Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Birell

Vnímání značky Birell

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ekaterina Prosvirova
Šetření:17. 02. 2023 - 04. 03. 2023
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky, vážení respondenti,

 

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníku, který je součástí praktické části mé diplomové práce na téma vnímaní značky nealkoholického piva Birell.  

 

Vyplnění dotazníku je zcela anonymní a veškerá data budou využita pouze ke zpracování mé diplomové práce.

 

Předem děkuji za spolupráci a Váš čas.

 

S pozdravem,

 

Ekaterina

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10591,3 %91,3 %  
Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)108,7 %8,7 %  

Graf

2. Pracujete v pivovarnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10499,05 %90,43 %  
Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)10,95 %0,87 %  

Graf

3. Pijete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8581,73 %73,91 %  
Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)1918,27 %16,52 %  

Graf

4. Znáte značku Birell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8497,67 %73,04 %  
Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.)22,33 %1,74 %  

Graf

5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou měsíčně4250,6 %36,52 %  
alespoň jednou měsíčně1922,89 %16,52 %  
alespoň jednou za 14 dní1619,28 %13,91 %  
1 - 2x týdně67,23 %5,22 %  

Graf

6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání se s přáteli4857,83 %41,74 %  
U obědu /večeře4149,4 %35,65 %  
Výlety4048,19 %34,78 %  
Relax2125,3 %18,26 %  
Když řídím auto2125,3 %18,26 %  
Sam/a doma1821,69 %15,65 %  
Sport1113,25 %9,57 %  
Když je venku panáka, na osvěžení11,2 %0,87 %  
nikdy11,2 %0,87 %  
Náhodně11,2 %0,87 %  

Graf

7. Jaké 3 značky nealkoholického piva se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Birell89,76 %6,96 %  
Birel22,44 %1,74 %  
Birell, Zlatopramen, Cool22,44 %1,74 %  
Birell, Bernard, Stella Artois22,44 %1,74 %  
Birell, Pito, Staropramen11,22 %0,87 %  
Zlatopramen, Krušovice, Cool11,22 %0,87 %  
Birell, Staropramen, Bernard11,22 %0,87 %  
Birell, další nevím11,22 %0,87 %  
Zlatý Bažant, Birell, ...11,22 %0,87 %  
Birrel, Lobkowicz, stella11,22 %0,87 %  
ostatní odpovědi Birell, Vozka, nic
Birell, ArgusN Birgo
Plzeň,
Birell, Gambrinus, zlatý bažant
Birell, Staropramen Cool
birell,bernard,kozel
Birell, Radler, Argus
pouze Birel
Birell, Staropramen, Litovel
Birel, Cool, Zlatý Bažant
Birell, Pito
Birell, Bernard free, Cool
Birell, Lobkowicz, Bernard
birell, zlatý bažant, staroprameň
Birell, Bernard, Staropramen
Birell, Ferdinand nealko, Lobkowicz nealko
Birell, Cool Nealko, Bernard
radler
renegát, birell, krušovice
Bakalář, Krušovice, Budvar
Birell, Holba, Zlatopramen
Birell, Staropramen Cool, nevím
Argus, Birell
Birel, Zlatopramen, Cool
Birell,?;?
Jen birel
Lobkowitz, Birell, Staropramen
Radegast, Birel
Birell, Svijanský vozka
Birell, Cool Staropramen, Stella
Birell pouze
BIRELL STELLA BUDVAR
Ipa Krušovice, birell, argus
Birel, Krušovice nealko a Bernard s čistou hlavou
Argus, Pito, Birell
zlatopramen, krušovice, budvar
Birrel, Staropramen, Radler
Birell, dal nevim
Birell, Bernard, budvar
Argus, Cool, Zlatopramen Radler
Birell, Pito, Bernard
Bernard
Birel, Staropramen Cool, Zlatopramen
Birell tmavý v plechu, Driver z České Kamenice, Bernard Jantar
Birell, Cool, Radler
Birell, Budvar, pito
Birel, zlatopramen, radler
Birell... Jinak nevím.
Birell ,Staropramen ,crystus
Birgo, Birell, Cool
Birell, Bernard, Stella
Birell, Argus,
Pito
Birll Zlut
Birrel, Cool
Birell,Staropramen Cool,Bernard s lehkou hlavou
Birell, zlatopramen, birell pomelo grep
Birrel
Birell, Staropramen cool, Bernard
Bernard, Birell, Heineken
Birell, Erdinger
nepiju jiný, Litovel dělá neoalko, Zubr taky,
6275,61 %53,91 % 

Graf

8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.0962.304
Kvalita4.2051.392
Značka2.6512.179
Chuť4.7230.489
Reklama1.1691.682
Šetrnost výrobce k životnímu prostředí1.9162.704
Doporučení3.0962.256
Dostupnost3.8551.353
Sortiment3.0961.991
Inovace2.0362.372
Spojení s celebritou0.5781.304

Graf

9. Jak často konzumujete pivo Birell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou měsíčně5060,24 %43,48 %  
alespoň jednou měsíčně2024,1 %17,39 %  
alespoň jednou za 14 dní89,64 %6,96 %  
1 - 2x týdně56,02 %4,35 %  

Graf

10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání se s přáteli5161,45 %44,35 %  
Výlety3946,99 %33,91 %  
U obědu /večeře3744,58 %32,17 %  
Relax2226,51 %19,13 %  
Sam/a doma2125,3 %18,26 %  
Když řídím auto1922,89 %16,52 %  
Sport1214,46 %10,43 %  
někdy11,2 %0,87 %  
nikdy11,2 %0,87 %  
Náhodně11,2 %0,87 %  
když není jiné nealko pivo11,2 %0,87 %  
U obědu /večeře11,2 %0,87 %  

Graf

11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Birell Pomelo a grep7084,34 %60,87 %  
Birell Světlý6679,52 %57,39 %  
Birell Polotmavý citrón5869,88 %50,43 %  
Birell Limetka a malina5262,65 %45,22 %  
Birell Polotmavý5161,45 %44,35 %  
Birell Červený pomeranč4655,42 %40 %  
Birell Citron a Máta4149,4 %35,65 %  
Birell Bezový květ3643,37 %31,3 %  
Birell Hrozno3339,76 %28,7 %  
Birell Malina3137,35 %26,96 %  
Birell Višeň a ostružina2631,33 %22,61 %  
Birell Zelený ječmen2428,92 %20,87 %  
Birell Botanicals2428,92 %20,87 %  
Birell stylu IPA1518,07 %13,04 %  
Birell za studena chmelený1214,46 %10,43 %  
Birell bez lepku1113,25 %9,57 %  

Graf

12. Sledujete Birell na sociálních sitích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7590,36 %65,22 %  
Ano89,64 %6,96 %  

Graf

13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama5363,86 %46,09 %  
Slevové akce3238,55 %27,83 %  
Reklama na sociálních sítích2833,73 %24,35 %  
Webové stránky89,64 %6,96 %  
Ochutnávky22,41 %1,74 %  
Nesetkavam11,2 %0,87 %  
Žiadna 11,2 %0,87 %  
fyzicky venku11,2 %0,87 %  
se žádnou11,2 %0,87 %  
nic11,2 %0,87 %  
Nevím 11,2 %0,87 %  
NOVINY11,2 %0,87 %  
Nepamatuji si11,2 %0,87 %  
Nevim, nesleduju11,2 %0,87 %  
Vietnamská prodejna po cestě do práce11,2 %0,87 %  
S žádnou 11,2 %0,87 %  
Žádnou 11,2 %0,87 %  
Festivaly11,2 %0,87 %  

Graf

14. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne Birell ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nealko pivo910,98 %7,83 %  
Nealkoholické pivo78,54 %6,09 %  
Pivo67,32 %5,22 %  
Nealko 67,32 %5,22 %  
Léto56,1 %4,35 %  
Osvěžení22,44 %1,74 %  
Žízeň 22,44 %1,74 %  
Chuť 22,44 %1,74 %  
Práce na zahradě a grilovačky11,22 %0,87 %  
Bezdušový pivo11,22 %0,87 %  
ostatní odpovědi nejlepší nealko pivo
Super osvěžení a moc dobrá chuť
nealko pomelo
ochucené nealkoholické pivo
ochucené ovocem
birell pomelo grep - môj najobľúbenejší
Birell Světlý
Slabá chuť
z nouze ctnost
Příchuť pomelo grep
jízda na kole
Ovoce
pivní limonáda
typická podoba plechovky a logo
ochucené nealko pivo
skvělé nealko ovocné
pro řidiče
Pito
Pivo pro řidiče
Chlazené ovocné pivo
Ochucdné pivo bez alkoholu
CHUTNY, VELMI ROZSIRENY NEALKO NAPOJ
Birell, je to ale asi i jakési obecné označení pro nealko
extrémně vysoká cena, slušná pitelnost
děkuji, raději si dám kofolu ;-))
Obsahuje alkohol, takže ho nepiju při řízení. Neobsahuje 0,0%alkoholu
značka nealkoholického nápoje
"Není nic lepšího"
Reklama v televizi
Průměrnost
Červený pomeranč nebo malina . A chuť piva
Nealkoholický nápoj
osvěžení, léto
Reklama v tv
průjem
Nejbližší možná alternativa k pivu
Ne moc dobrý nápoj
sport
Pomelo grep
Nealko pivo ovocné
Nealkoholické pivo, klasika
4150 %35,65 % 

Graf

15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká vs. Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká1-2-3-4-53.120.805
Značka Birell je dostupná vs. Značka Birell je nedostupná1-2-3-4-51.5780.943
Značka Birell je moderní vs. Značka Birell je zastaralá1-2-3-4-52.1450.654
Značka Birell je tradiční vs. Značka Birell je inovativní1-2-3-4-52.6020.866
Značka Birell je kvalitní vs. Značka Birell je nekvalitní1-2-3-4-52.0720.983
Značka Birell je pro mladé vs. Značka Birell je pro starší1-2-3-4-52.7230.634
Značka Birell je důvěryhodná vs. Značka Birell je nedůvěryhodná1-2-3-4-51.9880.687
Značka Birell je úspěšná vs. Značka Birell je neúspěšná1-2-3-4-51.6750.846
Značka Birell je pro sportovce vs. Značka Birell je pro širokou veřejnost1-2-3-4-53.6141.586

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103036,14 %26,09 %  
81619,28 %13,91 %  
789,64 %6,96 %  
989,64 %6,96 %  
578,43 %6,09 %  
644,82 %3,48 %  
233,61 %2,61 %  
033,61 %2,61 %  
322,41 %1,74 %  
8.511,2 %0,87 %  
ostatní odpovědi 1 11,2 %0,87 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.94
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.82
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:8
Modus:10

Graf

17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3643,9 %31,3 %  
nenapadá33,66 %2,61 %  
Více příchutí22,44 %1,74 %  
nevím22,44 %1,74 %  
zlepšit chuť22,44 %1,74 %  
nic22,44 %1,74 %  
snažit se dostat i do povědomí starších lidí 11,22 %0,87 %  
Nie11,22 %0,87 %  
. 11,22 %0,87 %  
Ne. Jejich propagace se mi líbí i obaly produktu.11,22 %0,87 %  
ostatní odpovědi více se nabízet restauracím v točené podobě, hlavně v rekreačních místech
chuť
lepšia propagácia na sociálnych sieťach pomocou influencerov
Dobře pivo
Chuť by mohla být více hořká
vařit lepší nealko pivo
jasné upozornění pro veřejnost a přednášky ve školách, že Birell není vhodný pro děti
vařit lepší nealkoholické pivo
potěšila by mě bezlepková ochucená piva
zatím ne
Vrátit citronádu bez máty
přestat se vyrábět
Nenapadá.
Lepší chuť
Možná více prezentovat značku pivovaru. Nejsem si ani jist, který to je. Staropramen?
zlevnit, věnovat větší pozornost klasickému / neochucenému pivu
dělat menší plechovky 0,3l - nesetkala jsem se s touto možností
Dělat pivo úplně bez obsahu alkoholu, tzn 0,0%
Hlavně nic nevylepšovat
Všechno dělá v pořádku
Nove prichute
Zlepšit by se určitě dala receptura piva, není dost hořké
Udělat obaly šetrné k přírodě - plech moc k životnímu prostředí šetrný není
U některých příchutí výrazně ubrat na cukru.
Mít letní limitované edice ( klidně stejná příchuť ale letní obrázek )
Nic.
Lepší cena
světlý, polotmavý, tmavý Birell na čepu. V létě ocením hořký nápoj, ne neustále stejné pomelo grep a hořký jen v plechovce.
Víc příchutí
Ptal bych se raději marketingových expertů. Já mohu doporučit jedině pivo zadarmo. :)
nic mne nenapadá
3137,8 %26,96 % 

Graf

18. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5363,86 %46,09 %  
Muž3036,14 %26,09 %  

Graf

19. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-35 let3238,55 %27,83 %  
18-25 let2631,33 %22,61 %  
36–45 let1315,66 %11,3 %  
46–55 let78,43 %6,09 %  
56 let a více44,82 %3,48 %  
Do 18 let11,2 %0,87 %  

Graf

20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 tisíc2630,95 %22,61 %  
20 001- 30 tisíc2226,19 %19,13 %  
30 001- 40 tisíc1619,05 %13,91 %  
50 001- 100 tisíc1011,9 %8,7 %  
40 001- 50 tisíc910,71 %7,83 %  
nad 100 tisíc11,19 %0,87 %  

Graf

21. Vaše povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaná/ý4250,6 %36,52 %  
Student/ka1720,48 %14,78 %  
Podnikatel/ka78,43 %6,09 %  
Na mateřské dovolené78,43 %6,09 %  
Zaměstnaný/á student/ka44,82 %3,48 %  
V důchodu33,61 %2,61 %  
Studuji, podnikám jako OSVČ a mám DPP11,2 %0,87 %  
pracující důchodce11,2 %0,87 %  
rentiér11,2 %0,87 %  

Graf

22. Vaše místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 obyvatel2631,33 %22,61 %  
Praha2226,51 %19,13 %  
5-20 000 obyvatel1416,87 %12,17 %  
více než 100 000 obyvatel1012,05 %8,7 %  
50-100 000 obyvatel78,43 %6,09 %  
20-50 000 obyvatel44,82 %3,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?

  • odpověď méně než jednou měsíčně:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

  • odpověď Setkání se s přáteli:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 100 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
  • odpověď U obědu /večeře:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
  • odpověď Výlety:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?

8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?

  • odpověď Chuť=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=4 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 5 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
  • odpověď Reklama=0:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
  • odpověď Spojení s celebritou=0:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36–45 let na otázku 19. Váš věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

9. Jak často konzumujete pivo Birell?

  • odpověď méně než jednou měsíčně:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než jednou měsíčně na otázku 5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?

  • odpověď Relax:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
  • odpověď Setkání se s přáteli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
  • odpověď Sport:
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
  • odpověď U obědu /večeře:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
  • odpověď Výlety:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :

  • odpověď Birell Limetka a malina:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
  • odpověď Birell Polotmavý:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
  • odpověď Birell Polotmavý citrón:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Bezový květ na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
  • odpověď Birell Pomelo a grep:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spojení s celebritou=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Botanicals na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Višeň a ostružina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relax na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 let na otázku 19. Váš věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Polotmavý citrón na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Citron a Máta na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Bezový květ na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 18. Vaše pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Limetka a malina na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Hrozno na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Červený pomeranč na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 4 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama na otázku 13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi U obědu /večeře na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Setkání se s přáteli na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 8 > na otázku 16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.
  • odpověď Birell Světlý:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell za studena chmelený na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001- 100 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Zelený ječmen na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-20 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell Polotmavý na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro sportovce [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro širokou veřejnost: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell bez lepku na otázku 11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Vaše místo bydliště

12. Sledujete Birell na sociálních sitích?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když řídím auto na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=4 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovace=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spojení s celebritou=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=0 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=2 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě nízká [1-2-3-4-5] Cena piva Birell je vzhledem ke kvalitě příliš vysoká: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 4 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je kvalitní [1-2-3-4-5] Značka Birell je nekvalitní: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je pro mladé [1-2-3-4-5] Značka Birell je pro starší: 2 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 tisíc na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-20 000 obyvatel na otázku 22. Vaše místo bydliště
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než jednou měsíčně na otázku 9. Jak často konzumujete pivo Birell?

15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

  • odpověď Značka Birell je dostupná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedostupná: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je tradiční [1-2-3-4-5] Značka Birell je inovativní: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
  • odpověď Značka Birell je důvěryhodná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedůvěryhodná: 3:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.
  • odpověď Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je důvěryhodná [1-2-3-4-5] Značka Birell je nedůvěryhodná: 1 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.

  • odpověď < 0 - 6 >:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) na otázku 1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne (V případě této odpovědi v dotazníku, prosím, nepokračujte. Děkuji.) na otázku 3. Pijete nealkoholické pivo?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Birell je úspěšná [1-2-3-4-5] Značka Birell je neúspěšná: 3 na otázku 15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

18. Vaše pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=5 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šetrnost výrobce k životnímu prostředí=3 na otázku 8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?

19. Váš věk

  • odpověď 18-25 let:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání

20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách

  • odpověď do 20 tisíc:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 21. Vaše povolání

21. Vaše povolání

  • odpověď Zaměstnaná/ý:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?

2. Pracujete v pivovarnictví?

3. Pijete nealkoholické pivo?

4. Znáte značku Birell?

5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?

6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?

9. Jak často konzumujete pivo Birell?

10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?

11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :

12. Sledujete Birell na sociálních sitích?

13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?

15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.

17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?

18. Vaše pohlaví

19. Váš věk

20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách

21. Vaše povolání

22. Vaše místo bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v oblasti marketingu, reklamy nebo výzkumu?

2. Pracujete v pivovarnictví?

3. Pijete nealkoholické pivo?

4. Znáte značku Birell?

5. Jak často konzumujete nealkoholické pivo?

6. Při jaké příležitosti konzumujete nealkoholické pivo?

8. Na pětistupňové škále (0 - nedůležité, 5 - důležité) uveďte, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při rozhodování o koupi nealkoholického piva?

9. Jak často konzumujete pivo Birell?

10. Při jaké příležitosti konzumujete pivo Birell?

11. Zaškrtněte, které produkty ze sortimentu značky Birell znáte :

12. Sledujete Birell na sociálních sitích?

13. S jakou formou propagace značky Birell se běžně setkáváte?

15. Na pětistupňové škále uveďte, jak moc souhlasíte s následujícími výroky o značce Birell. Na každém řádku uveďte ke kterému protikladu se přikláníte a jak moc.

16. Jak pravděpodobné je, že byste doporučil/a pivo Birell příteli nebo kolegovi, kde 0 znamená „v žádném případě“ a 10 „velmi pravděpodobně? Uveďte celé číslo.

17. Napadá Vás něco, co by značka Birell mohla zlepšit nebo udělat jinak?

18. Vaše pohlaví

19. Váš věk

20. Váš čistý měsíční příjem v českých korunách

21. Vaše povolání

22. Vaše místo bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Prosvirova, E.Vnímání značky Birell (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vnimani-znacky-birell.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.