Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání Vánočních spotů mobilních operátorů pro rok 2014
Vnímání Vánočních spotů mobilních operátorů pro rok 2014
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Pánková |
---|---|
Šetření: | 21. 12. 2014 - 04. 01. 2015 |
Počet respondentů: | 118 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 16.08 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 82,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Prosíme o vyplnění dotazníku, který je zaměřený na průzkum vnímání Vánočních reklamních spotů mobilních operátorů pro rok 2014. Dotazník je zcela anonymní a zabere Vám pouze pár minut.
Tento výzkum provádíme v rámci předmětu Metody marketingového výzkumu.
Děkujeme za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jakého mobilního operátora využíváte? (můžete uvést více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 55 | 46,22 % | 46,61 % |
Telefónica O2 | 42 | 35,29 % | 35,59 % |
Vodafone | 32 | 26,89 % | 27,12 % |
Jiného | 9 | 7,56 % | 7,63 % |
2. Jakou formu reklamy u mobilních operátorů preferujete? (můžete uvést více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 60 | 50,42 % | 50,85 % |
V místě prodeje | 47 | 39,5 % | 39,83 % |
Žádnou | 31 | 26,05 % | 26,27 % |
Na billboardech, plakátech | 23 | 19,33 % | 19,49 % |
V novinách a časopisech | 20 | 16,81 % | 16,95 % |
Na sociálních sítích | 12 | 10,08 % | 10,17 % |
V rádiu | 6 | 5,04 % | 5,08 % |
3. Rozhodl(a) jste se někdy pro mobilního operátora na základě reklamy, reklamní nabídky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 108 | 90,76 % | 91,53 % |
ano | 11 | 9,24 % | 9,32 % |
4. Který z mobilních operátorů má podle Vás nejpoutavější reklamy, které si nejlépe zapamatujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 71 | 59,66 % | 60,17 % |
Vodafone | 39 | 32,77 % | 33,05 % |
Nemám žádnou preferenci | 32 | 26,89 % | 27,12 % |
Telefónica O2 | 3 | 2,52 % | 2,54 % |
Jiný | 1 | 0,84 % | 0,85 % |
5. Čím konkrétně upoutá reklama na mobilního operátora Vaši pozornost? (můžete uvést více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Humorem a vtipem | 100 | 84,03 % | 84,75 % |
Nápaditostí, originalitou | 87 | 73,11 % | 73,73 % |
Známou osobností | 26 | 21,85 % | 22,03 % |
Informačním obsahem | 17 | 14,29 % | 14,41 % |
Hudebním doprovodem | 15 | 12,61 % | 12,71 % |
Emotivním obsahem | 5 | 4,2 % | 4,24 % |
6. Upoutá Vaši pozornost více reklama, pokud se v ní objeví známá osobnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Podle toho, o kterou osobnost se jedná | 37 | 31,09 % | 31,36 % |
Spíše ano | 35 | 29,41 % | 29,66 % |
Určitě ne | 22 | 18,49 % | 18,64 % |
Spíše ne | 21 | 17,65 % | 17,8 % |
Určitě ano | 13 | 10,92 % | 11,02 % |
7. Zaznamenal(a) jste vánoční televizní spoty mobilních operátorů pro rok 2014 ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 92 | 77,31 % | 77,97 % |
ne | 27 | 22,69 % | 22,88 % |
8. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl(a) „ano“, určete správné pořadí vánočních reklam zobrazených na obrázcích A, B a C.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
A=Vodafone; B=Telefonica O2; C=T-Mobile | 88 | 95,65 % | 74,58 % |
A=T-Mobile; B=Vodafone; C=Telefonica O2 | 3 | 3,26 % | 2,54 % |
A=Telefonica O2; B=T-Mobile; C=Vodafone | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
9. Podle jakého znaku jste identifikoval(a) jednotlivé reklamy? (můžete uvést více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Účinkování známých postav (např. Ivan Trojan, sympatické babičky) | 54 | 58,7 % | 45,76 % |
Barevné ladění reklamy | 33 | 35,87 % | 27,97 % |
Byl to tip | 6 | 6,52 % | 5,08 % |
Účinkování známých postav (např. Ondřej Trojan, sympatické babičky) | 4 | 4,35 % | 3,39 % |
Nevhodně zvolené možnosti - stačí poznat jednu a zbytek byl jednoznačný | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
něco vysílaného xkrát denně ad nauseam není třeba identifikovat podle výrazného znaku, zapamatujete si to jako celek | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
obrazová paměť | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Podle C, kterou si pamatuji přesně. | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Pamatuji si přesně první a druhé reklamy | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
obsah | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
reklamy znám nazpaměť díky tomu, že běží pořád v televizi | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
podle konkréního záběru (fotky) | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Humor | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
viděl jsem je | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Znám reklamu T-mobile, tudíž vylučovací metodou | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
en ten týky dva špalíky ... | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
chodia tak casto ze ich viem uz naspamat | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
podle holek, jak od nich berou čísla | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
jsem si to takhle zapamatoval | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Znám reklamu na T-mobile | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
bylo to vtipné a ne tolik trapné (T-Mobile) | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
Reklamy znám, takže jistota | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
vsechny si je pamatuju, bohuzel | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
10. Jaké pocity ve Vás letošní vánoční reklama T-Mobile vyvolává?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše pozitivní | 33 | 35,87 % | 27,97 % |
Neutrální | 27 | 29,35 % | 22,88 % |
Hodně pozitivní | 27 | 29,35 % | 22,88 % |
Spíše negativní | 8 | 8,7 % | 6,78 % |
Hodně negativní | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
11. Vánoční reklamy společnosti T-Mobile hodnotím jako (můžete uvést více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipné | 59 | 64,13 % | 50 % |
Nápadité | 47 | 51,09 % | 39,83 % |
Líbivé | 18 | 19,57 % | 15,25 % |
Trapné | 10 | 10,87 % | 8,47 % |
Nevím | 9 | 9,78 % | 7,63 % |
12. Jaká je hlavní zpráva, kterou Vám chce T-Mobile pomocí své vánoční reklamy předat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výměna starého telefonu za nový | 62 | 67,39 % | 52,54 % |
Zprávu reklamy jsem nezaznamenal | 23 | 25 % | 19,49 % |
Speciální vánoční nabídka tarifů | 12 | 13,04 % | 10,17 % |
Rychlý 4G internet do mobilu zdarma pro všechny | 7 | 7,61 % | 5,93 % |
Nejlepší pokrytí signálem | 4 | 4,35 % | 3,39 % |
Telefon zdarma pro nové zákazníky | 3 | 3,26 % | 2,54 % |
Dejte nám své peníze! | 1 | 1,09 % | 0,85 % |
13. Který z vánočních reklamních spotů společnosti T-Mobile Vás nejvíce oslovil? (můžete uvést více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výměna (stánek s občerstvením, chlapci, chtěli získat tel. čísla dvou slečen) | 61 | 66,3 % | 51,69 % |
Třída na běžkách (Polák převlečený za stromek) | 34 | 36,96 % | 28,81 % |
Večerka (nákup ve večerce po 21h) | 16 | 17,39 % | 13,56 % |
Neumím posoudit | 11 | 11,96 % | 9,32 % |
Výměna (výměna za salám či šunku) | 11 | 11,96 % | 9,32 % |
Přihlaste se! (lyžařský vlek) | 10 | 10,87 % | 8,47 % |
14. Zachytil(a) jste v médiích propíranou kauzu ohledně reklamy T-Mobile, která byla označená polskou velvyslankyní v ČR jako urážlivá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 15, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 68 | 73,91 % | 57,63 % |
ne | 24 | 26,09 % | 20,34 % |
15. Pokud jste odpověděl(a) na předchozí otázku “ano”, souhlasíte s tvrzením, že tato reklama občany polské národnosti uráží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 58 | 85,29 % | 49,15 % |
ano | 10 | 14,71 % | 8,47 % |
16. Ovlivnila tato kauza Vaše vnímání společnosti T-Mobile negativním směrem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 67 | 98,53 % | 56,78 % |
ano | 1 | 1,47 % | 0,85 % |
17. Vaše pohlaví je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 66 | 69,47 % | 55,93 % |
muž | 29 | 30,53 % | 24,58 % |
18. Jaké je Vaše povolání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 44 | 46,32 % | 37,29 % |
Student | 34 | 35,79 % | 28,81 % |
Podnikatel | 9 | 9,47 % | 7,63 % |
Nezaměstnaný | 4 | 4,21 % | 3,39 % |
Na mateřské dovolené | 2 | 2,11 % | 1,69 % |
V důchodu | 2 | 2,11 % | 1,69 % |
19. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 25 let | 37 | 38,95 % | 31,36 % |
26 - 30 let | 24 | 25,26 % | 20,34 % |
31 - 40 let | 14 | 14,74 % | 11,86 % |
do 18 let | 9 | 9,47 % | 7,63 % |
41 - 50 let | 8 | 8,42 % | 6,78 % |
51 a více let | 3 | 3,16 % | 2,54 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.