,5 %0,49 %  
Uz si nepamatuji, bylo to davno.10,5 %0,49 %  
více zrojů - známí, internet10,5 %0,49 %  
vizuál marketů10,5 %0,49 %  
je to všude10,5 %0,49 %  
lokalita obchodu10,5 %0,49 %  
Jeli jsme okolo autem 10,5 %0,49 %  
znám od mala10,5 %0,49 %  
po čichu10,5 %0,49 %  
už nevím, je to dávno10,5 %0,49 %  
osobní návštěva10,5 %0,49 %  
je to dávno, vzali mě tam rodiče10,5 %0,49 %  
Nevím. 10,5 %0,49 %  
matka10,5 %0,49 %  
kdysi dávno od rodičů10,5 %0,49 %  
rodiče10,5 %0,49 %  
nevzpomínám si10,5 %0,49 %  
otevreni pobocky pobliz10,5 %0,49 %  
Už nevím. 10,5 %0,49 %  
to už je tak dávno10,5 %0,49 %  
už ani nevím, IKEA již je tu dlouho10,5 %0,49 %  
znám odpradávna10,5 %0,49 %  
Kdyz se u nas otevrel obchodni dum :)10,5 %0,49 %  

Graf

4. Vzpomenete si na nějakou televizní reklamu IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14270,3 %69,95 %  
matrace20,99 %0,99 %  
Vánoce jsou když10,5 %0,49 %  
chlapec pečlivě připraví rodičům oblečení, kartáčky na zuby a pak je probudí skákáním na postel, reklama-loutkové divadlo na výroční výprodeje, váoční reklama, ve které děti slídí po dárcích v nekonečných úkožných prostorech.y 10,5 %0,49 %  
možná10,5 %0,49 %  
chlapeček ráno chystá rodičům vše ke vstávání a pak jim skočí do postele10,5 %0,49 %  
chlapeček se vzbudí a připraví vše rodičům, včetně oblečení, aby s nimi ráno mohl déle řádit v posteli10,5 %0,49 %  
vareni10,5 %0,49 %  
váleli se po posteli10,5 %0,49 %  
Vyřazená reklama, v níž účinkuje starší rodičovský pár a jeho dvě dospělé děti. Syn a dcera dorazí nečekaně domů a spatří rodiče při podivné předehře (pán má na obličeji masku prasete a leze po čtyřech). Poté se mluví o času na vlastní bydlení.10,5 %0,49 %  
Brahms Lullaby matrace nebo co to bylo 10,5 %0,49 %  
Auto VW brouk jede naložené na střeše spoustou krabic. Byla to myslím reklama na dlouhou otevírací dobu. Potom ještě něco na matrace nedávno.10,5 %0,49 %  
auto s krabicemi na kapote10,5 %0,49 %  
prostor při použití úložných prostorů10,5 %0,49 %  
"Papírová" reklama. Osoba odjíždí z IKEy a na autě má naložené kufry, při rozjezdu mu některé spadnou.10,5 %0,49 %  
mlátí do nábytku10,5 %0,49 %  
Vaření v kuchyni10,5 %0,49 %  
např. reklama na matrace - přijdou domů a padnou tváří na postel10,5 %0,49 %  
naložené auto věcmi10,5 %0,49 %  
rodiče se věnují neobvyklé erot. praktice a syn přijde domů s přítelkyní - je čas se přestěhovat - ikea10,5 %0,49 %  
s tím chlapečkem co skáče po rodičích v posteli10,5 %0,49 %  
povánoční slevy10,5 %0,49 %  
skříň - paní co čeká na posteli10,5 %0,49 %  
výprodejové10,5 %0,49 %  
rodinka s malým vozem a věcmi na střeše10,5 %0,49 %  
ráno, chlapeček přeřizuje budík :)10,5 %0,49 %  
vánoční reklama, kde vezou obří stromek po zasněžené silnici na sutě10,5 %0,49 %  
výrprodej10,5 %0,49 %  
bubnování na různé druhy nábytku celou rodinou10,5 %0,49 %  
jsou charakteristické10,5 %0,49 %  
"Parodie" na The Stomp - využívání nábytku jako hudebních nástrojů10,5 %0,49 %  
Dite vzbudí rodiče skakanim na posteli10,5 %0,49 %  
jednoduché, moderní10,5 %0,49 %  
Celá rodina se sebrala a z domu přenesla na zahradu gauč, televizi a stolek.10,5 %0,49 %  
kreslená, rodina jede a pak i odváží spoustu věcí 10,5 %0,49 %  
...10,5 %0,49 %  
kluk chystá rodičům věci ke vstávání10,5 %0,49 %  
Např. : Ta s tím WV broukem.10,5 %0,49 %  
Mají úžasné reklamy plné krásy, designu a harmonie. Například dítě hrající si s vibrátorem, válka s jídlem v kuchyni nebo postele.10,5 %0,49 %  
Rodina vaří večeři. Byla to reklama na kuchyně IKEA.10,5 %0,49 %  
vánoční10,5 %0,49 %  
Dítě budící rodiče, tanec v kuchyni,...10,5 %0,49 %  
týkala se vstávání ráno; mě taková reklama neovlivňuje10,5 %0,49 %  
Vybavuji si jich hodně na popisování.10,5 %0,49 %  
brouk jede lesni cestou a ma na streše hroooomadu krabic z Ikea, větší než je auto samotné10,5 %0,49 %  
male auto s hodne nabytkem na strese10,5 %0,49 %  
schovávaná10,5 %0,49 %  
nejake male auto s krabicema na strese10,5 %0,49 %  
Vanocni reklama10,5 %0,49 %  
na matrace10,5 %0,49 %  
malý kluk přetahuje budík ....10,5 %0,49 %  
Kuchyně10,5 %0,49 %  
na střechu malého auta se vešlo hodně věcí koupených v IKEA 10,5 %0,49 %  
Nevzpomenu si přesně, ale šlo o kuchyň10,5 %0,49 %  
Brouk se střechou plnou nákladů projíždějící pod větví plnou sněhu 10,5 %0,49 %  
s autíčkem se spoustou věcí na střeše10,5 %0,49 %  
vím, že jsem viděl, ale detaily si nepamatuji u žádné reklamy10,5 %0,49 %  
bubnování do hrnců10,5 %0,49 %  
ta s tím papírovým autíčkem na špejli, a ta jak muž vařil v kuchyni pro rodinu10,5 %0,49 %  
kuchyňská linka se skrytými šuplíky10,5 %0,49 %  

Graf

5. Vybavíte si reklamu IKEA na billboardech, na zastávkách MHD, v metru apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15475,86 %75,86 %  
billboard20,99 %0,99 %  
ano20,99 %0,99 %  
billboard s balkónem, plakáty v metru10,49 %0,49 %  
vzpomínám si jen na reklamu na jídlo10,49 %0,49 %  
reklama na sedací soupravy10,49 %0,49 %  
koberec hoven apod.10,49 %0,49 %  
V pravé části díl modulové knihovny s různými dekoračními předměty, vlevo barevný pás s bílým textem a logem firmy. V metru se pravidelně objevují akční nabídky na aktuální týden, které prezentují zboží určené např. do kuchyně, na zahradu atd.10,49 %0,49 %  
Srdíčkový polštář s ručičkama, Zahradní/balkonový nábytek/kampaň.10,49 %0,49 %  
billbord10,49 %0,49 %  
Nábytek s cenou10,49 %0,49 %  
prostě fotka produktu a nápis10,49 %0,49 %  
akce na konkrétní nábytek10,49 %0,49 %  
Dříve kuřárna, nyní kavárna (nebo tak nějak, je více variací)10,49 %0,49 %  
zastávka10,49 %0,49 %  
systém Kallax10,49 %0,49 %  
letošní balkony10,49 %0,49 %  
fotografie nábytku10,49 %0,49 %  
výrobky ikea 10,49 %0,49 %  
gauč10,49 %0,49 %  
zastávka tramvaje ve stylu "kavárna" s vybavením z IKEA10,49 %0,49 %  
dříve kuřárna- nyní kavárna10,49 %0,49 %  
všude možně, hlavně ty billboardy10,49 %0,49 %  
fotka určitého produktu a švédský popisek10,49 %0,49 %  
Výprodej Hoven10,49 %0,49 %  
na nábytek 10,49 %0,49 %  
Tušim, že v metru byla jakási akce na duchny10,49 %0,49 %  
j10,49 %0,49 %  
Praktické a moderne produkty10,49 %0,49 %  
obyčejná - IKEA tam a tam, kolik a tolik km10,49 %0,49 %  
minimalistické billboardy - produkt + cena10,49 %0,49 %  
Typickou reklamu sedačky a plyšáku s názvem ikea10,49 %0,49 %  
Na střeše malého autíčka naskládané krabice z ikea.10,49 %0,49 %  
rodina v posteli10,49 %0,49 %  
balkón10,49 %0,49 %  
napis ikea a vedel toho zidle10,49 %0,49 %  
akce na gauče - sleva na další nákup10,49 %0,49 %  
Vím kde to bylo, ale ne co na nich přesně bylo.10,49 %0,49 %  
prezentace konkrétního produktu a v současnosti ukázka využití malých prostor10,49 %0,49 %  
nějaký konkrétní produkt, křeslo, něco a Ikea10,49 %0,49 %  
vybavují se mi plakáty křesel na zastávkách mhd10,49 %0,49 %  
autobus10,49 %0,49 %  
Na billboardu10,49 %0,49 %  
navest na nejblizsi od10,49 %0,49 %  
Upoutávka na slevy. Červené logo, nábytek s cenou. 10,49 %0,49 %  
letáky10,49 %0,49 %  
vím, že jsem viděl, ale detaily si nepamatuji u žádné reklamy10,49 %0,49 %  
viděla jsem, ale nepamatuji si10,49 %0,49 %  

Graf

6. Vzpomenete si na nějakou reklamu IKEA na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18088,67 %88,67 %  
Bookbook video10,49 %0,49 %  
vnímám reklamu formou vyskakujících bannerů, nebo ploch na okrajích monitoru, na kterou často omylem kliknu a přesměruju se tím ze stránek, jenž mě zajímají, na IKEA. Konkrétní layout si nevybavím. 10,49 %0,49 %  
asi10,49 %0,49 %  
při jakémsi výprodeji lepenkové autíčko s naloženými krabicemi10,49 %0,49 %  
Na vybrane slevnene zbozi10,49 %0,49 %  
baner10,49 %0,49 %  
prostě fotka produktu a nápisy10,49 %0,49 %  
registrovala jsem jich několik, ale už nevím na co přesně byly10,49 %0,49 %  
bookbook10,49 %0,49 %  
Nevím, jestli byla reklama zveřejněná i v ČR, ale na netu jsem viděl skvělý vizuál - proházené části billboardu - na kterém byl komunikován montážní servis10,49 %0,49 %  
j10,49 %0,49 %  
Vzpomínám si na reklamu na prodlouženou otevírací dobu, tuším v úterý?10,49 %0,49 %  
Dítě hrající si s vibrátorem.10,49 %0,49 %  
postranní panel10,49 %0,49 %  
s králíčkama 10,49 %0,49 %  
banner10,49 %0,49 %  
postranní baner10,49 %0,49 %  
ano10,49 %0,49 %  
parodie na osvícení (dítě na tříkolce)10,49 %0,49 %  
odkaz10,49 %0,49 %  
Reklama v banneru10,49 %0,49 %  
vím, že jsem viděl, ale detaily si nepamatuji u žádné reklamy10,49 %0,49 %  
viděla jsem, ale nepamatuji si10,49 %0,49 %  

Graf

7. Nakupovali jste někdy v obchodním domě IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19294,58 %94,58 %  
Ne115,42 %5,42 %  

Graf

8. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to daleko758,33 %3,45 %  
Nevyhovuje mi nabídka zboží433,33 %1,97 %  
Nízká kvalita216,67 %0,99 %  
nechci mít domácnost stejnou jako dalších 50 tisíc domácností, které jsou vybaveny pouze vybavením tohoto řetězce18,33 %0,49 %  
Vysoká cena18,33 %0,49 %  

Graf

9. Jak si vybíráte z nabídky IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímo v obchodním domě17691,67 %86,7 %  
Z internetových stránek9549,48 %46,8 %  
Z tištěného katalogu5126,56 %25,12 %  
Pomocí mobilní aplikace42,08 %1,97 %  

Graf

10. Proč obvykle navštěvujete obchodní dům IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inspirace pro vaše bydlení12464,92 %61,08 %  
Prohlídka výrobků, které vás zaujaly v katalogu či reklamě7639,79 %37,44 %  
Slevové kampaně3216,75 %15,76 %  
jídlo84,19 %3,94 %  
nákup42,09 %1,97 %  
něco potřebuji21,05 %0,99 %  
sháním něco konkrétního10,52 %0,49 %  
vybavení domácnosti10,52 %0,49 %  
výborné jídlo, oblíbené výrobky; které mi doma nesmějí chybět10,52 %0,49 %  
nakupuji to co potřebuji10,52 %0,49 %  
obed10,52 %0,49 %  
Chodím tam rád, cítím se tam dobře a někdy si jdu koupit jen menší potřeby do domácnosti, např. utěrky, kartáč na nádobí, váleček na čištění oděvů apod.10,52 %0,49 %  
potrebuji novy nabytek nebo vybaveni10,52 %0,49 %  
když POTŘEBUJU něco koupit, ne asi?10,52 %0,49 %  
obvykle proto, že potřebuju kus nábytku.10,52 %0,49 %  
vybavení dětského pokoje, doplňky10,52 %0,49 %  
jdu pro konkrétní věc10,52 %0,49 %  
restaurace; když něco potřebuji10,52 %0,49 %  
vše potřebné pro domácnost pod jednou střechou10,52 %0,49 %  
snadný způsob nalézt na jednom místě to, co potřebuju, relativně kvalitní a za dobrou cenu10,52 %0,49 %  
byl jsem tam jednou a to mi stačilo10,52 %0,49 %  
Byl jsem tam jen 1x10,52 %0,49 %  
nákup výrobků10,52 %0,49 %  
žena10,52 %0,49 %  
abych se nažral koulí10,52 %0,49 %  
jedu pro konkrétní nábytek10,52 %0,49 %  
Prostě mě jen zajímá co je nového.10,52 %0,49 %  
potrebuji si neco koupit10,52 %0,49 %  
Potřebuji si něco koupit. Nebo chci obědvat. 10,52 %0,49 %  
Skvělá atmosféra, levné a vkusné doplňky, sladěné barvy a design.10,52 %0,49 %  
Potřeby pro domácnost10,52 %0,49 %  
Náhodně vybírám10,52 %0,49 %  
Jako doprovod10,52 %0,49 %  
doplnky a nádobí10,52 %0,49 %  
Jen tak na podívání, baví mě to tam10,52 %0,49 %  
Jsem zvyklá tam nakupovat, miluji jejich design, mám dobré zkušenosti. Prakticky nenakupuji nábytek jinde.10,52 %0,49 %  
pro radost10,52 %0,49 %  
nutnout vyřešit situaci- kancelár či byt potřebuje nábytek, je pro me dostupna a mam celkem dobrou zkušenost s kvalitou10,52 %0,49 %  
oddych, restaurace, nákup10,52 %0,49 %  
nákup vybavení do domácnosti - dobrý poměr vzhled/kvalita a cena a hlavně všechno na skladě bez čekání10,52 %0,49 %  
potrebuji koupitnabytek,vybaveni10,52 %0,49 %  
detsky koutek10,52 %0,49 %  
Něco potrebuju. 10,52 %0,49 %  
jídelna10,52 %0,49 %  
Byla jsem tam asi 2x, když jsme sháněli nábytek a obcházeli více obchodů, pravidelně jej nenavštěvuji10,52 %0,49 %  
náhodou10,52 %0,49 %  
závislost :-)10,52 %0,49 %  
oběd - na kuličky z koniny i se zbytkem rodiny10,52 %0,49 %  
z důvodu koupě konkrétního zboží10,52 %0,49 %  
nízká cena, dostupnost10,52 %0,49 %  

Graf

11. Jak často nakupujete v IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen občas8745,31 %42,86 %  
Jednou za půl roku4724,48 %23,15 %  
Pravidelně čtvrtletně4523,44 %22,17 %  
Pravidelně měsíčně136,77 %6,4 %  

Graf

12. Využíváte slevové kampaně IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas9650 %47,29 %  
Ne8845,83 %43,35 %  
Ano, často84,17 %3,94 %  

Graf

13. Jste členem věrnostního klubu IKEA FAMILY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11660,42 %57,14 %  
Ne7639,58 %37,44 %  

Graf

14. Využíváte nabídek z informačního newsletteru IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6253,45 %30,54 %  
Ano, občas4841,38 %23,65 %  
Ano, často65,17 %2,96 %  

Graf

15. Co v klubu IKEA FAMILY postrádáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

asi nic

Asi nic, nabídka zvýhodněného zboží mi vyhovuje.

bonusy za nakupování

E shop

E-shop s dopravou domů zdarma.

Kromě členských výhod širší zvýhodněné ceny.

lepší informovanost

mám to krátce, takže zatím nic

Možnost objednat online s dopravou domu

nabídku bezlepkových jídel

nevím

Nevím, asi nic, ne?

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic mě nenapadá

Nic.

Odměny za nákupy, nejen slevy

Papírová taška zdarma, jako bývalo kdysi.

původní nabídku mléka do kafe

sčítání ceny nákupů a možné využití k nějaké slevě

slevy na nektere produkty

upozornění na nový newsletter případně další brožury

věrnostní body

věrnostní odměny

Věrnostní program, nějaký bodíky a tak..

větší nabídku - téměř nikdy ikea family akce nevyužívám, protože zrovna tu určitou věc nepotřebuji. a navíc slevy jsou většinou dost malé. dřív mívali lepší akce

více slev

Více slev.

16. Uvítali byste možnost nákupu přes e-shop?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13365,52 %65,52 %  
ne7034,48 %34,48 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13867,98 %67,98 %  
Muž6632,51 %32,51 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let8240,39 %40,39 %  
26 - 39 let8039,41 %39,41 %  
40 - 55 let3617,73 %17,73 %  
více než 55 let52,46 %2,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jste členem věrnostního klubu IKEA FAMILY?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete v IKEA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, občas na otázku 14. Využíváte nabídek z informačního newsletteru IKEA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte nabídek z informačního newsletteru IKEA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové kampaně na otázku 10. Proč obvykle navštěvujete obchodní dům IKEA?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si vybavíte, když se řekne IKEA?

2. Které kombinace barev spojujete se společností IKEA?

3. Z jakého zdroje jste se dověděli o IKEA?

4. Vzpomenete si na nějakou televizní reklamu IKEA?

5. Vybavíte si reklamu IKEA na billboardech, na zastávkách MHD, v metru apod.?

6. Vzpomenete si na nějakou reklamu IKEA na internetu?

7. Nakupovali jste někdy v obchodním domě IKEA?

9. Jak si vybíráte z nabídky IKEA?

10. Proč obvykle navštěvujete obchodní dům IKEA?

11. Jak často nakupujete v IKEA?

12. Využíváte slevové kampaně IKEA?

13. Jste členem věrnostního klubu IKEA FAMILY?

14. Využíváte nabídek z informačního newsletteru IKEA?

16. Uvítali byste možnost nákupu přes e-shop?

17. Jste:

18. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si vybavíte, když se řekne IKEA?

2. Které kombinace barev spojujete se společností IKEA?

3. Z jakého zdroje jste se dověděli o IKEA?

4. Vzpomenete si na nějakou televizní reklamu IKEA?

5. Vybavíte si reklamu IKEA na billboardech, na zastávkách MHD, v metru apod.?

6. Vzpomenete si na nějakou reklamu IKEA na internetu?

7. Nakupovali jste někdy v obchodním domě IKEA?

9. Jak si vybíráte z nabídky IKEA?

10. Proč obvykle navštěvujete obchodní dům IKEA?

11. Jak často nakupujete v IKEA?

12. Využíváte slevové kampaně IKEA?

13. Jste členem věrnostního klubu IKEA FAMILY?

14. Využíváte nabídek z informačního newsletteru IKEA?

16. Uvítali byste možnost nákupu přes e-shop?

17. Jste:

18. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimek, D.Vnímaní společnosti IKEA a její komunikace (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vnimani-spolecnosti-ikea-a-j.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.