Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky prodejce elektra

Vnímání značky prodejce elektra

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Janků
Šetření:06. 03. 2016 - 20. 03. 2016
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky mi pomohou k vypracování mé diplomové práce, která se týká budování značky konkrétní firmy.

Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 5 minut.

 

Předem Vám děkuji za Vaši ochotu a věnovaný čas.

 

Petr Janků

Odpovědi respondentů

1. Vyjmenujte první 3 prodejce elektra (kamenné i internetové), na které si vzpomenete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alfa, CZC, ATComp

Alfacomp, ALza, Datart

Alza Datart Mironet

Alza Euronics Planeo

Alza, 100mega, Datart

Alza, Alfacomputer, Okay

alza, czc, kumbár

alza, czc, mironet

Alza, CZC, Mironet

alza, datart, electroworld

alza, datart, electroworld

Alza, datart, levneelektro

Alza, Datart, Mall

Alza, Electoworld, Datar.

Alza, Electro World, Planeo Electro

Alza, Electroword, TS Bohemia

Alza, Electroworld, TS Bohemia

alza, elektro spáčil, electro world

ALZA, ELEKTRO WORLD, PLANEO

alza, elektroword, euronicks

Alza, Elektroworld, Datard

Alza, Euronics, Electroworld

Alza, Euronics, Mediamarkt

Alza, kasa, elektro world

Alza, Kasa, Elpos

alza, mall, electroworld

Alza, Okay, Elektroword

Alza, okay, eletronics

Alza, Okay, Euronics

Alza, Planeo, Datart

Alza, Planeo, Elektro World

Alza, planeo, euronics

alza, planeoelektro, electroworld

Alza, Spáčil, Mall

alza, tsbohemia, mall

Alza.cz, Okay, Electroworld

Avis, Electro world, Euronics

czc alza electroworld

czc, alza, electroworld

czc, alza, elektroworld

CZC, Alza, Mironet

Czc, softcom, alza

CZC.cz Alza.cz Aliexpress

czc.cz, planeo, mall.cz

datart alza czc

Datart, alza, elektroworld

Datart, czc, Alza

Datart, Electro World, Alza

datart, electro world, alza

Datart, electro world, planeo

Datart, Electroworld, Mall

datart, elektro world, elza

datart, elektroworld, alza

Datart, elektroworld, electronics

Datart, ElektroWorld, Euronics

Datart, Euronics, Planeo

datart, ok elektro, elektroworld

datart, okay

Datart, Planeo, Mall

Electro world, euronics, datart

ElectroWorld, Datart, Planeo

electroworld, elpos, datart

Elektorword, planeo, alza

Elektro word, alza, planeo

Elektro Word, Datart, Okey

Elektrouniversal, Alza, ElectroWorld

Elektroword, Okay elektro, Alza?

Elektroworld Sony

Elektroworld, ALZA, Datart

Elektroworld, datart, alza

Elkov, Okay, Planeo elektro

Elpos, Datart, Euronics

elvia, alza, electro world

Enos Elektro, Alfacomp, CZC.

Euronics, datart, planeo electro

Euronics, Planeo, OK

ew, datart, euronics

Expert, Mall, CZC

GM elektronic, datart, electroworld

K+B, Electro World, Alza

Kasa,mall, elfktroword

levneelektro.cz, okay, datart

mall alza euronics

Mall, alza, elektro world

Mall.cz, Alza, Datart

Na Chodově, na Hájích, u Vltavské

nevzpomenu

O.K. elektro, Euronics, Datart

ok electro, datart, alza

OKAY elektro ALZA.CZ Datart

Okay, DATART, ALZA

Okay, datart, exasoft

Okay, Electro world, Euronics

Okay, electro world, planeo

Okay, elektro janosik, planeo

Okay, Euronics, Alza

Okay, expert elekro, alza

Okay,alza,planeo

Okay,Planeo, Euronics

Okey, Dobrovolský Kojetín, ?

okey, euromics, alza

Planeo elektro, Alza, Euronics

planeo elektro, okej, datard

Planeo, alza, elektroworld

Planeo, alza, okay

PLANEO, DATART, EURONICS

Planeo, elpos, avis

Planeo, Okay, Alza

Planeo,Alza,Euronics

Premiopocitace.cz, exasoft.cz, planeo elektro

Samsung Philips Nokia

Softcom, CZC, Alza

spáčil, euronics, datart

2. Kde nejčastěji nakupujete elektro

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V kamenných prodejnáchotázka č. 3, Na internetuotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu5851,33 %51,33 %  
V kamenných prodejnách5548,67 %48,67 %  

Graf

3. Ke kterému prodejci elektra byste přiřadili následující slogany? „Elektro z vaší ulice“ nebo „průvodce světem elektra“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Planeootázka č. 4, Alzaotázka č. 4, Euronicsotázka č. 4, Okayotázka č. 4, Datartotázka č. 4, Nevímotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4640,71 %40,71 %  
Planeo3026,55 %26,55 %  
Euronics2522,12 %22,12 %  
Alza54,42 %4,42 %  
Okay43,54 %3,54 %  
Datart32,65 %2,65 %  

Graf

4. Znáte značku Euronics?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10492,04 %92,04 %  
Ne97,96 %7,96 %  

Graf

5. Co se vám vybaví, když pomyslíte na značku Euronics?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

Bílé zboží, spotřebiče pro domácnost

Dobra zkusenost

Draho

elektro

Elektro

Elektro

elektro

Elektro

elektro

ELEKTRO

elektro

Elektro

elektro spotřebiče

elektro z vaší ulice

Elektrospotřebiče

Emos

EUronics, euronics, euronics. Reklamní slogan.

hvězda

Hvězdičky

hvězdičky, Zdeněk Julina dabér reklamy

Hvezdy

Hvězdy

hvězdy - v reklamě

Je blízko a dobře se tam nakupuje

jejich logo

Jejich prodejny

Klasický prodejce elektra

Lednice

leták

Levná elektornika

levnější elektro

Logo

Logo s hvězdama

Modra barva

Modrobíložluté logo

nejbližší elektro (myšleno vzdáleností)

Někde jsem to viděl

neodborný personál

Nevím

nevím

nic

nic

nic

nic

nic konkrétního

Nic moc.

nic, jen vim, ze existuje

Nic, jenom, že jsem to jméno už slyšel

obchod s elektronikou, nic víc

obchody v horších lokalitách, málo prodavačů

Odšťavňovač

pračky

pračky, ledničky

pračky, ledničky, malé spotřebiče

pračky? ledničky?

Problém s reklamací

Prodej elektro

Prodejna elektro.

Reklama

Reklama na elktroniku.

Reklama s hvezdou

Reklama.

Spolehlivost

Spotřebiče

starý a drahý sortiment

Symbol hvězda

široký výběr, spolehlivost

špatný sortiment na prodejnách a neschopní prodavači

Tkadlec

velký obchod

zboží elektro

Zřejmě seriozní prodejce elektra dle reklam a zkušeností lidí kolem mne

Že prodávají elektro, ale mimo to v podstatě nic. Nikdy mě jejich nabídky nezaujaly a neměl jsem důvod je vyhledávat.

ženská s hnusným otravným hlasem

Žlutá hvězda

Žlutá hvězdička

6. Jak vnímáte značku Euronics?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně7370,19 %64,6 %  
Spíše pozitivně2423,08 %21,24 %  
Spíše negativně65,77 %5,31 %  
Velmi pozitivně10,96 %0,88 %  

Graf

7. Máte se značkou Euronics osobní zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5956,73 %52,21 %  
Ano4543,27 %39,82 %  

Graf

8. Co vás přimělo poprvé navštívit prodejnu Euronics?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost, poloha2453,33 %21,24 %  
Náhoda817,78 %7,08 %  
Reklama613,33 %5,31 %  
Cena24,44 %1,77 %  
vyšla podle srovnání daných cen zrovna jako nejlepší volba pro daný výrobek12,22 %0,88 %  
Reklamace soda stream dárku12,22 %0,88 %  
cena/kvalita12,22 %0,88 %  
Doporučení známých12,22 %0,88 %  
sleva na produkt12,22 %0,88 %  

Graf

9. Jaký jste měli pocit z nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi dobrýotázka č. 11, Dobrýotázka č. 11, Neutrálníotázka č. 11, špatnýotázka č. 10, Velmi špatnýotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý2453,33 %21,24 %  
Neutrální1226,67 %10,62 %  
Velmi dobrý511,11 %4,42 %  
špatný48,89 %3,54 %  

Graf

10. Uveďte prosím důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamaci nechtěli uznat, jezdil jsem tam 5x (20km), kdy pořád říkali, že to funguje, když jsem přijel a ukázali mi na místě jak to funguje, tak to nefungovalo, až na po třetí to tedy poslali a ještě mi řekli, že pokud to neuznají, budu platit 900 Kč diagnostiku - nic takového v reklamačním papíru, který jsem podepsal, nestálo.125 %0,88 %  
špatný sortiment, neochota poradit a absolutní neznalost prodejců, čím se vysvětlil bod předtím125 %0,88 %  
neodbornost personálu125 %0,88 %  
mizerné znalosti obsluhy o produktech125 %0,88 %  

Graf

11. Byla vaše návštěva opakovaná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem pravidelný zákazníkotázka č. 12, Ano, nakoupil/a jsem více jak 1xotázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nakoupil/a jsem více jak 1x2555,56 %22,12 %  
Ne1942,22 %16,81 %  
Ano, jsem pravidelný zákazník12,22 %0,88 %  

Graf

12. Uveďte prosim, jaký byl váš důvod opakovaného nákupu:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u konkrétního výrobku měli právě nejlepší cenu15,56 %0,88 %  
Bylo to nejbliz15,56 %0,88 %  
Baterky, nootebook15,56 %0,88 %  
darek15,56 %0,88 %  
dostupnost v místě15,56 %0,88 %  
Osobní potřeba15,56 %0,88 %  
spokojenost s výrobkem, příjemné protředí, prodejci15,56 %0,88 %  
nejbližší poloha15,56 %0,88 %  
Předchozí zkušenost15,56 %0,88 %  
VARNÁ KONVICE15,56 %0,88 %  
ostatní odpovědi Blízkost a to, že obsluha je ochotná, a že tam mají to, co potřebuji
jsou blízko
Dostupnost
Akce
Dobré ceny, dobrá dostupnost prodejen, zboží skladem
Blizkost obchodu, slo o malou a levnou vec
potřebovala jsem další věc a tento obchod už jsem znala.
je to nejbližší elektro od bydliště
844,44 %7,08 % 

Graf

13. Vyberte, které z uvedených log patří značce Euronics:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
47875 %69,03 %  
187,69 %7,08 %  
254,81 %4,42 %  
354,81 %4,42 %  
643,85 %3,54 %  
543,85 %3,54 %  

Graf

14. Které z níže uvedených služeb považujete u prodejců elektra za samozřejmost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost vrácení zboží a vyřízení reklamace na jakékoliv pobočce8282 %72,57 %  
Okamžitá výměna zboží (při záruce)4747 %41,59 %  
Doprava spotřebičů do domu zdarma4242 %37,17 %  
Nákup zboží na splátky3636 %31,86 %  
Pozáruční servis3232 %28,32 %  
Prodloužení záruky2424 %21,24 %  
Pojištění zboží2121 %18,58 %  
Instalace spotřebičů1818 %15,93 %  

Graf

15. V jakém ohledu se podle vás značka Euronics vymezuje od ostatních prodejců elektra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V žádném6158,65 %53,98 %  
Dostupnost1716,35 %15,04 %  
Reklama1312,5 %11,5 %  
Nabídka sortimentu87,69 %7,08 %  
Cena76,73 %6,19 %  
Služby54,81 %4,42 %  
nevím21,92 %1,77 %  
netuším10,96 %0,88 %  

Graf

16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Moderní "cool" vs. Staromódní1-2-3-4-52.9230.84
Mladá vs. Stará1-2-3-4-52.8940.787
Zábavná vs. Nudná1-2-3-4-53.1630.829
Přátelská vs. Nepřátelská1-2-3-4-52.6440.556
Extravagantní vs. Konzervativní1-2-3-4-53.4330.861
Jedinečná vs. Obyčejná1-2-3-4-53.511
Příjemná vs. Nepříjemná1-2-3-4-52.6250.484
Ochotná vs. Neochotná1-2-3-4-52.5580.631
Profesionální vs. Amatérská1-2-3-4-52.6250.811
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-52.6060.508

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Pamatujete si nějaké prvky z reklamy této značky? Ano - Jaké? Ne - vynechejte otázku

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

10% sleva na vše ve čtvrtek

Euronics Euronics Euronics!

Euronics vám dává víc

euronics vam dává víc

Euronics, euronics, euronics jo!

Hvezda

Hvězdičky

Hvězdy

možná

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Pouze slogan.

Vstřícnost k zákazníkům - není třeba mít účtenku ap.

18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dostupnost2.2791.009
Rozsah nabídky2.5870.839
Kvalita zboží2.4230.706
Nabízené služby2.5380.652
Poutavá reklama3.1831.265
Příznivé ceny2.7020.786
Novinky2.7120.609
Ochota personálu2.4710.749
Odborné znalosti personálu2.6730.759

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6456,64 %56,64 %  
Žena4943,36 %43,36 %  

Graf

20. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let4842,48 %42,48 %  
26 - 39 let4539,82 %39,82 %  
40 - 65 let2017,7 %17,7 %  

Graf

21. Vyberte v jakém kraji bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský3631,86 %31,86 %  
Zlínský2723,89 %23,89 %  
Hl. město Praha1815,93 %15,93 %  
Olomoucký76,19 %6,19 %  
Středočeský65,31 %5,31 %  
Jihomoravský43,54 %3,54 %  
Plzeňský43,54 %3,54 %  
Královéhradecký32,65 %2,65 %  
Kraj Vysočina32,65 %2,65 %  
Liberecký21,77 %1,77 %  
Jihočeský10,88 %0,88 %  
Pardubický10,88 %0,88 %  
Ústecký10,88 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Máte se značkou Euronics osobní zkušenost?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost, poloha na otázku 8. Co vás přimělo poprvé navštívit prodejnu Euronics?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý na otázku 9. Jaký jste měli pocit z nákupu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrální na otázku 9. Jaký jste měli pocit z nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nakoupil/a jsem více jak 1x na otázku 11. Byla vaše návštěva opakovaná?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Byla vaše návštěva opakovaná?

16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:

  • odpověď Příjemná [1-2-3-4-5] Nepříjemná: 3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochotná [1-2-3-4-5] Neochotná: 3 na otázku 16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:
  • odpověď Spolehlivá [1-2-3-4-5] Nespolehlivá: 3:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5] Amatérská: 3 na otázku 16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita zboží=3 na otázku 18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochotná [1-2-3-4-5] Neochotná: 3 na otázku 16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota personálu=3 na otázku 18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

  • odpověď Dostupnost=1:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=1 na otázku 18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):
  • odpověď Kvalita zboží=1:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízené služby=1 na otázku 18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Kde nejčastěji nakupujete elektro

3. Ke kterému prodejci elektra byste přiřadili následující slogany? „Elektro z vaší ulice“ nebo „průvodce světem elektra“?

4. Znáte značku Euronics?

6. Jak vnímáte značku Euronics?

7. Máte se značkou Euronics osobní zkušenost?

8. Co vás přimělo poprvé navštívit prodejnu Euronics?

9. Jaký jste měli pocit z nákupu?

11. Byla vaše návštěva opakovaná?

13. Vyberte, které z uvedených log patří značce Euronics:

14. Které z níže uvedených služeb považujete u prodejců elektra za samozřejmost?

15. V jakém ohledu se podle vás značka Euronics vymezuje od ostatních prodejců elektra?

16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:

18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

19. Pohlaví:

20. Věk:

21. Vyberte v jakém kraji bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Kde nejčastěji nakupujete elektro

3. Ke kterému prodejci elektra byste přiřadili následující slogany? „Elektro z vaší ulice“ nebo „průvodce světem elektra“?

4. Znáte značku Euronics?

6. Jak vnímáte značku Euronics?

7. Máte se značkou Euronics osobní zkušenost?

8. Co vás přimělo poprvé navštívit prodejnu Euronics?

9. Jaký jste měli pocit z nákupu?

11. Byla vaše návštěva opakovaná?

13. Vyberte, které z uvedených log patří značce Euronics:

14. Které z níže uvedených služeb považujete u prodejců elektra za samozřejmost?

15. V jakém ohledu se podle vás značka Euronics vymezuje od ostatních prodejců elektra?

16. Na škále od 1 do 5 se pokuste přiřadit osobnostní vlastnost, která podle vás charakterizuje značku Euronics:

18. Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5 (jako ve škole):

19. Pohlaví:

20. Věk:

21. Vyberte v jakém kraji bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janků, P.Vnímání značky prodejce elektra (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://vnimani-znacky-elektra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.