Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Budweiser Budvar

Vnímání značky Budweiser Budvar

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Bednářová
Šetření:09. 07. 2013 - 03. 02. 2014
Počet respondentů:456
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

žádám Vás o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na vnímání značky piv Budějovického Budvaru, n. p., který Vám zabere méně než 5 minut času. 
Výsledky tohoto šetření budou využity pro analýzy, které jsou součástí mé diplomové práce. 

 

Vzhledem k tomu, že dotazník se týká požívání alkoholických nápojů, je určen výhradně osobám starším 18 let.

Odpovědi respondentů

1. V případě požívání alkoholických nápojů dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zásadně pivuotázka č. 2, zásadně vínuotázka č. 12, někdy pivu, někdy vínuotázka č. 2, jsem abstinentotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zásadně pivu19943,64 %43,64 %  
někdy pivu, někdy vínu17939,25 %39,25 %  
zásadně vínu5311,62 %11,62 %  
jsem abstinent255,48 %5,48 %  

Graf

2. V případě konzumace piva dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlému32084,43 %70,18 %  
tmavému307,92 %6,58 %  
ovocnému297,65 %6,36 %  

Graf

3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

1 = zásadně důležité
2 = důležité
3 = nedůležité
4 = zásadně nedůležité

Vysvětlení pojmů:

Pitelnost spočívá v tom, jakou má konzument chuť na další doušek po napití, např. těžké pivo zpravidla nelze pít ve větším množství.
Stupňovitost je porcentuální podíl cukrů v pivu před proběhnutím kvasného procesu, čím je stupeň vyšší, tím je vyšší hustota piva.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
barva2.3560.746
pěna1.9920.641
vůně1.8210.601
chuť1.1820.376
říz1.7570.59
pitelnost1.470.529
obsah alkoholu2.5150.693
stupňovitost2.3640.738
cena2.4880.751
značka2.1130.845
pozice na trhu3.1740.782
reklama3.3640.717

Graf

4. Znáte společnost Budějovický Budvar, n. p.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37398,42 %81,8 %  
ne61,58 %1,32 %  

Graf

5. Pijete / pil(a) jste někdy pivo značky Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano36096,51 %78,95 %  
ne133,49 %2,85 %  

Graf

6. Jaký druh piva společnosti Budějovický Budvar, n. p. Vás napadne jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kroužek4612,4 %10,09 %  
Světlý ležák328,63 %7,02 %  
Pardál256,74 %5,48 %  
Budvar195,12 %4,17 %  
ležák154,04 %3,29 %  
kroužkovaný ležák133,5 %2,85 %  
Desítka102,7 %2,19 %  
Budvar 12102,7 %2,19 %  
nevím71,89 %1,54 %  
budweiser71,89 %1,54 %  
ostatní odpovědi 12°
Budvar 10
12
budvar 10°
Bud
svetle
Kroužkový ležák
dvanáctka
žádný
lezak
10
Černé
10°
Budvar ležák
světla dvanáctka
Krouzek
Pardálovo bezové
Budweiser Budvar
kroužkové
12%
Budvar, Pardál
světlá 12°
Budvar 12°
světlé 12°
nic
Dvanáctka ležák
světlý ležák Budweiser
Kroužek,Bud a Pardál jeliko je nedobrý.
Budějovický Budvar 12
Nealko. A to v negativním slova smyslu rpotože to se opravdu moc nepovedlo.
Budweiser budvar tmavý ležák
Budweiser, Pardál
Kroužkový speciál
budwaiser
ležák Budvar
Zlatohlávek :-), Pardál
Budvar "dvanáctka"
kroužkový
Budvar - kroužkovaný ležák
Dvanáctka.
?
12tka
Absolutně nemám přehled
nevim ze je vice druhu
proste budvar, jak druh? Svetle?
Carlsberg
nepiju
Pito
Budveiser
klasická 12ka
Světlý ležák 12°
Nepiju Budweiser
výčepní
Budweiser Bier - Světlý ležák
Budvar 12%
ležák - kroužek
pardál,
kroužek, desítka, Pardál
točená 12°
10,12,16
chcanky vydavané za pivo
světlé 12 stupňů
Budvar jako takový
Pardál, tj. jedenáctka
Kozel
ležák 12°
zadny, proste budvar
exportní typ
12,13 nauvy nevim
Budějovický Budvar
12ctka
Světlá desítka
??
10 světlá
Pardál, ležák
Laško
kroužková 12ka
"Kroužek" z tanku
kroužek,pardál
12 ° Budvar
Kroužkovaný Budvar
Asi tak to jestli že cestuji dost po europě a přitom bydlím tak že denně se dívám na pivovar Budvar. To je tak že poznáte tu chuť na pivo to jak voní když se vaří. A jdete do restaurace kde mezi nabídkou piv je Budvar. Je to ten pocit, že piji kus domova.
Budbar 12
Budvar ležák 10
krouzkovany lezak
dvanáctistupňový světlý ležák
Budweiser Budvar 12st.
morgen :D
výčepní světlé
kruh
zadny
bb
nevzpomínám si
prostě Budvar, ležák
kroužkovaný
somersby
Budvar světlý ležák
eeeee
12° světlé vývozní objem 0,3 l
Pardál, světlý ležák
budvar krouzek
Bud 16°
svetla 10
tmave
Světlý ležák plzeňského typu
10 lahev
světlá 12
všechno české
Kroužkovaný ležák, Pardál
Budweiser Budvar- světlý
klasický Budvar
desítka, dvanáctka, pardal
nechce se mi premyslet
svělté
svetly lezak
Dark - tmavý ležák
světlá jedenáctka
klasika Budvar v lahvi
ležák dvanáctka
sv ležák
tmavý ležák
budvar 10, pardal
klasický budvar 10,12
Budweiser Budvar Premium
classic
žádný mě nenapadá
kroužkovaná 12°
Budweiser budwar
Mušketýr? Pokud je od B.B.
18750,4 %41,01 % 

Graf

7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?

 Z uvedených atributů ohodnoťte na základě stupnice od 1 do 7 ty, ke kterým se spíše přikláníte.

1       zcela souhlasíte s charakteristikou vlevo
2-3   spíše souhlasíte s charakteristikou vlevo
4       Váš postoj je neutrální
5-6   spíše souhlasíte s charakteristikou vpravo
7       zcela souhlasíte s charakteristikou vpravo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-5-6-71.4220.642
silná pozice na trhu vs. slabá pozice na trhu1-2-3-4-5-6-72.1051.255
má dobré jméno vs. nemá dobré jméno1-2-3-4-5-6-72.0971.48
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-5-6-72.2421.861
inovativní vs. tradiční1-2-3-4-5-6-73.9093.148
prosperující vs. neúspěšná1-2-3-4-5-6-72.3761.353
dostupná vs. nedostupná1-2-3-4-5-6-72.0031.298
produkty jsou chutné vs. produkty nejsou chutné1-2-3-4-5-6-72.5862.382
reklama je viditelná vs. reklama není viditelná1-2-3-4-5-6-72.4191.76
perspektivní vs. neperspektivní1-2-3-4-5-6-72.4681.749

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?

  Z uvedených atributů ohodnoťte na základě stupnice od 1 do 7 ty, ke kterým se spíše přikláníte.

1       zcela souhlasíte s charakteristikou vlevo
2-3   spíše souhlasíte s charakteristikou vlevo
4       Váš postoj je neutrální
5-6   spíše souhlasíte s charakteristikou vpravo
7       zcela souhlasíte s charakteristikou vpravo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-5-6-72.8012.003
silná pozice na trhu vs. slabá pozice na trhu1-2-3-4-5-6-74.0051.946
má dobré jméno vs. nemá dobré jméno1-2-3-4-5-6-74.0562.344
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-5-6-73.9412.609
inovativní vs. tradiční1-2-3-4-5-6-73.3332.056
prosperující vs. neúspěšná1-2-3-4-5-6-73.7631.718
dostupná vs. nedostupná1-2-3-4-5-6-72.7042.068
produkty jsou chutné vs. produkty nejsou chutné1-2-3-4-5-6-73.9812.895
reklama je viditelná vs. reklama není viditelná1-2-3-4-5-6-73.1022.328
perspektivní vs. neperspektivní1-2-3-4-5-6-73.7962.421

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:

 Z uvedených atributů ohodnoťte na základě stupnice od 1 do 7 ty, ke kterým se spíše přikláníte.

1       zcela souhlasíte s charakteristikou vlevo
2-3   spíše souhlasíte s charakteristikou vlevo
4       Váš postoj je neutrální
5-6   spíše souhlasíte s charakteristikou vpravo
7       zcela souhlasíte s charakteristikou vpravo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známé vs. neznámé1-2-3-4-5-6-71.5510.968
vzhledné vs. nevzhledné1-2-3-4-5-6-71.9891.57
moderní vs. zaostalé1-2-3-4-5-6-72.7152.532
zapamatovatelné vs. přehlédnutelné1-2-3-4-5-6-72.0941.978
vyvolávající asociace s produktem vs. nespojitelné s produktem1-2-3-4-5-6-72.111.765

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Logo Pardálu vnímáte jako:

  Z uvedených atributů ohodnoťte na základě stupnice od 1 do 7 ty, ke kterým se spíše přikláníte.

 

1       zcela souhlasíte s charakteristikou vlevo
2-3   spíše souhlasíte s charakteristikou vlevo
4       Váš postoj je neutrální
5-6   spíše souhlasíte s charakteristikou vpravo
7       zcela souhlasíte s charakteristikou vpravo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známé vs. neznámé1-2-3-4-5-6-73.4063.177
vzhledné vs. nevzhledné1-2-3-4-5-6-73.5862.861
moderní vs. zaostalé1-2-3-4-5-6-73.2632.597
zapamatovatelné vs. přehlédnutelné1-2-3-4-5-6-73.2853.005
vyvolávající asociace s produktem vs. nespojitelné s produktem1-2-3-4-5-6-73.3232.74

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Co Vás jako první napadne v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. z poslední doby (s čím jste se v poslední době v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. setkali v médiích)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Privatizace - Stop

-

.

.

...

"Spor o pivo" s HC Mountfield

„spor o pivo“

a

Aféra kolem oficiálního piva českého hokeje.

aféra s českobudějovickým hokejovým klubem

Aféra s HC Mountfield, Reklama "Řekni NE!"

Akce v prostorách BB (koncerty atd.)

akcent na české suroviny

Amerika vs Česko

Anheuser Bush

Anheuser Bush vs Budějovický Budvar

asi tak rok jsem se s touto znackou nesetkal

bezove

Bob a Dave

Bob a Dave

boj o značku

Boj o značku Budweiser

Boje s Anheuserem.

bud

Budějovický Budvar v souvislostech s extraligovým hokejem v Českých Budějovicích

Budějovický hokejový klub

Budvar arena

Budvar aréna , Kampaň NE!

Budvar fest

Budvar vs hokej

Budvar vs Mountfild vs Budějovický hokej.....

Budweiser

Budweiser Budvar High Jump

causa HC Mountfield, causa privatizace, hudební festival Brutal Assault, hudební festival Dead End

Co se týče označení piva pardál, si myslím je že to dost povedený marketingoví tah. Perfektně načasované cílení produktu v závislosti jak na akcích provázené reklamou tak i cílená skupina uživatelů jestli se to tak dá říct. Značka Budvar pro mě znamená to že jsem hrdý na to, že pocházím z Českých Budějovic a kdekoliv se zmíním o pivu nepotkal jsem nikoho kdo světovou značku Budvar nezná.

Černé pivo v pizzerii Lucky Luciano

Českobudějovický hokej!

Dakar, Aleš Loprais

dark cherry beer

Debata o privatizaci.

Dědictví, tradice

dobré pivo

Festival Mighty sound

Festival v areálu Budvaru

Festival v Českých Budějovicích

festivaly

hádky s Amíkama

HC Mounfield

HC Mountfield - sport Budvar vs Radegast

hlavně se skandálem

Hloupa reklama s Třískou

hnusná chuť, bolest hlavy, půlka tanku plzně zbytek se dochčije a máme Budvar

Hokej

hokej

hokej

hokej

hokej

hokej

hokej

Hokej

hokej

hokej

hokej

Hokej

hokej

hokej

Hokej

hokej

hokej

hokej

hokej

Hokej / ČB hokej

hokej ČB

hokej v CB

Hokej v Českých Budějovicích

Hokej, aféra z českobudějovickým hokejem.

Hokej, Budvar Arena, letní párty v Budvaru

Hospoda budvarka

hospodářský výsledek za r. 2013

chtějí ho koupit američani

je mi líto, nic.

Jedine české pivo kde se používá přirodni chmel nukoliv granulat

jediný prosperující státní pivovar

Kampaň "Řekni NE"

Kampan NE, Kauza hokej v ceskych budejovicich

kampaň za pořádné pivo

Kauza Boček

Kauza budějovického ex-extraligového hokeje

kauza české pivo, reklama odkazující na tradici...

Kauza hokej

Kauza ohledně piva v Budvar Aréně

Kauza s hokejem v cb

kauza výměny vedení

kihbgtz jhh

koncerty, pivo, reklamy, České Budějovice

Konflikt s Americkou značkou piva při uznávání značky

korupce

kroužek, kvalita, tradice

Kultuní akce

Kvalita piva

Logotyp, pivo

Majitele

Média jsou otravná, znechucují produkt.

mezinárodní kauza o název

Moderní a prosperující podnik

Modrá prosklená rohová budova

Momentálně kauza s českobudějovickým hokejem, ale většinou spory o to, zda Budvar bude či nebude privatizován.

možná privatizace

MS v hokeji

Mýtus, že Budvar je bolehlav.

na internetu s interaktivními reklamami

napadání ochranné známky

napadne mě budvar aréna, jinak si nevybavuji nic

NE

NE kampaň

ne moc dobre pivo

NE odchod Budějovickému Budvaru vařenému u nás v Budějovicích

NE přesunutí výroby z Budějovic

ne výrobě jinde

NE z nás dělá to, co jsme

Ne z nás dělá to, čím jsme - Jan Tříska

Ne z nás dělá to, čím jsme :)

Nějaký sponzor pořadu, a propagoval ho polreich

nějaký trable s hokejovým klubem v Č. Budějovicích

nenapdne mě nic, jen spory s americkým budweiserem

nesleduji

neuvědomuju si nic...TV nemám, tak nevím jestli mají aktuálně reklamy

nevím

nevim

nevim

nevím

Nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím, dlouho jsem o něm neslyšela

Nevím, nic mě nenapadá

nevím, nic mě nenapadá. snad možná že se řešilo, kdo bude pivovar vlastnit?

Nevím, o této značce se moc nemluví

nevzpominam si

Nevzpomínám si na nic v souvisloti s Bud. Budvarem.

nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic mě bohužel nenapadá.

Nic mne nenapadá.

Nic si nevybavím.

nic si nevybavuji

Nic zajímavého

nic, Budvar mi nechutná, a tak ho nepiji, pokud mám na výběr.

NIC, mě reklama nezajímá, média (TV a radio) nesleduju, ale Pardál piju několikrát týdně :-)

Nic, ted delsi dobu pivo nepiju a reklamy nesleduji

Nic.

Nic.

nové přepravky na pivo

Nové přepravky Pardálu.

Nové sklo.

O prodeji Budvaru

obhájení obchodní značky Budweiser Budvar, stříbrná medaile za ležák (myslím, že tmavý) 2013

odchod českobudějovického hokeje z ČB

odchod hokeje z českých budějovic

odchod z Českých Budějovic

Odvolání Bočka

ošklivé město výroby, privatizace

Otázka ohledně zachování statutu "národní podnik" (?)

ovocné pivo

pardál

pardál

Pardál

pardál a jeho "pijáci" které nepovažuji za odborníky...

pardálovo bezové,jediný dobrý pardál...

peníze do státního rozpočtu

Pivo

pivo

pivo

pivo

pivo vyladěné samotnými pijáky

plánovaný odprodej

počet prodaných hektolitrů piva

Podpora hokeje

Pokus o privatizaci (ať už viditelnou nebo v pozadí)

pokus o privatizaci n.p.

Pokus o zvržení ředitele Bučka

policejní zásah

poslední český pivovar jako státní podnik

Povětšinou vyhrané zahraniční soudní spory, kydání špíny na pivovar ze strany společnosti Mountfield, a. s.

právě že nic

Právní problémy s US firmou (pivovarem) , který má ,,stejný,, název.

právní spory

Prezentací Pardálu. Hlavně v televizních reklamách.

Privatizace

Privatizace

privatizace

privatizace

privatizace

Privatizace - zachování státního podniku, soudní spory o právo užívat značku v cizině

Privatizace Budvaru

privatizace, reklame NE

Problém se značkou piva na extraligovém stadiónu v Budějovicích.

Prodali se do ciziny.. a štve mě to

prodej budvaru

Prodej Budvaru, České Budějovice

prodej jména

Prodej NP

prodej piva za lonsky rok.

Prodej pivovaru

prodej podniku

Prodej. V minulosti spory o značku s americkým Budweiser.

projekt NE

Přesun hokeje z Českých Budějovic do Hradce Králové

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

Reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

Reklama

reklama - ne

reklama "NE"

Reklama na billboardu

reklama na Budvar

Reklama na Budvar v TV

Reklama na hokej s brity

reklama na pardál

reklama na Pardál v ústí n. L.

Reklama na Pardálovo Bezové

reklama na pivo,

Reklama na Pradál...

Reklama NE. A samozřejmě hokej v ČB (byť jej nesleduji).

reklama s p. Třískou

reklama v televizi

Reklama, kde lidésymbolizují pivní lahve a řazeni jako tyto na strojích pro sériovou výrobu produktů značky jdou na výstavu. (podle mě velmi dobrá reklama!) http://www.youtube.com/watch?v=TsRjNDWUb1U

Reklama, o které doma diskutujeme. Já jí nerozumím, manžel tvrdí, že je to nejlepší reklama na pivo. Hraje v ní Jan Tříska.

reklamní kampaň "řekněte ne"

riziko privatizace

rozpory o značku

rytíř bránící tradiční postupy výroby piva

Řekněte NE...

Řešení značky piva

S nabídkou prohlídek.

s ničím

S ničím

s prodejem a privatizací

s reklamou

s reklamou

s tím, že ho chtěl stát prodat

se serií reklam založených na poctivém přístupu.

slabý boj proti amstel bush

Slavnosti piva

Slogan NEprodáme

Snaha o prodej pivovaru. Reklama s Janem Třískou a hloupým textem.

Snahy o privatizaci

Snahy o prodej tohoto pivovaru.

souboj o trademark s Anheuser-Busch

souboje s americkým budweiserem

soud

soud o jmeno

soud o značku

soud o značku

Soud s americkou společností

Soud s Anheuserem o znacku budweiser

soud s US Budvarem

Soudní boj s AB

Soudní pře s americkým Budem, tlaky politiků na vedení n.p.

soudni spor

soudni spor

soudní spor o používání ochranné známky v Itálii

soudní spor o značku

soudní spory o znacku

soudní spory o značku

Soudní spory o značku Budweiser

soudní spory s americkou značkou

Soudní spory s Anheiser Busch

soudní spory s BUDem,

soudní spory, ale to už je dávno

soudní spory, finanční výsledky (zisk), cyklicky se opakující snaha podnik privatizovat (a pak zavřít)

soudy kolem značky Budwaiser

Soudy o ochrannou známku

soudy, privatizace

Souvislost s hokejem v Českých Budějovicích.

sponzor sportovní akce

Sponzorování, spojení s hokejem

Spor a Amerikou

spor o čepování piva na zimním stadionu

spor o českobudějovický hokej

spor o hokej

spor o název Budweiser

Spor o och. známku

Spor o ochrannou známku.

Spor o prodej národního podniku.

Spor o znacku samerickym oivovarem

spor o značku

Spor o značku

spor o značku s americkou společností

Spor o značku.

spor s americkym anhoiserem

spor s americkým Budweiserem, možné převedení na akciovku a tím zlikvidování podniku, ve spojení s Budějovickým hokejem

Spor s americkým pivem o značku.

spor s americkým pivovarem

spor s Budweiserem

spor s Velkou Britanii o znacku

spory

spory a Anh.Buschem o ochr.známky zejm. v Evropě

spory o značku

spory o značku budweiser

spory s anhoiser bush

spory sAmerikou

Stále více se posouvající k tzv. europivům. V poslední době nevyhledávám.

Tahanice o práva, týkající se vlastnictví trade mark Budweiser Budvar. Spor ohledně ukončení činnosti hokejového klubu v ČB.

Tak za 1.) Odchod hokeje z ČB a za 2.) Kampaň řekněme NE prodeji Budvaru

Teď si nevybavuji nic

Téma privatizace.

Tzv. "spor o pivo" vedený mezi Budvarem a Radegastem kvůli čepování piva v Budvar aréně.

Udělali linku na stáčení piv do plechovek

usa

úvaha o privatizaci pivovaru

V souvislosti s Budvar Arénou a odchodem hokejové extraligy z města. (správná otázka ve špatný čas :-))

Ve spojitosti s hokejem.

věčné spory se zahraničními firmami

videa z pivovaru

vláda neustále usiluje o jeho rozprodání všemi možnými prostředky

Výměna vedení

výroba nového piva somersby

vysoká výtoč piva

Vždy můžeme říci ne.

x

Zabránění jeho privatizaci

Zachovaná tradiční výroba, podnik neprodaný podvodným způsobem, když piju Budvar tak je mě dobře po těle, protože tím nesponzoruju nejaké afričany nebo podobný západní kxindl.

Zajímavá reklama

známkoprávní spory

Známkoprávní spory.

Zruseni jihoceskeho hokeje...

zrušení hokeje v Českých Budějovicích

zrušení hokejové extraligy v čb

zrušení hokejové extraligy v čb :-(

Že bojuje proti odkoupení nadnárodní korporací....? Snad to byl budvar... A že si zachovává svou tvář a styl.

Že by s privatizací ;-)

že ho prodávají i amíci

že je stále národní podnik

Že jsem babi odmítnul koupit Pardála a radši jsem jí dal Bakaláře.

12. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž26758,55 %58,55 %  
žena18941,45 %41,45 %  

Graf

13. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2519943,64 %43,64 %  
26 - 3515333,55 %33,55 %  
36 - 457015,35 %15,35 %  
46 - 55275,92 %5,92 %  
56 a více71,54 %1,54 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské vzdělání s maturitou19442,54 %42,54 %  
vysokoškolské vzdělání17638,6 %38,6 %  
odborné vzdělání s výučním listem429,21 %9,21 %  
vyšší odborné vzdělání265,7 %5,7 %  
základní vzdělání183,95 %3,95 %  

Graf

15. Velikost místa bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 obyvatel a více18540,57 %40,57 %  
20 000 – 99 999 obyvatel10322,59 %22,59 %  
1000 – 4999 obyvatel7015,35 %15,35 %  
5000 – 19 999 obyvatel5311,62 %11,62 %  
do 999 obyvatel459,87 %9,87 %  

Graf

16. Kraj místa bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský kraj17839,04 %39,04 %  
Hlavní město Praha8318,2 %18,2 %  
Jihomoravský kraj357,68 %7,68 %  
Středočeský kraj327,02 %7,02 %  
Moravskoslezský kraj194,17 %4,17 %  
Plzeňský kraj183,95 %3,95 %  
Olomoucký kraj163,51 %3,51 %  
Ústecký kraj153,29 %3,29 %  
Královehradecký kraj143,07 %3,07 %  
Pardubický kraj143,07 %3,07 %  
Kraj Vysočina91,97 %1,97 %  
Liberecký kraj91,97 %1,97 %  
Karlovarský kraj71,54 %1,54 %  
Zlínský kraj71,54 %1,54 %  

Graf

17. Váš čistý měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 – 20 000 Kč14431,58 %31,58 %  
do 10 000 Kč12627,63 %27,63 %  
20 001 – 30 000 Kč10823,68 %23,68 %  
nad 30 000 Kč7817,11 %17,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. V případě požívání alkoholických nápojů dáváte přednost:

  • odpověď zásadně pivu:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=1 na otázku 3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

  • odpověď pitelnost=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hokej na otázku 11. Co Vás jako první napadne v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. z poslední doby (s čím jste se v poslední době v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. setkali v médiích)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď reklama=4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 7 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:

7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?

  • odpověď dostupná [1-2-3-4-5-6-7] nedostupná: 1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi produkty jsou chutné [1-2-3-4-5-6-7] produkty nejsou chutné: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi produkty jsou chutné [1-2-3-4-5-6-7] produkty nejsou chutné: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledné [1-2-3-4-5-6-7] nevzhledné: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsah alkoholu=1 na otázku 3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapamatovatelné [1-2-3-4-5-6-7] přehlédnutelné: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 5 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyvolávající asociace s produktem [1-2-3-4-5-6-7] nespojitelné s produktem: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi produkty jsou chutné [1-2-3-4-5-6-7] produkty nejsou chutné: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 2 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známé [1-2-3-4-5-6-7] neznámé: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama je viditelná [1-2-3-4-5-6-7] reklama není viditelná: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 2 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=1 na otázku 3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?

  • odpověď reklama je viditelná [1-2-3-4-5-6-7] reklama není viditelná: 1:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?

9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:

  • odpověď vzhledné [1-2-3-4-5-6-7] nevzhledné: 1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
  • odpověď zapamatovatelné [1-2-3-4-5-6-7] přehlédnutelné: 1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
  • odpověď známé [1-2-3-4-5-6-7] neznámé: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi silná pozice na trhu [1-2-3-4-5-6-7] slabá pozice na trhu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi má dobré jméno [1-2-3-4-5-6-7] nemá dobré jméno: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledné [1-2-3-4-5-6-7] nevzhledné: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapamatovatelné [1-2-3-4-5-6-7] přehlédnutelné: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapamatovatelné [1-2-3-4-5-6-7] přehlédnutelné: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] tradiční: 5 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledné [1-2-3-4-5-6-7] nevzhledné: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupná [1-2-3-4-5-6-7] nedostupná: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 6 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyvolávající asociace s produktem [1-2-3-4-5-6-7] nespojitelné s produktem: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi perspektivní [1-2-3-4-5-6-7] neperspektivní: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi známé [1-2-3-4-5-6-7] neznámé: 1 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi známé [1-2-3-4-5-6-7] neznámé: 2 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosperující [1-2-3-4-5-6-7] neúspěšná: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapamatovatelné [1-2-3-4-5-6-7] přehlédnutelné: 6 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kroužek na otázku 6. Jaký druh piva společnosti Budějovický Budvar, n. p. Vás napadne jako první?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyvolávající asociace s produktem [1-2-3-4-5-6-7] nespojitelné s produktem: 1 na otázku 9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5-6-7] zaostalé: 5 na otázku 10. Logo Pardálu vnímáte jako:

12. Pohlaví:

  • odpověď muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=1 na otázku 3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

15. Velikost místa bydliště:

  • odpověď 100 000 obyvatel a více:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 16. Kraj místa bydliště:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V případě požívání alkoholických nápojů dáváte přednost:

2. V případě konzumace piva dáváte přednost:

3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

4. Znáte společnost Budějovický Budvar, n. p.?

5. Pijete / pil(a) jste někdy pivo značky Budějovický Budvar?

6. Jaký druh piva společnosti Budějovický Budvar, n. p. Vás napadne jako první?

7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?

8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?

9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:

10. Logo Pardálu vnímáte jako:

11. Co Vás jako první napadne v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. z poslední doby (s čím jste se v poslední době v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. setkali v médiích)?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Velikost místa bydliště:

16. Kraj místa bydliště:

17. Váš čistý měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V případě požívání alkoholických nápojů dáváte přednost:

2. V případě konzumace piva dáváte přednost:

3. Vyjádřete, jaké atributy jsou pro Vás při výběru piva důležité (u každého atributu zaškrtněte stupeň důležitosti):

4. Znáte společnost Budějovický Budvar, n. p.?

5. Pijete / pil(a) jste někdy pivo značky Budějovický Budvar?

6. Jaký druh piva společnosti Budějovický Budvar, n. p. Vás napadne jako první?

7. Jak vnímáte značku Budějovický Budvar ve srovnání s jinými značkami piva?

8. Jak vnímáte značku Pardál ve srovnání s jinými značkami piva?

9. Logo Budějovického Budvaru vnímáte jako:

10. Logo Pardálu vnímáte jako:

11. Co Vás jako první napadne v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. z poslední doby (s čím jste se v poslední době v souvislosti s Budějovickým Budvarem, n. p. setkali v médiích)?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Velikost místa bydliště:

16. Kraj místa bydliště:

17. Váš čistý měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bednářová, J.Vnímání značky Budweiser Budvar (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-znacky-budweiser-bud.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.