Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FitFoodie Restaurant - vnímání značky v gastronomii

FitFoodie Restaurant - vnímání značky v gastronomii

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Vojáčková
Šetření:26. 03. 2017 - 09. 04. 2017
Počet respondentů:176
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:52,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Je tomu málo přes rok, kdy jsme realizovali náš sen - otevření "zdravé restaurace" ve Zlíně.  Energie, kterou vložíte do upřímného zodpovězení otázek, posune kupředu smělý projekt mladých lidí. Chceme naše služby neustále zlepšovat a slibujeme, že výsledky výzkumu nezůstanou pouze na papíře. Pozvedněme moravskou gastronomii.

Dotazníkové šetření zaměřené na zdravý životní styl, fit stravování a moderní gastronomii.


Výsledky budou prakticky využité při řešení strategických rozhodnutích, proto žádáme o pravdivé a co nejupřímnější odpovědi.


Děkujeme za Váš čas! Společně cestou chutí k vitalitě...

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Máte-li s vyplněním jakékoli potíže, nebo si nejste jisti, napište nám zprávu: vojackova@fitfoodie.cz

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste někdy o zlínském FITFOODIE RESTAURANT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, navštívil/a jsemotázka č. 4, ano, ale doposud jsem nenavštívil/aotázka č. 2, ne, nikdyotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, navštívil/a jsem13174,43 %74,43 %  
ano, ale doposud jsem nenavštívil/a3620,45 %20,45 %  
ne, nikdy95,11 %5,11 %  

Graf

2. Chtěl/a byste FITFOODIE navštívit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, nevímotázka č. 10, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3083,33 %17,05 %  
nevím513,89 %2,84 %  
ne12,78 %0,57 %  

Graf

3. Z jakého důvodu nemáte chuť k návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bydlím daleko1100 %0,57 %  
nezaujala mě nabídka1100 %0,57 %  
vysoké ceny1100 %0,57 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete FITFOODIE RESTAURANT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pouze jedenkrátotázka č. 5, vícekrátotázka č. 7, pravidelněotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát8362,88 %47,16 %  
pravidelně2518,94 %14,2 %  
pouze jedenkrát2418,18 %13,64 %  

Graf

5. Navštívil/a byste znovu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, nevímotázka č. 7, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1979,17 %10,8 %  
nevím312,5 %1,7 %  
ne28,33 %1,14 %  

Graf

6. Z jakého důvodu byste návštěvu nezopakoval/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelibilo se mi tam150 %0,57 %  
Malé porce, moc peněz, hlad150 %0,57 %  

Graf

7. Jak jste spokojen/a s:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalitou pokrmů1.6670.404
kvalitou nápojů1.4470.565
rozmanitostí stálé nabídky1.0530.777
četností akcí (speciální nabídky, kulturní večery, atd.)0.7350.892
kvalitou obsluhy1.4620.718
s informovaností o novinkách1.0760.888
cenami pokrmů a nápojů0.4391.201
lokalitou1.2730.865
rychlost výdeje pokrmů1.3640.58

Graf

8. Jaké služby byste přivítal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věrnostní systém (slevy, akce, benefity)6246,97 %35,23 %  
kurzy zdravého vaření4735,61 %26,7 %  
rozvozy4735,61 %26,7 %  
take away4030,3 %22,73 %  
současné služby jsou dostačující2921,97 %16,48 %  
pobočky v dalších městech2216,67 %12,5 %  
delší otvírací dobu1612,12 %9,09 %  
více kulturních programů1410,61 %7,95 %  
poradenské služby129,09 %6,82 %  
jiné43,03 %2,27 %  

Graf

9. Co je třeba zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5239,39 %29,55 %  
nic4131,06 %23,3 %  
Aby se mi více věnovala Sefova 10,76 %0,57 %  
ta obsluha by nemusela být zas až tak moc "třeskutě" vtipná ;) ne, že by mě to přímo štvalo, ale jeden vtípek by i stačil, ono reagovat neustále na nějaké narážky, metafory a humorné přeřeky není úplně snadné, když má člověk ještě ke všemu hlad ;) (a po čase to prostě vtipné být přestane)10,76 %0,57 %  
rozvozy, kulturní akce, více cenově dostupnějších jídel10,76 %0,57 %  
Nabídku jídel pro šírší spektrum klientů. 10,76 %0,57 %  
Jídlo zrovna moc fit nebylo. Hodně tučné, připálené do černa apod. A příšerné černé nádobí - nevypadá to vůbec fresh ani fit a navíc to vydává při kontaktu s příborem hrozné zvuky.10,76 %0,57 %  
Parkování10,76 %0,57 %  
Vždycky je co zlepšovat,samozřejmě,ale v porovnání s tím,co nabízí Zlín,jste rozhodně TOP!10,76 %0,57 %  
Pokud probiha platba kartou je dost neslušné aby zakaznik rekl, ze chce dat spropitne a obsluha cekala dokud to nerekne nahlas tu castku. Dýško má buť zadat zákazník sám a nebo to vymyslet jinak. Na terminálu lze nastavit dýško aby se nestalo ze klient zada mensi castku nez ma platit za pokrm. Opravdu je velice neslusne aby se cisnik zeptal pred damou nebo kolegou jake mu da spropitne. V ten moment tlaci cisnik zakaznika nekam kam nechce. Opravdu me to odradilo od dalsi navstevy a nebo rict cisnikovi priste, ze chci dat dysko. To radeji priste pokrcim rameny a reknu ze jsem nestihla rici, ze ho chci dat. Tohle me velice urazilo u navstevy Vasi restaurace. Jednalo se o Valentynsky vecer a v tento cas to bylo opravdu nevhodne. Musim rict ze vase povest u me byla dost pošramocena.10,76 %0,57 %  
2x při pozvání rodiny bylo jídlo horší (suché maso) než na návštěvě, která nás nadchla, proto už jsme nepřišli10,76 %0,57 %  
možnost zjistit energetické hodnoty pokrmů nebo alespoň gramáž použitých surovin za syrova10,76 %0,57 %  
rychlost výdeje jídel během obědů10,76 %0,57 %  
Velikost porci10,76 %0,57 %  
někdy mi příjdou pokrmy tak překombinované až se to nedá jíst.. a taky si dávejte pozor občas už máte tendenci se s jídlem dostat na úroveň "kostka ve skluzu". Chci jíst zdravě, ale za 200 Kč se chci najíst.. ne odcházet hladová. 10,76 %0,57 %  
Zmenit nazev10,76 %0,57 %  
stálá nabídka10,76 %0,57 %  
Nutricni informácie k pokrmum10,76 %0,57 %  
Nabídku, otevírací dobu, pokud je zavřeno z důvodu xy aktualizovat Facebok10,76 %0,57 %  
více ne raw dezertů10,76 %0,57 %  
Voda k obědu zdarma by měl byt standard. Za 50 je to úlet. Nejde o prachy, ale o princip. Potom ty černé talíře prosím vyhodte, nedá se z nich jist. 10,76 %0,57 %  
kvalitu jidla (uz jsem mela i dezert co chutnal jako polystyren), ceny se mi zdaji po navyseni dost prehnane10,76 %0,57 %  
Jakozto pro pravidelneho hosta mi prijde davat vodu k menicku za 50kc docela zcestne. Za kvalitni jidlo si rada zaplatim i vase vysoke ceny, ale za obycejnou vodu uz mi to prijde vazne dost. V ramci 130kc z menu by mohlo byt treba 2dl vody zdarma-obycejne bez maty a citronu. 10,76 %0,57 %  
mozno trosicku znizit ceny10,76 %0,57 %  
Otevírací doba v neděli10,76 %0,57 %  
častěji obměňovat jídelníček10,76 %0,57 %  
Kvalitu pokrmů srovnatelnou na všech kuchařských směnách a u některých pokrmů i přemrštěnou cenu. Návštěva Fit Foodie je pro mě jako loterie. Bohužel se ještě nestalo, abychom měli s partnerem oba zároveň požitek z vynikajícího jídla.10,76 %0,57 %  
jídelní lístek10,76 %0,57 %  
Celkově je potřeba povznést celý podnik na vyšší úroveň,hlavně přístup některých číšníků, ať je FitFoodie opravdu špička ve Zlíně. Rozhodně bych obsluhu zbavil zástěr. 10,76 %0,57 %  
Určite by pomohlo každý deň aspoň jedno veganské jedlo v obedovom menu.10,76 %0,57 %  
Snížení ceny menu, prostředí je fajn jen chybí pocit soukromí, přivítal bych vodu k menu zdramatizovat nebo za simbolickou cenu, pho bo není pho bo ale nějaká "míšní" varianta, vyborna, ale název klame. 10,76 %0,57 %  
zařadit sobotní snídaně prosím prosím:)10,76 %0,57 %  
jesete vic zlepsit propracovanost pokrmu10,76 %0,57 %  
Chápu, že chcete podávat jídlo všem na stůl ve stejnou dobu, ale naposledy co jsem tam byla (jednalo se o speciální nabídku hamburgerů), tak jsme dostali jídlo skoro studené. Škoda, protože pokrm byl jinak vynikající.10,76 %0,57 %  
Bylo by super, kdybyste rozšířili nabídku o zdravé svačiny - nějaké malé snacky, které si člověk může vzít s sebou nebo koupit když půjde kolem. Jinak obrovsky chválím restauraci - skvělé jídlo, obsluha, jste ve Zlíně TOP.10,76 %0,57 %  
kreativitu jídel10,76 %0,57 %  
rozvoz10,76 %0,57 %  
Dezerty10,76 %0,57 %  
Více veganských a bezlepkových jídel10,76 %0,57 %  
chutnější a variabilnější nabídku skutečně vegetariánských pokrmů- bez přídavků hověžího vývaru do houbového rizota a podobně!10,76 %0,57 %  
Vyberu-li si něco o víkendu, ze stálé nabídky, není to pro mě takový zážitek, jako když si dám nějaké z nabízených týdenních menu. Tím nechci říct, že je to špatné.. Ale vaše týdenní menu je opravdu nápadité a vždy chutné, dokonale připravené. Děkuji. 10,76 %0,57 %  
podávání teplých pokrmů10,76 %0,57 %  
Nelíbí se mi slogan "zdravé mlsání". Je dost infantilní a nesedí mi k tomuto typu podniku.10,76 %0,57 %  

Graf

10. Popište FITFOODIE RESTAURANT 3 slovy:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejlepší restaurace ve Zlíně21,21 %1,14 %  
Vizionářský nadčasový moderní10,61 %0,57 %  
Kvalitní výběr jídel10,61 %0,57 %  
Krásná sexy Šefova 10,61 %0,57 %  
Jsem super 10,61 %0,57 %  
moderní zdravý nápaditý10,61 %0,57 %  
gastronomie, novinky, prostředí10,61 %0,57 %  
jednou za čas proč ne10,61 %0,57 %  
chutná zdravá strava10,61 %0,57 %  
pěkné prostředí, skvělé jídlo, lifestyle10,61 %0,57 %  
ostatní odpovědi Moderní, zdravé, příjemné prostředí
Interiér, fit, kvalita
působí velmi přivětivým dojmem
Dle fotek a recenzí to vypadá na skvělou restauraci, kterou bych ráda někdy navštívila.
zdravé, moderní, lákavé
čistota zdraví lehkost
příroda, styl, harmonie
Good looking, interesting, fresh
zdravé - kvalitní - stylové
Originalni chutne zdrave
Zdravé, krásné, svěží
Zdravá, mech, protein
Zvedavost
luxus, úroveň, styl
Krásné, moderní, příjemné
Gastro&Design
Krása,kvalita,chuť
Příjemná, útulná, kreativní.
Zdrava, stylova, trendy
kvalita, výborné potraviny, interiér
ocenuji veganskou nabidku
Drahé zdravější jídlo
chutné zdravé báječné
čisté, svěží, zdravé
jednoduché, výborné, zajímavé
Svěží,chutné jidlo,to přesně Zlínu chybělo..
Restaurace pro mě
zdravá dobrá kvalitní
moderní, osobitý, kvalitní
Zdraví podané chutně
Nevšední, příjemná, chutná
kvalita rozmanitost zdraví
chutná zdravější in
Příjemné kvalitní
skvely gastronomicky zazitek
moderní, rychlá, mechy
Moderní,zdravé,jiné
Prijemna, chutna,
inspirativní moderní zdravý
Jídlo, zdravě, novinky
zdravé, chutné, doporučuji
zlínské, zdravé, zelené
chutná, zdravá, pozitivní
zdravé svěží chutné
zdraví které baví
Zdravé a lákavé
moderní, zdravá, inovativní
Chutné zdravé příjemné
Zřejmě zdravé jidlo
Zdravé, příjemné, uklidňující
Zdravá denní menu
Rozmanitá, zdrava, kvalitni
zdraví design kuchyně
Vyborne jidlo
Nejoblíbenější zdravá restaurace
Úžasný zážitek k opakování
Designová, zdravá a chutná
Vyjimecnost, kvalita, radost
ochota, inovativnost, design
Restaurace s divnym nazvem na skvelem miste s vybornou kuchyni
lehké zdravé chutné
zdravé, chutné, intagramové :D - skvěle vypadající
Příjemné drahší skvele jidlo
Moderni, fit, zdrava
zdravé rychlé moderní
ráj pro žaludek
Divne pomale drahe
příjemné, chutné, vyvážené
Vynikajúci nápadité jidlo
Zajinavy napad
zdravé chutné kvalitní
Kvalitní, designový, zdravý
Gooooood
Kvalita, rozdílnost, profesionalita
příjemná reprezentativní výborná
Kvalitní kuchyně kuchař
Moderni zdrava gastronomie
Skvělé, fascinující, okouzlující
zdravejsi, jine, drahe
Výborná chutná restaurace
fresh chutné stylové
Kvalitni jidlo, drazsi, fajn obsluha
pohoda, zdraví, výborné jídlo
zdravá, nová, jako jediná měnící jídelní lístek
jedno z mála míst ve zlíně, kde víte, že se výborně najite.
super restaurace dle moderních trendů na odlechčenou stravu.
jedna z mála příležitostí zajímavé zdravé gastronomie, ne vždy ale chuťově "vychytané"
Ideální pro mě
mňami zdravé jedlo
Chytré, zdravé, kvalitní
moderní, zdravá, útulná
zdravá, kvalitní, drahá
Posh, drahe, namyslene
Nejlepší restaurace ve Zlíně
designová ambiciózní přeceňovaná
chci jen klikat, ne psát
krásné prostředí, nelehký výběr z jídel
Originální,útulný,chutný
vynikající jídlo a profesionální obsluha
Mňam
Pekné (prostredie), výborné jedlo
Svěží, dobrá, draha
stylová, moderní, chutná
drahá jiná restaurace
zdravé, chutné, příjemné
zdravě chutně stylově
rychlost, kvalita, budoucnost
moderní, čisté, chutné
zdrave, atraktivni, chutne
Zdravá, unikátní, sympatická
Zajímavá alternativa stravování
Zdravá fit restaurace
drahé málo dobré
Spokojenost po navsteve
zdravé, chutné, pekné
Styl,rozmanitost,laskavost
Zdravé nedostupné jídlo
zajímavý kreativní podmanivy
konečně něco ve Zlíně
Nová forma pokrmů
kvalitní jídlo, hezké prostředí, moderní přístup
těším se na další gastronomický zazitek
Prostředí, personál, dobré menu
Drahe ale originalni
Jiný
moderní, snad chutný, nad-český
Na picu
zdraví, čistota, příjemnost
Pestrý chuťový zážitek
Skvělé jídlo a
Nevim neznam neslysela jsem
Moderní, na pohled prijemna, zdravé jidlo
pěkné, zdravé, dobré
Příjemné prostředí, jídlo
průvan, hluk, row
Profesionalita, zážitek, pohoda
moderní, příjemná, dražší
super prostředí, obsluha
snobska, draha, chutna
Zdrave chutne drahe
vynikající jidlo, prijemne prostredi, mila obsluha
luxusní, zdravé, hezké
zdravé, kvalitní, na úrovni
zdraví, design, moderní
Trendy, designový, zážitkový
Ideální koncept zdravé a chutné gastronomie
Moderní, zdravý, originální
Netradiční poklidný cisty
kvalita, prostředí, fit
moderní, designová, zdravá
Trendy, zdravý, výborný
Moderni,zdrave, podstive
moderní, jedinečný, mladistvý
Originální a chutná kuchyně
15493,33 %87,5 % 

Graf

11. Na čem je založený koncept FITFOODIE RESTAURANT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nutričně vyvážené pokrmy s masem, vegetariánské i veganské14487,8 %81,82 %  
luxusní zážitková restaurace137,93 %7,39 %  
dietní pokrmy31,83 %1,7 %  
netuším31,83 %1,7 %  
vegetariánská a veganská kuchyně10,61 %0,57 %  

Graf

12. Sledujete pravidelně dění kolem FITFOODIE RESTAURANT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas7545,18 %42,61 %  
ano6740,36 %38,07 %  
ne2414,46 %13,64 %  

Graf

13. Kde nejčastěji hledáme informace o dění a nabídce? (i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oficiální stránky na Facebooku12273,49 %69,32 %  
www.fitfoodie.cz5432,53 %30,68 %  
informace nehledám2112,65 %11,93 %  
od známých1911,45 %10,8 %  
přímo v restauraci (letáčky v restauraci, informace u obsluhy aj.)1810,84 %10,23 %  
Meníčka.cz1710,24 %9,66 %  
účet na instagramu fitfoodiecz84,82 %4,55 %  

Graf

14. FITFOODIE je oblíbená zlínská restaurace:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8651,81 %48,86 %  
spíše souhlasím5432,53 %30,68 %  
nevím2414,46 %13,64 %  
spíše nesouhlasím21,2 %1,14 %  

Graf

15. Co nejčastěji vyhledáváte na stránkách www.fitfoodie.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týdenní obědové menu6941,57 %39,2 %  
na stránkách info nevyhledávám5834,94 %32,95 %  
jídelní a nápojový lístek4728,31 %26,7 %  
aktuality a plánované události3319,88 %18,75 %  
kontaktní informace84,82 %4,55 %  
Fotky majitelky 10,6 %0,57 %  

Graf

16. Odkud jste se o FITFOODIE RESTAURANT dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od přátel či rodiny8651,5 %48,86 %  
na sociálních sítích8047,9 %45,45 %  
navštívil/a jsem jej náhodně127,19 %6,82 %  
v tisku (magazíny, noviny) či online médiích127,19 %6,82 %  
na Garden Food Festivalu74,19 %3,98 %  
z webových stránek74,19 %3,98 %  
Sla jsem kolem21,2 %1,14 %  
propagační letáky21,2 %1,14 %  
Od nejkrásnější majitelky co znám 10,6 %0,57 %  
Jezdím kolem ní do práce skoro každý den.10,6 %0,57 %  
od M.Papírkové10,6 %0,57 %  
Zlín :)10,6 %0,57 %  
Vita Sana Club10,6 %0,57 %  
od kamarádky, která pracuje ve FITFOODIE 10,6 %0,57 %  
pracuji kousek od restourace10,6 %0,57 %  
od1310,6 %0,57 %  
Chodim kolem restaurace.do prace10,6 %0,57 %  
Od F&B managerky10,6 %0,57 %  
zlín je malý 10,6 %0,57 %  
chodím okolo10,6 %0,57 %  
nepamatuji si10,6 %0,57 %  

Graf

17. Hodnocení webových stránek:

www.fitfoodie.cz

Doporučuji kliknout pravým tlačítkem na odkaz -> otevřít v další kartě. Po prohlédnutí se prosím vraťte zpět k dotazníku. 

Pokud se prokliknete přímo přes odkaz, návrat zpět k dotazníku provedete snadno pomocí tlačítka vlevo v horní liště (<- zpět). Předchozí zodpovězené odpovědi zůstanou vyplněné.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
grafická stránka1.5510.531
přehlednost1.4150.459
kvalita obsahu1.2950.685
aktuálnost a kvalita informací1.2610.625

Graf

18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

facebook.com/fitfoodierestaurant/ 

Doporučuji kliknout pravým tlačítkem na odkaz -> otevřít v další kartě. Po prohlédnutí se prosím vraťte zpět k dotazníku.

Pokud se prokliknete přímo přes odkaz, návrat zpět k dotazníku provedete snadno pomocí tlačítka vlevo v horní liště (<- zpět). Předchozí zodpovězené odpovědi zůstanou vyplněné.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
atraktivní obsah1.2440.628
pravidelnost příspěvků1.1250.7
obsah příspěvků1.170.675
styl komunikace1.2050.64
rychlost odpovědí0.8690.739

Graf

19. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12571,02 %71,02 %  
muž5128,98 %28,98 %  

Graf

20. Bydlím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský kraj13576,7 %76,7 %  
Olomoucký kraj179,66 %9,66 %  
Praha105,68 %5,68 %  
Jihomoravský kraj63,41 %3,41 %  
Moravskoslezský kraj42,27 %2,27 %  
Vysočina10,57 %0,57 %  
Liberecký kraj10,57 %0,57 %  
Jihočeský kraj10,57 %0,57 %  
Ústecký kraj10,57 %0,57 %  

Graf

21. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 29 let6335,8 %35,8 %  
18 - 24 let4726,7 %26,7 %  
30 - 34 let3017,05 %17,05 %  
35 - 39 let179,66 %9,66 %  
40 - 49 let158,52 %8,52 %  
50 a více let42,27 %2,27 %  

Graf

22. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec9252,27 %52,27 %  
OSVČ4123,3 %23,3 %  
student3419,32 %19,32 %  
nezaměstnaný73,98 %3,98 %  
zaměstnanec - administrativa21,14 %1,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšel/a jste někdy o zlínském FITFOODIE RESTAURANT?

  • odpověď ano, ale doposud jsem nenavštívil/a:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Chtěl/a byste FITFOODIE navštívit?

4. Jak často navštěvujete FITFOODIE RESTAURANT?

  • odpověď pouze jedenkrát:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a byste znovu?
  • odpověď vícekrát:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitou pokrmů=1 na otázku 7. Jak jste spokojen/a s:

7. Jak jste spokojen/a s:

  • odpověď kvalitou pokrmů=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 4. Jak často navštěvujete FITFOODIE RESTAURANT?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 9. Co je třeba zlepšit?

17. Hodnocení webových stránek:

  • odpověď kvalita obsahu=0:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická stránka=0 na otázku 17. Hodnocení webových stránek:
  • odpověď kvalita obsahu=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost a kvalita informací=2 na otázku 17. Hodnocení webových stránek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost odpovědí=2 na otázku 18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

  • odpověď atraktivní obsah=2:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost odpovědí=2 na otázku 18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT
  • odpověď rychlost odpovědí=0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi grafická stránka=0 na otázku 17. Hodnocení webových stránek:
  • odpověď styl komunikace=2:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost odpovědí=2 na otázku 18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

21. Věk:

  • odpověď 18 - 24 let:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 22. Zaměstnání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste někdy o zlínském FITFOODIE RESTAURANT?

2. Chtěl/a byste FITFOODIE navštívit?

4. Jak často navštěvujete FITFOODIE RESTAURANT?

5. Navštívil/a byste znovu?

7. Jak jste spokojen/a s:

8. Jaké služby byste přivítal/a?

9. Co je třeba zlepšit?

11. Na čem je založený koncept FITFOODIE RESTAURANT?

12. Sledujete pravidelně dění kolem FITFOODIE RESTAURANT?

13. Kde nejčastěji hledáme informace o dění a nabídce? (i více odpovědí)

14. FITFOODIE je oblíbená zlínská restaurace:

15. Co nejčastěji vyhledáváte na stránkách www.fitfoodie.cz?

16. Odkud jste se o FITFOODIE RESTAURANT dozvěděl/a?

17. Hodnocení webových stránek:

18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

19. Jsem:

20. Bydlím:

21. Věk:

22. Zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste někdy o zlínském FITFOODIE RESTAURANT?

2. Chtěl/a byste FITFOODIE navštívit?

4. Jak často navštěvujete FITFOODIE RESTAURANT?

5. Navštívil/a byste znovu?

7. Jak jste spokojen/a s:

8. Jaké služby byste přivítal/a?

9. Co je třeba zlepšit?

11. Na čem je založený koncept FITFOODIE RESTAURANT?

12. Sledujete pravidelně dění kolem FITFOODIE RESTAURANT?

13. Kde nejčastěji hledáme informace o dění a nabídce? (i více odpovědí)

14. FITFOODIE je oblíbená zlínská restaurace:

15. Co nejčastěji vyhledáváte na stránkách www.fitfoodie.cz?

16. Odkud jste se o FITFOODIE RESTAURANT dozvěděl/a?

17. Hodnocení webových stránek:

18. Ohodnoťte facebookové stránky FITFOODIE RESTAURANT

19. Jsem:

20. Bydlím:

21. Věk:

22. Zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vojáčková, T.FitFoodie Restaurant - vnímání značky v gastronomii (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vnimani-znacky-fitfoodierest.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.