Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání televizní reklamy lidmi se sluchovým znevýhodněním.
Vnímání televizní reklamy lidmi se sluchovým znevýhodněním.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kordula Kratochvílová |
---|---|
Šetření: | 29. 12. 2013 - 28. 01. 2014 |
Počet respondentů: | 117 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.09 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 63 | 53,85 % | 53,85 % |
muž | 54 | 46,15 % | 46,15 % |
2. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zcela neslyšící → otázka č. 3, uživatel sluchové kompenzační pomůcky → otázka č. 3, nemám žádnou sluchovou dysfunkci → konec dotazníku, ani jedna z nabízených odpovědí → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zcela neslyšící | 57 | 48,72 % | 48,72 % |
uživatel sluchové kompenzační pomůcky | 41 | 35,04 % | 35,04 % |
nemám žádnou sluchovou dysfunkci | 16 | 13,68 % | 13,68 % |
ani jedna z nabízených odpovědí | 3 | 2,56 % | 2,56 % |
3. Sledujete TV reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 4, někdy/občas/zřídka → otázka č. 4, ano, nic jiného mi nezbývá → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy/občas/zřídka | 43 | 42,57 % | 36,75 % |
ano, nic jiného mi nezbývá | 28 | 27,72 % | 23,93 % |
ano | 16 | 15,84 % | 13,68 % |
ne | 14 | 13,86 % | 11,97 % |
4. Rozumíte všemu v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 37 | 40,22 % | 31,62 % |
ano, ale pouze těm, které dávají smysl i bez zvukových efektů | 30 | 32,61 % | 25,64 % |
ano, ale pouze s kompenzační pomůckou | 17 | 18,48 % | 14,53 % |
ano | 10 | 10,87 % | 8,55 % |
reklamy jsou hlasitější než ostatní pořady | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
chci titulky, protoze reklama mluvi, ja nerozumnela | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
myslím na něco jiného | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
nevnímám je | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Je to asi tak jako byste se zeptali slepého, zda vše viděl v reklamách | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
U některých následujících otázek bych byla uvítala možnost dovysvětlení, proč jsem odpovídala tak - a ne jinak... | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
5. Jste pro zavedení povinného titulkování reklam?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 50,55 % | 39,32 % |
ne | 25 | 27,47 % | 21,37 % |
nevím | 20 | 21,98 % | 17,09 % |
6. Které titulky pro reklamu byste upřednostnil/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
otevřené | 60 | 65,93 % | 51,28 % |
skryté (teletext 888) | 31 | 34,07 % | 26,5 % |
7. Berete v potaz televizní reklamu při rozhodování o koupi produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouze někdy | 34 | 37,36 % | 29,06 % |
ne | 32 | 35,16 % | 27,35 % |
ano | 13 | 14,29 % | 11,11 % |
nevím | 12 | 13,19 % | 10,26 % |
8. Dělají na vás lepší dojem reklamy, které mají jasný význam i bez možnosti poslechu zvukového efektu, než reklamy, které bez zvukového efektu nejsou zcela zřejmé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 60 | 65,93 % | 51,28 % |
nevím | 17 | 18,68 % | 14,53 % |
ne | 14 | 15,38 % | 11,97 % |
9. Byly by pro Vás titulkované reklamy zajímavější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 46,15 % | 35,9 % |
někdy | 19 | 20,88 % | 16,24 % |
ne | 19 | 20,88 % | 16,24 % |
nevím | 11 | 12,09 % | 9,4 % |
10. Jakou komunikaci upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
český jazyk | 79 | 86,81 % | 67,52 % |
český znakový jazyk | 5 | 5,49 % | 4,27 % |
znakovaná čeština | 4 | 4,4 % | 3,42 % |
jiný | 3 | 3,3 % | 2,56 % |
11. V jakém věkovém rozhraní se pohybujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-45 | 31 | 34,07 % | 26,5 % |
60 a více | 25 | 27,47 % | 21,37 % |
18-26 | 19 | 20,88 % | 16,24 % |
46-60 | 15 | 16,48 % | 12,82 % |
méně než 18 | 1 | 1,1 % | 0,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.