Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání výkladních skříní zákazníkem
Vnímání výkladních skříní zákazníkem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Záthurecká |
---|---|
Šetření: | 07. 02. 2011 - 25. 02. 2011 |
Počet respondentů: | 127 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 17.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den. Chtěla bych vás poprosit o vyplnění dotazníku Vnímání výkladní skříně zákazníky, který bude součástí mé ročníkové práce pro rok 2011. Prosím, odpovídejte podle pravdy aby mohlo být dosaženo skutečně objektivních výsledků. Dotazník je anonymní a nikdo se vám kvůli koukání do výkladů smát nebude;).
Děkuji mnohokráte.
Lenka Záthurecká
Odpovědi respondentů
1. Vnímáte při cestě okolo obchodů nebo v nákupních centrech nabídku ve výkladních skříních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 94 | 74,02 % | 74,02 % |
někdy (když něco sháním) | 29 | 22,83 % | 22,83 % |
ne | 4 | 3,15 % | 3,15 % |
2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 114 | 89,76 % | 89,76 % |
ne | 13 | 10,24 % | 10,24 % |
3. Přiměla Vás někdy nabídka ve výkladní skříni k tomu, abyste vešli dovnitř do obchodu a něco si koupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 100 | 78,74 % | 78,74 % |
ne | 27 | 21,26 % | 21,26 % |
4. Pokud ano. Přibližně kolikrát se tak stalo v posledním roce?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 24 | 24 % | 18,9 % |
3 | 22 | 22 % | 17,32 % |
5 | 15 | 15 % | 11,81 % |
4 | 10 | 10 % | 7,87 % |
1 | 10 | 10 % | 7,87 % |
10 | 7 | 7 % | 5,51 % |
6 | 5 | 5 % | 3,94 % |
8 | 4 | 4 % | 3,15 % |
7 | 3 | 3 % | 2,36 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.74 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 3.99 |
Směrodatná odchylka: | 2 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
5. Jaký typ produktu Vás ve výkladní skříni nejčastěji zaujme? Zvolte i více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení | 99 | 77,95 % | 77,95 % |
Obuv | 63 | 49,61 % | 49,61 % |
Knihy | 63 | 49,61 % | 49,61 % |
Sportovní zboží | 27 | 21,26 % | 21,26 % |
Elektronika | 24 | 18,9 % | 18,9 % |
Kosmetika a drogistické zboží (parfémy...) | 24 | 18,9 % | 18,9 % |
Nabídka cestovních kanceláří | 17 | 13,39 % | 13,39 % |
Jiné | 15 | 11,81 % | 11,81 % |
6. Co by podle Vás mohlo ve výkladech nejúčinněji přilákat pozornost kolemjdoucích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Barvy | 70 | 55,12 % | 55,12 % |
Cedule s výhodnou cenou | 65 | 51,18 % | 51,18 % |
Pohyb | 38 | 29,92 % | 29,92 % |
Světla | 27 | 21,26 % | 21,26 % |
Jiné | 12 | 9,45 % | 9,45 % |
7. Myslíte si, že čeští prodejci věnují svým výkladním skříním dostatečnou péči?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 54 | 42,52 % | 42,52 % |
ano | 40 | 31,5 % | 31,5 % |
nevím | 33 | 25,98 % | 25,98 % |
8. Myslíte si, že by ve výkladních skříních měly být u zboží cenovky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 116 | 91,34 % | 91,34 % |
ne | 7 | 5,51 % | 5,51 % |
nevím | 4 | 3,15 % | 3,15 % |
9. Mají, podle Vás, výkladní skříně budoucnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 104 | 81,89 % | 81,89 % |
nevím | 20 | 15,75 % | 15,75 % |
ne | 3 | 2,36 % | 2,36 % |
10. Vnímáte při procházení obchodních center výstavní ostrůvky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
ano | 60 | 47,24 % | 47,24 % |
11. Uvítali byste při svém nákupním rozhodování ve výkladních skříních pohyb? (živé modelky, předvádění modelů, tzv. akční výkladní skříně)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 48,03 % | 48,03 % |
ano | 43 | 33,86 % | 33,86 % |
nevím | 23 | 18,11 % | 18,11 % |
12. Máte svou oblíbenou výkladní skříň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 105 | 82,68 % | 82,68 % |
Ano | 22 | 17,32 % | 17,32 % |
13. Pokud ano. Jakou? Jaké značky, výrobku, barvy...
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dárkové předměty
drobné doplňky, věci pro radost, dárečky (Nanu-nana).....Oblečení (např. Steilman). Nadobí Potten and Pannen. Hodinky Dušák.
Erotic City
H
Knihy
Lindex, apple store
Malý neznačkový obchůdek, který má vystavené pěkné oblečení a míjím ho každý den cestou do práce a z práce.
Max Mara, oblečení
mcdonald
Moje oblíbená výkladní skříň je Yves Rocher na Václavském náměstí. Zboží a barvy jsou obvykle sezónní.
Nemám jen jednu oblíbenou, líbí se mi ale především výkladní skříně obchodů s dárky, s bytovými doplňky či orientálním zbožím.
Orsay, oděvy, růžová
Papírnictví
výkladní skříně knihkupectví
vyklady obchodnych domov Barney's
zara
Zara, H
Zlatnictví vedle potrefene husy, akce, slevy, ukázka šperků
železářství domácí potřeby na hlavní třídě
14. Máte svou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 15, ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 86 | 67,72 % | 67,72 % |
ano | 41 | 32,28 % | 32,28 % |
15. Pokud ano. Jakou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.......já už nemusím, já už ho vidím......
BWM
Citroen c5 - unmistakeably German
Coca Cola
coca cola, kofola, vodafone
Já nemusím, Já už ho vidím
Je to , je to Pribináček :-) :-) :-) !!!
jogurt muller
Když budeš hodná, tak uvidíš i .... , Já už ho vidím !
Kofola
Kofola
Kofola - zlaté prasátko
Kofola :-)
Kofola prasátko
na parfémy
Na pivo. Chlapi sobě - staropramen.
nejposlednejsi smrcek a smrcek od vodafone...ale samozrejme je toho kotel:)
Pokud je myšleno televizní reklamu, tak běžela asi před čtyřmi lety, na televizor Sony Bravia.
předvánoční reklama na O2
Rajec
Reklama na Kofolu - zlaté prasátko před Vánoci
Reklama na mlecne vyrobky Muller s Nebrenskym a Polaskem. Jinak memu oblibenemu panu doktorovi z ORL se libi reklamy na chlast, protoze jsou pry vtipne. I kdyz nevi proc....
škoda auto - nový model, centrum-bobika
V německé televizi reklama na "kinder pinqui"
Vichy
Vodafone
všechny, kde je hezká hudba, např. O2
Vtipné, nejlépe s nečekaným koncem (Bobika). Začátek letošní kampaně Mountfield (= jak vyhrát auto). Whirpool vždy.
xxxLutz - chytlavá hudba!
16. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 97 | 76,38 % | 76,38 % |
muž | 30 | 23,62 % | 23,62 % |
17. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
15-20 | 23 | 18,11 % | 18,11 % |
26-30 | 15 | 11,81 % | 11,81 % |
31-40 | 13 | 10,24 % | 10,24 % |
41-50 | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
5-14 | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
61-75 | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
51-60 | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
18. Vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gymnázium | 35 | 27,56 % | 27,56 % |
SŠ | 33 | 25,98 % | 25,98 % |
Bc. | 25 | 19,69 % | 19,69 % |
Vysokoškolské, jiné | 10 | 7,87 % | 7,87 % |
Mgr. | 9 | 7,09 % | 7,09 % |
Základní | 8 | 6,3 % | 6,3 % |
VOŠ | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
Vyučen/a | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
19. Aktuální stav?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 84 | 66,14 % | 66,14 % |
Zaměstnanec | 34 | 26,77 % | 26,77 % |
Podnikatel | 8 | 6,3 % | 6,3 % |
Jiné | 7 | 5,51 % | 5,51 % |
Ve státní sféře | 2 | 1,57 % | 1,57 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.