Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tímto Vás žádám o pomoc s vyplněním dotazníku, který je určen pro vypracování mé diplomové práce.
Práce je zaměřena na vnímání transportního obalu z vlnité lepenky, který se využívá v oblasti internetového obchodu.
Dotazník Vám zabere cca 5minut.
Předem děkuji za Váš čas a spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete zboží prostřednictvím internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
48
88,89 %
88,89 %
Ne
6
11,11 %
11,11 %
2. Kolik nákupů prostřednictvím internetu v průměru za rok uskutečníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 12 nákupů za rok
23
47,92 %
42,59 %
1–6 nákupů za rok
15
31,25 %
27,78 %
6-12 nákupů za rok
10
20,83 %
18,52 %
3. Ze kterých internetových obchodů nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z Česky hovořících
29
60,42 %
53,7 %
z obou
16
33,33 %
29,63 %
z cizojazyčných (zahraničních)
3
6,25 %
5,56 %
4. Jaký způsob doručení zboží nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doručení domů dopravcem
26
54,17 %
48,15 %
Osobní převzetí v „zásilkovně“
14
29,17 %
25,93 %
Osobní převzetí u prodejce
8
16,67 %
14,81 %
5. Jaký typ zboží prostřednictvím internetu nakupujete (vyberte všechny relevantní možnosti)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Elektronika (např. PC, tablet, hodinky, telefon, paměťová medie, TV, …)
Elektronika (např. PC, tablet, hodinky, telefon, paměťová média, TV, …)
13
27,08 %
24,07 %
Knihy a časopisy (vyjma elektronické podoby)
10
20,83 %
18,52 %
Potraviny
8
16,67 %
14,81 %
Léky a vitamíny
8
16,67 %
14,81 %
Bílá elektronika a elektrospotřebiče (lednice, pračka, trouba …)
7
14,58 %
12,96 %
Sportovní potřeby (včetně oblečení a obuvi pro sport)
7
14,58 %
12,96 %
Oblečení a obuv (mimo sportovního)
6
12,5 %
11,11 %
Hračky, stolní hry
5
10,42 %
9,26 %
Dům, zahrada
3
6,25 %
5,56 %
Chovatelské potřeby včetně krmiv
3
6,25 %
5,56 %
křehké věci
1
2,08 %
1,85 %
vzhled obalu není u ničeho významný
1
2,08 %
1,85 %
vzhled obalu je nedúležitý, důležitá je ochrana zboží
1
2,08 %
1,85 %
je mi to jedno
1
2,08 %
1,85 %
U žádného
1
2,08 %
1,85 %
U žádného.
1
2,08 %
1,85 %
U žádné, vzhled obalu osobně nepovažuji za důležitý, měl by pouze plnit funkci ochrany zboží proti poškození při přepravě.
1
2,08 %
1,85 %
obal je mi lhostejný
1
2,08 %
1,85 %
Vzhled obalu je velmi nedůležitý, takže mimo mé myšlení
1
2,08 %
1,85 %
u všech
1
2,08 %
1,85 %
nikdy
1
2,08 %
1,85 %
Nevím
1
2,08 %
1,85 %
9. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Obal reprezentuje firmu (e-shop).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
25
52,08 %
46,3 %
souhlasím
10
20,83 %
18,52 %
spíše nesouhlasím
6
12,5 %
11,11 %
nesouhlasím
4
8,33 %
7,41 %
nevím
3
6,25 %
5,56 %
10. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Firma by měla klást důraz na vzhled transportního obalu.
OBAL REPREZENTUJE FIRMU
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
21
43,75 %
38,89 %
spíše nesouhlasím
9
18,75 %
16,67 %
nesouhlasím
7
14,58 %
12,96 %
nevím
6
12,5 %
11,11 %
souhlasím
5
10,42 %
9,26 %
11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
OBAL REPREZENTUJE FIRMU
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
17
35,42 %
31,48 %
souhlasím
12
25 %
22,22 %
spíše nesouhlasím
8
16,67 %
14,81 %
nesouhlasím
6
12,5 %
11,11 %
nevím
5
10,42 %
9,26 %
12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
OBAL REPREZENTUJE FIRMU
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
15
31,25 %
27,78 %
spíše nesouhlasím
12
25 %
22,22 %
spíše souhlasím
8
16,67 %
14,81 %
nevím
7
14,58 %
12,96 %
souhlasím
6
12,5 %
11,11 %
13. Nakoupíte-li zboží prostřednictvím e-shopu a zboží Vám bude doručeno v poškozeném obalu. Jaké bude Vaše vnímání? (vyberte všechny relevantní možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Budu mít pochybnosti, zda mé zboží není poškozené, byť se to takto na první pohled nezdá
26
54,17 %
48,15 %
Nic se neděje, jde jen o obal - pakliže zboží nebude poškozené
21
43,75 %
38,89 %
Zásilku budu reklamovat při převzetí, aniž bych ji otevřel
10
20,83 %
18,52 %
U tohoto prodejce budu i nadále nakupovat
9
18,75 %
16,67 %
U tohoto prodejce již nebudu nadále nakupovat
4
8,33 %
7,41 %
14. Jaké informace by dle Vašeho názoru měly na přepravním obalu být? (vyberte všechny relevantní možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kontaktní informace e-shopu (e-mail, telefon)
27
56,25 %
50 %
Adresa e-shopu
25
52,08 %
46,3 %
Logo e-shopu
24
50 %
44,44 %
Reklamační informace
15
31,25 %
27,78 %
Certifikace o ekologičnosti obalu
15
31,25 %
27,78 %
Poděkování za nákup
5
10,42 %
9,26 %
Hlavně moje adresa
1
2,08 %
1,85 %
Žádné
1
2,08 %
1,85 %
Tyto informace jsou většinou i na webových stránkách eshopu nebo na faktuře, na obalu již být nemusí
1
2,08 %
1,85 %
nějaký estetický prvek
1
2,08 %
1,85 %
moje adresa
1
2,08 %
1,85 %
15. Znáte tzv. „unboxing“ videa? Jedná se o reportáže z vybalování produktu.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem o těchto videích neslyšel/a
22
45,83 %
40,74 %
Ano, ale nesleduji je
15
31,25 %
27,78 %
Ano, občas je sleduji
9
18,75 %
16,67 %
Ano, dá se říct, že je vyhledávám
2
4,17 %
3,7 %
16. Sdílíte na sociálních sítích fotografie obalů, které svým designem na Vás zanechaly pozitivní dojem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
45
93,75 %
83,33 %
ano
3
6,25 %
5,56 %
17. Byl byste ochoten/a připlatit za ekologický obal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
33
68,75 %
61,11 %
Ano
15
31,25 %
27,78 %
18. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako levný? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20
5
33,33 %
9,26 %
30
4
26,67 %
7,41 %
50
3
20 %
5,56 %
10
2
13,33 %
3,7 %
5
1
6,67 %
1,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
26.15
Minimum:
10
Maximum:
50
Variační rozpětí:
40
Rozptyl:
158.97
Směrodatná odchylka:
12.61
Medián:
20
Modus:
20
19. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako drahý? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100
4
26,67 %
7,41 %
50
3
20 %
5,56 %
80
2
13,33 %
3,7 %
75
1
6,67 %
1,85 %
40
1
6,67 %
1,85 %
150
1
6,67 %
1,85 %
70
1
6,67 %
1,85 %
60
1
6,67 %
1,85 %
99
1
6,67 %
1,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
78
Minimum:
50
Maximum:
100
Variační rozpětí:
50
Rozptyl:
427.83
Směrodatná odchylka:
20.68
Medián:
80
Modus:
100
20. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak drahý, že byste v žádném případě nebyli ochotni tuto částku zaplatit? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100
10
66,67 %
18,52 %
80
2
13,33 %
3,7 %
60
2
13,33 %
3,7 %
500
1
6,67 %
1,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
93.85
Minimum:
60
Maximum:
100
Variační rozpětí:
40
Rozptyl:
158.97
Směrodatná odchylka:
12.61
Medián:
100
Modus:
100
21. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak levný, že budete pochybovat o tom, že se jedná o ekologický obal? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
5
33,33 %
9,26 %
5
3
20 %
5,56 %
10
3
20 %
5,56 %
2
2
13,33 %
3,7 %
100
1
6,67 %
1,85 %
30
1
6,67 %
1,85 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
6.38
Minimum:
1
Maximum:
30
Variační rozpětí:
29
Rozptyl:
63.09
Směrodatná odchylka:
7.94
Medián:
5
Modus:
1
22. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z bílého papíru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Neekologický vs. Ekologický
1-2-3-4-5
2.938
0.975
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
23. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z hnědého papíru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Neekologický vs. Ekologický
1-2-3-4-5
3.688
0.715
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
24. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Celoplošně barevně potištěný obal z vlnité lepenky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Neekologický vs. Ekologický
1-2-3-4-5
2.396
0.947
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Plastový obal nebo obal z igelitu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Neekologický vs. Ekologický
1-2-3-4-5
1.604
0.614
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
26. Zasílal/a jste někdy zboží zakoupené přes e-shop zpět prodejci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
24
50 %
44,44 %
ano
24
50 %
44,44 %
27. Pakliže byste zboží chtěl/a vrátit prodejci, jaký způsob preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Originální balení, ve kterém mi bylo zboží doručeno.
28
58,33 %
51,85 %
Vlastní balení (např. prázdnou krabici)
18
37,5 %
33,33 %
Prodejce by mi měl zaslat nové balení
2
4,17 %
3,7 %
28. Jak často jste nuceni použít ostrý nástroj pro otevření transportního obalu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Nikdy vs. Vždy
1-2-3-4-5
4.042
0.873
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
29. Poškodil jste někdy své zboží při otevírání balení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
43
89,58 %
79,63 %
ano
5
10,42 %
9,26 %
30. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
31
64,58 %
57,41 %
Muž
17
35,42 %
31,48 %
31. Jaký je Váš věk? Zařaďte se do věkové kategorie.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16-25 let
23
47,92 %
42,59 %
26-40 let
18
37,5 %
33,33 %
41-65 let
6
12,5 %
11,11 %
66 a více let
1
2,08 %
1,85 %
32. Z jakého kraje pocházíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
13
27,66 %
24,07 %
Ústecký kraj
7
14,89 %
12,96 %
Středočeský kraj
7
14,89 %
12,96 %
Olomoucký kraj
5
10,64 %
9,26 %
Jihočeský kraj
3
6,38 %
5,56 %
Zlínský kraj
2
4,26 %
3,7 %
Jihomoravský kraj
2
4,26 %
3,7 %
Moravskoslezský kraj
2
4,26 %
3,7 %
Liberecký kraj
2
4,26 %
3,7 %
Kraj Vysočina
2
4,26 %
3,7 %
Plzeňský kraj
1
2,13 %
1,85 %
Pardubický kraj
1
2,13 %
1,85 %
33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 15 000 Kč
16
33,33 %
29,63 %
15 000 – 25 000 Kč
15
31,25 %
27,78 %
25 000 – 35 000 Kč
8
16,67 %
14,81 %
více než 50 000 Kč
5
10,42 %
9,26 %
35 000 – 50 000 Kč
4
8,33 %
7,41 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-12 nákupů za rok na otázku 2. Kolik nákupů prostřednictvím internetu v průměru za rok uskutečníte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zásilku budu reklamovat při převzetí, aniž bych ji otevřel na otázku 13. Nakoupíte-li zboží prostřednictvím e-shopu a zboží Vám bude doručeno v poškozeném obalu. Jaké bude Vaše vnímání? (vyberte všechny relevantní možnosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neekologický [1-2-3-4-5] Ekologický: 4 na otázku 22. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z bílého papíru.
odpověď Knihy a časopisy (vyjma elektronické podoby):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne-recyklovatelný obal na otázku 6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
odpověď Ne-recyklovatelný obal:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
odpověď Poškozený obal:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Obal reprezentuje firmu (e-shop).
odpověď Příliš velký obal vzhledem k obsahu:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15 000 Kč na otázku 33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
odpověď souhlasím:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne-recyklovatelný obal na otázku 6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
17. Byl byste ochoten/a připlatit za ekologický obal?
odpověď Ano:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 na otázku 20. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak drahý, že byste v žádném případě nebyli ochotni tuto částku zaplatit? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
27. Pakliže byste zboží chtěl/a vrátit prodejci, jaký způsob preferujete?
odpověď Originální balení, ve kterém mi bylo zboží doručeno.:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace o ekologičnosti obalu na otázku 14. Jaké informace by dle Vašeho názoru měly na přepravním obalu být? (vyberte všechny relevantní možnosti)
30. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne-recyklovatelný obal na otázku 6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakupujete zboží prostřednictvím internetu?
2. Kolik nákupů prostřednictvím internetu v průměru za rok uskutečníte?
3. Ze kterých internetových obchodů nakupujete?
4. Jaký způsob doručení zboží nejčastěji využíváte?
5. Jaký typ zboží prostřednictvím internetu nakupujete (vyberte všechny relevantní možnosti)?
6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
7. Je pro Vás důležité v jakém obalu zásilku obdržíte?
8. U kterých z následujících kategorií je dle Vašeho názoru vzhled obalu velmi významný? (vyberte všechny relevantní možnosti)
9. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Obal reprezentuje firmu (e-shop).
10. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Firma by měla klást důraz na vzhled transportního obalu.
11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
13. Nakoupíte-li zboží prostřednictvím e-shopu a zboží Vám bude doručeno v poškozeném obalu. Jaké bude Vaše vnímání? (vyberte všechny relevantní možnosti)
14. Jaké informace by dle Vašeho názoru měly na přepravním obalu být? (vyberte všechny relevantní možnosti)
15. Znáte tzv. „unboxing“ videa? Jedná se o reportáže z vybalování produktu.
16. Sdílíte na sociálních sítích fotografie obalů, které svým designem na Vás zanechaly pozitivní dojem?
17. Byl byste ochoten/a připlatit za ekologický obal?
18. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako levný? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
19. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako drahý? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
20. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak drahý, že byste v žádném případě nebyli ochotni tuto částku zaplatit? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
21. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak levný, že budete pochybovat o tom, že se jedná o ekologický obal? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
22. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z bílého papíru.
23. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z hnědého papíru.
24. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Celoplošně barevně potištěný obal z vlnité lepenky.
25. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Plastový obal nebo obal z igelitu.
26. Zasílal/a jste někdy zboží zakoupené přes e-shop zpět prodejci?
27. Pakliže byste zboží chtěl/a vrátit prodejci, jaký způsob preferujete?
28. Jak často jste nuceni použít ostrý nástroj pro otevření transportního obalu?
29. Poškodil jste někdy své zboží při otevírání balení?
30. Jaké je Vaše pohlaví?
31. Jaký je Váš věk? Zařaďte se do věkové kategorie.
32. Z jakého kraje pocházíte?
33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakupujete zboží prostřednictvím internetu?
2. Kolik nákupů prostřednictvím internetu v průměru za rok uskutečníte?
3. Ze kterých internetových obchodů nakupujete?
4. Jaký způsob doručení zboží nejčastěji využíváte?
5. Jaký typ zboží prostřednictvím internetu nakupujete (vyberte všechny relevantní možnosti)?
6. Co by Vám vadilo na obalu, ve kterém objednané zboží obdržíte?
7. Je pro Vás důležité v jakém obalu zásilku obdržíte?
8. U kterých z následujících kategorií je dle Vašeho názoru vzhled obalu velmi významný? (vyberte všechny relevantní možnosti)
9. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Obal reprezentuje firmu (e-shop).
10. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Firma by měla klást důraz na vzhled transportního obalu.
11. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? - Preferuji ekologický způsob balení.
12. Do jaké míry souhlasíte s následujícím výrokem? Přítomnost piktogramů na obalu, jež se týkají ekologičnosti obalu (např. recyklační znak, viz obrázek) a legálnosti původu surovin (např. logo FSC, viz obrázek), ze kterých je obal vyroben je pro mě velmi důležité.
13. Nakoupíte-li zboží prostřednictvím e-shopu a zboží Vám bude doručeno v poškozeném obalu. Jaké bude Vaše vnímání? (vyberte všechny relevantní možnosti)
14. Jaké informace by dle Vašeho názoru měly na přepravním obalu být? (vyberte všechny relevantní možnosti)
15. Znáte tzv. „unboxing“ videa? Jedná se o reportáže z vybalování produktu.
16. Sdílíte na sociálních sítích fotografie obalů, které svým designem na Vás zanechaly pozitivní dojem?
17. Byl byste ochoten/a připlatit za ekologický obal?
18. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako levný? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
19. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat jako drahý? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
20. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak drahý, že byste v žádném případě nebyli ochotni tuto částku zaplatit? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
21. Při jaké ceně Vám bude příplatek za ekologický obal připadat tak levný, že budete pochybovat o tom, že se jedná o ekologický obal? (Napište částku od 0 - 100 Kč)
22. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z bílého papíru.
23. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Obal z vlnité lepenky z hnědého papíru.
24. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Celoplošně barevně potištěný obal z vlnité lepenky.
25. Jak vnímáte ekologičnost následujícího balení? - Plastový obal nebo obal z igelitu.
26. Zasílal/a jste někdy zboží zakoupené přes e-shop zpět prodejci?
27. Pakliže byste zboží chtěl/a vrátit prodejci, jaký způsob preferujete?
28. Jak často jste nuceni použít ostrý nástroj pro otevření transportního obalu?
29. Poškodil jste někdy své zboží při otevírání balení?
30. Jaké je Vaše pohlaví?
31. Jaký je Váš věk? Zařaďte se do věkové kategorie.
32. Z jakého kraje pocházíte?
33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.