Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Henkel

Vnímání značky Henkel

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Kohoutová
Šetření:06. 04. 2011 - 15. 04. 2011
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.01
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem mého průzkumu je zjistit, jak je vnímána značka Henkel mezi spotřebiteli. Průzkum mi poslouží jako podklad k bakalářské práci.

 

Předem děkuji a přeji hezký den.

 

Kohoutová Denisa

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete prací a čisticí prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketech/hypermarketech4962,03 %62,03 %  
v drogeriích (např. DM, Rossmann, Schlecker...)1721,52 %21,52 %  
v Makru45,06 %5,06 %  
v menších prodejnách (např. prodejny smíšeného zboží)45,06 %5,06 %  
jeste nikdy jsem cistici prostredek nekoupil :)11,27 %1,27 %  
Sapa centrum11,27 %1,27 %  
Máme vlastní internetový obchod s těmito prostředk11,27 %1,27 %  
aviváž a prostr.na riad cez net, ost, v supermarke11,27 %1,27 %  
dostávám od známých11,27 %1,27 %  

Graf

2. Jaké značky pracích a čisticích prostředků nakupujete? (napište 3 nejpoužívanější)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ariel, Persil33,8 %3,8 %  
bonux,Qanto,pur11,27 %1,27 %  
Lanza, savo, jar11,27 %1,27 %  
lanza persil woolite11,27 %1,27 %  
Bref, Ariel, Cif11,27 %1,27 %  
ariel, cif, pur11,27 %1,27 %  
Ariel, Cif, Pronto11,27 %1,27 %  
mr proper, cif, ariel11,27 %1,27 %  
persil, jar, ariel11,27 %1,27 %  
Vanish, Mr Proper11,27 %1,27 %  
ostatní odpovědi ariel, persil, jar
mama nakupuje persil
Henkel, Savo, Bref
Woolite, Persil, Palmex
ariel, persil, domestos
Persil, Jar, Clin
Jar, Persil,Lenor
Pur, Ciff, Savo
Savo, Lenor, Pervoll
Jar, Persil, Pronto
jar, cif, ariel
Ariel, Jar, Bonux
Persil, Palmex, Ariel
Pur, Persil, Bref
Jar, Rex, Ariel
Ariel
palmex,perwoll,pronto
Ariel, Perwoll, Persil
HG
ariel, palmex, persil color
ariel, somat, silan
Frosch, Ecover, Ecozone
Ariel, Persil, Pervol
nenakupuji
Ariel, Persil, Formil
Jar, prášek Grand Maximo, mýdlo Ailé
ariel, savo,clin
Wanisch, Persil, Ariel
Perwoll, Woolite, Ariel
Ariel, Cif, Domestos
Pur, Ariel, Cif
Ariel, JAR, persil
Ariel, Silan, Palmex
lanza, cif, domestos, ariel
persil, pronto, savo
Ariel, Persil, Rex
Ariel, dalsi nevim
Loreal
Arial, Vanish
Persil, Ariel, Rex, Palmex
Rex, real, jar
Persil, Ariel, Jar
Bonux, jar, somat
Persile, Ariel, Jar
persil, ariel, bonux
forsil, jar, mio
Persil, Perwoll, Coral
Jar, Savo, Persil
Lanza,
ariel, persil, tide
Persil, Perwoll, Ariel
Persil, Bonux, Palmex
Frosch, Persil, Lovela
Tide, Bonux, Persil
savo, cif, jar
Lanza,persil
Cif, Persil, Bref
pronto, bonus, jar
Persil
uz
Sonett, Ecover, Palma kokosové mydlo
Ariel, Persil, Silan
Fa, Dove, Gliss Kur
ariel, savo, pronto
henkel, tatrachema, herba
různé
WeisseRiese, Jar, Pronto
6784,81 %84,81 % 

Graf

3. Znáte značku Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6886,08 %86,08 %  
ne1113,92 %13,92 %  

Graf

4. Kupujete výrobky Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4962,03 %62,03 %  
ne3037,97 %37,97 %  

Graf

5. Napište jeden výrobek, který je podle Vás typický pro značku Henkel:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
persil2126,58 %26,58 %  
nevím1012,66 %12,66 %  
Somat45,06 %5,06 %  
Bref33,8 %3,8 %  
Prací prášek33,8 %3,8 %  
silan22,53 %2,53 %  
prací prostředek22,53 %2,53 %  
?22,53 %2,53 %  
lepidla22,53 %2,53 %  
pur na mytí nádobí11,27 %1,27 %  
ostatní odpovědi Henkelbach Meister Messer :)(opravdu netušim)
kosmetické výrobky, př. šampón syoss
zehlicka
Clin
wc čistič
podle dotazníku asi čistící prostředky:-)
odličovací tamponky
Netuším
prací prášky
na mycí nádobí
lepidlo
jmenovitě nevím, předpokládám že prací prášky
jar
šampon?
deodorant Fa
persil, bref, pur
Praci prasek
pračka
Persil (nejsem si zcela jist)
nevím, čistící prostředek?
šampony SCHWARZKOPF
sampun'
Pattex
FA, persil, bref
krém na ruce
zi
šampon
Mr. Propper
mycí prostředky
2936,71 %36,71 % 

Graf

6. Jaké výrobky nejčastěji nakupujete? (vybete 1 - 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prací prášek5468,35 %68,35 %  
přípravky na mytí nádobí5164,56 %64,56 %  
čisticí přípravky3544,3 %44,3 %  
aviváž3037,97 %37,97 %  
speciální prací prášek (např. na jemné nebo černé prádlo)1012,66 %12,66 %  

Graf

7. Jaké značky spadající pod firmu Henkel se Vám vybaví? (v oblasti pracích a čisticích prostředků)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

----

?

?

a opět nevím... já na těch přípravcích zkoumám jen návod k použití, ne kdo je výrobce..., odpověd na otázku 8 proto považuj jen za moje "hraní piškovrek"

Ariel

Ariel, Palmex,

Ariel, Silan, Somat, Pur

Bref Persil Palmex

Bref, Persil

fakt nevim, promin

Henkel jsem neznal. Kupoval jsem jeho brandové výrobky (Persil apod.)

Hlavně Persil, Palmex, Ariel a ostatní níže uvedené značky. Nicméně si nejsem jist, zda skutečně spadají pod firmu Henkel.

Jar, Persil, Bref, Silan

nemam tuseni

Netuším

netuším

neviem ktore ynackz patria pod henkel

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevim, nic se mi nevybavi, vim jen, ze je to koncern vyrabejici cistici prostredky, konkretni znacky neznam

Neznám jmenovitě žádnou spojitost výrobku s f. Henkel.

Nic

nic mě nenapadá

opravdu netuším

Palmex, Silan, Clin, Pur

Persil Bref

Persil Pur Silan Bref

persil

persil

persil

Persil

Persil

persil

Persil

persil a perwoll

Persil, Bref

Persil, Bref, Rex

Persil, Bref, Silan

Persil, Pervol, Pril

Persil, Perwoll, Palmex, Schwarzkopf

Persil, Perwoll, Silan

persil, pur

persil, pur

Persil, Rex,

persil, silan, perwoll, somat

persil, silan, pur

persil, silan, pur somat,

Persil, Silan, Somat

Persil, Somat

Persil,bref

Persil,bref,rex,lepidla,silan.

prací prášky, tablety do myčky

prášek na praní

prášek, aviváž

Pritt, Persil, Pattex

Pur, Persil, Silan

pur, silan, somat, persil, perwoll

Pur, Somat, Bref

Rex, Persil, Silan

Silan, Persil

Somat, Persil, Perwoll

Somat, Pur

šampon, jinak nic

Tide, Perwoll

ujhfu

vata, odličovací tamponky

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

8. Jaké značky podle Vás patří pod firmu Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Persil6582,28 %82,28 %  
Perwoll3544,3 %44,3 %  
Somat3443,04 %43,04 %  
Silan3139,24 %39,24 %  
Pur2936,71 %36,71 %  
Bref2734,18 %34,18 %  
Rex2126,58 %26,58 %  
Palmex1924,05 %24,05 %  
Clin1316,46 %16,46 %  
Tide1012,66 %12,66 %  
Ariel1012,66 %12,66 %  
Mr. Proper911,39 %11,39 %  
Bonux810,13 %10,13 %  
Lenor810,13 %10,13 %  
Jar78,86 %8,86 %  
ATA45,06 %5,06 %  

Graf

9. Co se Vám jako první vybaví, když se řekne Henkel?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Kvalita od firmy Henkel"

Bohužel s tímto sortimentem produktů nemám zatím moc zkušenosti (resp. Nakupuji je osobně velmi zřídka). Nicméně podvědomě mám značku spojenou s produkty z oblasti pracích a čistících prostředků.

Cervene logo

červená

Čistící prostředek

čistící prostředky

čistící prostředky

čistící prostředky

čistící prostředky

čistící prostředky

Čistící prostředky?

čistota

čistota

d

Dekel :D

drogerie

drogerie

hákový kříž, sory fakt se mi nic nevybaví :-D

Heike Henkelová, olympijská vítězka ve skoku vysokém

Henkel bach?

hlas z reklamy, ktorý hovorí s nemeckým prízvukom "Henkel"

jemné ruce

kečup

kečup

kosmetika

kosmetika

kosmetika

kvalita za prijemnou cenu

lepidla

Lepidlo

lepidlo

lepidlo

lepidlo

Lepidlo.

logo, prací prášek (např.Persil)

nadnárodní maloobchodní řetězec

naprosto nic

nějaká reklama, kde na konci žena řekne: Henkel

nejdřv si vzpomenu na Heineken, pak mám pocit, že vyrábí papírové kapesníky...

němci

nevim

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic :D

Persil

Persil

Persil

pivo

prací a čistící prostředky

prací prášek

prací prášek

prací prášek

Prací prášky

prací prostředky

Prací prostředky

pracie prašky

prádlo

Prášek na praní

prášek na praní

Přípravky na mytí nádobí a prací prášky Kvalita od značky Henkel :-)

pur,silan

reklama na persil,tak asi ten prášek.

Reklama na Silan

reklama na tablety do myčky somat

reklama v televizi

Reklama... Ta je v televizi pořád...

silan

Somat

vlasová kozmetika Schwarzkopf

vyrobce cisticich prostredku, zasticujici znacka, ale ne vyrobkova

značka

značka nabízející více druhů pracích a čistících prostředků různých značek

značka, červené písmo a elipsa kolem toho

značku, kterou znám a která mi pomáhá v každodenním životě

známá světová značka, ale nevím přesně jaké výrobky zastřešuje

že je to asi nějaká značka v drogerii x)

10. Jste spokojen/a s kvalitou výrobků Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 11, nevímotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4455,7 %55,7 %  
ano3443,04 %43,04 %  
ne11,27 %1,27 %  

Graf

11. Vybavíte si, s čím konkrétně nejste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Tyto výrobky mi přijdou neekologické.

12. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrná6784,81 %84,81 %  
příliš vysoká1215,19 %15,19 %  

Graf

13. Co si myslíte o vztahu cena x kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobky jsou kvalitní za přijatelnou cenu4860,76 %60,76 %  
výrobky jsou kvalitní, ale cena je příliš vysoká1924,05 %24,05 %  
výrobky jsou méně kvalitní za přijatelnou cenu911,39 %11,39 %  
výrobky jsou méně kvalitní a cena je příliš vysoká33,8 %3,8 %  

Graf

14. S jakým typem podpory prodeje jste se setkal/a u firmy Henkel? (libovolný počet odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenové balíčky (např. 2 za cenu 1)3139,24 %39,24 %  
slevy2734,18 %34,18 %  
letáky1924,05 %24,05 %  
jiný druh podpory prodeje1721,52 %21,52 %  
prezentace výrobků v obchodě1417,72 %17,72 %  
promo stojany/regály1215,19 %15,19 %  
vzorky1012,66 %12,66 %  
kupony810,13 %10,13 %  
spotřebitelské soutěže78,86 %8,86 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5569,62 %69,62 %  
muž2430,38 %30,38 %  

Graf

16. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let6784,81 %84,81 %  
26 - 35 let67,59 %7,59 %  
46 - 65 let33,8 %3,8 %  
36 - 45 let22,53 %2,53 %  
66 a více let11,27 %1,27 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6177,22 %77,22 %  
zaměstnanec1215,19 %15,19 %  
v domácnosti22,53 %2,53 %  
na mateřské dovolené22,53 %2,53 %  
OSVČ11,27 %1,27 %  
jiná možnost11,27 %1,27 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou5670,89 %70,89 %  
základní1113,92 %13,92 %  
vysokoškolské911,39 %11,39 %  
vyučen/a11,27 %1,27 %  
postgraduální studium11,27 %1,27 %  
vyučen/a s maturitou11,27 %1,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kupujete výrobky Henkel?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi persil na otázku 5. Napište jeden výrobek, který je podle Vás typický pro značku Henkel:
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Znáte značku Henkel?

10. Jste spokojen/a s kvalitou výrobků Henkel?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clin na otázku 8. Jaké značky podle Vás patří pod firmu Henkel?
  • odpověď nevím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Znáte značku Henkel?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji nakupujete prací a čisticí prostředky?

3. Znáte značku Henkel?

4. Kupujete výrobky Henkel?

5. Napište jeden výrobek, který je podle Vás typický pro značku Henkel:

6. Jaké výrobky nejčastěji nakupujete? (vybete 1 - 3 možnosti)

8. Jaké značky podle Vás patří pod firmu Henkel?

10. Jste spokojen/a s kvalitou výrobků Henkel?

12. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

13. Co si myslíte o vztahu cena x kvalita?

14. S jakým typem podpory prodeje jste se setkal/a u firmy Henkel? (libovolný počet odpovědí)

15. Pohlaví

16. Kolik je Vám let?

17. Jste

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji nakupujete prací a čisticí prostředky?

3. Znáte značku Henkel?

4. Kupujete výrobky Henkel?

5. Napište jeden výrobek, který je podle Vás typický pro značku Henkel:

6. Jaké výrobky nejčastěji nakupujete? (vybete 1 - 3 možnosti)

8. Jaké značky podle Vás patří pod firmu Henkel?

10. Jste spokojen/a s kvalitou výrobků Henkel?

12. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

13. Co si myslíte o vztahu cena x kvalita?

14. S jakým typem podpory prodeje jste se setkal/a u firmy Henkel? (libovolný počet odpovědí)

15. Pohlaví

16. Kolik je Vám let?

17. Jste

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kohoutová, D.Vnímání značky Henkel (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-znacky-henkel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.