Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Moira zákazníkem
Vnímání značky Moira zákazníkem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Urban |
---|---|
Šetření: | 09. 04. 2013 - 16. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 79 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 13.95 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Říká Vám něco pojem „funkční prádlo“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 77 | 97,47 % | 97,47 % |
NE | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
2. Říká Vám něco alespoň jedno z těchto log?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
ANO
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 1 | 50 % | 1,27 % |
ANO | 1 | 50 % | 1,27 % |
3. Setkal jste se alespoň z jednou z výše zmíněných značek)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 8, NE → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 1 | 50 % | 1,27 % |
ANO | 1 | 50 % | 1,27 % |
4. Používáte Vy sám (sama) funkční prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 6, NE → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 59 | 76,62 % | 74,68 % |
NE | 18 | 23,38 % | 22,78 % |
5. Z jakého důvodu nepoužíváte funkční prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesportuji, bylo by pro mne zbytečné | 9 | 50 % | 11,39 % |
Je drahé | 4 | 22,22 % | 5,06 % |
Nevyhovuje mi | 3 | 16,67 % | 3,8 % |
zatím jsem si ho nekoupila | 1 | 5,56 % | 1,27 % |
nezkoušel jsem ho | 1 | 5,56 % | 1,27 % |
6. Pro jaké účely využíváte funkční prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zimní sporty | 44 | 74,58 % | 55,7 % |
Cyklistika | 31 | 52,54 % | 39,24 % |
Turistika | 27 | 45,76 % | 34,18 % |
Halové sporty | 12 | 20,34 % | 15,19 % |
Oblečení pro volný čas (doma, zahrada, práce) | 11 | 18,64 % | 13,92 % |
Oblečení pro děti | 3 | 5,08 % | 3,8 % |
Pro módní účel | 3 | 5,08 % | 3,8 % |
beh | 2 | 3,39 % | 2,53 % |
kdyz je zima | 1 | 1,69 % | 1,27 % |
vodní sport | 1 | 1,69 % | 1,27 % |
behani | 1 | 1,69 % | 1,27 % |
sport | 1 | 1,69 % | 1,27 % |
jízda na motorce | 1 | 1,69 % | 1,27 % |
7. Jaké značky se Vám vybaví v souvislosti s funkčním prádlem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MOIRA | 69 | 89,61 % | 87,34 % |
Klimatex | 44 | 57,14 % | 55,7 % |
Craft | 36 | 46,75 % | 45,57 % |
Nord Blanc | 32 | 41,56 % | 40,51 % |
Jitex | 23 | 29,87 % | 29,11 % |
Sensor | 16 | 20,78 % | 20,25 % |
Progress | 7 | 9,09 % | 8,86 % |
žádná | 3 | 3,9 % | 3,8 % |
pingu, helly hansen | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
crivit | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
icebreaker, smartwool, odlo | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
icebreaker | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
Coolmax - Evona | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
devold | 1 | 1,3 % | 1,27 % |
8. Máte Vy sám (sama) osobní zkušenost s používáním výrobků značky MOIRA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 9, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 52 | 66,67 % | 65,82 % |
NE | 26 | 33,33 % | 32,91 % |
9. Kdy přibližně jste se poprvé setkal (a) se značkou MOIRA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Před 5-15 lety | 30 | 56,6 % | 37,97 % |
Před 1-5 lety | 20 | 37,74 % | 25,32 % |
Nedávno (do 1 roku) | 2 | 3,77 % | 2,53 % |
Dávno (více než 15 let ) | 1 | 1,89 % | 1,27 % |
10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
síla tradice | 2.865 | 2.116 |
cena | 3.462 | 1.825 |
kvalita (funkčnost, výdrž) | 2.538 | 1.825 |
pohodlí | 2.615 | 2.391 |
šíře sortimentu | 2.788 | 1.782 |
dostupnost | 2.673 | 1.951 |
atraktivnost výrobku (vzhled, modní trend) | 3.212 | 2.436 |
11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sportuj s partnerem na úrovni, sportuj s MOIROU | 21 | 40,38 % | 26,58 % |
MOIRA, nenechá tě vzdát | 15 | 28,85 % | 18,99 % |
naše dlouholeté zkušenosti, vaše funkční prádlo v hrsti | 8 | 15,38 % | 10,13 % |
MOIRA, stojí vždy při tobě | 8 | 15,38 % | 10,13 % |
12. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Sensor, máte-li s ní osobní zkušenost
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká cena | 1-2-3-4-5-6-7 | 4.125 | 1.797 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 4.5 | 2.625 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Progress, máte-li s ní osobní zkušenost.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká ena | 1-2-3-4-5-6-7 | 3.882 | 1.28 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 4 | 1.412 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Jitex, máte-li s ní osobní zkušenost.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká cena | 1-2-3-4-5-6-7 | 3.36 | 1.67 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 3.96 | 2.998 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Craft, máte-li s ní osobní zkušenost.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká cena | 1-2-3-4-5-6-7 | 4.677 | 2.348 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 5.387 | 2.173 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Nord Blanc, máte-li s ní osobní zkušenost.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká cena | 1-2-3-4-5-6-7 | 5 | 2.417 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 4.333 | 2.056 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Klimatex, máte-li s ní osobní zkušenost.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
nízká cena vs. vysoká cena | 1-2-3-4-5-6-7 | 4 | 2.345 |
nízká kvalita vs. vysoká kvalita | 1-2-3-4-5-6-7 | 5.103 | 2.231 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 53 | 67,09 % | 67,09 % |
muž | 26 | 32,91 % | 32,91 % |
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 63 | 79,75 % | 79,75 % |
31-45 | 11 | 13,92 % | 13,92 % |
46 a více | 3 | 3,8 % | 3,8 % |
do 18 let | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
20. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 50 | 63,29 % | 63,29 % |
střední s maturitou | 24 | 30,38 % | 30,38 % |
vyšší odborné | 3 | 3,8 % | 3,8 % |
střední odborné bez maturity | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
21. Odkud pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prahy | 37 | 46,84 % | 46,84 % |
Středočeský kraj | 14 | 17,72 % | 17,72 % |
pardubický kraj | 5 | 6,33 % | 6,33 % |
Vysočina | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
Moravskoslezský Kraj | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
Jihočeský kraj | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
Liberecký kraj | 2 | 2,53 % | 2,53 % |
jihomoravsky | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Jihomoravský kraj | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Královéhradecký kraj | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
JM | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Královohradecký kraj | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
JČ | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Plzeň | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Plzéňský | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
p | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Plzeňský kraj | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Brno | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Jihočeský | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
Ústecký | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
ČR | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
královehradecký | 1 | 1,27 % | 1,27 % |
22. Váš přibližný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 10 000Kč | 46 | 58,23 % | 58,23 % |
do 20 000 Kč | 19 | 24,05 % | 24,05 % |
do 35 000 kč | 10 | 12,66 % | 12,66 % |
více | 4 | 5,06 % | 5,06 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.