Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vnímaní webové stránky autoservisu

vnímaní webové stránky autoservisu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Fišerová
Šetření:26. 04. 2013 - 28. 04. 2013
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:45,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, dovolujeme si Vás touto cestou oslovit a požádat o vyplnění krátkého dotazníku, jehož podstatou je zjistit, jak uživatelé vnímají webové stránky autoservisu Braun. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pro semestrální projekt z předmětu ICT pro manažery. Anonymita získaných dat bude zachována. Výsledky průzkumu budou zveřejněny v záložce archiv výsledků. Děkujeme Vám za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Pro vyplnění dotazníku je nutné si otevřít webovou stránku vloženou pod tímto textem!

http://www.autoservisbraun.cz/

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18100 %100 %  

Graf

2. Líbí se Vám úvodní stránka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1583,33 %83,33 %  
Ne316,67 %16,67 %  

Graf

3. Přijde Vám rozvržení stránek přehledné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18100 %100 %  

Graf

4. Jak se Vám líbí design webových stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1372,22 %72,22 %  
Spíše ne316,67 %16,67 %  
Ano211,11 %11,11 %  

Graf

5. Přijde Vám rozvržení menu přehledné a dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1688,89 %88,89 %  
Ne211,11 %11,11 %  

Graf

6. Uvítali byste barevnější vzhled a více obrázků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano950 %50 %  
Ne950 %50 %  

Graf

V jaké obci sídlí autoservis Braun?

7. Našli jste odpověď na otázku snadno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1688,89 %88,89 %  
Ne211,11 %11,11 %  

Graf

8. Změnili byste něco na webových stránkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1266,67 %66,67 %  
Ano633,33 %33,33 %  

Graf

9. Napište, co přesně byste změnili.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1) Na stránkách by to chtělo tlačítko "Zpět", které nás vrátí na úvodní stranu 2) V kolonce "Vyhledávání" není text zcela vidět

Barevnost, obrázky apod.

Upravil bych text

Určitě bych nabízené služby nerozházel do několika stánek s odkazem na ceník, kterej se každej blb snad najde ibez odkazu, když je nahoře v liště. Služby bych seřadil do jednoho odkazu, na co je mi několik stránek s jednou nicneříkající větou, která mě de facto informuje o tom samém, co už vidím z nabízeného seznamu služeb. Stránky jsou informačně chudé, ceník je oskenovaný obrázek, celé to působí amatérsky, což vyvolá dojem, že stejně "kvalitně" bude odvedená práce v servisu. Upřímně, kdybych hledal servis, našel tyto stránky, tak bych se tomu servisu vyhnul obloukem.

Více obrázků.

žádné obrázky, stručné, málo informací, ceník (drahé)

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž1161,11 %61,11 %  
Žena738,89 %38,89 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Fišerová, E.vnímaní webové stránky autoservisu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-webove-stranky-autos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.