Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky sektů/šumivých vín konečnými spotřebiteli

Vnímání značky sektů/šumivých vín konečnými spotřebiteli

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Nepodalová
Šetření:12. 03. 2014 - 21. 03. 2014
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chystáte se vyplňovat dotazník ohledně vnímání značky spotřebitelem, který slouží jako podklad k bakalářské práci s názvem „Řízení značky“. Prosím odpovídejte podle svého nejlepšího uvážení. Jen pro osoby starší 18 let.

Odpovědi respondentů

1. Pokud půjdete koupit sekt/šumivé víno, jaká to bude značka?

(myšleno název značky)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia Sekt12357,75 %57,75 %  
Bohemia3114,55 %14,55 %  
Nevím52,35 %2,35 %  
bohemka52,35 %2,35 %  
avanti31,41 %1,41 %  
moet31,41 %1,41 %  
Rossijskoe Igristoe31,41 %1,41 %  
bohemia sect20,94 %0,94 %  
Chardone brut20,94 %0,94 %  
Mumm10,47 %0,47 %  
ostatní odpovědi Bohemia Sekt, Avanti
Soare
asi Bohemia Sekt :)
Louis Roederer - Cristal
Bohemia sect ( pokud mam dost penez :P )
Bohemku
jakákoliv
Znovín
Bohemia Sekt Rosé Brut
lambruski
Bohemian Sekt
chardone
bohemia sek
prosecco
Bohemia Sekt PRESTIGE BRUT CHARDONNAY
Winvierttler
Bohemia sekt, Templářské
lambrusko
Bohemia demi sec
Teplářské Saint Croix
Cinzano Asti
nezalezi na znacce
Dom Périgno
Bohemia sekt brut
Bohemia Sekt Brutt
Bohemia Sekt, Rossijskoe Igristoe
Frizantino
sfsdfsdfsdf
Cartier
Lambrusco
bohemia, chateau Radyně, Motýl sekt -víno Valtice
podle toho co budou mít
Templářské sklepy
nezáleží
Chateau
3516,43 %16,43 % 

Graf

2. Jakou značku sektů/šumivých vín preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia Sekt17280,75 %80,75 %  
žádnou188,45 %8,45 %  
jinou177,98 %7,98 %  
Rossijskoe Igristoe41,88 %1,88 %  
Soare Sekt10,47 %0,47 %  
Freixenet10,47 %0,47 %  

Graf

3. Jaká je podle vás úroveň ceny šumivých vín značky Bohemia Sekt vzhledem k vaší finanční situaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená15472,3 %72,3 %  
vysoká4722,07 %22,07 %  
nevím73,29 %3,29 %  
nízká52,35 %2,35 %  

Graf

4. Jak často pijete šumivá vína Bohemia Sekt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou za rok15974,65 %74,65 %  
alespoň jednou za měsíc3918,31 %18,31 %  
nikdy94,23 %4,23 %  
alespoň jednou za týden62,82 %2,82 %  

Graf

Pokud nikdy nepijete Bohemia Sekt, tuto otázku nevyplňujte.

5. Kde nejčastěji konzumujete produkty značky Bohemia Sekt?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na společenských akcích7234,78 %33,8 %  
u přátel, známých a u rodiny na návštěvě6330,43 %29,58 %  
doma5526,57 %25,82 %  
na všech místech stejně často146,76 %6,57 %  
v restauračních zařízeních31,45 %1,41 %  

Graf

6. Zakroužkujte vlastnosti, které se vám spojí se značkou Bohemia Sekt:

Zde je možnost zakroužkovat více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradiční13362,44 %62,44 %  
kvalitní11855,4 %55,4 %  
oblíbená11252,58 %52,58 %  
elegantní, stylová10649,77 %49,77 %  
osvěžující8539,91 %39,91 %  
uvolňující4219,72 %19,72 %  
jedinečná3717,37 %17,37 %  
ušlechtilá2712,68 %12,68 %  
sexy, přitažlivá219,86 %9,86 %  
sebevědomá167,51 %7,51 %  
každodenní83,76 %3,76 %  

Graf

7. Podle čeho se rozhodujete při nakupování sektu?

Zde možnost zakroužkovat více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita13362,44 %62,44 %  
cena13261,97 %61,97 %  
značka12558,69 %58,69 %  
preference přátel4621,6 %21,6 %  
vlastnosti produktu3114,55 %14,55 %  
reklama62,82 %2,82 %  

Graf

8. Znáte reklamu na Bohemia Sekt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14568,08 %68,08 %  
ne6831,92 %31,92 %  

Graf

Pokud neznáte žádnou reklamu na Bohemia Sekt, tuto otázku nevyplňujte.

9. Kde jste se s ní setkali?

Zde možnost zakroužkovat více odpovědí.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV13793,2 %64,32 %  
billboard4832,65 %22,54 %  
noviny, časopisy3221,77 %15,02 %  
obchody3121,09 %14,55 %  
restaurace2416,33 %11,27 %  
internet2214,97 %10,33 %  

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13663,85 %63,85 %  
muž7736,15 %36,15 %  

Graf

11. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2412659,15 %59,15 %  
25-343817,84 %17,84 %  
35-442511,74 %11,74 %  
45+2411,27 %11,27 %  

Graf

12. Kde nyní žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čechy16577,46 %77,46 %  
Morava2712,68 %12,68 %  
Praha219,86 %9,86 %  

Graf

13. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola nebo vyučen s maturitou11453,52 %53,52 %  
vysoká škola7334,27 %34,27 %  
vyučen nebo střední škola bez maturity198,92 %8,92 %  
základní73,29 %3,29 %  

Graf

14. A na závěr se zkuste zamyslet nad situací, že si potřebujete koupit nové džíny, kolik byste byli ochotni do nich investovat?

Cenu uveďtě v Kč.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10002813,15 %13,15 %  
5002310,8 %10,8 %  
20002310,8 %10,8 %  
1500167,51 %7,51 %  
700115,16 %5,16 %  
600104,69 %4,69 %  
80094,23 %4,23 %  
120094,23 %4,23 %  
250062,82 %2,82 %  
300041,88 %1,88 %  
ostatní odpovědi 1000 Kč
400
3500
200
1100
1500 Kč
1500,-
600Kč
500kč
do 1500 Kč
1000,-Kč
1500,- kč
1300
800kč
750
do 2 000 Kč
1200 kč
2 000
500 - 1000 Kč
1200,-
slovydvatisícepeněz
2000,-
500,- max...ale čím min,tím lip
600kc
Maximálně 1500 Kč
2.000,-
700 Kč
2000 Kč . Pokud odpovím na otázku č. 4 že nikdy, na otázku č. 5 je nemožné odpovědět.
2000Kč
550,-Kč
1000,- kč
2000,- kč
tisíc korun
600 Kč
2000 Kč
2222
560kč
2 000,-Kč
500 - 1 000 Kč
To je ale otázka - max 2000.-?
700,-
350
500-1000kč
cca 4OO.-Kč
808
pětset Kč
asdsdfsdfsd
Do 799,-
pětset až sedmset
vzhledem k tomu že nakupuji nové moderní věci v secondhandu za 20, tak maximálně 200 (ale džíny fakt nepotřebuju mám jich asi 12- takže blbá otázka) a taky žiju ve Slezsku, možnost chybí
450,-
Pět set
do 1000
1400
maximálně 500 Kč,
do 5OO kc
500 Kč
100
7434,74 %34,74 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Kde jste se s ní setkali?

  • odpověď TV:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi noviny, časopisy na otázku 9. Kde jste se s ní setkali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pokud půjdete koupit sekt/šumivé víno, jaká to bude značka?

2. Jakou značku sektů/šumivých vín preferujete?

3. Jaká je podle vás úroveň ceny šumivých vín značky Bohemia Sekt vzhledem k vaší finanční situaci?

4. Jak často pijete šumivá vína Bohemia Sekt?

5. Kde nejčastěji konzumujete produkty značky Bohemia Sekt?

6. Zakroužkujte vlastnosti, které se vám spojí se značkou Bohemia Sekt:

7. Podle čeho se rozhodujete při nakupování sektu?

8. Znáte reklamu na Bohemia Sekt?

9. Kde jste se s ní setkali?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Jaký je váš věk?

12. Kde nyní žijete?

13. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. A na závěr se zkuste zamyslet nad situací, že si potřebujete koupit nové džíny, kolik byste byli ochotni do nich investovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pokud půjdete koupit sekt/šumivé víno, jaká to bude značka?

2. Jakou značku sektů/šumivých vín preferujete?

3. Jaká je podle vás úroveň ceny šumivých vín značky Bohemia Sekt vzhledem k vaší finanční situaci?

4. Jak často pijete šumivá vína Bohemia Sekt?

5. Kde nejčastěji konzumujete produkty značky Bohemia Sekt?

6. Zakroužkujte vlastnosti, které se vám spojí se značkou Bohemia Sekt:

7. Podle čeho se rozhodujete při nakupování sektu?

8. Znáte reklamu na Bohemia Sekt?

9. Kde jste se s ní setkali?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Jaký je váš věk?

12. Kde nyní žijete?

13. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. A na závěr se zkuste zamyslet nad situací, že si potřebujete koupit nové džíny, kolik byste byli ochotni do nich investovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nepodalová, V.Vnímání značky sektů/šumivých vín konečnými spotřebiteli (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-znacky-sektu-sumivyc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.