Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Audi - marketingový mix

Vnímání značky Audi - marketingový mix

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslav Javořík
Šetření:21. 11. 2023 - 24. 11. 2023
Počet respondentů:22
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Poprosil bych každého o vyplnění dotazníku na vnímání automobilky Audi. Výsledky budou dostupné během pátku 24.11.2023. Cílem je zjistit vnímaní značky audi, potřebu, aplikace marketingového  mixu. Jsou zde i nepovinné otázky budu rád za váš názor. Prosím relevantní a pravdivé odpovědí!

Všem za vyplnění dotazníku moc děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO22100 %100 %  

Graf

2. Koupili byste auto Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1463,64 %63,64 %  
NE836,36 %36,36 %  

Graf

3. Líbí se vám Audi A8?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1777,27 %77,27 %  
NE522,73 %22,73 %  

Graf

4. Koupili byste si Audi A8?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1463,64 %63,64 %  
ANO836,36 %36,36 %  

Graf

5. Jak byste popsali celkový dojem značky Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skvělý1150 %50 %  
Dobrý940,91 %40,91 %  
Špatný29,09 %9,09 %  

Graf

6. Co vás nejvíce přitahuje na vozech Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita1045,45 %45,45 %  
Design940,91 %40,91 %  
Použité technologie313,64 %13,64 %  

Graf

7. Co si myslíte o designu vozidel Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý22100 %100 %  

Graf

8. Jak hodnotíte spolehlivost vozidel Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý1777,27 %77,27 %  
Špatný522,73 %22,73 %  

Graf

9. Jak vnímáte interiéry vozů Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý2195,45 %95,45 %  
Špatný14,55 %4,55 %  

Graf

10. Přišli jste do styku s nějakými marketingovými kampaněmi od Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1568,18 %68,18 %  
NE731,82 %31,82 %  

Graf

11. Kde jste narazili na marketingové kampaně Audi, Pokud ano na jaké platformě nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na sociálních sítích940,91 %40,91 %  
Televize731,82 %31,82 %  
Tištěné média313,64 %13,64 %  
Ve sportu29,09 %9,09 %  
Výstavy a akce14,55 %4,55 %  

Graf

12. Máte nějaké konkrétní technologické prvky, které byste si přáli vidět ve vozidlech Audi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Odstranit elektro

Rear wheel drive aneb. poháněná zadní náprava. Audi si tento handicap samo uvědomuje a tak například do modelů jako je RS3 dává systémy, které se zadokolku snaží imitovat. To mluví za vše.

Vodíkový pohon

všechno má

13. Jak byste porovnal(a) značku Audi s jinými automobilovými značkami, které znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Auto pro ty, kdo se cítí být něčím víc.

Je to taková lepší Škodovka, ale na BMW nebo Mercedes-Benz nemá. Na obrázku i na výstavě dobrý, ale sednete si za volant a BMW nebo Mercedes-Benz prostě vedou.

Predra6

sportovní, luxusní, cenově dostupný

14. Máte v plánu si v budoucnu pořídit vozidlo značky Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1568,18 %68,18 %  
ANO731,82 %31,82 %  

Graf

15. Co by podle vás mohla Audi značka zlepšit nebo změnit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Dát lepší technologie a vyšší kvalitu i do menších vozů (např. vzduchový podvozek do A3). Méně se zaměřovat na dotykové věci. Zaměřit se na menší a lehčí vozy.

Dělat auta pro řidiče a ne pro bohatší majitele řidičských průkazů.

motory k lepšímu

Opustit elektropodvod

Pokud se chce držet v současné vyšší třídě, tak asi nic.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Javořík, M.Vnímání značky Audi - marketingový mix (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vnimani-znacky-audi-marketin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.