Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání vybraného regionálního produktu spotřebitelem

Vnímání vybraného regionálního produktu spotřebitelem

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Lukášková
Šetření:29. 12. 2015 - 15. 01. 2016
Počet respondentů:229
Počet otázek (max/průměr):20 / 12.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník je anonymní a slouží ke zpracování mé bakalářské práce. Zvolte vždy prosím jednu odpověď, pokud není uvedeno jinak. Děkuji :)

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16371,18 %71,18 %  
ne6628,82 %28,82 %  

Graf

2. Jak často pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za týden5533,33 %24,02 %  
několikrát týdně5332,12 %23,14 %  
jednou za měsíc2515,15 %10,92 %  
méně často2213,33 %9,61 %  
každý den106,06 %4,37 %  

Graf

3. Jmenujte prosím Vaši nejoblíbenější značku piva:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel2615,85 %11,35 %  
pilsner urquell127,32 %5,24 %  
Plzen116,71 %4,8 %  
Budvar106,1 %4,37 %  
Svijany95,49 %3,93 %  
Platan 84,88 %3,49 %  
Velkopopovický Kozel63,66 %2,62 %  
Radegast63,66 %2,62 %  
Gambrinus 53,05 %2,18 %  
bránik42,44 %1,75 %  
ostatní odpovědi Staropramen
Pilsner
Plzeňský Prazdroj
Budweiser Budvar
Pardál
Birell
Stella
nemám
plzeň, budvar, pardál
nemám nejoblíbenější značku
Únětice
Kocour
Matuška
Ferdinand
Pilsner Urquel.
Staropramen, plzen, kozel, pivni specialy
matuška, polička, černá hora, kocour, holba
Budvar, Bernard
Starobrno
Březňák
Je mi to jedno
Kozel a Svijany
Stella Artois
Plzeň12° Chotěboř 12°
Pilsner Urquel
Prazdroj
chotebor
Desperado
Kněžínek
nemám oblíbenou značku
Kozel, Bernard
Kácov
Rychtář
Plzeňský prazdroj 12
pilsner urqel
Plzeň Prazdroj
Plzeň 12
Budvar 12st
bernard
Plzeň.
Hubertus, Kozel (černý)
Asi Plzeň - žádná bomba, ale stabilní kvalita. Vím, co mám očekávat.
Hoegarden
Zajíc
Heineken, Plzeň
černá hora,šerák
Gambinus
Plzeň 12°.
Dalešice
Gambrinus Excelent 11°
Pilsner uquel
..
Kingswood
Samson
6740,85 %29,26 % 

Graf

4. Znáte pivovar Budějovický Budvar národní podnik?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16198,17 %70,31 %  
ne31,83 %1,31 %  

Graf

5. Víte, ve kterém kraji tento podnik sídlí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský15896,34 %69 %  
Plzeňský31,83 %1,31 %  
Hlavní město Praha21,22 %0,87 %  
Pardubický10,61 %0,44 %  

Graf

6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7143,29 %31 %  
spíše souhlasím7042,68 %30,57 %  
spíše nesouhlasím137,93 %5,68 %  
nesouhlasím106,1 %4,37 %  

Graf

7. Budějovický Budvar n.p. má výrazně silnější postavení v Jihočeském kraji než v ostatních regionech ČR.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7847,56 %34,06 %  
souhlasím3823,17 %16,59 %  
spíše nesouhlasím3521,34 %15,28 %  
nesouhlasím137,93 %5,68 %  

Graf

8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Budweiser Budvar B:ORIGINAL (světlý ležák)12576,22 %54,59 %  
Budweiser Budvar B:CLASSIC (světlé výčepní pivo)10664,63 %46,29 %  
Budweiser Budvar B:FREE (nealkoholické pivo)5432,93 %23,58 %  
Budweiser Budvar B:SPECIAL (kroužkovaný ležák)5131,1 %22,27 %  
Budweiser Budvar B:DARK (tmavý ležák)3823,17 %16,59 %  
Bud B:STRONG (speciální pivo)3118,9 %13,54 %  
Budweiser Budvar CVIKL (nefiltrované kvasnicové pivo)2112,8 %9,17 %  
Neochutnal/a jsem žádný148,54 %6,11 %  

Graf

9. Zkoušíte rád/a nová speciální piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5433,13 %23,58 %  
ano4728,83 %20,52 %  
spíše ne4225,77 %18,34 %  
ne2012,27 %8,73 %  

Graf

10. Považujete BB za inovativní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5936,2 %25,76 %  
spíše ano5433,13 %23,58 %  
neznám ji1811,04 %7,86 %  
ne1811,04 %7,86 %  
ano148,59 %6,11 %  

Graf

11. Slyšeli jste už o B:CRYO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13683,44 %59,39 %  
ano2716,56 %11,79 %  

Graf

12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od přátel1555,56 %6,55 %  
internet1140,74 %4,8 %  
v místě prodeje725,93 %3,06 %  

Graf

13. Ochutnali jste již B:CRYO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1451,85 %6,11 %  
ne1348,15 %5,68 %  

Graf

14. Jak B:CRYO hodnotíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutnalo535,71 %2,18 %  
spíše chutnalo428,57 %1,75 %  
spíše nechutnalo321,43 %1,31 %  
chutnalo214,29 %0,87 %  

Graf

15. Jak byste B:CRYO popsali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvláštní857,14 %3,49 %  
odporné428,57 %1,75 %  
obyčejné17,14 %0,44 %  
lahodné17,14 %0,44 %  

Graf

16. Místo Vašeho trvalého pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný kraj8753,37 %37,99 %  
Jihočeský kraj7646,63 %33,19 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž8552,15 %37,12 %  
žena7847,85 %34,06 %  

Graf

18. Věková hranice, do které se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let6238,04 %27,07 %  
46 - 55 let3219,63 %13,97 %  
26 - 35 let3119,02 %13,54 %  
36 - 45 let2615,95 %11,35 %  
56 let +127,36 %5,24 %  

Graf

19. Vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou8552,15 %37,12 %  
Vysokoškolské6439,26 %27,95 %  
Středoškolské bez maturity127,36 %5,24 %  
Základní21,23 %0,87 %  

Graf

20. Jak byste označili svoji ekonomickou situaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobrá12878,53 %55,9 %  
velmi dobrá1911,66 %8,3 %  
spíše špatná116,75 %4,8 %  
špatná53,07 %2,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):

  • odpověď Budweiser Budvar B:CLASSIC (světlé výčepní pivo):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Slyšeli jste už o B:CRYO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar CVIKL (nefiltrované kvasnicové pivo) na otázku 8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):
  • odpověď Budweiser Budvar B:ORIGINAL (světlý ležák):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Považujete BB za inovativní značku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Slyšeli jste už o B:CRYO?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát týdně na otázku 2. Jak často pivo pijete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budweiser Budvar CVIKL (nefiltrované kvasnicové pivo) na otázku 8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):

11. Slyšeli jste už o B:CRYO?

  • odpověď ano:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od přátel na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 2. Jak často pivo pijete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 let + na otázku 18. Věková hranice, do které se řadíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 2. Jak často pivo pijete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný kraj na otázku 16. Místo Vašeho trvalého pobytu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Zkoušíte rád/a nová speciální piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Považujete BB za inovativní značku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám ji na otázku 10. Považujete BB za inovativní značku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Budějovický Budvar n.p. má výrazně silnější postavení v Jihočeském kraji než v ostatních regionech ČR.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše špatná na otázku 20. Jak byste označili svoji ekonomickou situaci?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 let na otázku 18. Věková hranice, do které se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.

16. Místo Vašeho trvalého pobytu?

  • odpověď Jihočeský kraj:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od přátel na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?

17. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?

20. Jak byste označili svoji ekonomickou situaci?

  • odpověď spíše dobrá:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner urquell na otázku 3. Jmenujte prosím Vaši nejoblíbenější značku piva:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ochutnali jste již B:CRYO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské bez maturity na otázku 19. Vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 25 let na otázku 18. Věková hranice, do které se řadíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pivo pijete?

3. Jmenujte prosím Vaši nejoblíbenější značku piva:

4. Znáte pivovar Budějovický Budvar národní podnik?

5. Víte, ve kterém kraji tento podnik sídlí?

6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.

7. Budějovický Budvar n.p. má výrazně silnější postavení v Jihočeském kraji než v ostatních regionech ČR.

8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):

9. Zkoušíte rád/a nová speciální piva?

10. Považujete BB za inovativní značku?

11. Slyšeli jste už o B:CRYO?

12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?

13. Ochutnali jste již B:CRYO?

16. Místo Vašeho trvalého pobytu?

17. Pohlaví

18. Věková hranice, do které se řadíte?

19. Vzdělání?

20. Jak byste označili svoji ekonomickou situaci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pivo pijete?

3. Jmenujte prosím Vaši nejoblíbenější značku piva:

4. Znáte pivovar Budějovický Budvar národní podnik?

5. Víte, ve kterém kraji tento podnik sídlí?

6. Budějovický Budvar n.p. je jedním z nejvýznamnějších podniků kraje, v němž sídlí.

7. Budějovický Budvar n.p. má výrazně silnější postavení v Jihočeském kraji než v ostatních regionech ČR.

8. Vyberte prosím produkty, které jste od této značky již ochutnali (vyberte prosím jednu nebo více možností):

9. Zkoušíte rád/a nová speciální piva?

10. Považujete BB za inovativní značku?

11. Slyšeli jste už o B:CRYO?

12. Kde jste o B:CRYO slyšeli?

13. Ochutnali jste již B:CRYO?

16. Místo Vašeho trvalého pobytu?

17. Pohlaví

18. Věková hranice, do které se řadíte?

19. Vzdělání?

20. Jak byste označili svoji ekonomickou situaci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lukášková, A.Vnímání vybraného regionálního produktu spotřebitelem (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://vnimani-vybraneho-regionalni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.