Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání vybraných produktů společnosti 3M
Vnímání vybraných produktů společnosti 3M
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Vislousová |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 14. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 2 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 18 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit a vyhodnotit údaje pro sestavení nové komunikační kampáně značky 3M. Dotazník je zcela anonýmní.
Odpovědi respondentů
1. Jaké z těchto výrobků používáte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výrobky pro domácnost | 1 | 50 % | 50 % |
výrobky do kanceláře | 1 | 50 % | 50 % |
2. Co je pro Vás na výrobku pro domácnost/kancelář/zdravotnícké potřebě nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 1 | 50 % | 50 % |
kvalita | 1 | 50 % | 50 % |
3. Kde nejčastěji nakupujete výrobky pro domácnost/kancelář?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velká nákupní centra | 2 | 100 % | 100 % |
4. Co Vám říká název 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
setkal(a) jsem se na internetu | 2 | 100 % | 100 % |
znám od nejbližšého okolí | 1 | 50 % | 50 % |
5. Jaké z těchto výrobků/značek společnosti 3M znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
POST-IT | 2 | 100 % | 100 % |
6. Kupujete některé z výrobků společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jen občas | 1 | 50 % | 50 % |
ne, vůbec nekupuji | 1 | 50 % | 50 % |
7. Znáte místo, kde se dají výrobky společnosti 3M koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
8. Setkal(a) jste s výrobky označené logem společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jinde | 1 | 50 % | 50 % |
ve škole | 1 | 50 % | 50 % |
9. Doporučl (a) byste výrobky společnosti 3M svým známým nebo kamarádům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
10. Jak hodnotíte současné logo společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 1 | 50 % | 50 % |
chvalitebný | 1 | 50 % | 50 % |
11. S jakou hodnotou byste spojil (a) společnost 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 2 | 100 % | 100 % |
12. Objednal(a) byste katalog s výrobky společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
13. Co na Vás zapůsobí nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velké barevné logo a slogán | 1 | 50 % | 50 % |
reklama na internetu | 1 | 50 % | 50 % |
sponzoring oblíbeného týmu/akce | 1 | 50 % | 50 % |
14. Měl(a) byste zájem dostat propagační materiály společnosti 3M (tužky, lepící pásky, POST-IT)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
15. Jakou z následujících značek považujete za inovativní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3M | 1 | 50 % | 50 % |
Henkel | 1 | 50 % | 50 % |
16. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 2 | 100 % | 100 % |
17. Můj věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 | 1 | 50 % | 50 % |
23 | 1 | 50 % | 50 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 24.5 |
Minimum: | 23 |
Maximum: | 26 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 4.5 |
Směrodatná odchylka: | 2.12 |
Medián: | 24.5 |
Modus: | 26 |
18. Moje vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 2 | 100 % | 100 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.