Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky HBO

Vnímání značky HBO

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Drimlová
Šetření:09. 06. 2009 - 12. 06. 2009
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma vnímání značky HBO. Velmi mi tím pomůžete při zpracování seminární práce, kdy data z tohoto dotazníku mohu použít pro její další zpracování.

 

Předem děkuji za Váš čas a spolupráci.

 

Tereza

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb společnosti HBO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5582,09 %82,09 %  
Ano1217,91 %17,91 %  

Graf

2. Co bylo důvodem pořízení HBO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavá nabídka služeb866,67 %11,94 %  
Cenová akce325 %4,48 %  
nikdo bohužel neni lepší18,33 %1,49 %  

Graf

3. Jak dlouho využíváte služeb společnosti HBO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 1 rokotázka č. 8, 2 - 3 rokyotázka č. 8, 4 - 5 letotázka č. 8, 5 let a víceotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 roky650 %8,96 %  
4 - 5 let=3216,67 %2,99 %  
5 let a více216,67 %2,99 %  
méně než 1 rok=418,33 %1,49 %  
2 - 3 roky=118,33 %1,49 %  
5 let a více=218,33 %1,49 %  
méně než 1 rok=118,33 %1,49 %  
2 - 3 roky=218,33 %1,49 %  
5 let a více=418,33 %1,49 %  
4 - 5 let18,33 %1,49 %  
méně než 1 rok18,33 %1,49 %  

Graf

4. Využíval/a jste někdy v minulosti služeb HBO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3767,27 %55,22 %  
ano1832,73 %26,87 %  

Graf

5. Z jakého důvodu jste služeb HBO nikdy nevyužil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám čas na televizi2259,46 %32,84 %  
Cenová nedostupnost924,32 %13,43 %  
nepotřebuji12,7 %1,49 %  
televizi příliš nesleduji12,7 %1,49 %  
doma o tom nerozhoduji12,7 %1,49 %  
nemam televizi12,7 %1,49 %  
Nemožnost připojení v místě bydliště12,7 %1,49 %  
Nezajímavost programu12,7 %1,49 %  

Graf

6. Z jakého důvodu již služeb HBO nevyužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cenové podmínky738,89 %10,45 %  
Méně času na televizi633,33 %8,96 %  
Přestěhování316,67 %4,48 %  
Program pro mě přestal být zajímavý211,11 %2,99 %  

Graf

7. Za jakých okolností byste začal/a službu HBO využívat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížení ceny2443,64 %35,82 %  
Více filmů a méně jejich opakování814,55 %11,94 %  
Více premiér filmů47,27 %5,97 %  
Oživení programu35,45 %4,48 %  
Až budu mít dostatek času11,82 %1,49 %  
vice casu11,82 %1,49 %  
za žádných, jsem spokojená11,82 %1,49 %  
v žádném případě bych ji využívat nezačala11,82 %1,49 %  
Nemám čas na TV11,82 %1,49 %  
nezačal11,82 %1,49 %  
Zdarma11,82 %1,49 %  
více finančních prostředků11,82 %1,49 %  
více času11,82 %1,49 %  
kdyby byla zdarma11,82 %1,49 %  
více času na televizi11,82 %1,49 %  
více volného času11,82 %1,49 %  
za zadnych11,82 %1,49 %  
Až budu mít čas na televizi, třeba ji budu využíva11,82 %1,49 %  
vice casu na TV11,82 %1,49 %  
mě stačí programy zadara11,82 %1,49 %  

Graf

8. Vyberte prosím známku celkového hodnocení služeb HBO. 10 je nejlepší, 1 nejhorší.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51828,57 %26,87 %  
81219,05 %17,91 %  
71015,87 %14,93 %  
6711,11 %10,45 %  
457,94 %7,46 %  
957,94 %7,46 %  
146,35 %5,97 %  
223,17 %2,99 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.98
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.05
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:6
Modus:5

Graf

9. Co shledáváte jako největší výhodu služby HBO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je zde velký výběr filmů2336,51 %34,33 %  
Premiéry filmů1828,57 %26,87 %  
Na HBO nejsou reklamy1015,87 %14,93 %  
Má vlastní produkci pořadů a seriálů57,94 %7,46 %  
Opakování filmů34,76 %4,48 %  
nevím11,59 %1,49 %  
nesleduji,tak nemohu posoudit11,59 %1,49 %  
nevím, nemám HBO11,59 %1,49 %  
Filmy v původním znění11,59 %1,49 %  

Graf

10. Jakého jste pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 11, ženaotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3860,32 %56,72 %  
muž2438,1 %35,82 %  
muž=111,59 %1,49 %  
žena=211,59 %1,49 %  

Graf

11. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18 - 30 letotázka č. 12, 31 - 50 letotázka č. 12, 51 let a víceotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let5282,54 %77,61 %  
31 - 50 let1015,87 %14,93 %  
18 - 30 let=111,59 %1,49 %  
31 - 50 let=211,59 %1,49 %  
51 let a více=311,59 %1,49 %  

Graf

12. Jaký je váš stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [svobodný / áotázka č. 13, ženatý / áotázka č. 13, rozvedený / áotázka č. 13, vdovec / vdovaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný / á5384,13 %79,1 %  
ženatý / á914,29 %13,43 %  
svobodný / á=111,59 %1,49 %  
ženatý / á=211,59 %1,49 %  
rozvedený / á=311,59 %1,49 %  
vdovec / vdova=411,59 %1,49 %  

Graf

13. Máte děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5587,3 %82,09 %  
ano812,7 %11,94 %  

Graf

14. Žijete ve městě nebo na vesnici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v Prazeotázka č. 15, ve větším městě (nad 50 tisíc obyvatel)otázka č. 15, v menším městě (do 50 tisíc obyvatel)otázka č. 15, na vesniciotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v menším městě (do 50 tisíc obyvatel)2133,33 %31,34 %  
na vesnici1828,57 %26,87 %  
ve větším městě (nad 50 tisíc obyvatel)1219,05 %17,91 %  
v Praze1117,46 %16,42 %  
v Praze=411,59 %1,49 %  
ve větším městě (nad 50 tisíc obyvatel)=311,59 %1,49 %  
v menším městě (do 50 tisíc obyvatel)=211,59 %1,49 %  
na vesnici=111,59 %1,49 %  

Graf

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → konec dotazníku, výuční list → konec dotazníku, maturita → konec dotazníku, bakalářské → konec dotazníku, vysokoškolské → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářské 2844,44 %41,79 %  
maturita2234,92 %32,84 %  
základní57,94 %7,46 %  
vysokoškolské57,94 %7,46 %  
výuční list23,17 %2,99 %  
základní=111,59 %1,49 %  
výuční list=211,59 %1,49 %  
maturita=311,59 %1,49 %  
bakalářské =411,59 %1,49 %  
vysokoškolské=511,59 %1,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Využíval/a jste někdy v minulosti služeb HBO?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám čas na televizi na otázku 5. Z jakého důvodu jste služeb HBO nikdy nevyužil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb společnosti HBO?

4. Využíval/a jste někdy v minulosti služeb HBO?

5. Z jakého důvodu jste služeb HBO nikdy nevyužil/a?

7. Za jakých okolností byste začal/a službu HBO využívat?

8. Vyberte prosím známku celkového hodnocení služeb HBO. 10 je nejlepší, 1 nejhorší.

9. Co shledáváte jako největší výhodu služby HBO?

10. Jakého jste pohlaví

11. Do jaké věkové skupiny patříte?

12. Jaký je váš stav?

13. Máte děti?

14. Žijete ve městě nebo na vesnici?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb společnosti HBO?

4. Využíval/a jste někdy v minulosti služeb HBO?

5. Z jakého důvodu jste služeb HBO nikdy nevyužil/a?

7. Za jakých okolností byste začal/a službu HBO využívat?

8. Vyberte prosím známku celkového hodnocení služeb HBO. 10 je nejlepší, 1 nejhorší.

9. Co shledáváte jako největší výhodu služby HBO?

10. Jakého jste pohlaví

11. Do jaké věkové skupiny patříte?

12. Jaký je váš stav?

13. Máte děti?

14. Žijete ve městě nebo na vesnici?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drimlová, T.Vnímání značky HBO (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vnimani-znacky-hbo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.