Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vnímání značek chipsů

vnímání značek chipsů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Mrázová
Šetření:29. 06. 2014 - 01. 07. 2014
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jaká značka brambůrků se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bohemia

Bohemia

Bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

Bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

Bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

bohemia

Bohemia

Bohemia

Bohemia

bohemia

bohemia chip

bohemia chips

Bohemia chips

bohemia chips

Bohemia chips

Bohemia Chips

Bohemia chips

Bohemia chips

Bohemia Chips

bohemia chips

Bohemia Chips

Bohemia chips

bohemia chips

Bohemia Chips

Bohemia chips

Bohemia Chips

Bohemia chips

Bohemia chips

Bohemia, Pringles, Kaufland - privátní značka

Bohemians

bohemians

bohemians

Celkem asi žádná

Crusti Croc

Crusti Croc, ale protože vím, že děláte výzkum na brambůrky Intersnacu - tak bohemky.:) Ála :)

hobža

chiochips

Kettle

Lay's

Lay's

Lay's

Lays

LAYS

Lays

Lays

Lays

Lays

Lays

Lays

Lays

lays

Lays

Lays

lays

Lays

pringles

Strážnické

strážnické

Strážnické brambůrky

tretter's

2. Při jakých příležitostech konzumujete brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oslavy, párty6391,3 %91,3 %  
u televize4057,97 %57,97 %  
jiné1217,39 %17,39 %  
když jsem ve stresu710,14 %10,14 %  
sportovní akce68,7 %8,7 %  
při práci57,25 %7,25 %  
každý den - k jídlu22,9 %2,9 %  

Graf

3. Jaké asociace máte spojené se značkou Bohemia?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

brambora, sul

Brambory, pole, vesnice

brambůrky

brambůrky

brambůrky

Bramburky

Brambůrky, telka, venkovní posezení

Brambůrky.

byly dobrý, ale je to furt horší

Cervena

červená barva, zlatá barva, vzduch v pytlíku, sůl

červená, poloprázdný pytlík, dobrý brambůrky

červená, traktor, farmář

červený obal

Česká republika, tradiční výrobek, brambory

česká značka, zajímavá reklama

české brambůrky

České, mnoho variací (příchutí)

český výrobek

Dětství

dobrá chuť, ale předražené

dobrá chuť, široký výběr

dobré

dobré brambůrky, které mi chutnají

Dobre chipsy

domov

domov

Dost olejové.

Drahé, často dražší než konkurence

Drahé, červený obal, dobré

chips

chipsy

chipsy a sekt

chlap na traktoru

chuť a vůně

Kamarády

křupání

Kvalita

NIC

nic

Obal

Obal

Prave české, příchuť bramboraku

Přátelé, oslava, radost, příroda, venkov

Předražené a překořeněné bláto, blééé

předražené za takové množství, ale to se netýká jen Bohemie.

reklamy - rádoby poctivě, skoro ručně vyráběný produkt, soutěže o inovace příchutí

sekt

Senza

slaná chuť, tradice, reklama s traktůrkem

slanina

Staré, nekřupavé, nudné,

Táborák

Ted nevim

Trakař

Traktor

traktor z reklamy

traktor, červená a žlutá barva, brambory, vesničané

tuhý brambůrky

vybaví se mi chuť brambůrků a vůně otevřeného sáčku

základní škola

Zrzavej týpek v reklamě, Brambora

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

4. Vzpomínáte si na událost ve svém životě, při které byste jedli brambůrky Bohemia?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3753,62 %53,62 %  
ano3246,38 %46,38 %  

Graf

5. Pokud jste v předchozí otázce odpovědi kladně - napiště konkrétní událost

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohemia Chipsy jsem jedl, když moje manželka poprvé rodila. Bylo to jako v kině.

Bohemia snad nenabízí brambůrky (nabízí Chipsy)

doma u TV

Grilování u Vondráčků

kdykoliv

Když se rodiče rozváděli

maturitní ples

Na oslavě, u televize

na trhu mají největší zastoupení - vždy na ně narazím.

Narozeninová oslava

narozky

O přestávkách na základní škole

oslava

oslava narozenin

Oslava narozenin

Oslava narozenin

Oslava narozenin

oslava narozenin

Oslava narozenin

Oslava narozenin.

Předevčírem k večernímu filmu.

sazka o bramburky (kdo prohral kupuje)

Silvestr

Silvestr

Silvestrovská oslava s přateli

sledování TV, oslavy, jen tak pro radost...

svatba

v kině a na oslavách

Vcera vecirek

6. Vnímáte brambůrky Bohemia jako mladistvou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6086,96 %86,96 %  
ano913,04 %13,04 %  

Graf

7. Jsou podle Vás brambůrky Bohemia česká značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6188,41 %88,41 %  
ne811,59 %11,59 %  

Graf

8. Jakou značku bramůbůrku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia Chips2434,78 %34,78 %  
Lay´s1521,74 %21,74 %  
Strážnické brambůrky1014,49 %14,49 %  
Crusti Croc Chips (výrobce Lidl)68,7 %8,7 %  
Pringles57,25 %7,25 %  
jiné57,25 %7,25 %  
Tretter´s Chips - zeleninové lupínky34,35 %4,35 %  
Soltino Chips (výrobce Kaufland)11,45 %1,45 %  

Graf

9. Dali byste přednost privátním značkám brambůrek (např. Clever, Tesco Value) před značkou Bohemia?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4768,12 %68,12 %  
ano2231,88 %31,88 %  

Graf

10. Všiml/a jste za poslední půlrok nějaké reklamy značky Bohemia?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3956,52 %56,52 %  
ano3043,48 %43,48 %  

Graf

11. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5072,46 %72,46 %  
muž1927,54 %27,54 %  

Graf

12. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-254768,12 %68,12 %  
26-30710,14 %10,14 %  
41-5068,7 %8,7 %  
15-1945,8 %5,8 %  
31-4045,8 %5,8 %  
50 a výše11,45 %1,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká značka brambůrků se Vám vybaví jako první?

2. Při jakých příležitostech konzumujete brambůrky?

4. Vzpomínáte si na událost ve svém životě, při které byste jedli brambůrky Bohemia?

6. Vnímáte brambůrky Bohemia jako mladistvou značku?

7. Jsou podle Vás brambůrky Bohemia česká značka?

8. Jakou značku bramůbůrku preferujete?

9. Dali byste přednost privátním značkám brambůrek (např. Clever, Tesco Value) před značkou Bohemia?

10. Všiml/a jste za poslední půlrok nějaké reklamy značky Bohemia?

11. Jste:

12. Váš věk je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká značka brambůrků se Vám vybaví jako první?

2. Při jakých příležitostech konzumujete brambůrky?

4. Vzpomínáte si na událost ve svém životě, při které byste jedli brambůrky Bohemia?

6. Vnímáte brambůrky Bohemia jako mladistvou značku?

7. Jsou podle Vás brambůrky Bohemia česká značka?

8. Jakou značku bramůbůrku preferujete?

9. Dali byste přednost privátním značkám brambůrek (např. Clever, Tesco Value) před značkou Bohemia?

10. Všiml/a jste za poslední půlrok nějaké reklamy značky Bohemia?

11. Jste:

12. Váš věk je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mrázová , M.vnímání značek chipsů (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-znacek-chipsu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.