Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky mi pomohou k vypracování mé bakalářské práce, která se týká budování a prezentace značky NIVEA.
Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 5 minut.
Předem Vám děkuji za Vaši ochotu a věnovaný čas.
Martina Veselá
Odpovědi respondentů
1. Jaké značky kosmetiky si vybavíte?
(alespoň jedna značka)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v drogistických řetězcích (dm, Rossmann...)
100
64,94 %
64,94 %
v hypermarketu
50
32,47 %
32,47 %
v drogerii
39
25,32 %
25,32 %
v prodejně kosmetické značky
28
18,18 %
18,18 %
v supermarketu
28
18,18 %
18,18 %
v lékárně
27
17,53 %
17,53 %
na internetu
19
12,34 %
12,34 %
u dealera kosmetiky
19
12,34 %
12,34 %
nakupuje je za mne někdo jiný
16
10,39 %
10,39 %
jinde
1
0,65 %
0,65 %
v diskontu
1
0,65 %
0,65 %
3. Znáte značku NIVEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
153
99,35 %
99,35 %
Ne
2
1,3 %
1,3 %
4. Co se vám pod názvem značky NIVEA vybaví?
(vlastnosti, asociace, barvy, předměty, osoby...)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
modrá plechovka plechovka, bílý krém modra nivea modrý kolečko krému :) dětská vůně krém na ruce bílá, čistota modrá-bílá, kulatá krabička modrá krabička a peří oči modra barva, tucny placaty krem, ktery se spatne roztira a vytvari na kuzi bily film, slunce, plaz, pisek Krémy, mýdla, bílá a modrá, vůně, jemnost voňavá jako moje maminka, která ji v mém dětství používala, bílá, těžko vstřebatelná,mastná Modrá kulatá krabička bílého mastného krému. krém, zima kvalita, tradice, příjemná vůně, skvělá pěstící kosmetika, promašťující modrá krabička s krémem munulý režim modrá, krém, hebkost, reklamy, ženy, logo vůně,barva modrá a bílá,dítě, prababička,vůně,modrá,bílá,jemnost modrá barva, typické logo, kulatá plechovka čistota, jemná vůně, jemnost, šetrnost ke kůži, dětská péče plechová krabička tmavě modré barvy s bílým nápisem Nivea klasický nivea krém a dnešní široká škála produktů v nabídce modrá, krém na ruce kulatá modrá plechová dóza s bílým, hezky vonícím krémem, šampon, deodorant krem na ruce, pece o telo výrazné logo, modrá barva, krém bílý krém modrá, krém, rodina modrá barva, moře matka se ji natira moře barva modra modra, bila modra je dobra male dite levna a fajn kosmetika bilo-modra barva, hebkost modrý obal, bílý nápis, reklama v tv krémy, mléka, modrá modrá, léto, dětství krém v modré krabičce krém, modrá kulatá krabička, modro-bílá, paní co skáče po louce ;-) modrá oválná krabička Modry krem na ruce modra plechova krabicka leto, more modra obloha kosmetika, modrý obak s bílým logem, hodně marketingu, vyšší cena, průměrná kvalita, skvělé sprcháče modrá barva, Německo, dlouhá tradice, vyvolává pocit jakoby značky "pro rodinu" krém v modré kulaté krabičče s bílým nápisem oblíbené výrobky, typická vůně, kvalita klasická vůně, bílá barva modrá farba, mastné kremy, dlhorčná tradícia, zlé výsledky opalovacích kremov z pred xY rokov, děti, modrá barva, miminko, vůně krému kulatá, placatá, modrá plechovka s krémem na obličej bílá, hnědá, marketing zaměřený na pocit dobrý pocit zákazníka - ženy, pěkné reklamy s herečkami s normální postavou socialismus tmavě modrý kulatý mastný krém modrá krabička KRABIČKA MODRÉ BARVY jemnost, příjemná vůně, vstřebatelnost univerzální krém, krémy na tělo, oční krém Q10, řada Pure Mastny krem Krém an ruce, hebké ruce, modrá nádobka je semnou celý život kulatá modrá krabička modra barva, kvalitni produkt, rodina, delsi na vstrebavani, hory reklama v tv Modrý krém nivea, který používala babička Dětská kosmetika Kremy, detstvi barvy především krém v malé kulaté modré krabičce:) osoby, modrá, rodina modrá, bílá, žena Modrá krabička, mládí kdy mimo Nivea krému byla už jen indulona, slunce a lyžování vůně, bílo-modrá, antiperspirant, deodorant bílá, jemná,svěží modrá kulatá krabička Tradice, kvalita, bezpečnost, příjemná vůně, tmavě modrá krém, modrá vlastnosti modrá plechová krabička modrá, bílá barva, hebkost - krém NIvea :o) bílá reklama tradice bílá barva, modrý obal, příjemná vůně modra krabicka modrá plechovka :) "levna" vune, modra barva, babicka krém, tmavě modrý obal, reklama v TV, dobrá zkušenost, kvalita dlouha tradice,bila,vune,mastnota, bily krem,cistota,pohodli,typicka vune stará dobrá modrá plechová nivea, která se mnou jezdí všude, dobrá kvalita modrá, typická vůně, kulatá plechová krabička s krémem, babička jemná, příjemná, bílá, svěží, plechová krabička, modrá značka s tradicí a dlouhou historií, prověřená léty, jemná péče, kvalita, modrobílá barva, mnoho produktů deodoranty, krém v modrobílý plechovce, sprcháče, bílá barva Krémy. mastný bílý krém, modrá a bílá barva, stará značka modrá barva, pohoda, hebkost, jemnost, ruce krémy na obličej, odličovací ubrousky, tělová mléka modrobílá, krém na ruce krém, bílá, modrá, čistota, jemnost, kůže, dotek, typická vůně krém bez chuti modrý krém nivea v plechové krabičce, šampony, tělová, ple´tová a vlasová kosmetika modrá barva, kulatá krabička modrá barva, příjemná vůně, rodina modrá, bílý nápis, krém modrá a bílá barva,krém,krabička,jemnost,charakteristiká vůně,hrozný šampony super univerzální krém tmave modra barva, rodinne vyuziti, krem v plechove krabicce uz od dob socialismu bílá,hory a krém na obličeji,když jsme byli malí,modrá,voda,soustředění na plet a rodinu spolehlivost, jemnost, typická modrá barva, modrá krabička od krému na ruce, ženy z reklam stará značka, modrý kelímek krému socialistická modrá plechovka, mastný krém, bílá barva, v dnešní době mnohoproduktů této značky modrá krabička krému, pohlazení, spolehlivost modrá barva s bílým nápisem, krém na obličej, reklama s miminkem bílá, modrá, rodina, bílý krém v modrá krabičce s širokým využitím
123
80,92 %
79,87 %
5. Používáte nějaké produkty značky NIVEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
117
76,97 %
75,97 %
Ne
36
23,68 %
23,38 %
6. Jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
Čistící a hydratační emulzi na pleť, deodorant krém na pleť, odličovač, šampon, deodorant univerzální krém Náhodně co dostanu, zpravidla krém odličovač očí, tělové mléko,odličovač make-upu Nivea krém. krém, deodorant, šampón, mýdlo sprchové gely, tělová mléka, krémy na ruce, šampony, kondicionéry na vlasy, krémy na obličej, krémy na opalování krém, šampon, kondicioner, deodorant, sprchový gel, lak na vlasy, tužidlo krémy,sprchové gely,šampony krém,sprchový gel,šampon na čištění pleti sprchové mýdlo, deodorant pleťový krém krém, šampon jejich nejklasičtější krém sprchový šampn, šampon na vlasy, lak na vlasy, krém na obličej bílý krém pripavky pro deti opalovaci masti na opalovani sprchovy gel detsky sortiment telove mleko, kremy, sprchove gely, telova mleka krém na obličej, tělové mléko krém, deodrant krém, šampon, deodorant odličovač, tělový krém základní krém, klasický, tmavě modrý obal a bílý nápis, kulatý obal Krem, deodorant Odličovač opalovaci krem krem opalovaci krém, tělové mléko sprchové gely, peeling antiperspirant krém, odličovací mléko krém soft, šampony, masky na obličej, opalováky, někdy mýdlo, někdy sprcháč v zime krem na tvar, kedže fajne mastny ako ochran pred mrazom, občas telove mlieko na suchu pokozku nivea odličovací pleťové mléko,krém na ruce,občas šampon či kondicionér Krém, pleťové mléko NIVEA DNAge krém, deo oční krém Q10, tonovací krém pro problematickou plet, tělové mléko Q10 odličovadla Krem na ruce, na telo, sampon, deodorant, jeleni luj momentálně jen tonikum, ale vyzkoušela jsem hooodně výrobků Mycí gel na tělo a vlasy, tělové mléko, cistici voda krém na ruce, na celulitidu, deodorant deodorany hydratační krém, tělové mléko antiperspirant, deodorant, sprchové gely, šampon, kondicioner sprchové gely,tělové krémy Nivea Creme, Nivea Soft, Denní krém Aqua Effect, Čistící pleťový gel Aqua Sensation, Tuhé a kuličkové antiperspiranty, Sprchové gely, Sprchový olej, Tuhá mýdla, SOS krém proti opruzeninám, Kapesní dětské mléko na opalování krém na ruce, tělový šampon, tuhý deodorant deodoranty tělová mléka, sprchové gely, lak na vlasy, antiperspirant krémy, sprchový gel, deodorant sprchové gely Čistící peelingový krém a čistící pleťová voda Sprchový gel, deodorant, univerzální krév antiperspiranty, sprchove gely klasický krém (tuším je hydratační) v modrém plechovém (či plastovém) obalu z reklamy klasicky krem,deodorant,odlicovac Nivea odličovač, tonikum, krém na obličej, krém na ruce Tělové mléko, tělový olej, klasický krém v plechové krabičce, krém "Soft", někdy šampon, antiperspirant krém Nivea, deodorant, sprchový gel, denní a noční krém Q10 deodorant, aftershave, krém NIVEA, šampón, sprchový gel deodorant, sprcháč, krém krém na ruce a tělo, sem tam i sprchový gel tělový krém, krém na ruce, deodorant suflé odličovací ubrousky, tělová mléka, sprchové gely universální modrý krém, deodoranty Pleťovou vodu, odličovač na oči, krém na pleť, deodorant krém nivea, čistící ubrousky, dětský krém, pleťová voda prostředky pro děti Čistící pleťovou vodu a mléko, krém, deodorant sprchový šampon krém, tělové mléko,čistící ubrousky krém,občas aftershave krem na ruce,deodoranty, sprchovy gel krém v modré plechovce mám stále v kabelce, odličovač, těové mléko univerzální krém, oční krém, denní a noční krém Q1O, pleťová voda, deodorant krém na ruce krém na obličej krém na ruce, deodorant krém na ruce, ubrousky pro děti, pleťová voda, sprcháč
88
75,86 %
57,14 %
7. Jaké všechny druhy výrobků NIVEA nabízí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
péče o pleť
142
93,42 %
92,21 %
péče o tělo
140
92,11 %
90,91 %
deodoranty
125
82,24 %
81,17 %
koupelové a sprchové přípravky
123
80,92 %
79,87 %
péče pro muže
114
75 %
74,03 %
péče o vlasy
107
70,39 %
69,48 %
péče pro děti
107
70,39 %
69,48 %
opalovací přípravky
90
59,21 %
58,44 %
dekorativní kosmetika
29
19,08 %
18,83 %
8. Víte, jak vypadá logo NIVEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
121
79,61 %
78,57 %
Ne
32
21,05 %
20,78 %
9. Jak?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bílý nápis nivea
4
3,33 %
2,6 %
bílý nápis na modrém poli
3
2,5 %
1,95 %
modrý podklad, bílý nápis
3
2,5 %
1,95 %
bílý nápis v modrém
3
2,5 %
1,95 %
napis nivea
3
2,5 %
1,95 %
modrobílé
2
1,67 %
1,3 %
modré s bílým nápisem
2
1,67 %
1,3 %
letící pták
2
1,67 %
1,3 %
bílý nápis na modrém podkladu
2
1,67 %
1,3 %
bílý nápis NIVEA v modrém poli
2
1,67 %
1,3 %
ostatní odpovědi
nivea v krouzku nivea v kruhu Bily napis nivea na modrem podkladu Bielo modry kruh z nazvom nivea v bielom bílý nápis NIVEA na modrém poli bílý nápis na modrym napsano nivea v modrym ctevercku Nápis Nivea v kapitálkách, bezpatkové písmo, bílé na modrém pozadí. nějaká bílá čmouha v modrém poli bílé tiskací písmo na modrém podkladě tucne bile pismo sans serif, kapitaly, na tmave modrem podklade Nápis NIVEA. modré bílý nápis nivea na modré bílá písmena na modrém podkladě bílý nápis na modré bílý nápis v modrém kolečku Modré pozadí, bílý nápis Nivea Modré hranaté písmo na bílém podkladu bílý nápis kapitálkami v modrém kruhu nápis NIVEA, psaný velkými tiskacími písmeny bily nadpis na modrem podkladu napr. na plechovce kremu bílý výrazný nápis Nivea na modrém poli nivea s modrou napis v kolecku biely napis nivea na modrom pozadi napis v kole modry napis na bilem pozadi nebo naopak tmave modry podklad s bilym napisem modrý nápis bily nápis na modrem pozadi Bílé písmo v modrém podkladu bílý nápis tiskací v modrém poli bílé bezpatkové písmo na modrém podkladu bílý nápis kapitálkami na modrém podkladu jeziši.. bílomodré, kruhové normalne napis NIVEA bílá holubice, bílý nápis NIVEA modrobílý název napsané slovo NIVEA BÍLE NIVEA NA MODRÉM POZADÍ bílý nápis NIVEA na modrém podkladu v kruhu BÍLÝ TEXT V MODRÉM POZADÍ Bily napis Nive v modrem kruhu modrý podklad bílé písmo modrý obdélník se zakulacenými rohy a nápisem Nivea Modrý obdélník s bílým nápisem NIVEA v modrém poli bílý nápis Nivea Bílý nápis jednoduchým fontem "Nivea" V modrem ctverci všechna písmena velká (N trochu delší hrany než ostatní písmena), bílé na modrém podkladě bile pismo na modrem pozadi Modrý podklad, bílá velká tiskací písmena - NIVEA název Nivea - bílé písmo v modrém poli Modrý kruh, v něm bíle NIVEA bílý nápis na tmavě modrém pozadí bílý tiskací nápis na modrém podkladu bílé písmo, modrá barva kolem - ovál s nápisem Modré kolečko s nápisem nivea Jen klasický bílý název velký písmem: NIVEA Ozdobne napsano NIVEA Bily napis NIVEA na modrem podklade velká bílá tiskací písmena modry podklad,bily napis velkymi pismeny modré podbarvení a bílý název NIVEA Bílý nápis "Nivea" v kapitálkách na tmavě modrém pozadí, případně naopak. bílý nápis NIVEA na charakteristicky modrém pozadí NIVEA bílými písmeny na modrém bílý nápis na modrý NIVEA bílým velkým písmem na modrém Bílý nápis na modrém podkladě bílé písmo "NIVEA" na modrém podkladě bílý nábis Nive v modrém podkladu bílý nápis na modrém modré kolečko, v něm bíle NIVEA bílý nápis NIVEA na modrém pozadí jako nějaký pták, myslím, že to má být holubice modré kolečko, v něm nápis NIVEA bílou barvou bílé logo,okolo modré bílomodrý nivea tucnym bilym pismem v modre modrý podklad, bílé písmo modrá barva v ní bílý nápis NIVEA NIVEA bílým na modrý bílý nápis NIVEA v modrém kolečku NIVEA bílým písmem v modrém kolečku modrý krém a bílým nápisem bíle NIVEA a kolem modrá bílé logo s modrým okolím
94
78,33 %
61,04 %
10. Vybaví se vám slogan značky NIVEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
146
96,05 %
94,81 %
Ano
7
4,61 %
4,55 %
11. Jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Krása je...
1
11,11 %
0,65 %
nivea, nezdradí Vás
1
11,11 %
0,65 %
nivea je pro vas
1
11,11 %
0,65 %
revoluce v péči o pleť
1
11,11 %
0,65 %
nevim
1
11,11 %
0,65 %
s vámi již 100 let
1
11,11 %
0,65 %
krása je péče
1
11,11 %
0,65 %
odbornik na peci o plet
1
11,11 %
0,65 %
péče pro vás
1
11,11 %
0,65 %
12. Ze které země značka NIVEA pochází?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Německo
50
32,89 %
32,47 %
nevim
47
30,92 %
30,52 %
ČR
6
3,95 %
3,9 %
netuším
5
3,29 %
3,25 %
Nevím.
4
2,63 %
2,6 %
francie
4
2,63 %
2,6 %
Švédsko
3
1,97 %
1,95 %
z Německa
2
1,32 %
1,3 %
Neviem
2
1,32 %
1,3 %
nevím, asi Německo
1
0,66 %
0,65 %
ostatní odpovědi
asi Německo z Čech ? německo? Česká republika? Německo, Hamburg cr nevím, snad Německo čechy nevím. Německo? Nevim.. ??? Kdo ví... Německo? Rakousko?? MYSLÍM NĚMECKO Ceska Republika Česká republika ... Skandinavie? z nějaké severské země - Švédsko Polska finsko Ze Slovenska Rusko? Nevím, tipla bych nějakou ze severských zemí. německo asi svedsko skandinávie někde čr ?
28
18,42 %
18,18 %
13. Jak vnímáte značku NIVEA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderní vs. tradiční
2-1-0-1-2
1.137
1.086
mladá vs. stará
2-1-0-1-2
0.647
1.248
jedinečná vs. obyčejná
2-1-0-1-2
0.072
1.426
příjemná vs. nepříjemná
2-1-0-1-2
-1.085
0.81
důveryhodná vs. nedůvěryhodná
2-1-0-1-2
-1.222
0.683
úspěšná vs. neúspěšná
2-1-0-1-2
-1.157
0.773
luxusní vs. běžná
2-1-0-1-2
0.889
0.844
elegantní vs. sportovní
2-1-0-1-2
0.229
0.752
svěží vs. unavená
2-1-0-1-2
-0.667
0.706
přirozená vs. umělá
2-1-0-1-2
-0.935
0.741
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Celkově vnímáte značku NIVEA :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše pozitivně
71
46,71 %
46,1 %
neutrálně
41
26,97 %
26,62 %
velmi pozitivně
35
23,03 %
22,73 %
spíše negativně
4
2,63 %
2,6 %
velmi negativně
2
1,32 %
1,3 %
15. Jak vnímáte produkty značky NIVEA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
vysoká kvalita vs. nízká kvalita
2-1-0-1-2
-0.575
0.911
drahé vs. levné
2-1-0-1-2
0.314
0.686
kvalita odpovídá ceně vs. kvalita neodpovídá ceně
2-1-0-1-2
-0.765
0.716
pro mladé vs. pro staré
2-1-0-1-2
0.124
0.605
jen pro někoho vs. pro všechny
2-1-0-1-2
1.111
1.014
originální vs. běžné
2-1-0-1-2
0.575
1.12
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Vzpomenete si na nějakou reklamu značky NIVEA?
(TV, tisk, outdoor, internet...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
93
61,18 %
60,39 %
Ano
59
38,82 %
38,31 %
17. Jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
100 rokov nivea, krem
antiperspirant black and white
BB cream
byla to nějaká k výročí právě toho tradičního kolečka krému, záběry po celém světě, jak se všici mažou :)
děti si mažou krémem obličej, těhotná žena si namaže břicho, příjemná hudba v pozadí
hra na jejich webovkách, reklamy v TV na různý krémy atd.
Jak jsem psala výše - spot v TV, ženy ve spodním prádle - žena by měla mít dobrý pocit ze svého těla
Každá pokožka potřebuje speciální péči.
Krém na ruce
matka natirajici dite kremem Nivea
mnoho TV reklam na nejrůznější produkty, stejné reklamy v časopisech
Na deodoranty,na klasicky krem
na facebooku fotosoutěž
Na krém Nivea a 100 let péče
na krém nivea, ty 2 slečny
Na nějaký nový krém ke stoletému výročí.
Na niveu v tv
Ne přesně, nějaký sprchový gel pro muže.
něco s holením mužů, aby měli hebkou pleť po holení
něco s miminem reklama v TV, jinak jsem si jednu vybavila, ale ted jsem si uvedomila, ze je na DOVE...
nemám vrásky jako důkaz, 100. výročí Rihanna, reklama s plechovkou krému Nivea
neumím upřesnit
Nivea Creme - balení 4 ročních období
Nivea za opravdovou krásu
ochrana dětské pokožky
poradny krásy v obchodních centrech, tv reklama na klasický krém, black n white deodorant, péči pro muže, Q10 krém, 100. výročí
propagace v obchoďácích
reklama na dětské krémy
reklama s miminkem, ale nevybavuji se přesný průběh
reklama v televizi - to, že je NIVEA pro každého - děti, mladé, staré, ...
Reklamy na deodoranty v TV
reklamy v tv na krém na ruce, jak si ho všichni mažou, na krémy Q10, deodoranty, kosmetiku pro muže
reklamy v tv,občas nějaké akce v dm dárečky apod.
reklamy zobrazující rodinu
S písničkou od Rihanny
S písničkou: Asher Lane: New Days.
s ženami při těle na billboardech i v televizi
se sprchovým gelem
se zástupci všech generací
sprchovy gel
sprchový gel, tělový krém - použití na strie, když je žena těhotná
televizní (letní prostředí)
televizní reklamu - žena měla bíle natřený obličej krémem Nivea
tělové mléko
Tu posledni, kde se s niveou pry mazou po celem svete
tv
TV - reklama na tradiční kulatá krém na tělo i obličej, pro mladé i staré..
tv reklama
TV reklamy na deodoranty, pleťové krémy i na univerzální krém 100. výročí, reklamy v časopisech, stánky v obchodních centrech
TV reklamy na různé produkty
TV spot pro jejich klasický krém, kde se jím všichni mažou - mladí i staří, muži i ženy, děti i dospělí, na obličeji i na těle. Cílem bylo zřejmě ukázat všestrannost tohoto jejich vlajkového výrobku.
TV, časopisy, krásné ženy, jak si nanáší krém
tv,časopisy, poradenské stánky v obch.centrech
v televizi, střídají se tam lidé různých národností a všichni používají niveu
V tv na krem v plechovce, jak se snim natiraji deti , dospeli.....a krem tam je ukazan ze je pro vsechny uz radu let
v tv na pripravky pro muze po holeni
V tv,ale nevybavim si je presne
z TV na krém v modré plechovce, dále na deodorant
18. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
126
82,89 %
81,82 %
Muž
26
17,11 %
16,88 %
19. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 - 25 let
79
51,97 %
51,3 %
26 - 35 let
35
23,03 %
22,73 %
36 - 45 let
18
11,84 %
11,69 %
46 - 55 let
11
7,24 %
7,14 %
56 a více let
9
5,92 %
5,84 %
20. Nejvyšší ukončené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
65
42,76 %
42,21 %
VŠ
64
42,11 %
41,56 %
základní
15
9,87 %
9,74 %
SŠ bez maturity
5
3,29 %
3,25 %
VOŠ
3
1,97 %
1,95 %
21. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
64
42,11 %
41,56 %
Zaměstnanec
51
33,55 %
33,12 %
Živnostník
18
11,84 %
11,69 %
Na mateřské dovolené
8
5,26 %
5,19 %
Nezaměstnaný
6
3,95 %
3,9 %
Důchodce
5
3,29 %
3,25 %
22. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 30 000 Kč
41
26,97 %
26,62 %
30 - 50 000 Kč
33
21,71 %
21,43 %
Do 10 000 Kč
30
19,74 %
19,48 %
10 - 20 000 Kč
29
19,08 %
18,83 %
Nad 50 000 Kč
19
12,5 %
12,34 %
23. Kraj, ve kterém žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středočeský
44
28,95 %
28,57 %
Praha
40
26,32 %
25,97 %
Jihomoravský
13
8,55 %
8,44 %
Olomoucký
10
6,58 %
6,49 %
Moravskoslezský
9
5,92 %
5,84 %
Královehradecký
7
4,61 %
4,55 %
Jihočeský
7
4,61 %
4,55 %
Pardubický
6
3,95 %
3,9 %
Ústecký
5
3,29 %
3,25 %
Karlovarský
3
1,97 %
1,95 %
Zlínský
3
1,97 %
1,95 %
Liberecký
2
1,32 %
1,3 %
Plzeňský
2
1,32 %
1,3 %
Vysočina
1
0,66 %
0,65 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [2-1-0-1-2] obyčejná: -2 na otázku 13. Jak vnímáte značku NIVEA?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi svěží [2-1-0-1-2] unavená: -2 na otázku 13. Jak vnímáte značku NIVEA?
odpověď luxusní [2-1-0-1-2] běžná: 2:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [2-1-0-1-2] obyčejná: 2 na otázku 13. Jak vnímáte značku NIVEA?
odpověď příjemná [2-1-0-1-2] nepříjemná: -2:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [2-1-0-1-2] obyčejná: -2 na otázku 13. Jak vnímáte značku NIVEA?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi svěží [2-1-0-1-2] unavená: -2 na otázku 13. Jak vnímáte značku NIVEA?
16. Vzpomenete si na nějakou reklamu značky NIVEA?
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahé [2-1-0-1-2] levné: 2 na otázku 15. Jak vnímáte produkty značky NIVEA?
19. Věk:
odpověď 15 - 25 let:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 21. Povolání
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
2. Kde většinou kosmetické výrobky nakupujete?
3. Znáte značku NIVEA?
5. Používáte nějaké produkty značky NIVEA?
7. Jaké všechny druhy výrobků NIVEA nabízí?
8. Víte, jak vypadá logo NIVEA?
10. Vybaví se vám slogan značky NIVEA?
12. Ze které země značka NIVEA pochází?
13. Jak vnímáte značku NIVEA?
14. Celkově vnímáte značku NIVEA :
15. Jak vnímáte produkty značky NIVEA?
16. Vzpomenete si na nějakou reklamu značky NIVEA?
18. Pohlaví:
19. Věk:
20. Nejvyšší ukončené vzdělání:
21. Povolání
22. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
23. Kraj, ve kterém žijete:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
2. Kde většinou kosmetické výrobky nakupujete?
3. Znáte značku NIVEA?
5. Používáte nějaké produkty značky NIVEA?
7. Jaké všechny druhy výrobků NIVEA nabízí?
8. Víte, jak vypadá logo NIVEA?
10. Vybaví se vám slogan značky NIVEA?
12. Ze které země značka NIVEA pochází?
13. Jak vnímáte značku NIVEA?
14. Celkově vnímáte značku NIVEA :
15. Jak vnímáte produkty značky NIVEA?
16. Vzpomenete si na nějakou reklamu značky NIVEA?
18. Pohlaví:
19. Věk:
20. Nejvyšší ukončené vzdělání:
21. Povolání
22. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
23. Kraj, ve kterém žijete:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.