Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníku, který je součástí praktické části mé diplomové práce na téma vnímaní značky nealkoholického piva Birell.
Vyplnění dotazníku je zcela anonymní a veškerá data budou využita pouze ke zpracování mé diplomové práce.
Předem děkuji za spolupráci a Váš čas.
S pozdravem,
Ekaterina
Odpovědi respondentů
1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
105
91,3 %
91,3 %
Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)
10
8,7 %
8,7 %
2. Pracujete v pivovarnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
104
99,05 %
90,43 %
Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)
1
0,95 %
0,87 %
3. Pijete nealkoholické pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
85
81,73 %
73,91 %
Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)
19
18,27 %
16,52 %
4. Znáte značku Birell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
84
97,67 %
73,04 %
Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)
2
2,33 %
1,74 %
5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než jednou měsíčně
42
50,6 %
36,52 %
alespoň jednou měsíčně
19
22,89 %
16,52 %
alespoň jednou za 14 dní
16
19,28 %
13,91 %
1 - 2x týdně
6
7,23 %
5,22 %
6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Setkání se s přáteli
48
57,83 %
41,74 %
U obědu /večeře
41
49,4 %
35,65 %
Výlety
40
48,19 %
34,78 %
Relax
21
25,3 %
18,26 %
Když řídím auto
21
25,3 %
18,26 %
Sam/a doma
18
21,69 %
15,65 %
Sport
11
13,25 %
9,57 %
Když je venku panáka, na osvěžení
1
1,2 %
0,87 %
nikdy
1
1,2 %
0,87 %
Náhodně
1
1,2 %
0,87 %
7. Jaké 3 značky nealkoholického piva se Vám vybaví jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Birell
8
9,76 %
6,96 %
Birel
2
2,44 %
1,74 %
Birell, Zlatopramen, Cool
2
2,44 %
1,74 %
Birell, Bernard, Stella Artois
2
2,44 %
1,74 %
Birell, Pito, Staropramen
1
1,22 %
0,87 %
Zlatopramen, Krušovice, Cool
1
1,22 %
0,87 %
Birell, Staropramen, Bernard
1
1,22 %
0,87 %
Birell, další nevím
1
1,22 %
0,87 %
Zlatý Bažant, Birell, ...
1
1,22 %
0,87 %
Birrel, Lobkowicz, stella
1
1,22 %
0,87 %
ostatní odpovědi
Birell, Vozka, nic Birell, ArgusN Birgo Plzeň, Birell, Gambrinus, zlatý bažant Birell, Staropramen Cool birell,bernard,kozel Birell, Radler, Argus pouze Birel Birell, Staropramen, Litovel Birel, Cool, Zlatý Bažant Birell, Pito Birell, Bernard free, Cool Birell, Lobkowicz, Bernard birell, zlatý bažant, staroprameň Birell, Bernard, Staropramen Birell, Ferdinand nealko, Lobkowicz nealko Birell, Cool Nealko, Bernard radler renegát, birell, krušovice Bakalář, Krušovice, Budvar Birell, Holba, Zlatopramen Birell, Staropramen Cool, nevím Argus, Birell Birel, Zlatopramen, Cool Birell,?;? Jen birel Lobkowitz, Birell, Staropramen Radegast, Birel Birell, Svijanský vozka Birell, Cool Staropramen, Stella Birell pouze BIRELL STELLA BUDVAR Ipa Krušovice, birell, argus Birel, Krušovice nealko a Bernard s čistou hlavou Argus, Pito, Birell zlatopramen, krušovice, budvar Birrel, Staropramen, Radler Birell, dal nevim Birell, Bernard, budvar Argus, Cool, Zlatopramen Radler Birell, Pito, Bernard Bernard Birel, Staropramen Cool, Zlatopramen Birell tmavý v plechu, Driver z České Kamenice, Bernard Jantar Birell, Cool, Radler Birell, Budvar, pito Birel, zlatopramen, radler Birell... Jinak nevím. Birell ,Staropramen ,crystus Birgo, Birell, Cool Birell, Bernard, Stella Birell, Argus, Pito Birll Zlut Birrel, Cool Birell,Staropramen Cool,Bernard s lehkou hlavou Birell, zlatopramen, birell pomelo grep Birrel Birell, Staropramen cool, Bernard Bernard, Birell, Heineken Birell, Erdinger nepiju jiný, Litovel dělá neoalko, Zubr taky,
62
75,61 %
53,91 %
8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
3.096
2.304
Kvalita
4.205
1.392
Značka
2.651
2.179
Chuť
4.723
0.489
Reklama
1.169
1.682
Šetrnost výrobce k životnímu prostředí
1.916
2.704
Doporučení
3.096
2.256
Dostupnost
3.855
1.353
Sortiment
3.096
1.991
Inovace
2.036
2.372
Spojení s celebritou
0.578
1.304
9. Jak často konzumujete pivo Birell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než jednou měsíčně
50
60,24 %
43,48 %
alespoň jednou měsíčně
20
24,1 %
17,39 %
alespoň jednou za 14 dní
8
9,64 %
6,96 %
1 - 2x týdně
5
6,02 %
4,35 %
10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Setkání se s přáteli
51
61,45 %
44,35 %
Výlety
39
46,99 %
33,91 %
U obědu /večeře
37
44,58 %
32,17 %
Relax
22
26,51 %
19,13 %
Sam/a doma
21
25,3 %
18,26 %
Když řídím auto
19
22,89 %
16,52 %
Sport
12
14,46 %
10,43 %
někdy
1
1,2 %
0,87 %
nikdy
1
1,2 %
0,87 %
Náhodně
1
1,2 %
0,87 %
když není jiné nealko pivo
1
1,2 %
0,87 %
U obědu /večeře
1
1,2 %
0,87 %
11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Birell Pomelo a grep
70
84,34 %
60,87 %
Birell Světlý
66
79,52 %
57,39 %
Birell Polotmavý citrón
58
69,88 %
50,43 %
Birell Limetka a malina
52
62,65 %
45,22 %
Birell Polotmavý
51
61,45 %
44,35 %
Birell Červený pomeranč
46
55,42 %
40 %
Birell Citron a Máta
41
49,4 %
35,65 %
Birell Bezový květ
36
43,37 %
31,3 %
Birell Hrozno
33
39,76 %
28,7 %
Birell Malina
31
37,35 %
26,96 %
Birell Višeň a ostružina
26
31,33 %
22,61 %
Birell Zelený ječmen
24
28,92 %
20,87 %
Birell Botanicals
24
28,92 %
20,87 %
Birell stylu IPA
15
18,07 %
13,04 %
Birell za studena chmelený
12
14,46 %
10,43 %
Birell bez lepku
11
13,25 %
9,57 %
12. Sledujete Birell na sociálních sitích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
75
90,36 %
65,22 %
Ano
8
9,64 %
6,96 %
13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televizní reklama
53
63,86 %
46,09 %
Slevové akce
32
38,55 %
27,83 %
Reklama na sociálních sítích
28
33,73 %
24,35 %
Webové stránky
8
9,64 %
6,96 %
Ochutnávky
2
2,41 %
1,74 %
Nesetkavam
1
1,2 %
0,87 %
Žiadna
1
1,2 %
0,87 %
fyzicky venku
1
1,2 %
0,87 %
se žádnou
1
1,2 %
0,87 %
nic
1
1,2 %
0,87 %
Nevím
1
1,2 %
0,87 %
NOVINY
1
1,2 %
0,87 %
Nepamatuji si
1
1,2 %
0,87 %
Nevim, nesleduju
1
1,2 %
0,87 %
Vietnamská prodejna po cestě do práce
1
1,2 %
0,87 %
S žádnou
1
1,2 %
0,87 %
Žádnou
1
1,2 %
0,87 %
Festivaly
1
1,2 %
0,87 %
14. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne Birell ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nealko pivo
9
10,98 %
7,83 %
Nealkoholické pivo
7
8,54 %
6,09 %
Pivo
6
7,32 %
5,22 %
Nealko
6
7,32 %
5,22 %
Léto
5
6,1 %
4,35 %
Osvěžení
2
2,44 %
1,74 %
Žízeň
2
2,44 %
1,74 %
Chuť
2
2,44 %
1,74 %
Práce na zahradě a grilovačky
1
1,22 %
0,87 %
Bezdušový pivo
1
1,22 %
0,87 %
ostatní odpovědi
nejlepší nealko pivo Super osvěžení a moc dobrá chuť nealko pomelo ochucené nealkoholické pivo ochucené ovocem birell pomelo grep - môj najobľúbenejší Birell Světlý Slabá chuť z nouze ctnost Příchuť pomelo grep jízda na kole Ovoce pivní limonáda typická podoba plechovky a logo ochucené nealko pivo skvělé nealko ovocné pro řidiče Pito Pivo pro řidiče Chlazené ovocné pivo Ochucdné pivo bez alkoholu CHUTNY, VELMI ROZSIRENY NEALKO NAPOJ Birell, je to ale asi i jakési obecné označení pro nealko extrémně vysoká cena, slušná pitelnost děkuji, raději si dám kofolu ;-)) Obsahuje alkohol, takže ho nepiju při řízení. Neobsahuje 0,0%alkoholu značka nealkoholického nápoje "Není nic lepšího" Reklama v televizi Průměrnost Červený pomeranč nebo malina . A chuť piva Nealkoholický nápoj osvěžení, léto Reklama v tv průjem Nejbližší možná alternativa k pivu Ne moc dobrý nápoj sport Pomelo grep Nealko pivo ovocné Nealkoholické pivo, klasika
41
50 %
35,65 %
15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká vs. Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká
1-2-3-4-5
3.12
0.805
Značka Birell je dostupná vs. Značka Birell je nedostupná
1-2-3-4-5
1.578
0.943
Značka Birell je moderní vs. Značka Birell je zastaralá
1-2-3-4-5
2.145
0.654
Značka Birell je tradiční vs. Značka Birell je inovativní
1-2-3-4-5
2.602
0.866
Značka Birell je kvalitní vs. Značka Birell je nekvalitní
1-2-3-4-5
2.072
0.983
Značka Birell je pro mladé vs. Značka Birell je pro starší
1-2-3-4-5
2.723
0.634
Značka Birell je důvěryhodná vs. Značka Birell je nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
1.988
0.687
Značka Birell je úspěšná vs. Značka Birell je neúspěšná
1-2-3-4-5
1.675
0.846
Značka Birell je pro sportovce vs. Značka Birell je pro širokou veřejnost
1-2-3-4-5
3.614
1.586
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
7.94
Minimum:
2
Maximum:
10
Variační rozpětí:
8
Rozptyl:
4.82
Směrodatná odchylka:
2.2
Medián:
8
Modus:
10
17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
36
43,9 %
31,3 %
nenapadá
3
3,66 %
2,61 %
Více příchutí
2
2,44 %
1,74 %
nevím
2
2,44 %
1,74 %
zlepšit chuť
2
2,44 %
1,74 %
nic
2
2,44 %
1,74 %
snažit se dostat i do povědomí starších lidí
1
1,22 %
0,87 %
Nie
1
1,22 %
0,87 %
.
1
1,22 %
0,87 %
Ne. Jejich propagace se mi líbí i obaly produktu.
1
1,22 %
0,87 %
ostatní odpovědi
více se nabízet restauracím v točené podobě, hlavně v rekreačních místech chuť lepšia propagácia na sociálnych sieťach pomocou influencerov Dobře pivo Chuť by mohla být více hořká vařit lepší nealko pivo jasné upozornění pro veřejnost a přednášky ve školách, že Birell není vhodný pro děti vařit lepší nealkoholické pivo potěšila by mě bezlepková ochucená piva zatím ne Vrátit citronádu bez máty přestat se vyrábět Nenapadá. Lepší chuť Možná více prezentovat značku pivovaru. Nejsem si ani jist, který to je. Staropramen? zlevnit, věnovat větší pozornost klasickému / neochucenému pivu dělat menší plechovky 0,3l - nesetkala jsem se s touto možností Dělat pivo úplně bez obsahu alkoholu, tzn 0,0% Hlavně nic nevylepšovat Všechno dělá v pořádku Nove prichute Zlepšit by se určitě dala receptura piva, není dost hořké Udělat obaly šetrné k přírodě - plech moc k životnímu prostředí šetrný není U některých příchutí výrazně ubrat na cukru. Mít letní limitované edice ( klidně stejná příchuť ale letní obrázek ) Nic. Lepší cena světlý, polotmavý, tmavý Birell na čepu. V létě ocením hořký nápoj, ne neustále stejné pomelo grep a hořký jen v plechovce. Víc příchutí Ptal bych se raději marketingových expertů. Já mohu doporučit jedině pivo zadarmo. :) nic mne nenapadá
31
37,8 %
26,96 %
18. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
53
63,86 %
46,09 %
Muž
30
36,14 %
26,09 %
19. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26-35 let
32
38,55 %
27,83 %
18-25 let
26
31,33 %
22,61 %
36–45 let
13
15,66 %
11,3 %
46–55 let
7
8,43 %
6,09 %
56 let a více
4
4,82 %
3,48 %
Do 18 let
1
1,2 %
0,87 %
20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 20 tisíc
26
30,95 %
22,61 %
20 001- 30 tisíc
22
26,19 %
19,13 %
30 001- 40 tisíc
16
19,05 %
13,91 %
50 001- 100 tisíc
10
11,9 %
8,7 %
40 001- 50 tisíc
9
10,71 %
7,83 %
nad 100 tisíc
1
1,19 %
0,87 %
21. Vaše povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaná/ý
42
50,6 %
36,52 %
Student/ka
17
20,48 %
14,78 %
Podnikatel/ka
7
8,43 %
6,09 %
Na mateřské dovolené
7
8,43 %
6,09 %
Zaměstnaný/á student/ka
4
4,82 %
3,48 %
V důchodu
3
3,61 %
2,61 %
Studuji, podnikám jako OSVČ a mám DPP
1
1,2 %
0,87 %
pracující důchodce
1
1,2 %
0,87 %
rentiér
1
1,2 %
0,87 %
22. Vaše místo bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 000 obyvatel
26
31,33 %
22,61 %
Praha
22
26,51 %
19,13 %
5-20 000 obyvatel
14
16,87 %
12,17 %
více než 100 000 obyvatel
10
12,05 %
8,7 %
50-100 000 obyvatel
7
8,43 %
6,09 %
20-50 000 obyvatel
4
4,82 %
3,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
odpověď Setkání se s přáteli:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 100 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
odpověď U obědu /večeře:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
odpověď Výlety:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
odpověď Chuť=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=4 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 5 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
odpověď Reklama=0:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
odpověď Spojení s celebritou=0:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36–45 let na otázku 19. Váš věk
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
9. Jak často konzumujete pivo Birell?
odpověď méně než jednou měsíčně:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než jednou měsíčně na otázku 5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
odpověď Relax:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
odpověď Setkání se s přáteli:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
odpověď Sport:
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
odpověď U obědu /večeře:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
odpověď Výlety:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
odpověď Birell Limetka a malina:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
odpověď Birell Polotmavý:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
odpověď Birell Polotmavý citrón:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Bezový květ na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
odpověď Birell Pomelo a grep:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spojení s celebritou=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Botanicals na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 let na otázku 19. Váš věk
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Polotmavý citrón na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Citron a Máta na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Bezový květ na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 18. Vaše pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Limetka a malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Červený pomeranč na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 4 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama na otázku 13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 8 > na otázku 16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
odpověď Birell Světlý:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001- 100 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Zelený ječmen na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-20 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Polotmavý na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell bez lepku na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Vaše místo bydliště
12. Sledujete Birell na sociálních sitích?
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=4 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spojení s celebritou=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 4 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro mladé [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro starší: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-20 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?
15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
odpověď Značka Birell je dostupná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedostupná: 1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
odpověď Značka Birell je důvěryhodná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedůvěryhodná: 3:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
odpověď Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je důvěryhodná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedůvěryhodná: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
odpověď < 0 - 6 >:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) na otázku 1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) na otázku 3. Pijete nealkoholické pivo?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
18. Vaše pohlaví
odpověď Žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
19. Váš věk
odpověď 18-25 let:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
odpověď do 20 tisíc:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
21. Vaše povolání
odpověď Zaměstnaná/ý:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?
2. Pracujete v pivovarnictví?
3. Pijete nealkoholické pivo?
4. Znáte značku Birell?
5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
9. Jak často konzumujete pivo Birell?
10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
12. Sledujete Birell na sociálních sitích?
13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?
18. Vaše pohlaví
19. Váš věk
20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
21. Vaše povolání
22. Vaše místo bydliště
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?
2. Pracujete v pivovarnictví?
3. Pijete nealkoholické pivo?
4. Znáte značku Birell?
5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
9. Jak často konzumujete pivo Birell?
10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
12. Sledujete Birell na sociálních sitích?
13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?
18. Vaše pohlaví
19. Váš věk
20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
21. Vaše povolání
22. Vaše místo bydliště
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.