Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky FAB

Vnímání značky FAB

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Lukášová
Šetření:17. 10. 2012 - 29. 10. 2012
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma: Vnímání značky FAB. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pro seminární práci na Vysoké škole ekonomické.

Předem děkuji za Váš čas a spolupráci.

Pavla Lukášová

Odpovědi respondentů

1. Jakou znáte značku na trhu dveřních zámků?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FAB2853,85 %53,85 %  
žádnou47,69 %7,69 %  
Mul-t-lock, Evva, FAB11,92 %1,92 %  
asi bych si žádnou nevybavila, kdybyste mi to nepřipomněla v názvu dotazníku11,92 %1,92 %  
Brano, FAB.11,92 %1,92 %  
neznám11,92 %1,92 %  
FAB, ale nevím, jestli bych si vzpomněla, nebýt to v názvu dotazníku...11,92 %1,92 %  
Hobes, Dorma, Geze, BKS-GU, DOM11,92 %1,92 %  
GeGe11,92 %1,92 %  
fab evva abloy11,92 %1,92 %  
ostatní odpovědi pouze FAB
FAB, Maco,Eprimo
FAB,
sapeli
FAB, LOB
nevím
fab,guard
evva,fab,mul-t-lock
FAB nebo tak nejak?
FAB, Guard
Tokoz, Abloy, Mul-T-lock, Abus, Evva, Guard, Gege, FAB, Hobes...
FAB, maco, abloy
1223,08 %23,08 % 

Graf

2. Při koupi zámku nebo dveřní vložky hledíte na značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3261,54 %61,54 %  
ano2038,46 %38,46 %  

Graf

3. Slyšeli jste někdy o značce FAB? (pokud ne, označne odpověď NE a přejděte na otázku č. 13)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4892,31 %92,31 %  
ne47,69 %7,69 %  

Graf

4. Znáte logo značky FAB?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2656,52 %50 %  
ne2043,48 %38,46 %  

Graf

5. Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pes1043,48 %19,23 %  
Pes v trojúhelníku (nejspíš doga)14,35 %1,92 %  
neznám14,35 %1,92 %  
Fab z pismen14,35 %1,92 %  
Tučná písmena FAB v obdélníkovém rámečku14,35 %1,92 %  
je jich vic, nerozumím, to ho mám nakreslit?14,35 %1,92 %  
pes co drží v tlamě svazek klíčů14,35 %1,92 %  
Velká písmena FAB vedle sebe v obdélníčku14,35 %1,92 %  
FAB v kroužku a zvířecí hlava14,35 %1,92 %  
písmena Fab14,35 %1,92 %  
ostatní odpovědi psa
psí hlava
Doga
lví hlava
417,39 %7,69 % 

Graf

6. Znáte nějaký slogan značky FAB?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4597,83 %86,54 %  
ano12,17 %1,92 %  

Graf

7. Pokud ano, jaký?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám150 %1,92 %  
Už 100 let s vámi prožíváme vaše klíčové okamžiky150 %1,92 %  

Graf

8. Znáte nějakou reklamu na značku FAB?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4393,48 %82,69 %  
ano36,52 %5,77 %  

Graf

9. Pokud ano, jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám133,33 %1,92 %  
Klice v kanalu133,33 %1,92 %  
z televize a z radia133,33 %1,92 %  

Graf

10. Navštívili jste někdy www stránky značky FAB?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3675 %69,23 %  
ano1225 %23,08 %  

Graf

11. Co si myslíte o značce FAB?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní28 %3,85 %  
klasická značka, kvalita14 %1,92 %  
taková česká klasika, nic extra, ale nezklame14 %1,92 %  
tuším, že je na trhu hodně dlouho14 %1,92 %  
dobrá14 %1,92 %  
neznám14 %1,92 %  
tradice,kvalita14 %1,92 %  
Vseobecne znama v CR14 %1,92 %  
je to kvalitní značka14 %1,92 %  
nic, je tu dlouho jinak mi nic nerika, je česká a to je fajn14 %1,92 %  
ostatní odpovědi tradiční vysoká kvalita
Že je aspoň pro mě nejznámější a snad každý má aspoň jeden klíč značky FAB
Kvalita
Průměrná značka světového trhu
zavedená kvalita
stará známá značka, říká se ,,vyměnit fabku" a přitom se tím myslí výrobek i jiné značky
záruka kvality
přehledné
..
dobrý ČR výrobek
myslím že je to kvalitní značka, mám ji rád
prostě prodává zámky do dveří, toť vše.....
asi je dobre dostupna na trhu.. takze ji znam z kramu, ale nic co se tyce reklamy si nepamatuju..
Znám lepší
1456 %26,92 % 

Graf

12. Vlastníte vy nebo někdo z vašeho okolí výrobek značky FAB?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4495,65 %84,62 %  
ne24,35 %3,85 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 14, mužotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3771,15 %71,15 %  
muž1528,85 %28,85 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18 - 30 letotázka č. 15, 31 - 50 letotázka č. 15, 51 let a víceotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let3873,08 %73,08 %  
31 - 50 let1325 %25 %  
51 let a více11,92 %1,92 %  

Graf

15. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základníotázka č. 16, vyučení v oboruotázka č. 16, středoškolské s maturitouotázka č. 16, VOŠotázka č. 16, vysokoškolskéotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2548,08 %48,08 %  
středoškolské s maturitou2446,15 %46,15 %  
VOŠ11,92 %1,92 %  
základní11,92 %1,92 %  
vyučení v oboru11,92 %1,92 %  

Graf

16. Bydliště (kraj)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1121,15 %21,15 %  
Plzeňský917,31 %17,31 %  
Jihočeský611,54 %11,54 %  
pardubicky35,77 %5,77 %  
jihomoravský35,77 %5,77 %  
Středočeský35,77 %5,77 %  
Vysočina23,85 %3,85 %  
Jihočeský kraj23,85 %3,85 %  
Plzeň23,85 %3,85 %  
střední Čechy11,92 %1,92 %  
ostatní odpovědi Liberecký
Hl.m.Praha.
ov
Vysošina
Karlovarský
Moravskoslezský
Královéhradecký
Plzeňský kraj
MS
Stredocesky
1019,23 %19,23 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Znáte logo značky FAB?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pes na otázku 5. Pokud ano, jaké?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou znáte značku na trhu dveřních zámků?

2. Při koupi zámku nebo dveřní vložky hledíte na značku?

3. Slyšeli jste někdy o značce FAB? (pokud ne, označne odpověď NE a přejděte na otázku č. 13)

4. Znáte logo značky FAB?

5. Pokud ano, jaké?

6. Znáte nějaký slogan značky FAB?

8. Znáte nějakou reklamu na značku FAB?

10. Navštívili jste někdy www stránky značky FAB?

12. Vlastníte vy nebo někdo z vašeho okolí výrobek značky FAB?

13. Pohlaví

14. Věk

15. Vzdělání

16. Bydliště (kraj)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou znáte značku na trhu dveřních zámků?

2. Při koupi zámku nebo dveřní vložky hledíte na značku?

3. Slyšeli jste někdy o značce FAB? (pokud ne, označne odpověď NE a přejděte na otázku č. 13)

4. Znáte logo značky FAB?

5. Pokud ano, jaké?

6. Znáte nějaký slogan značky FAB?

8. Znáte nějakou reklamu na značku FAB?

10. Navštívili jste někdy www stránky značky FAB?

12. Vlastníte vy nebo někdo z vašeho okolí výrobek značky FAB?

13. Pohlaví

14. Věk

15. Vzdělání

16. Bydliště (kraj)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lukášová, P.Vnímání značky FAB (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vnimani-znacky-fab.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.