Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pivo
15
12,82 %
12,93 %
božkov
9
7,69 %
7,76 %
rum
7
5,98 %
6,03 %
Becherovka
6
5,13 %
5,17 %
vino
5
4,27 %
4,31 %
vodka
5
4,27 %
4,31 %
Metaxa
4
3,42 %
3,45 %
slivovice
4
3,42 %
3,45 %
Whiska
2
1,71 %
1,72 %
Jameson
2
1,71 %
1,72 %
ostatní odpovědi
PIVO PLZEŇ pilsner urquel jack daniels Gambrinus Fernet Staropramen Frisco Absolut Vodka samson :) Žádná, vůbec mě nenapadají značky. Whiski žádná Captain morgan Absinthe pilsener urquell ziadna konkretna - prip. niektora zo znaciek whiskey...tullamore, jim beam... rum Božkov Jelínek whisky - jim beam Fernet Stock lašský tuzemák Nevím, ani jedna. :) johny walker puvo Finlandia Pilsner Tennessee whiskey holba Amundsen Bohemia Absolut havana club whisky Puschkin Jim Beam zadna Plzeň tuzemák nevim samson Pilsner Urquell Whiskey Staropramen. víno pozdní sběr, bílé hruškovice bal bozkov martiny Pálava Tullamore Dew Finská
58
49,57 %
50 %
2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Becherovka
73
62,39 %
62,93 %
fernet
8
6,84 %
6,9 %
Jagermeister
6
5,13 %
5,17 %
Jagermaister
5
4,27 %
4,31 %
becher
3
2,56 %
2,59 %
myslivec
2
1,71 %
1,72 %
magister
2
1,71 %
1,72 %
jagermaster
1
0,85 %
0,86 %
Asociál :-)
1
0,85 %
0,86 %
bylinná lepidla
1
0,85 %
0,86 %
ostatní odpovědi
Absinthe luhačovická bylinná Fernet Stock Jagemaister Absinth Mochito amaretto jalovcová Becherovka. Demenovka hur tatransky caj unique jegermaister Borovička
15
12,82 %
12,93 %
3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Víno
48
41,03 %
41,38 %
Pivo
31
26,5 %
26,72 %
pivo, víno
4
3,42 %
3,45 %
Víno, pivo
3
2,56 %
2,59 %
becherovku
2
1,71 %
1,72 %
Frisco
2
1,71 %
1,72 %
rum morgan
1
0,85 %
0,86 %
Whiski
1
0,85 %
0,86 %
bílé víno
1
0,85 %
0,86 %
Jagermaister
1
0,85 %
0,86 %
ostatní odpovědi
slivovice BERENZEN pivo radegast žádný, je to hnus bile a cervene vino pivo, víno, slivovice Lambrusco šampus slivovici whiskey Vodka žádný capitan morgan šampaňské červené víno Pivo. Hruškovice hfg kalvádos Slivovicu Zelená Božkov Frisco, Lambrusco Finská vodka
23
19,66 %
19,83 %
4. Znáte Becherovku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
115
98,29 %
99,14 %
ne
2
1,71 %
1,72 %
5. Pijete Becherovku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
60
51,28 %
51,72 %
ano
57
48,72 %
49,14 %
6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Karlovy Vary
12
10,26 %
10,34 %
bylinky
8
6,84 %
6,9 %
bylinný likér
6
5,13 %
5,17 %
beton
4
3,42 %
3,45 %
Zeman
4
3,42 %
3,45 %
alkohol
3
2,56 %
2,59 %
Zemana
3
2,56 %
2,59 %
láhev
3
2,56 %
2,59 %
nic
2
1,71 %
1,72 %
zelena lahev
2
1,71 %
1,72 %
ostatní odpovědi
lahev Becherovky hořkost byliny Zelená placatá lahev nechutná mi Lemon likér, becherovka s tonikem, Jan Becher Hm, karlovarský bylinný likér. lepidlo Karlovy Vary, Miloš Zeman Zvracení po Becherovce na střední škole lahev, chuť, reklamu Karlsbad Zelená lahev a byliny Becherovku - doslova. Flasu s hnedym napojom. kvalita, česká specialita bylinkový likér nic - prostě chlast bylinnou chuť hnus kocovinu Jan Becher, Karlovy Vary, soudní spory s Hoffmannem, společnost SALB, privatizace, korupce, Schwarzenberg a Bakala zelenou láhev a Karlovy Vary Tradiční český bylinný likér karlovy vary, presidenta, osklivay poopicni stav ČR prezident Zeman známýho, s kterým ji piju :D bylina česká tradice výborná chuť, pohoda, Česko tvar lahve a velikonoce, na které nesmí chybět Pití krásně vypadající láhev lázně Karlovy Vary kvalita,mtradice,obal že nevoní že se špatně zvrací velmi dobrý likér originální balení Její láhev Čtrnáctý pramen, Karlovy Vary. babičky a turisti to milujou, mladí po tom blejou. hořký likér babiččina medicína na žaludek uthyjg cesky alkohol,vhodny aj do miesanych drinkov koření Pohoda Jan Becher lemond, zeman vůni a lahev vybavím si, jak mě z ní jednou v mládí bylo docela hodně špatně cesky napoj, Karlove vary pan prezident Zeman :) placatá flaška dobrý alkohol užívaný v malé míře zelenou lahev s modrou etiketou Důvod, proč ji nepiju. :-) Bylinný likér, nahořklá chuť Becherovka sbližuje Zelenou lahev s vinětou Karlovy Vary, údajně léčivé zelená láhev, karlovy vary Karlovarský bylinný likér vyráběný podle staré tajné receptury
70
59,83 %
60,34 %
7. Jak vnímáte značku Becherovka?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zelená, modrá
18
15,38 %
15,52 %
Zelena a modra
10
8,55 %
8,62 %
Zelená, žlutá
9
7,69 %
7,76 %
zelená
7
5,98 %
6,03 %
zelená a žlutá
6
5,13 %
5,17 %
Ano
4
3,42 %
3,45 %
zelená žlutá
4
3,42 %
3,45 %
Modrá a zelená
3
2,56 %
2,59 %
zelena zluta
3
2,56 %
2,59 %
žlutá, modrá
3
2,56 %
2,59 %
ostatní odpovědi
modra a žluta zelená,žlutá modra, zluta modra, zelena Zelená,modrá žlutá, zelená modrá, žlutá zelena modra Zelená, modrá? Žlutá? zelená, žluát Zelené sklo, bílé sklo najcastejsie kupujeme Lemond - cize biela a zlta (???asi) farby klasickej becherovky netusim ano - žlutá a modrá zelena,zluta nevím, modrá-žlutá? zelená, hnědá Ne. žlutá a modrá Zelená (sklo), žlutá (etiketa) lahvove zelena a porcelanova /bila se zlatymi prvky/ Zelnená žlutá Žluto-modrá etiketa, zelená láhev ne zelená, bílá Žlutá, černá zelená láhev,žlutá nálepka s černým popisem zelená , žlutá zelená a bílé písmo ANO - zelená a žlutá Zelená, modrá. hehe zelena a hneda zelená, hnědá? zelená, ledová (lemond) zelená, červená? žlutá modrá zelená na klasické, dožluta lemond Zelená, tmavě modrá zelená a černá zelená, černá
50
42,74 %
43,1 %
9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
66
56,41 %
56,9 %
ano
51
43,59 %
43,97 %
10. Jaká reklama se Vám vybaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
???
0
Aktualni kampan
B echerovka jako nápoj několika generací
Becherovi muži
Becherovka
becherovka lemond
Becherovka sbližuje už 200 let
Becherovka sbližuje už 200let
becherovka, sbližuje - zima
BETON
Beton - Becherovka sbližuje
billboard v karsbadu
hutrt
jak se měnila doba, ale becherovka zůstavala :)
Jak se měnila v průběhu let, s vojákem, co se vrací....
Karlovy Vary
Karlovy Vary kolonáda, velká uměla becherovka stojí tam, je tam i museum
kluk je v baru s přáteli a pijí bechera a najednou jde vše pozpátku.
Lemon
Lemond
Lemond, reklama ze stareho prostredi na original becherovku
Lemond, reklama ze stareho prostredi na originalni Becherovku
milenci v podchodě
možná - jak se manžel vrací z války ( asi 1.světové)
na becherovku lemond
na lemond
na lemond ice
Nástěnná reklama v čase
ne ne já nemusím....................:-)))
nejsem si jistá ale snad se tam vyskytuje jelen, mladí lidé jedou výtahem na párty umístěné jako v přírodě
Nesledují reklamy. Žádná.
nevím
nevybavila se
nevybavuje
párty se svítícími panáky
průřez obdobími cca od 19. stol
příběhy začínájící před desítkami let a střihově se blíží přítomnosti a stále za přítomnosti tradiční becherovky
Raději žádná
reklama pro mladé i staré + reklama na lemond
retro
retro reklama, ukazuji ruzne obdobi az doted a vdty je tam becherovka sbližije
s citróny + doprovodná hra na PC
Setkání muže a ženy v jednotlivých historických obdobích, na pozadí na domě reklama na Becherovku. Bylo to myslím 200let Becherovky.
Ta, jak jsou zachycena shledání milenců napříč stoletím. Když se ten voják vrací z války, vždycky jsem plakala. Bylo to skvěle zahrané, velice emotivní. I teď slzím, když o tom jen píšu.
ta, která poukazuje na oblíbenost Becherovky po několik desetiletí
televizní
televizní
Tištěná reklama s pomlázkou na velikonoce
tv sPOT - Život s Bechererovkou od 19. století do současnosti.
už nevím, odkud ji znám, ale proměnou doby prochází štít na domě s nápisem Becherovka
zadna
Zadna
žádná
Žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
Žádná
Žádná
11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
významné svátky (Vánoce, Velikonoce, Mikuláš, Valentýn apod.)
3.915
1.582
společenské akce (koncerty, kino, festivaly apod.)
4.017
1.538
zábava (hospody, restaurace, bary apod.)
3.427
1.629
drobná pozornost
3.274
1.395
12. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
84
71,79 %
72,41 %
Muž
33
28,21 %
28,45 %
13. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26-35
42
35,9 %
36,21 %
18-25
38
32,48 %
32,76 %
46-60
18
15,38 %
15,52 %
36-45
15
12,82 %
12,93 %
61+
4
3,42 %
3,45 %
14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
maturitní zkouška
54
46,15 %
46,55 %
vysokoškolské
48
41,03 %
41,38 %
vyšší odborné
7
5,98 %
6,03 %
vyučen/a
5
4,27 %
4,31 %
základní
3
2,56 %
2,59 %
15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 100 000 obyv.
55
47,01 %
47,41 %
do 10 000 obyv.
42
35,9 %
36,21 %
10 001 – 25 000 obyv.
9
7,69 %
7,76 %
80 001 – 100 000 obyv.
5
4,27 %
4,31 %
50 001 – 80 000 obyv.
3
2,56 %
2,59 %
25 001 – 50 000 obyv.
3
2,56 %
2,59 %
16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. město Praha
45
38,46 %
38,79 %
Pardubický kraj
17
14,53 %
14,66 %
Středočeský kraj
11
9,4 %
9,48 %
Královéhradecký kraj
10
8,55 %
8,62 %
Moravskoslezský kraj
7
5,98 %
6,03 %
Jihomoravský kraj
7
5,98 %
6,03 %
Jihočeský kraj
4
3,42 %
3,45 %
Olomoucký kraj
4
3,42 %
3,45 %
Kraj Vysočina
3
2,56 %
2,59 %
Liberecký kraj
3
2,56 %
2,59 %
Karlovarský kraj
2
1,71 %
1,72 %
Plzeňský kraj
2
1,71 %
1,72 %
Ústecký kraj
1
0,85 %
0,86 %
Zlínský kraj
1
0,85 %
0,86 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádná na otázku 10. Jaká reklama se Vám vybaví?
11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
odpověď společenské akce (koncerty, kino, festivaly apod.)=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zábava (hospody, restaurace, bary apod.)=5 na otázku 11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
odpověď významné svátky (Vánoce, Velikonoce, Mikuláš, Valentýn apod.)=5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobná pozornost=5 na otázku 11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?
odpověď více než 100 000 obyv.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. město Praha na otázku 16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?
2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?
3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?
4. Znáte Becherovku?
5. Pijete Becherovku?
6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?
7. Jak vnímáte značku Becherovka?
8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?
9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?
10. Jaká reklama se Vám vybaví?
11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
12. Pohlaví
13. Věk
14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?
16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaká první značka alkoholu Vás napadne, když se řekne alkoholický nápoj?
2. Jaký nápoj Vás první napadne, když se řekne bylinný likér?
3. Který z alkoholických nápojů pijete nejčastěji?
4. Znáte Becherovku?
5. Pijete Becherovku?
6. Co si vybavíte, když se řekne Becherovka?
7. Jak vnímáte značku Becherovka?
8. Vybavíte si dvě nejvýraznější barvy na láhvi Becherovky?
9. Vybavuje se Vám některá reklama na Becherovku?
10. Jaká reklama se Vám vybaví?
11. 11. Následující události mohou být důvodem k nákupu Becherovky. Ohodnoťte prosím následující události podle toho, jak Vás podněcují k nákupu Becherovky. (1-vždy;2-většinou; 3-občas; 4- výjimečně; 5-nikdy)
12. Pohlaví
13. Věk
14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. V jak velkém městě trvale bydlíte, co do počtu obyvatel?
16. V jakém kraji České republiky trvale bydlíte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.