Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní značky LILD

Vnímaní značky LILD

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hercegová
Šetření:02. 12. 2009 - 06. 12. 2009
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.3
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění ty z vás, kteří aleaspoň někdy nakupují v LIDLU. 

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte značku LIDL jako něco méněcenného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1957,58 %57,58 %  
ne1030,3 %30,3 %  
nevím412,12 %12,12 %  

Graf

2. Stydíte se, když nakupujete v LIDLU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4, nevímotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2472,73 %72,73 %  
ano824,24 %24,24 %  
nevím13,03 %3,03 %  

Graf

3. Z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

,,Lidl je levný" - pro mne toto neznamená výši ceny, ale kvalitu.

je to jako nakupovat oblečení v seconhandu

je vnímáno jako agresivní obchodník a neekologický

podporuju kurvy

stydím se trochu, ale zvykám si Lidl působí jako obchod pro chudé

4. Jsou Vám nízké ceny v LIDLU podezřelé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6, nevímotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1751,52 %51,52 %  
ano1133,33 %33,33 %  
nevím515,15 %15,15 %  

Graf

5. Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nikdo nikomu nedá nic zadarmo :P

nízká cena znamená vykořisťování dodavatelů nebo nákup od nedomácích dodavatelů

Obávám se, že jsou výrobky vyráběny z lidských ostatků.

Protože jiní výrobci mají vyšší!

vzhled, složení výrobku

Z vlástních zkušeností vím, že u potravin jde o zboží méně kvalitní než v ostatních supermarketech. To jak chutově, tak i do složení.

6. Čistý měsíční příjem respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do Kč 15 000 ,-- 1751,52 %51,52 %  
Kč 15 001 – 25 000,-- 1339,39 %39,39 %  
Kč 25 001 – 35 000 ,-- 39,09 %9,09 %  

Graf

7. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mezi 20 a 35 lety2575,76 %75,76 %  
do 20 let412,12 %12,12 %  
mezi 35 a 50 lety39,09 %9,09 %  
nad 50 let13,03 %3,03 %  

Graf

8. Vaše nejvyšší dosažení vzdělání je:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední, maturita1443,75 %42,42 %  
1237,5 %36,36 %  
základní412,5 %12,12 %  
vyšší odborné26,25 %6,06 %  

Graf

9. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2163,64 %63,64 %  
muž1236,36 %36,36 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (73 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hercegová, J.Vnímaní značky LILD (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vnimani-znacky-lild.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.