Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky Moira zákazníkem

Vnímání značky Moira zákazníkem

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Urban
Šetření:09. 04. 2013 - 16. 04. 2013
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):22 / 13.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude sloužit jako podklad ke zpracování pro semestrální projekt na téma: Vnímání značky MOIRA, a.s.


Odpovědi respondentů

1. Říká Vám něco pojem „funkční prádlo“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7797,47 %97,47 %  
NE22,53 %2,53 %  

Graf

2. Říká Vám něco alespoň jedno z těchto log?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ANO

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE150 %1,27 %  
ANO150 %1,27 %  

Graf

3. Setkal jste se alespoň z jednou z výše zmíněných značek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE150 %1,27 %  
ANO150 %1,27 %  

Graf

4. Používáte Vy sám (sama) funkční prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5976,62 %74,68 %  
NE1823,38 %22,78 %  

Graf

5. Z jakého důvodu nepoužíváte funkční prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesportuji, bylo by pro mne zbytečné950 %11,39 %  
Je drahé422,22 %5,06 %  
Nevyhovuje mi316,67 %3,8 %  
zatím jsem si ho nekoupila15,56 %1,27 %  
nezkoušel jsem ho15,56 %1,27 %  

Graf

6. Pro jaké účely využíváte funkční prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zimní sporty4474,58 %55,7 %  
Cyklistika3152,54 %39,24 %  
Turistika2745,76 %34,18 %  
Halové sporty1220,34 %15,19 %  
Oblečení pro volný čas (doma, zahrada, práce)1118,64 %13,92 %  
Oblečení pro děti35,08 %3,8 %  
Pro módní účel35,08 %3,8 %  
beh23,39 %2,53 %  
kdyz je zima11,69 %1,27 %  
vodní sport11,69 %1,27 %  
behani11,69 %1,27 %  
sport11,69 %1,27 %  
jízda na motorce11,69 %1,27 %  

Graf

7. Jaké značky se Vám vybaví v souvislosti s funkčním prádlem?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MOIRA6989,61 %87,34 %  
Klimatex4457,14 %55,7 %  
Craft3646,75 %45,57 %  
Nord Blanc3241,56 %40,51 %  
Jitex2329,87 %29,11 %  
Sensor1620,78 %20,25 %  
Progress79,09 %8,86 %  
žádná33,9 %3,8 %  
pingu, helly hansen11,3 %1,27 %  
crivit11,3 %1,27 %  
icebreaker, smartwool, odlo11,3 %1,27 %  
icebreaker11,3 %1,27 %  
Coolmax - Evona11,3 %1,27 %  
devold11,3 %1,27 %  

Graf

8. Máte Vy sám (sama) osobní zkušenost s používáním výrobků značky MOIRA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5266,67 %65,82 %  
NE2633,33 %32,91 %  

Graf

9. Kdy přibližně jste se poprvé setkal (a) se značkou MOIRA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Před 5-15 lety3056,6 %37,97 %  
Před 1-5 lety2037,74 %25,32 %  
Nedávno (do 1 roku)23,77 %2,53 %  
Dávno (více než 15 let )11,89 %1,27 %  

Graf

10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.

(1=nejvíce vyhovující, 7=nejméně vyhovující)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
síla tradice2.8652.116
cena3.4621.825
kvalita (funkčnost, výdrž)2.5381.825
pohodlí2.6152.391
šíře sortimentu2.7881.782
dostupnost2.6731.951
atraktivnost výrobku (vzhled, modní trend)3.2122.436

Graf

11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuj s partnerem na úrovni, sportuj s MOIROU2140,38 %26,58 %  
MOIRA, nenechá tě vzdát1528,85 %18,99 %  
naše dlouholeté zkušenosti, vaše funkční prádlo v hrsti815,38 %10,13 %  
MOIRA, stojí vždy při tobě815,38 %10,13 %  

Graf

12. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Sensor, máte-li s ní osobní zkušenost

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká cena1-2-3-4-5-6-74.1251.797
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-74.52.625

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Progress, máte-li s ní osobní zkušenost.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká ena1-2-3-4-5-6-73.8821.28
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-741.412

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Jitex, máte-li s ní osobní zkušenost.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká cena1-2-3-4-5-6-73.361.67
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-73.962.998

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Craft, máte-li s ní osobní zkušenost.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká cena1-2-3-4-5-6-74.6772.348
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-75.3872.173

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Nord Blanc, máte-li s ní osobní zkušenost.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká cena1-2-3-4-5-6-752.417
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-74.3332.056

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Klimatex, máte-li s ní osobní zkušenost.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nízká cena vs. vysoká cena1-2-3-4-5-6-742.345
nízká kvalita vs. vysoká kvalita1-2-3-4-5-6-75.1032.231

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5367,09 %67,09 %  
muž2632,91 %32,91 %  

Graf

19. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-306379,75 %79,75 %  
31-451113,92 %13,92 %  
46 a více33,8 %3,8 %  
do 18 let22,53 %2,53 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5063,29 %63,29 %  
střední s maturitou2430,38 %30,38 %  
vyšší odborné33,8 %3,8 %  
střední odborné bez maturity22,53 %2,53 %  

Graf

21. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prahy3746,84 %46,84 %  
Středočeský kraj1417,72 %17,72 %  
pardubický kraj56,33 %6,33 %  
Vysočina22,53 %2,53 %  
Moravskoslezský Kraj22,53 %2,53 %  
Jihočeský kraj22,53 %2,53 %  
Liberecký kraj22,53 %2,53 %  
jihomoravsky11,27 %1,27 %  
Jihomoravský kraj11,27 %1,27 %  
Královéhradecký kraj11,27 %1,27 %  
JM11,27 %1,27 %  
Královohradecký kraj11,27 %1,27 %  
11,27 %1,27 %  
Plzeň11,27 %1,27 %  
Plzéňský11,27 %1,27 %  
p11,27 %1,27 %  
Plzeňský kraj11,27 %1,27 %  
Brno11,27 %1,27 %  
Jihočeský11,27 %1,27 %  
Ústecký11,27 %1,27 %  
ČR 11,27 %1,27 %  
královehradecký11,27 %1,27 %  

Graf

22. Váš přibližný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000Kč4658,23 %58,23 %  
do 20 000 Kč1924,05 %24,05 %  
do 35 000 kč1012,66 %12,66 %  
více45,06 %5,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaké značky se Vám vybaví v souvislosti s funkčním prádlem?

  • odpověď Craft:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Halové sporty na otázku 6. Pro jaké účely využíváte funkční prádlo?

8. Máte Vy sám (sama) osobní zkušenost s používáním výrobků značky MOIRA?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před 5-15 lety na otázku 9. Kdy přibližně jste se poprvé setkal (a) se značkou MOIRA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivnost výrobku (vzhled, modní trend)=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivnost výrobku (vzhled, modní trend)=3 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost=1 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost=3 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita (funkčnost, výdrž)=1 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita (funkčnost, výdrž)=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlí=1 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlí=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi síla tradice=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi síla tradice=3 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíře sortimentu=2 na otázku 10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi MOIRA, nenechá tě vzdát na otázku 11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportuj s partnerem na úrovni, sportuj s MOIROU na otázku 11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká cena [1-2-3-4-5-6-7] vysoká cena: 6 na otázku 15. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Craft, máte-li s ní osobní zkušenost.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Říká Vám něco pojem „funkční prádlo“?

4. Používáte Vy sám (sama) funkční prádlo?

6. Pro jaké účely využíváte funkční prádlo?

7. Jaké značky se Vám vybaví v souvislosti s funkčním prádlem?

8. Máte Vy sám (sama) osobní zkušenost s používáním výrobků značky MOIRA?

9. Kdy přibližně jste se poprvé setkal (a) se značkou MOIRA?

10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.

11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?

12. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Sensor, máte-li s ní osobní zkušenost

15. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Craft, máte-li s ní osobní zkušenost.

18. Pohlaví

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Odkud pocházíte?

22. Váš přibližný měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Říká Vám něco pojem „funkční prádlo“?

4. Používáte Vy sám (sama) funkční prádlo?

6. Pro jaké účely využíváte funkční prádlo?

7. Jaké značky se Vám vybaví v souvislosti s funkčním prádlem?

8. Máte Vy sám (sama) osobní zkušenost s používáním výrobků značky MOIRA?

9. Kdy přibližně jste se poprvé setkal (a) se značkou MOIRA?

10. Oceňte na škále 1 až 7 tyto pojmy v souvislosti se značkou MOIRA.

11. Jaký slogan, podle Vašeho názoru, se nejlépe hodí pro značku MOIRA?

12. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Sensor, máte-li s ní osobní zkušenost

15. Oceňte tyto pojmy v souvislosti se značkou Craft, máte-li s ní osobní zkušenost.

18. Pohlaví

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Odkud pocházíte?

22. Váš přibližný měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Urban, L.Vnímání značky Moira zákazníkem (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-znacky-moira.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.