Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání výkladních skříní zákazníkem

Vnímání výkladních skříní zákazníkem

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Záthurecká
Šetření:07. 02. 2011 - 25. 02. 2011
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den. Chtěla bych vás poprosit o vyplnění dotazníku Vnímání výkladní skříně zákazníky, který bude součástí mé ročníkové práce pro rok 2011. Prosím, odpovídejte podle pravdy aby mohlo být dosaženo skutečně objektivních výsledků. Dotazník je anonymní a nikdo se vám kvůli koukání do výkladů smát nebude;).

Děkuji mnohokráte.

Lenka Záthurecká

 

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte při cestě okolo obchodů nebo v nákupních centrech nabídku ve výkladních skříních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9474,02 %74,02 %  
někdy (když něco sháním)2922,83 %22,83 %  
ne43,15 %3,15 %  

Graf

2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11489,76 %89,76 %  
ne1310,24 %10,24 %  

Graf

3. Přiměla Vás někdy nabídka ve výkladní skříni k tomu, abyste vešli dovnitř do obchodu a něco si koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10078,74 %78,74 %  
ne2721,26 %21,26 %  

Graf

4. Pokud ano. Přibližně kolikrát se tak stalo v posledním roce?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22424 %18,9 %  
32222 %17,32 %  
51515 %11,81 %  
41010 %7,87 %  
11010 %7,87 %  
1077 %5,51 %  
655 %3,94 %  
844 %3,15 %  
733 %2,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.74
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.99
Směrodatná odchylka:2
Medián:3
Modus:2

Graf

5. Jaký typ produktu Vás ve výkladní skříni nejčastěji zaujme? Zvolte i více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení9977,95 %77,95 %  
Obuv6349,61 %49,61 %  
Knihy6349,61 %49,61 %  
Sportovní zboží2721,26 %21,26 %  
Elektronika2418,9 %18,9 %  
Kosmetika a drogistické zboží (parfémy...)2418,9 %18,9 %  
Nabídka cestovních kanceláří1713,39 %13,39 %  
Jiné1511,81 %11,81 %  

Graf

6. Co by podle Vás mohlo ve výkladech nejúčinněji přilákat pozornost kolemjdoucích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barvy7055,12 %55,12 %  
Cedule s výhodnou cenou6551,18 %51,18 %  
Pohyb3829,92 %29,92 %  
Světla2721,26 %21,26 %  
Jiné129,45 %9,45 %  

Graf

7. Myslíte si, že čeští prodejci věnují svým výkladním skříním dostatečnou péči?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5442,52 %42,52 %  
ano4031,5 %31,5 %  
nevím3325,98 %25,98 %  

Graf

8. Myslíte si, že by ve výkladních skříních měly být u zboží cenovky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11691,34 %91,34 %  
ne75,51 %5,51 %  
nevím43,15 %3,15 %  

Graf

9. Mají, podle Vás, výkladní skříně budoucnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10481,89 %81,89 %  
nevím2015,75 %15,75 %  
ne32,36 %2,36 %  

Graf

10. Vnímáte při procházení obchodních center výstavní ostrůvky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6752,76 %52,76 %  
ano6047,24 %47,24 %  

Graf

11. Uvítali byste při svém nákupním rozhodování ve výkladních skříních pohyb? (živé modelky, předvádění modelů, tzv. akční výkladní skříně)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6148,03 %48,03 %  
ano4333,86 %33,86 %  
nevím2318,11 %18,11 %  

Graf

12. Máte svou oblíbenou výkladní skříň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10582,68 %82,68 %  
Ano 2217,32 %17,32 %  

Graf

13. Pokud ano. Jakou? Jaké značky, výrobku, barvy...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dárkové předměty

drobné doplňky, věci pro radost, dárečky (Nanu-nana).....Oblečení (např. Steilman). Nadobí Potten and Pannen. Hodinky Dušák.

Erotic City

H

Knihy

Lindex, apple store

Malý neznačkový obchůdek, který má vystavené pěkné oblečení a míjím ho každý den cestou do práce a z práce.

Max Mara, oblečení

mcdonald

Moje oblíbená výkladní skříň je Yves Rocher na Václavském náměstí. Zboží a barvy jsou obvykle sezónní.

Nemám jen jednu oblíbenou, líbí se mi ale především výkladní skříně obchodů s dárky, s bytovými doplňky či orientálním zbožím.

Orsay, oděvy, růžová

Papírnictví

výkladní skříně knihkupectví

vyklady obchodnych domov Barney's

zara

Zara, H

Zlatnictví vedle potrefene husy, akce, slevy, ukázka šperků

železářství domácí potřeby na hlavní třídě

14. Máte svou oblíbenou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8667,72 %67,72 %  
ano4132,28 %32,28 %  

Graf

15. Pokud ano. Jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.......já už nemusím, já už ho vidím......

BWM

Citroen c5 - unmistakeably German

Coca Cola

coca cola, kofola, vodafone

Já nemusím, Já už ho vidím

Je to , je to Pribináček :-) :-) :-) !!!

jogurt muller

Když budeš hodná, tak uvidíš i .... , Já už ho vidím !

Kofola

Kofola

Kofola - zlaté prasátko

Kofola :-)

Kofola prasátko

na parfémy

Na pivo. Chlapi sobě - staropramen.

nejposlednejsi smrcek a smrcek od vodafone...ale samozrejme je toho kotel:)

Pokud je myšleno televizní reklamu, tak běžela asi před čtyřmi lety, na televizor Sony Bravia.

předvánoční reklama na O2

Rajec

Reklama na Kofolu - zlaté prasátko před Vánoci

Reklama na mlecne vyrobky Muller s Nebrenskym a Polaskem. Jinak memu oblibenemu panu doktorovi z ORL se libi reklamy na chlast, protoze jsou pry vtipne. I kdyz nevi proc....

škoda auto - nový model, centrum-bobika

V německé televizi reklama na "kinder pinqui"

Vichy

Vodafone

všechny, kde je hezká hudba, např. O2

Vtipné, nejlépe s nečekaným koncem (Bobika). Začátek letošní kampaně Mountfield (= jak vyhrát auto). Whirpool vždy.

xxxLutz - chytlavá hudba!

16. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9776,38 %76,38 %  
muž3023,62 %23,62 %  

Graf

17. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-256752,76 %52,76 %  
15-202318,11 %18,11 %  
26-301511,81 %11,81 %  
31-401310,24 %10,24 %  
41-5064,72 %4,72 %  
5-1410,79 %0,79 %  
61-7510,79 %0,79 %  
51-6010,79 %0,79 %  

Graf

18. Vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium3527,56 %27,56 %  
3325,98 %25,98 %  
Bc.2519,69 %19,69 %  
Vysokoškolské, jiné107,87 %7,87 %  
Mgr.97,09 %7,09 %  
Základní86,3 %6,3 %  
VOŠ64,72 %4,72 %  
Vyučen/a10,79 %0,79 %  

Graf

19. Aktuální stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student8466,14 %66,14 %  
Zaměstnanec3426,77 %26,77 %  
Podnikatel86,3 %6,3 %  
Jiné75,51 %5,51 %  
Ve státní sféře21,57 %1,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Přiměla Vás někdy nabídka ve výkladní skříni k tomu, abyste vešli dovnitř do obchodu a něco si koupili?

  • odpověď ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?

10. Vnímáte při procházení obchodních center výstavní ostrůvky?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?

19. Aktuální stav?

  • odpověď Student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 17. Věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vnímáte při cestě okolo obchodů nebo v nákupních centrech nabídku ve výkladních skříních?

2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?

3. Přiměla Vás někdy nabídka ve výkladní skříni k tomu, abyste vešli dovnitř do obchodu a něco si koupili?

4. Pokud ano. Přibližně kolikrát se tak stalo v posledním roce?

5. Jaký typ produktu Vás ve výkladní skříni nejčastěji zaujme? Zvolte i více možností.

6. Co by podle Vás mohlo ve výkladech nejúčinněji přilákat pozornost kolemjdoucích?

7. Myslíte si, že čeští prodejci věnují svým výkladním skříním dostatečnou péči?

8. Myslíte si, že by ve výkladních skříních měly být u zboží cenovky?

9. Mají, podle Vás, výkladní skříně budoucnost?

10. Vnímáte při procházení obchodních center výstavní ostrůvky?

11. Uvítali byste při svém nákupním rozhodování ve výkladních skříních pohyb? (živé modelky, předvádění modelů, tzv. akční výkladní skříně)

12. Máte svou oblíbenou výkladní skříň?

14. Máte svou oblíbenou reklamu?

16. Pohlaví:

17. Věk?

18. Vzdělání?

19. Aktuální stav?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vnímáte při cestě okolo obchodů nebo v nákupních centrech nabídku ve výkladních skříních?

2. Zaujala Vás někdy obchodní nabídka prezentovaná ve výkladních skříních natolik, že byste se zastavil/a a prohlédla si nabídku pečlivěji?

3. Přiměla Vás někdy nabídka ve výkladní skříni k tomu, abyste vešli dovnitř do obchodu a něco si koupili?

4. Pokud ano. Přibližně kolikrát se tak stalo v posledním roce?

5. Jaký typ produktu Vás ve výkladní skříni nejčastěji zaujme? Zvolte i více možností.

6. Co by podle Vás mohlo ve výkladech nejúčinněji přilákat pozornost kolemjdoucích?

7. Myslíte si, že čeští prodejci věnují svým výkladním skříním dostatečnou péči?

8. Myslíte si, že by ve výkladních skříních měly být u zboží cenovky?

9. Mají, podle Vás, výkladní skříně budoucnost?

10. Vnímáte při procházení obchodních center výstavní ostrůvky?

11. Uvítali byste při svém nákupním rozhodování ve výkladních skříních pohyb? (živé modelky, předvádění modelů, tzv. akční výkladní skříně)

12. Máte svou oblíbenou výkladní skříň?

14. Máte svou oblíbenou reklamu?

16. Pohlaví:

17. Věk?

18. Vzdělání?

19. Aktuální stav?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Záthurecká, L.Vnímání výkladních skříní zákazníkem (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-vykladnich-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.