Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky piva Suchdolský Jeník

Vnímání značky piva Suchdolský Jeník

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Chládková
Šetření:06. 04. 2013 - 12. 04. 2013
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, žádáme Vás o vyplnění dotazníku na předmět Marketingové řízení ohledně vnímání značky piva Suchdolský Jeník zákazníkem. Tento dotazník je určen pouze pro studenty či doktorandy univerzity ČZU. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 5 minut. V případě zájmu zaslání vyhodnoceného dotazníku prosím vyplňte emailovou adresu.

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8180,2 %80,2 %  
ne2019,8 %19,8 %  

Graf

2. Jaké značky minipivovarů si vybavíte?

pokuste se uvést alespoň tři odpovědi

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné33,37 %2,97 %  
Jeník33,37 %2,97 %  
Bernard22,25 %1,98 %  
suchdolský jeník22,25 %1,98 %  
Ježek, Pivovar na Rychtě, Kocour11,12 %0,99 %  
bla bla bla11,12 %0,99 %  
Zubr, 11,12 %0,99 %  
Černá hora, Granát, Březňák11,12 %0,99 %  
líšeňský brno11,12 %0,99 %  
Suchdolský Jeník, Bernard 11,12 %0,99 %  
ostatní odpovědi Suchdolský Jeník, Únětice, Březňák
Velkopopovický Kozel, Budvar, Plzeň
budvar, primátor, plzeň, kozel, staropramen, opat
hubert, rychtar, struharov
Svijany, Bernard, Paegas
Bakalář, Berounský medvěd
Jihoměstský, u medvídků
novopacké
bernard ferdinad svijany
jeník, bernard
unětický pivovar, rohozec, ferdinand
Minipivovar Žlebské Chvalovice
braník,nošovice,plze'n
minipivovar ČZU .... nevím
Černá Hora Velké Březno
Rohozec, Novopacký brouček
Rampušák, Unětice, Pegas
Konrád, Podskalák, Březňák
Černá hora,Rychtář, Klášter
Jeník, Vendelín, Rampušák
Hotel Na Rychtě, Kubík, Labuť
Kocour, Na Rychtě, Strahov, Ujkovice, Pacov
Kaštan, Bakalář, Holba
Rohozec, Chodovar, Permon, Chýně, Chýše
Hlinecký pivovar, Polička
Svijany, Únětice
Bernard, Kocour, Na rychtě
školní minipivovar ČZU
chotěboř
Svijany, Dalešice, Krakonoš
Rychtář, Chotěboř, Ježek
Suchdolský Jeník, Kunc, Kvilda
únětický pivovar
žádný
Jeník, Únětický pivovar, Černá hora
Kolín, Jeník,...
Modrá hvězda, Krakonoš, Minipivovar u Rytíře Lochoty
krakonoš, gambrinus, plzeň,kozel
nepiji pivo
Krakonoš, Novopacký pivovar, Tambor Dvůr Králové nad Labem
Poutník, Želiv, Regent
minipiovovar suchdol, v praze zlý časy, u valšů
radegast, kozel, gambrinus
Svijany, Všerad
suchdolskej jeník, na další si nevzpomenu momentálně
Suchdolský Jeník, Belveder, Purkmistr
suchdolský jeník, Únětice
suchdolský Jeník, U Fleků
Suchdolský Jeník,Únětické pivo, želivské pivo
Polička, Svijany, Poutník
krušnohor, černá hora
Antoš
Pacov, Pivovarský dům, Jihlavský minipivovar
Suchdolský Jeník, Bakalář, Černá hora
žádné si nevybírám, chodím tam kde se mi to líbí
Jeník, Ježek, Platan, Svijany
Poutník
Staropramen, Ježek, Gambrinus
poutník, bernard, svijany
Suchdolský Jeník, Pivovar Únětice, pivovar Žlebské Chvalovice
Hubertus, Suchdolský Jeník, Poutník
Magnát, Nymburk, Pardál
chodovar, nevim, nevim
Holba, Bakalář, Březňák, Rohozec
chodovar, jeník, ježek
Kocour, Černá Hora, Na Rychtě
jeník, chytrolín, prasek
Uneticky pivovar, Chysky Prokop, Vardnsdorfsky Kocour,U medvidku
svijany
unětické, suchdolský jeník
Kácov, Únětice
Lipan, Rarášek, Berounský medvěd, Karel IV., Vít z Prčice, Pacovský Golem, U Fleků, U Pinkasů
litovel, krakonoš, zubr
7382,02 %72,28 % 

Graf

3. Znáte značku piva Suchdolský Jeník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7574,26 %74,26 %  
ne2625,74 %25,74 %  

Graf

4. Jakým pojmem byste nejlépe charakterizovali značku piva Suchdolský Jeník?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čzu45,26 %3,96 %  
nevim33,95 %2,97 %  
školní33,95 %2,97 %  
Suchdol33,95 %2,97 %  
ČZU pivo22,63 %1,98 %  
školní pivo22,63 %1,98 %  
Jeník22,63 %1,98 %  
univerzitní22,63 %1,98 %  
Silný22,63 %1,98 %  
Lahodný22,63 %1,98 %  
ostatní odpovědi značku neznám
bla
studentský kvasničák
Výborné
Studentský projekt
oves
husty
divná
moc dobrý
unikátní
omlouvám se, ale nic mě nenapadá
chutný
pohoda
doclea fajn
Studentský projek
studentské pivo
studentská
pivo Technické fakulty ČZU
dobrý
nezkusila jsem
speciální druh piva - těžko dostupný
v pohodě
hnojárna
kvasnicové
vlastní pivo České zemědělské univerzity v Praze
nikdy jsem ho neměla, protože nikdy ho neměli
bleskoopilost
nechutná mi
mňam
hořký
kvalita
mlaskózní
jedinečný
průměr
jemné přesto silné
Nepřekonatelný
jistota
sladko-kyselá limonáda
kyselé
Velmi chutné pivo
Silné a chutné
školní pivo :D
tichá voda břehy mele
fenomenální
zemědelská chlouba
nevím, znám název, ale nikdy jsem ho nepila
akademické pivo
pivo
studentské pivo ze suchdola
delikatesa
pokusné pivo
5167,11 %50,5 % 

Graf

5. Poznáte logo Suchdolského Jeníka?

 Obrázek č. 1

 

 

Obrázek č. 2

 

Obrázek č. 3

 

 

Obrázek č. 4

 

Obrázek č. 5

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obrázek č. 48180,2 %80,2 %  
obrázek č. 187,92 %7,92 %  
obrázek č. 365,94 %5,94 %  
obrázek č. 543,96 %3,96 %  
obrázek č. 221,98 %1,98 %  

Graf

6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderní vs. staré2-1-0-1-20.5941.192
originální vs. neoriginální2-1-0-1-2-0.6241.205
tradiční vs. netradiční2-1-0-1-2-0.8911.067
zábavné vs. nudné2-1-0-1-20.1390.991
sympatické vs. nesympatické2-1-0-1-2-0.8121.202
vkusné vs. nevkusné2-1-0-1-2-0.8021.228
zapamatovatelné vs. nezapamatovatelné2-1-0-1-2-0.3371.59
výstižné vs. nevýstižné2-1-0-1-2-0.4161.471
lákavé vs. odrazující2-1-0-1-2-0.2671.008
povedené vs. nepovedené2-1-0-1-2-0.4261.155
poutavé vs. odrazující2-1-0-1-2-0.2180.962
běžné vs. nápadité2-1-0-1-2-0.031.375

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)

Pokud jste nikdy neochutnali pivo Suchdolský Jeník, nemusíte odpovídat na otázky ohledně chuti a kvality.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známé vs. neznámé2-1-0-1-20.6911.767
české vs. zahraniční2-1-0-1-2-1.7340.259
kvalitní vs. nekvalitní2-1-0-1-2-0.7771.003
levné vs. drahé2-1-0-1-20.9040.874
cena odpovídající kvalitě vs. cena neodpovídající kvalitě2-1-0-1-2-0.1280.835
chuťově výrazné vs. chuťově nevýrazné2-1-0-1-2-0.5850.626
lahodné vs. nedobré2-1-0-1-2-0.5320.781
dostupné vs. nedostupné2-1-0-1-20.7341.195

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Setkali jste se s propagací piva Suchdolský Jeník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8079,21 %79,21 %  
ano2120,79 %20,79 %  

Graf

9. Pokud ano, kde jste se s ní setkali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na ČZU314,29 %2,97 %  
na czu29,52 %1,98 %  
na miss agro29,52 %1,98 %  
Na Farmě29,52 %1,98 %  
v restauraci14,76 %0,99 %  
Na suchdole14,76 %0,99 %  
ve škole14,76 %0,99 %  
nikde14,76 %0,99 %  
Farma, prodejny ČZU14,76 %0,99 %  
v kempusu ČZU14,76 %0,99 %  
ostatní odpovědi Pivní Jarmark Ústí n. L. 2012
farma
izun - rady pro prváky
MissAgro
POS POP, pivní tácky, sklo s logem
Miss agro, krámek v menze ČZU
628,57 %5,94 % 

Graf

10. Oslovila Vás propagace Suchdolského Jeníka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1466,67 %13,86 %  
ne733,33 %6,93 %  

Graf

11. Víte, kde je Suchdolský Jeník k dostání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vímotázka č. 12, ne, nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vím6463,37 %63,37 %  
ne, nevím3736,63 %36,63 %  

Graf

12. Pokud ano, kde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na farmě1218,75 %11,88 %  
farma1015,63 %9,9 %  
Farma, czu krámek11,56 %0,99 %  
farma, obchod v menze, kruháč11,56 %0,99 %  
Restaurace Na farmě, Prodejna v budově menzy11,56 %0,99 %  
ČZU v Praze11,56 %0,99 %  
Farma, pivovar na technice11,56 %0,99 %  
Na Farmě, v obchůdku vedle11,56 %0,99 %  
hospody v suchdole11,56 %0,99 %  
v restauraci Na farmě11,56 %0,99 %  
ostatní odpovědi Na farmě, případně Menza čzu (v lahvi)
minipivovar ČZU, Na Farmě
farma, céčko
Farma, Krohová hala
na ČZU
na Farmě a přímo v pivovaru a to na CZU
Farma, areál ČZU
CZU krámek na Suchdole, restaurace Na farmě(kde ho věčně nemají)
menza čzu
občas na Farmě a ve školní prodejně (budova Menzy)
farma, miss agro
univerzita
čzu shop + hospody na čzu (asi)
Menza, Farma, Pivovar
na Farmě a v obchodě u menzy
v areálu ČZU
kavárna kruháč
na suchdole
Hospody v areálu CZU
např Na Farmě (pokud nejsou vypité zásoby)
Restaurace na Farmě
kruhová hala
restaurace farma, bufet kruhová hala, starosuchdolská restaurace, shop CZu v menze,
Restaurace Farma, ČZU
arela čzu
Farma, klub C
na Farmě, či někde na ČZU
čzu shop
farma, čzu obchod
Farma,kruhac
Na ČZU - obchůdek u menzy, Farma (někdy)
v univerzitní pivovaru
V areálu ČZU, restaurece JIH.
menza, dole v obchodě
3453,13 %33,66 % 

Graf

13. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6464 %63,37 %  
muž3636 %35,64 %  

Graf

14. Na ČZU studuji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4. - 5. rok4041,67 %39,6 %  
1. rok2829,17 %27,72 %  
2. - 3. rok1717,71 %16,83 %  
více jak 5 let55,21 %4,95 %  
nestuduji22,08 %1,98 %  
jiný11,04 %0,99 %  
nestuduji, pracuji11,04 %0,99 %  
2 roky po ukončení studia11,04 %0,99 %  
již nestuduji11,04 %0,99 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?

  • odpověď povedené [2-1-0-1-2] nepovedené: -2:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavé [2-1-0-1-2] odrazující: -2 na otázku 6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?
  • odpověď sympatické [2-1-0-1-2] nesympatické: -2:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavé [2-1-0-1-2] odrazující: -2 na otázku 6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi povedené [2-1-0-1-2] nepovedené: -2 na otázku 6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?
  • odpověď vkusné [2-1-0-1-2] nevkusné: -2:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavé [2-1-0-1-2] odrazující: -2 na otázku 6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi povedené [2-1-0-1-2] nepovedené: -2 na otázku 6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?

7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)

  • odpověď lahodné [2-1-0-1-2] nedobré: 0:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [2-1-0-1-2] nekvalitní: 0 na otázku 7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuťově výrazné [2-1-0-1-2] chuťově nevýrazné: 0 na otázku 7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)

8. Setkali jste se s propagací piva Suchdolský Jeník?

  • odpověď ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Oslovila Vás propagace Suchdolského Jeníka?

11. Víte, kde je Suchdolský Jeník k dostání?

  • odpověď ano, vím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lahodné [2-1-0-1-2] nedobré: -1 na otázku 7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi farma na otázku 12. Pokud ano, kde?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na farmě na otázku 12. Pokud ano, kde?
  • odpověď ne, nevím:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Znáte značku piva Suchdolský Jeník?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

3. Znáte značku piva Suchdolský Jeník?

5. Poznáte logo Suchdolského Jeníka?

6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?

7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)

8. Setkali jste se s propagací piva Suchdolský Jeník?

10. Oslovila Vás propagace Suchdolského Jeníka?

11. Víte, kde je Suchdolský Jeník k dostání?

12. Pokud ano, kde?

13. Pohlaví:

14. Na ČZU studuji:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

3. Znáte značku piva Suchdolský Jeník?

5. Poznáte logo Suchdolského Jeníka?

6. Jak na Vás logo Suchdolkého Jeníka působí?

7. Jak vnímáte pivo Suchdolský Jeník? (cena cca 36,-/0,5 l)

8. Setkali jste se s propagací piva Suchdolský Jeník?

10. Oslovila Vás propagace Suchdolského Jeníka?

11. Víte, kde je Suchdolský Jeník k dostání?

12. Pokud ano, kde?

13. Pohlaví:

14. Na ČZU studuji:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chládková, K.Vnímání značky piva Suchdolský Jeník (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-znacky-piva-suchdols.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.