Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Elektrolux

Vnímání značky Elektrolux

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Šíblová
Šetření:05. 03. 2010 - 09. 03. 2010
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.39
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
dovoluji si Vás tímto oslovit v rámci zpracování mého školního úkolu. Cílem této ankety nebo spíše krátkého dotazníku je zjistit jaký vztah či mínění máte o světoznámé značce Elektrolux.
Velice Vám děkuji za Vaši ochotu a čas.
S přáním hezkého dne
Michaela Šíblová
studentka Mendelovy univerzity v Brně
 

Odpovědi respondentů

1. Znáte či slyšeli jste někdy o značce Elektrolux? (pokud odpovíte ne, nepokračujte prosím ve vyplňování tohoto dotazníku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23100 %100 %  

Graf

2. Jaké máte mínění o výše uvedené značce? (zda si myslíte, že značka je kvalitní či naopak, zda produkty této značky jsou příliš drahé atd.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

celkem slušná značka s dobrým poměrem cena/výkon

cena je přijatelná, výrobky relativně kvalitní

Dle mého názoru se jedná o jednu z lepších značek elektrospotřebičů,ale také cena tomu odpovídá.

dříve prémiová, dnes značně zaostává

Jméno této značky si spojuji s kvalitou za relativně odpovídající cenu.

kvalita za vyšši, ale akceptovatelnou cenu

kvalitní

kvalitní

kvalitní

kvalitní

kvalitní značka - kvalitě úměrná cena

Kvalitní, cena přiměřená

Myslím, že se jedná o kvalitní značku elektrospotřebičů. Cena spotřebičů mi připadá adekvátní ke kvalitě.

myslím,že je kvalitní, protože se již dlouho drží na trhu..cenově je to asi střední kategorie

Nejlepší výrobek této kvality na českém trhu.

Nemám s touto značkou velké zkušenosti.

Nevím, nepoužívám výrobky této značky

taková normální značka

Tato značka je kvalitní, ceny také dobré.

už ani nevím, že pořád existuje

záruka kvality, dlouhá tradice

značka je kvalitní a tomu je úměrná i cena

značka je kvalitní průměr

3. Jaké asociace tato značka ve Vás vyvolává neboli co si vybavíte, když uslyšíte slovo Elektrolux? (např. elektrospotřebiče, kvalita, bílá barva,….)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi lux, fény.. jiné vysoušeče vlasů, kvalita

elektrospotřebiče

elektrospotřebiče

elektrospotřebiče

elektrospotřebiče, elektro

elektrospotřebiče, obchod

kuchyňské spotřebiče

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

lednička

mixéry a kuchyňské potřeby

pračku, mičku

pračky lednice

reklama

Slušná kvalita, Svédská firma,elektrospotřebiče.

Smrt krásný srnců

Smrt krásných srnců

Vybavím si kvalitní vysavač, barevný.

vysavač

vysavač

vysavač

4. Vlastníte nějaké produkty této značky? (pokud odpovíte ano, pokračujte otázkou č. 6)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1460,87 %60,87 %  
ne939,13 %39,13 %  

Graf

5. Z jakého důvodu nevlastníte žádný produkt (např. elektrospotřebič) značky Elektrolux?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhovují mi parametry produktů222,22 %8,7 %  
nedostačující kvalita111,11 %4,35 %  
nevím111,11 %4,35 %  
nevím ještě jsme se moc nezajímala a v blízkosti 111,11 %4,35 %  
domova nevím o obchodě elektrolux, spíš datart111,11 %4,35 %  
O nákupu elektrospotřebiče jsem nerozhodovala111,11 %4,35 %  
zvítězil výrobek jiné značky :-)111,11 %4,35 %  
máme jiné...111,11 %4,35 %  
nevlastním moc spotřebičů111,11 %4,35 %  
neobstarávám elektrospotřebiče pro domácnost111,11 %4,35 %  

Graf

6. Jakou značku elektrospotřebičů preferujete? (seřaďte prosím od nejlepší -1 po nejhorší -6)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Elektrolux2.6091.456
Bosch3.2613.149
Gorenje4.2172.083
AEG3.4353.115
Fagor4.3912.586
Whirlpool3.0872.775

Graf

7. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1460,87 %60,87 %  
muž939,13 %39,13 %  

Graf

8. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 a méně1252,17 %52,17 %  
26 - 35521,74 %21,74 %  
36 - 45313,04 %13,04 %  
56 - 6528,7 %8,7 %  
46 - 5514,35 %4,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šíblová, M.Vnímání značky Elektrolux (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-znacky-elektrolux.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.