Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky alkoholického nápoje

Vnímání značky alkoholického nápoje

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Milan Navratil
Šetření:22. 03. 2013 - 27. 03. 2013
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo1512,82 %12,93 %  
božkov97,69 %7,76 %  
rum75,98 %6,03 %  
Becherovka65,13 %5,17 %  
vino54,27 %4,31 %  
vodka54,27 %4,31 %  
Metaxa43,42 %3,45 %  
slivovice43,42 %3,45 %  
Whiska21,71 %1,72 %  
Jameson21,71 %1,72 %  
ostatní odpovědi PIVO PLZEŇ
pilsner urquel
jack daniels
Gambrinus
Fernet
Staropramen
Frisco
Absolut Vodka
samson :)
Žádná, vůbec mě nenapadají značky.
Whiski
žádná
Captain morgan
Absinthe
pilsener urquell
ziadna konkretna - prip. niektora zo znaciek whiskey...tullamore, jim beam...
rum Božkov
Jelínek
whisky - jim beam
Fernet Stock
lašský tuzemák
Nevím, ani jedna. :)
johny walker
puvo
Finlandia
Pilsner
Tennessee whiskey
holba
Amundsen
Bohemia
Absolut
havana club
whisky
Puschkin
Jim Beam
zadna
Plzeň
tuzemák
nevim
samson
Pilsner Urquell
Whiskey
Staropramen.
víno pozdní sběr, bílé
hruškovice
bal
bozkov
martiny
Pálava
Tullamore Dew
Finská
5849,57 %50 % 

Graf

2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Becherovka7362,39 %62,93 %  
fernet86,84 %6,9 %  
Jagermeister65,13 %5,17 %  
Jagermaister54,27 %4,31 %  
becher32,56 %2,59 %  
myslivec21,71 %1,72 %  
magister21,71 %1,72 %  
jagermaster10,85 %0,86 %  
Asociál :-)10,85 %0,86 %  
bylinná lepidla10,85 %0,86 %  
ostatní odpovědi Absinthe
luhačovická bylinná
Fernet Stock
Jagemaister
Absinth
Mochito
amaretto
jalovcová
Becherovka.
Demenovka
hur
tatransky caj
unique
jegermaister
Borovička
1512,82 %12,93 % 

Graf

3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno4841,03 %41,38 %  
Pivo3126,5 %26,72 %  
pivo, víno43,42 %3,45 %  
Víno, pivo32,56 %2,59 %  
becherovku21,71 %1,72 %  
Frisco21,71 %1,72 %  
rum morgan10,85 %0,86 %  
Whiski10,85 %0,86 %  
bílé víno10,85 %0,86 %  
Jagermaister10,85 %0,86 %  
ostatní odpovědi slivovice
BERENZEN
pivo radegast
žádný, je to hnus
bile a cervene vino
pivo, víno, slivovice
Lambrusco
šampus
slivovici
whiskey
Vodka
žádný
capitan morgan
šampaňské
červené víno
Pivo.
Hruškovice
hfg
kalvádos
Slivovicu
Zelená Božkov
Frisco, Lambrusco
Finská vodka
2319,66 %19,83 % 

Graf

4. Znáte Becherovku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11598,29 %99,14 %  
ne21,71 %1,72 %  

Graf

5. Pijete Becherovku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6051,28 %51,72 %  
ano5748,72 %49,14 %  

Graf

6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karlovy Vary1210,26 %10,34 %  
bylinky86,84 %6,9 %  
bylinný likér65,13 %5,17 %  
beton43,42 %3,45 %  
Zeman43,42 %3,45 %  
alkohol32,56 %2,59 %  
Zemana32,56 %2,59 %  
láhev32,56 %2,59 %  
nic21,71 %1,72 %  
zelena lahev21,71 %1,72 %  
ostatní odpovědi lahev Becherovky
hořkost
byliny
Zelená placatá lahev
nechutná mi
Lemon
likér, becherovka s tonikem, Jan Becher
Hm, karlovarský bylinný likér.
lepidlo
Karlovy Vary, Miloš Zeman
Zvracení po Becherovce na střední škole
lahev, chuť, reklamu
Karlsbad
Zelená lahev a byliny
Becherovku - doslova. Flasu s hnedym napojom.
kvalita, česká specialita
bylinkový likér
nic - prostě chlast
bylinnou chuť
hnus
kocovinu
Jan Becher, Karlovy Vary, soudní spory s Hoffmannem, společnost SALB, privatizace, korupce, Schwarzenberg a Bakala
zelenou láhev a Karlovy Vary
Tradiční český bylinný likér
karlovy vary, presidenta, osklivay poopicni stav
ČR
prezident Zeman
známýho, s kterým ji piju :D
bylina
česká tradice
výborná chuť, pohoda, Česko
tvar lahve a velikonoce, na které nesmí chybět
Pití
krásně vypadající láhev
lázně Karlovy Vary
kvalita,mtradice,obal
že nevoní
že se špatně zvrací
velmi dobrý likér
originální balení
Její láhev
Čtrnáctý pramen, Karlovy Vary.
babičky a turisti to milujou, mladí po tom blejou.
hořký likér
babiččina medicína na žaludek
uthyjg
cesky alkohol,vhodny aj do miesanych drinkov
koření
Pohoda
Jan Becher
lemond, zeman
vůni a lahev
vybavím si, jak mě z ní jednou v mládí bylo docela hodně špatně
cesky napoj, Karlove vary
pan prezident Zeman :)
placatá flaška
dobrý alkohol užívaný v malé míře
zelenou lahev s modrou etiketou
Důvod, proč ji nepiju. :-)
Bylinný likér, nahořklá chuť
Becherovka sbližuje
Zelenou lahev s vinětou
Karlovy Vary, údajně léčivé
zelená láhev, karlovy vary
Karlovarský bylinný likér vyráběný podle staré tajné receptury
7059,83 %60,34 % 

Graf

7. Jak vnímáte značku Becherovka?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelená, modrá1815,38 %15,52 %  
Zelena a modra108,55 %8,62 %  
Zelená, žlutá97,69 %7,76 %  
zelená75,98 %6,03 %  
zelená a žlutá65,13 %5,17 %  
Ano43,42 %3,45 %  
zelená žlutá43,42 %3,45 %  
Modrá a zelená32,56 %2,59 %  
zelena zluta32,56 %2,59 %  
žlutá, modrá32,56 %2,59 %  
ostatní odpovědi modra a žluta
zelená,žlutá
modra, zluta
modra, zelena
Zelená,modrá
žlutá, zelená
modrá, žlutá
zelena modra
Zelená, modrá? Žlutá?
zelená, žluát
Zelené sklo, bílé sklo
najcastejsie kupujeme Lemond - cize biela a zlta (???asi) farby klasickej becherovky netusim
ano - žlutá a modrá
zelena,zluta
nevím, modrá-žlutá?
zelená, hnědá
Ne.
žlutá a modrá
Zelená (sklo), žlutá (etiketa)
lahvove zelena a porcelanova /bila se zlatymi prvky/
Zelnená žlutá
Žluto-modrá etiketa, zelená láhev
ne
zelená, bílá
Žlutá, černá
zelená láhev,žlutá nálepka s černým popisem
zelená , žlutá
zelená a bílé písmo
ANO - zelená a žlutá
Zelená, modrá.
hehe
zelena a hneda
zelená, hnědá?
zelená, ledová (lemond)
zelená, červená?
žlutá modrá
zelená na klasické, dožluta lemond
Zelená, tmavě modrá
zelená a černá
zelená, černá
5042,74 %43,1 % 

Graf

9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6656,41 %56,9 %  
ano5143,59 %43,97 %  

Graf

10. Jaká reklama se Vám vybaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

0

Aktualni kampan

B echerovka jako nápoj několika generací

Becherovi muži

Becherovka

becherovka lemond

Becherovka sbližuje už 200 let

Becherovka sbližuje už 200let

becherovka, sbližuje - zima

BETON

Beton - Becherovka sbližuje

billboard v karsbadu

hutrt

jak se měnila doba, ale becherovka zůstavala :)

Jak se měnila v průběhu let, s vojákem, co se vrací....

Karlovy Vary

Karlovy Vary kolonáda, velká uměla becherovka stojí tam, je tam i museum

kluk je v baru s přáteli a pijí bechera a najednou jde vše pozpátku.

Lemon

Lemond

Lemond, reklama ze stareho prostredi na original becherovku

Lemond, reklama ze stareho prostredi na originalni Becherovku

milenci v podchodě

možná - jak se manžel vrací z války ( asi 1.světové)

na becherovku lemond

na lemond

na lemond ice

Nástěnná reklama v čase

ne ne já nemusím....................:-)))

nejsem si jistá ale snad se tam vyskytuje jelen, mladí lidé jedou výtahem na párty umístěné jako v přírodě

Nesledují reklamy. Žádná.

nevím

nevybavila se

nevybavuje

párty se svítícími panáky

průřez obdobími cca od 19. stol

příběhy začínájící před desítkami let a střihově se blíží přítomnosti a stále za přítomnosti tradiční becherovky

Raději žádná

reklama pro mladé i staré + reklama na lemond

retro

retro reklama, ukazuji ruzne obdobi az doted a vdty je tam becherovka sbližije

s citróny + doprovodná hra na PC

Setkání muže a ženy v jednotlivých historických obdobích, na pozadí na domě reklama na Becherovku. Bylo to myslím 200let Becherovky.

Ta, jak jsou zachycena shledání milenců napříč stoletím. Když se ten voják vrací z války, vždycky jsem plakala. Bylo to skvěle zahrané, velice emotivní. I teď slzím, když o tom jen píšu.

ta, která poukazuje na oblíbenost Becherovky po několik desetiletí

televizní

televizní

Tištěná reklama s pomlázkou na velikonoce

tv sPOT - Život s Bechererovkou od 19. století do současnosti.

už nevím, odkud ji znám, ale proměnou doby prochází štít na domě s nápisem Becherovka

zadna

Zadna

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

Žádná

11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
oslavy (narozeniny, jmeniny, výročí, promoce apod.)3.5381.36
významné svátky (Vánoce, Velikonoce, Mikuláš, Valentýn apod.)3.9151.582
společenské akce (koncerty, kino, festivaly apod.)4.0171.538
zábava (hospody, restaurace, bary apod.)3.4271.629
drobná pozornost3.2741.395

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8471,79 %72,41 %  
Muž3328,21 %28,45 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-354235,9 %36,21 %  
18-253832,48 %32,76 %  
46-601815,38 %15,52 %  
36-451512,82 %12,93 %  
61+43,42 %3,45 %  

Graf

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturitní zkouška5446,15 %46,55 %  
vysokoškolské4841,03 %41,38 %  
vyšší odborné75,98 %6,03 %  
vyučen/a54,27 %4,31 %  
základní32,56 %2,59 %  

Graf

15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyv.5547,01 %47,41 %  
do 10 000 obyv.4235,9 %36,21 %  
10 001 – 25 000 obyv.97,69 %7,76 %  
80 001 – 100 000 obyv.54,27 %4,31 %  
50 001 – 80 000 obyv.32,56 %2,59 %  
25 001 – 50 000 obyv.32,56 %2,59 %  

Graf

16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. město Praha4538,46 %38,79 %  
Pardubický kraj1714,53 %14,66 %  
Středočeský kraj119,4 %9,48 %  
Královéhradecký kraj108,55 %8,62 %  
Moravskoslezský kraj75,98 %6,03 %  
Jihomoravský kraj75,98 %6,03 %  
Jihočeský kraj43,42 %3,45 %  
Olomoucký kraj43,42 %3,45 %  
Kraj Vysočina32,56 %2,59 %  
Liberecký kraj32,56 %2,59 %  
Karlovarský kraj21,71 %1,72 %  
Plzeňský kraj21,71 %1,72 %  
Ústecký kraj10,85 %0,86 %  
Zlínský kraj10,85 %0,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 10. Jaká reklama se Vám vybaví?

11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)

  • odpověď společenské akce (koncerty, kino, festivaly apod.)=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zábava (hospody, restaurace, bary apod.)=5 na otázku 11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
  • odpověď významné svátky (Vánoce, Velikonoce, Mikuláš, Valentýn apod.)=5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobná pozornost=5 na otázku 11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)

15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?

  • odpověď více než 100 000 obyv.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. město Praha na otázku 16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?

2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?

3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?

4. Znáte Becherovku?

5. Pijete Becherovku?

6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?

7. Jak vnímáte značku Becherovka?

8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?

9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?

10. Jaká reklama se Vám vybaví?

11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)

12. Pohlaví

13. Věk

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?

16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?

2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?

3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?

4. Znáte Becherovku?

5. Pijete Becherovku?

6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?

7. Jak vnímáte značku Becherovka?

8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?

9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?

10. Jaká reklama se Vám vybaví?

11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)

12. Pohlaví

13. Věk

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?

16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Navratil, M.Vnímání značky alkoholického nápoje (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-znacky-alkoholickeho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.