Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání televizní reklamy sluchově postiženými lidmi.
Vnímání televizní reklamy sluchově postiženými lidmi.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kordula Kratochvílová |
---|---|
Šetření: | 12. 12. 2013 - 28. 12. 2013 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 6.47 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník slouží pro výzkum, jehož výsledky budou použity mj. pro zpracování seminární práce zabývající se vlivem reklamy na sluchově postižené občany. Předem děkuji všem zúčastněným.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 36 | 60 % | 60 % |
muž | 24 | 40 % | 40 % |
2. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zcela neslyšící → otázka č. 3, uživatel sluchové kompenzační pomůcky → otázka č. 3, nemám žádnou sluchovou dysfunkci → konec dotazníku, ani jedna z nabízených odpovědí → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám žádnou sluchovou dysfunkci | 26 | 43,33 % | 43,33 % |
zcela neslyšící | 17 | 28,33 % | 28,33 % |
uživatel sluchové kompenzační pomůcky | 12 | 20 % | 20 % |
ani jedna z nabízených odpovědí | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
3. Sledujete TV reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → konec dotazníku, občas/někdy/zřídka → otázka č. 4, ano, nic jiného mi nezbývá → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas/někdy/zřídka | 18 | 52,94 % | 30 % |
ano, nic jiného mi nezbývá | 7 | 20,59 % | 11,67 % |
ano | 5 | 14,71 % | 8,33 % |
ne | 4 | 11,76 % | 6,67 % |
4. Rozumíte všemu v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale pouze těm, které dávají smysl i bez zvukových efektů | 13 | 43,33 % | 21,67 % |
ano, ale pouze s kompenzační pomůckou | 7 | 23,33 % | 11,67 % |
ne | 5 | 16,67 % | 8,33 % |
ano | 5 | 16,67 % | 8,33 % |
rozuměla bych, ale bohužel nemáme k TV sluchátka, tak TV je bez zvuku kvůli sousedům, ať jim nejsme hluční. Jen na internetu v notebooku slyšíme - máme připojená sluchátka. | 1 | 3,33 % | 1,67 % |
Pokud tam je napsáno na co je ta věc. | 1 | 3,33 % | 1,67 % |
přemyšlím o čem zvuku | 1 | 3,33 % | 1,67 % |
nevnimam je | 1 | 3,33 % | 1,67 % |
5. Jste pro zavedení povinného titulkování reklam?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 7, nevím → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 18 | 60 % | 30 % |
ne | 6 | 20 % | 10 % |
nevím | 6 | 20 % | 10 % |
6. Které titulky pro reklamu byste upřednostnil/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
otevřené | 14 | 58,33 % | 23,33 % |
skryté (teletext 888) | 10 | 41,67 % | 16,67 % |
7. Berete v potaz televizní reklamu při rozhodování o koupi produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 40 % | 20 % |
pouze někdy | 10 | 33,33 % | 16,67 % |
nevím | 6 | 20 % | 10 % |
ano | 2 | 6,67 % | 3,33 % |
8. Dělají na vás lepší dojem reklamy, které mají jasný význam i bez možnosti poslechu zvukového efektu, než reklamy, které bez zvukového efektu nejsou zcela zřejmé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 56,67 % | 28,33 % |
nevím | 10 | 33,33 % | 16,67 % |
ne | 3 | 10 % | 5 % |
9. Byly by pro Vás titulkované reklamy zajímavější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 53,33 % | 26,67 % |
někdy | 6 | 20 % | 10 % |
nevím | 4 | 13,33 % | 6,67 % |
ne | 4 | 13,33 % | 6,67 % |
10. Jakou komunikaci upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [český jazyk → otázka č. 11, český znakový jazyk → otázka č. 11, znakovaná čeština → otázka č. 11, jiný → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
český jazyk | 24 | 80 % | 40 % |
český znakový jazyk | 6 | 20 % | 10 % |
11. V jakém věkovém rozhraní se pohybujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-26 | 11 | 36,67 % | 18,33 % |
27-45 | 8 | 26,67 % | 13,33 % |
60 a více | 6 | 20 % | 10 % |
46-60 | 4 | 13,33 % | 6,67 % |
méně než 18 | 1 | 3,33 % | 1,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.