Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značky spotřební elektroniky

Vnímání značky spotřební elektroniky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Kovářík
Šetření:10. 03. 2014 - 16. 03. 2014
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):35 / 20.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěl bych Vás touto cestou poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám zabere asi 3-5 minut Vašeho času, jehož výsledky budou použity do mé ročníkové práce na FMK UTB ve Zlíně. 

Jedná se o dotázník zaměřený na vnímání konkrétní značky spotřební elektroniky a cestu uživatelů k této značce a jejich požadavky na nové produkty.

Moc děkuji za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Která značka je pro Vás leadrem v oblasti spotřební elektroniky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung4432,84 %32,84 %  
Sony2619,4 %19,4 %  
Apple1410,45 %10,45 %  
LG53,73 %3,73 %  
Nevím42,99 %2,99 %  
philips42,99 %2,99 %  
Eta32,24 %2,24 %  
Bosch32,24 %2,24 %  
Gorenje 21,49 %1,49 %  
žádná21,49 %1,49 %  
ostatní odpovědi whirpool
htc
Electrolux
samsung,htc
bosh
Elektrolux
Samsung, AEG
nokia
Phillips
zanussi
datart
ECG
HP
Philips, Panasonic, Samsung, Sony, Toshiba, HP (těžko vybrat jednu, mám je nastejno)
Panasonic
Pioneer
daewoo
sencor
Panasconic
REVOX
nn
netusim
Siemens, Nokia
.
2720,15 %20,15 % 

Graf

2. Znáte značku Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13197,76 %97,76 %  
ne32,24 %2,24 %  

Graf

3. Co se Vám vybaví, když se řekne Apple (stačí jednoslovně)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jablko1712,98 %12,69 %  
iPhone1612,21 %11,94 %  
mobil 64,58 %4,48 %  
kvalita43,05 %2,99 %  
design43,05 %2,99 %  
iPad32,29 %2,24 %  
jabko32,29 %2,24 %  
Steve Jobs21,53 %1,49 %  
telefon21,53 %1,49 %  
počítač21,53 %1,49 %  
ostatní odpovědi Logo
bílá
telefony
ovce
design, nejmodernější služby, kreativita, jednoduché ovládání
elektronika s ukousnutým jablkem
Počítač, mobilní telefon
drahé telefony
počítač pro lepší lidi
Jablko, I....(věci)
nejnovější technologie
V českém pojeti lidé, kteří se tim radi chlubi a davaji najevo, že na "to" mají. Jinak se mi rozhodně vybaví velice vkusně designové zboží.
MacIntosh
design, intuice, krása
mobil, počítač, jabko, Steve Jobs
Mac
jednoduchost pouzivani
Jejich operační systém
ukousnuté jablko
i-pad
kvalitní provedení
předraženej krám
nakouslé jablko
iphone, tablet
jablko,peníze, jobs
tablet
drahé
Jobs, iPhone, MacBook
Jobs
vendor lock
Dražší
Úspěch, iPhone, iPod, iPad, notebooky, jablko, Steve Jobs
mobilní telefon, jablko
Jablko+vysoká cena za nic
Jablko, S.Jobs, originalita
vysoké ceny
počítače, telefony a všechno s předložkou "i"
ajfon
komunikace
Američan
minimalistický design
i-něco :D
logo nakousnutého jablka
ipod, design, ipad, iphone, mac book air
Ipod
Fetiš
předražené
Notebooky
Konkurence Microsoftu
drahá a exkluzivní značka
Snob
Bílá barva a jablko
iOvce
finančně nákladné
Přepych
zhyralost, prohnilost, konzum
macbook
nn
hipster
nekompatibilita
Přemrštěné ceny v ČR
Mobily
PC, chytrý telefon
notebook
styl
mánička
draha cena
spoľahlivosť
7254,96 %53,73 % 

Graf

4. Jaké má firma Apple logo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakousnuté jablko3627,48 %26,87 %  
jablko3224,43 %23,88 %  
nakouslé jablko2317,56 %17,16 %  
ukousnute jablko64,58 %4,48 %  
Ukousle jablko32,29 %2,24 %  
nakousnuté jabko21,53 %1,49 %  
nakousnuty jabko21,53 %1,49 %  
jabko21,53 %1,49 %  
apple21,53 %1,49 %  
jablko nakousnute21,53 %1,49 %  
ostatní odpovědi nevím
nakousnuté duhové jablko
jablko?
nakousnuté jablíčko
nakousnute jablicko
vykousnuté jablko
Nakously jabko
nakousnutý jablko
pekne
jablkp
tvar jablka
Uhryzlé jablko
jablko (ukousnuté)
Jabko vole
jabko nakousnutý
Nakousej Golden
nahryzle jabko
jablíčko
nn
nahryznuté jabko
2116,03 %15,67 % 

Graf

5. Z jakého státu pochází firma Apple?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
USA8464,12 %62,69 %  
amerika1410,69 %10,45 %  
Kalifornie53,82 %3,73 %  
USA?53,82 %3,73 %  
California32,29 %2,24 %  
nevím32,29 %2,24 %  
USA, Kalifornie21,53 %1,49 %  
USA - California10,76 %0,75 %  
U.S.A10,76 %0,75 %  
z Ameriky10,76 %0,75 %  
ostatní odpovědi Californie, USA
z USA
anglie
Florida
netuším
Kalifonie US
California, USA
Vjetnam
Washington
nn
CA, USA
.
129,16 %8,96 % 

Graf

6. Kdo je pro Vás hlavním představitelem značky Apple?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Steve Jobs5844,27 %43,28 %  
Jobs2418,32 %17,91 %  
Nevím118,4 %8,21 %  
Tim Cook21,53 %1,49 %  
Steven Jobs21,53 %1,49 %  
nikdo21,53 %1,49 %  
byl to Steve Jobs21,53 %1,49 %  
S. Jobs21,53 %1,49 %  
Steve Jobbs10,76 %0,75 %  
Steve Jobs samozřejmě10,76 %0,75 %  
ostatní odpovědi Notebooky
Steve Jobs a Steve Wozniak
nepatuji si jméno
JABLKO :-)
jon ivy
Po smrti S. Jobse už nevim/nevnímám
Steave Jobs
nwm
Steve Jobs-byl
býval to Steve Jobs, teď nemám ponětí
Steve Jobs, Steve Wozniak a Ronald Gerald Wayne
gates
nemůžu si ho vybavit :)
zesnulý Steve Jobs
SteveJobs
po smrti Jobse netuším, kdo to vede a ani mě to nezajímá
Jacobs
Apple
jablko
logo
Bill Gates
Cook
mobil
Iphone
mmm
.
2619,85 %19,4 % 

Graf

7. Kolik produktů Apple vlastníte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevlastním žádný produktotázka č. 22, Mám 1 produktotázka č. 8, Mám více než 1 produktotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevlastním žádný produkt8867,18 %65,67 %  
Mám 1 produkt2216,79 %16,42 %  
Mám více než 1 produkt2116,03 %15,67 %  

Graf

8. Proč jste se rozhodli koupit produkt od Apple?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita511,63 %3,73 %  
kvalita / punc významnosti / odlišení12,33 %0,75 %  
Nadčasovost výrobků a design12,33 %0,75 %  
jednoduche ovladani, image12,33 %0,75 %  
doporučení, kvalita12,33 %0,75 %  
nabízí mi výbornou kvalitu, designové výrobky a líbí se mi také propojení s ostatními produkty Apple12,33 %0,75 %  
Produkut jsem vyhrála12,33 %0,75 %  
Bylo to jen na zkoušku a už zůstal12,33 %0,75 %  
image 12,33 %0,75 %  
Protože každý produkt je NADprodukt :) A protože má spoustu skvělých, užitečných, život zjednodušujících funkcí. A to vše v nádherném obalu. 12,33 %0,75 %  
ostatní odpovědi kvalita, spolehlivost, bezpečnost, design
uzivatelsky komfort
líbí se mi
kvalitní provedení
Lepsi Software
design, spolehlivost, nenáročnost
pracovní pomůcka
cena, design
Byl to darek
Jednoduchost, srozumitelnost, design
iPad - kvalita, rozlišení, design; iPod - design, synchronizace iTunes
kvalita, doporučení..
v PX shopu na FBO Sharana nic jiného z MP3 players neprodávali
dostal jsem ho
design a hlavně doporučení IT expertů
zvědavost
dostala jsem
doporučení
značka
první tablet na trhu
dostala jsem ho
Vyhovuje mi výkonností, neseká se, je to spolehlivá značka.
výdrž, kapacita baterie
Sony končí
nn
.
Mám ho jako záložní k Samsungu
styl + kvalita
Potreboval som kvalitný a spoľahlivý mobilný telefón a tablet.
2967,44 %21,64 % 

Graf

9. Jak jste se dostal/a k produktu značky Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na doporučení přítele2046,51 %14,93 %  
viděl jsem ho u známých1534,88 %11,19 %  
četl jsem článek511,63 %3,73 %  
viděl jsem reklamu na internetu49,3 %2,99 %  
na školení12,33 %0,75 %  
výhra12,33 %0,75 %  
používaly se v zaměstnaní12,33 %0,75 %  
Darek12,33 %0,75 %  
nepamatuji se12,33 %0,75 %  
povědimí o značce mám již z doby časopisu Stereo & Video caa rok 2001 (iPod)12,33 %0,75 %  
vlastním hledáním12,33 %0,75 %  
vyhrála jsem12,33 %0,75 %  
dostala jsem ho 12,33 %0,75 %  
viděl jsem reklamu v televizi12,33 %0,75 %  

Graf

10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design2455,81 %17,91 %  
zpracování1739,53 %12,69 %  
ovládání1739,53 %12,69 %  
software1739,53 %12,69 %  
dobré recenze1330,23 %9,7 %  
doporučení od přátel1330,23 %9,7 %  
materiál1125,58 %8,21 %  
velikost920,93 %6,72 %  
cena24,65 %1,49 %  
výhra12,33 %0,75 %  
zvědavost12,33 %0,75 %  
kvalita12,33 %0,75 %  
pracovní pomůcka12,33 %0,75 %  
IT doporučení12,33 %0,75 %  
nic jsem nekoupila12,33 %0,75 %  
první na trhu s tablety12,33 %0,75 %  
vyhrála jsem12,33 %0,75 %  
praktičnost12,33 %0,75 %  

Graf

11. Jak dlouho již vlastníte produkt/y Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 24 měsíců2353,49 %17,16 %  
12-24 měsíců1023,26 %7,46 %  
4-6 měsíců49,3 %2,99 %  
6-12 měsíců36,98 %2,24 %  
1-3 měsíce24,65 %1,49 %  
méně než měsíc12,33 %0,75 %  

Graf

12. Jaký vlastníte produkt/y?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iPod2455,81 %17,91 %  
iPhone2455,81 %17,91 %  
iPad1841,86 %13,43 %  
Macbook1330,23 %9,7 %  
Airport Express / Extreme49,3 %2,99 %  
Apple TV36,98 %2,24 %  
iMac24,65 %1,49 %  
příslušenství12,33 %0,75 %  
MP312,33 %0,75 %  
.12,33 %0,75 %  

Graf

13. Jaký další produkt Apple se chystáte pořidit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný1739,53 %12,69 %  
iPhone818,6 %5,97 %  
Macbook716,28 %5,22 %  
iPad613,95 %4,48 %  
Apple TV49,3 %2,99 %  
Mac Pro24,65 %1,49 %  
zatím nic12,33 %0,75 %  
iwatch12,33 %0,75 %  
iMac12,33 %0,75 %  
nevím12,33 %0,75 %  
iPod12,33 %0,75 %  

Graf

14. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahý2762,79 %20,15 %  
cena je odpovídající1637,21 %11,94 %  

Graf

15. Uveďte prosím stručně důvod Vaši předchozí odpovědi:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena mi příjde odpovídající kvalitě zpracování a softwaru12,33 %0,75 %  
v americe vyjde daleko levněji než u nás12,33 %0,75 %  
produkty apple jsou predrazene, protoze se plati za znacku12,33 %0,75 %  
Cena je na evropské poměry vysoká.12,33 %0,75 %  
i když cena je vyšší než produkty jiných značek podobných vlastností, pro mě je odpovídající kvalitě, kterou produkty Apple nabízí12,33 %0,75 %  
Vzhledem k praktickým funkcím pro každodenní používání a v porovnání s ostatními značkami12,33 %0,75 %  
nemyslím si, že by produkty byly extra drahé, odpovídající značce a kvalitě12,33 %0,75 %  
v porovnání s USA jsou drazí 12,33 %0,75 %  
Cena odpovídá kvalitě produktu. 12,33 %0,75 %  
Na mé cenové poměry je tato značka prostě drahá, ale za kvalitu se zřejmě musí platit...12,33 %0,75 %  
ostatní odpovědi v Evropě je to dost drahé, radši nakupuji v USA
pomer cena/vykon
jiný podobný výrobek se dá zakoupit za daleko nižší cenu
kvalita (ale jak u čeho, něco je předražené)
Ve srovnani s prumernym platem je to hodne penez za mobil.
proste tak
cena odpovídaá značce a vyladěnosti výrobku
poměr cena vs. výkon
drahý výrobek oproti jiným značkám
v porovnání s podobnými výrobky jiných značek
Cena odpvida kvalite
Cena odpovídá použitým materiálům a kvalitě nabízeného produktu.
Cena produktů je dražší, ovšem ty jsou velmi stále a spolehlivé po velmi dlouhou dobu oproti konkurenci
při porovnání funkcí s konkurencí je výrazně dražší
poměr kvalita a cena i s přihlédnutím ke konkurenci
myslím že skoro 23tis za iPhone 5s 64Gb snad příjde hodně každému a platí to v podstatě o všech produktech Applu
platí se za exkluzivitu značky
Apple je drahý, ale cena odpovídá kvalitě
ve vztahu ke svému příjmu
cenově nedostupné
oproti konkurenci je dražší
je to drahá značka
nevím
předražené
drahý ale odpovídá kvalitě
V dnešní době se ceny produktů od firmy Appple vyrovnají i jiným značkám. Takže se mi nezdá, že by prodávali předražené věci.
cena je nadsazená, apple je kvalitní, ale pořád je to jen kus hliníku nebo skla a pár součástek vyrobených v Číně stejně jako všechno ostatní na světě. Design v Kalifornii není důvod chtít za produkt dvojnásobnou cenu
vysoká cena je dána kvalitou a službami s koupí Apple spojenými
mm
.
Mohu porovnat se značkou Samsung, se kterou jsem spokojena více a je levnější
jsou nejdrazší na trhu
Za kvalitu a spoľahlivosť si rád priplatím
3376,74 %24,63 % 

Graf

16. Co se vám na produktech Apple líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design3990,7 %29,1 %  
ovládání2455,81 %17,91 %  
materiál1739,53 %12,69 %  
balení produktu1023,26 %7,46 %  
poměr cena/výkon716,28 %5,22 %  
synchronizace telefon-počítač, jednoduchost, bezpečnost (pc - odolnost vůči virům),...12,33 %0,75 %  
plynulost/vyladěnost systému12,33 %0,75 %  
Neseka se a displej nezamrza.12,33 %0,75 %  
image12,33 %0,75 %  
kvalita12,33 %0,75 %  

Graf

17. Co byste na produktech Apple vylepšili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/výkon2148,84 %15,67 %  
není co vylepšovat1023,26 %7,46 %  
ovládání36,98 %2,24 %  
design24,65 %1,49 %  
materiál24,65 %1,49 %  
ocenil bych příslušenství rovnou v základu12,33 %0,75 %  
určitě by znalec něco našel, mě to stačí tak jak to je12,33 %0,75 %  
všechny komponenty musí být od Applu12,33 %0,75 %  
větší otevřenost (sw,hw)12,33 %0,75 %  
kompatibilitu s ostatními zařízeními12,33 %0,75 %  
balení produktu12,33 %0,75 %  
cena12,33 %0,75 %  
aby se dalo nastavit vyzvánění přes telefon, jako je to u Androidu12,33 %0,75 %  

Graf

18. Jaký další produkt/y byste v portfoliu Apple uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim1432,56 %10,45 %  
hodinky36,98 %2,24 %  
žádný24,65 %1,49 %  
nic 24,65 %1,49 %  
iwatch12,33 %0,75 %  
nenapadá mě nic.12,33 %0,75 %  
nic mě nenapadá12,33 %0,75 %  
Asi nic12,33 %0,75 %  
fotoaparát12,33 %0,75 %  
televize12,33 %0,75 %  
ostatní odpovědi pracka, chladnicka, zarovka
nepřemýšlela jsem o tom
Autoradio, kamera
nechám se překvapit
Ipad
autorádio
je mi to jedno nejsem fanoušek značky
mikrovlnku
nedokáži posoudit
navigace
netuším
boty
mmm
.
Nic, kvalita neodpovídá ceně, jsem si jistá, že už si od Apple nic nepořídím
Nič mi zatiaľ nechýba.
1637,21 %11,94 % 

Graf

19. Vyberte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2660,47 %19,4 %  
muž1739,53 %12,69 %  

Graf

20. Vyberte váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-302558,14 %18,66 %  
31-401125,58 %8,21 %  
41-50511,63 %3,73 %  
11-2024,65 %1,49 %  

Graf

21. Pracuji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1023,26 %7,46 %  
administrativní pracovník818,6 %5,97 %  
manager/vedoucí613,95 %4,48 %  
prodejce služeb49,3 %2,99 %  
prodejce produktů49,3 %2,99 %  
zdravotnik24,65 %1,49 %  
učitel24,65 %1,49 %  
konstruktér12,33 %0,75 %  
invalidní důchodce12,33 %0,75 %  
fotografka12,33 %0,75 %  
Inspektor12,33 %0,75 %  
zaměstnanec12,33 %0,75 %  
technik vrtulníku12,33 %0,75 %  
prodejce služeb i produktů12,33 %0,75 %  

Graf

22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [viděl jsem reklamu v televiziotázka č. 23, viděl jsem reklamu na internetuotázka č. 23, četl jsem článekotázka č. 23, u příteleotázka č. 23, apple produkty neznám → konec dotazníku, jiná příležitostotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u přítele3034,09 %22,39 %  
jiná příležitost2225 %16,42 %  
viděl jsem reklamu na internetu1517,05 %11,19 %  
četl jsem článek1011,36 %7,46 %  
viděl jsem reklamu v televizi910,23 %6,72 %  
apple produkty neznám22,27 %1,49 %  

Graf

23. Proč jste upřednostnili koupi produktu jiné značky než Apple?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1618,6 %11,94 %  
finance22,33 %1,49 %  
zvyk na jiný operační systém11,16 %0,75 %  
Vyhovuje mi jiná značka11,16 %0,75 %  
Dobrá zkušenost11,16 %0,75 %  
lepší kvalita než Apple a za lepší cenu11,16 %0,75 %  
Apple technika je předražená11,16 %0,75 %  
nemám apple11,16 %0,75 %  
protože byl v té době drahý11,16 %0,75 %  
nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že si koupím něco od applu11,16 %0,75 %  
ostatní odpovědi Nevěřím jejich produktům.
Android
Odlišný OS
nemam nic od apple
předraženej krám :D
cena, vyhovují mi jiné značky
Apple je moc drahý a nevidím důvod jeho výrobky kupovat.
kvůli ceně
financni duvody
cena, a nelíbí se mi, jde jen o módní zalezitost
protože je Apple drahá a má ji každý namachrovaný blb
nemam na to penize
především kvůli vysoké ceně a také nestandartnosti softwaru
nemám rád tu značku
Poměr cena, výkon.
protože jablíčkáři jsou sekta. Stejnou kvalitu pořídím u jiných značek levněji
lépe splňuje mé požadavky na funkci zařízení
Apple nemam rad
nižší cena
cena a používám Windows
pokud nemáte další zařízení, tak je přenos dat mezi těmi, kteří nemají Apple téměř nemožný
nechci apple :)
jednoduchost, cena
protoze, apple je drahy
Protože apple prostě neni dobrá značka.
cena, recenze
vysoké ceny
Apple je šunt
kompatibilita
nemám rád apple
U počítače: lepší znalost operačního systému (Windows), notebooky nemají dotykový display; u mobilu cena
Oproti jinym nenebizi nic navic nez co osobne potrebuji, nemam tedy duvod priplacet, nemam ke znacce vztah.
Apple je jen předražená obchodní značka, kvalita výrobku neodpovídá ani omylem ceně
líbilo se mi něco jiného
reklama
je levnější, dostupnější
lebo apple vyrobky su takisto kvalitne ale clovek v tomto pripade plati za znacku
nevím
levnější, nabízející stejné využití
značka Apple pro mě není rozhodující
Lepší technologie, podpora
apple je drahý
lépe vyhovovala mým požadavkům, lepší cena
je příliš drahá
technické parametry
Apple je předražená snobárna, uzavřený systém s chybami
ptze je to americka sracka
Apple je dražší
je drahé
pomer cena vykon
cokoliv je lepší než apple
Ze zkušenosti přátel vím, že "za ty peníze to nestojí".
levnější
cena, doporučení
vysoká cena
finanční důvod
Protože Apple je přeceňovaný a mám rád více nastavení, parametrů v zařízeních. Apple je pro jiné lidi.
samsung jsem měla již předtím
Cena, design, kompatibilita, zvyk, image.
cena, slozity
6069,77 %44,78 % 

Graf

24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena7587,21 %55,97 %  
software3237,21 %23,88 %  
dobré recenze2832,56 %20,9 %  
ovládání2326,74 %17,16 %  
design1719,77 %12,69 %  
doporučení od přátel1719,77 %12,69 %  
zpracování1112,79 %8,21 %  
velikost1112,79 %8,21 %  
materiál89,3 %5,97 %  
kompatibilita22,33 %1,49 %  
nerad se zapojuju do stáda ovcí11,16 %0,75 %  
nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že si koupím něco od applu11,16 %0,75 %  
nemam nic od apple11,16 %0,75 %  
výdrž baterie11,16 %0,75 %  
dostupnost11,16 %0,75 %  
nemám rád apple11,16 %0,75 %  
nepřemýšlel jsem11,16 %0,75 %  
technické paramety11,16 %0,75 %  
Rozmanitost produktů, Apple nabízí málo verzí a nejsem ztotožněn s celkovou identitou značky. Můj lovebrand je Samsung :)11,16 %0,75 %  
předchozí zkušenost11,16 %0,75 %  
image a filosofie11,16 %0,75 %  

Graf

25. Kdy jste se poprvé setkal s produktem Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než měsícotázka č. 26, 1-3 měsíceotázka č. 26, 4-6 měsícůotázka č. 26, 6-12 měsícůotázka č. 26, 12-24 měsícůotázka č. 26, Více jak 24 měsícůotázka č. 26, Nepamatuji seotázka č. 26, S žádným jsem se naživo nesetkal → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 24 měsíců5867,44 %43,28 %  
Nepamatuji se2124,42 %15,67 %  
S žádným jsem se naživo nesetkal44,65 %2,99 %  
12-24 měsíců33,49 %2,24 %  

Graf

26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iPhone5465,85 %40,3 %  
iPad3947,56 %29,1 %  
iPod3745,12 %27,61 %  
Macbook2429,27 %17,91 %  
žádný1923,17 %14,18 %  
iMac1012,2 %7,46 %  
Mac Pro33,66 %2,24 %  
Apple TV11,22 %0,75 %  
pc11,22 %0,75 %  

Graf

27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iPhone2530,49 %18,66 %  
Žádný jsem nevyzkoušel1923,17 %14,18 %  
iPad1518,29 %11,19 %  
žádný78,54 %5,22 %  
Macbook44,88 %2,99 %  
iPod33,66 %2,24 %  
žádný mě nezaujal11,22 %0,75 %  
nemohu posoudit, vyzkousela jsem jen ipad11,22 %0,75 %  
nezaujal11,22 %0,75 %  
Zadny11,22 %0,75 %  
těžko říci11,22 %0,75 %  
nelíbí se mi jejich produkty11,22 %0,75 %  
ani jeden11,22 %0,75 %  
nezaujal me zadny11,22 %0,75 %  
iPod shuffle11,22 %0,75 %  

Graf

28. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [levnýotázka č. 29, cena je odpovídajícíotázka č. 29, drahýotázka č. 29, nemám ponětí jaká je cena produktů Appleotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahý7085,37 %52,24 %  
cena je odpovídající89,76 %5,97 %  
nemám ponětí jaká je cena produktů Apple44,88 %2,99 %  

Graf

29. Zkuste svůj výběr předchozí odpovědi stručně odůvodnit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahé22,6 %1,49 %  
poměr kvalita/výkon11,3 %0,75 %  
Za kvalitu a značku, kterou apple sebou nese je cena odpovídající, nicměné zlevněním by byla značka přístupnější více zákazníkům.11,3 %0,75 %  
Příliš vysoká cena, ikdyž značka tomu odpovídá11,3 %0,75 %  
za poloviční cenu mohu mit lepší a výkonnější produkty u jiných značek. 11,3 %0,75 %  
značka pro lepší lidi11,3 %0,75 %  
Konkurenční výrobky s podobnými funkcemi a výkonem se vyskytují v lepších cenových relacích11,3 %0,75 %  
Vysoká pořizovací cena.11,3 %0,75 %  
Za cenu si především kupujete image...11,3 %0,75 %  
prostě drahý11,3 %0,75 %  
ostatní odpovědi Platí se za značku.
Všechno co Appel vyrábí si můžu koupit levněji a funguje dostatečně pro mě
Vzhledem ke konkurenci
odlišné od ostatních, rychlejší software
plati se za znacku, ne za kvalitu
kvalita dobrá, ale cena je nadsazená díky značce
Například telefony jiných znacek jsou levnější a přitom maji srovnatelné funkce, větší displej atd.
nedám za telefon 16 tisíc a víc, proč taky
platí se za značku, jsou přístroje kvalitativně srovnatelné, ale levnější
Cena mi přijde velmi vysoká oproti výrobkům jiných značek.
mám spíše podprůměrný plat :)
vsechny produkty a software k nim jsou podle me predrazene, plati se za znacku
nemám zkušenosti
zbytečné placení za nakousnutý jablko" platí se za značku
výkonostně stejné výrobky se dají od jiné značky koupit levněji, přitom jsou kvalitativně značky stejné
předražený
Poměr cena a výkon. Nemá smysl si kupovat tak drahé věci, které za pár let budou téměř zadarmo.
ostatní nabízejí totéž levněji
kvalitnější zařízení pořídím jinde a levněji
Vysoka cena
produkty jsou předražené, připlácí se za značku
cena je odpovídající zřejmě vyšší kvalitě. mám dojem, že za značku se zase tolik nepřiplácí.
je pro mě cenově nedostupný
nelze mít pouze mobil - je nutné si pořídit i notebook či tablet
.
nejdu po designu
je drahý na to, jak je omezený
nevim
šmejdy za hodně pěněz
dražší než ostatní značky
komerce, předražený
cenová relace v níž se produkty značky Apple pohybují pro mne momentálně není dostupná.
jaká byla předchozí otázka?
přiměřenost ceny posuzuju podle příjmu
předražený, nelíbí se mi jeho politika
Uvědomuji si, že jejich marže je příšliš nadsazená
Cena je psychologická, produkt podobnych parametru jine znacky by nejspise stal stejne, ale nejspis bych nasel levnejsi/nizsi model ktery by splnil me pozadavky. U apple tato moznost chybi
nenakupuji podle značek
Již jsem uvedla v předchozí odpovědi - kvalita naprosto neodpovídá ceně
vysoká úroveň nabízených služeb
xxxx
pretoze sa plati za znacku a nie za kvalitu
cena např.chytrého tel. Apple,vysoce převyšuje ceny u jiných výrobců a kvalitou a schopnostmi se dnes víceméně vyrovnají
Za ty peníze mi přijde málo muziky.
Za ty prachy radši HTC které je něčím inovativní ( 3D display, repračky vepředu ) .. iphone je iphon ničím nepřekvapí
to že je drahý dělá značka ne kvalita
platí se zbytečně za značku a styl
drahý vzhledem k technickým parametrům
Za moc peněz málo muziky
Produkty jsou v porovnání se srovnatelnými výrobky dražší
zbytecne vyhozene prachy
Cena je vyšší oproti jiným značkám podobných parametrů, apple je v některých směrech omezenější než android
cena výrobků odpovída kvalitě
v porovnání s ostatními výrobky podobné kategorie, jsou výrobky Apple drahé
predrazene. Na trhu jsou srovnatelné, ne-li lepší produkty za prijatelnější cenu. u Apple se plati za znacku.
zbytečné placení jen za značku
Jedná se především o ceny v ČR. Především v USA jsou pak ceny relativně adekvátní.
Cena je z velké části tvořena značkou, nikoliv samotnou kvalitou výrobku.
s porovnáním jiných značek je dražší
Kvalitní a stylové produkty za odpovídající ceny.
Nedostatečné finanční prostředky.
Cena odpovídá celkovému positioningu značky. Kdyby to byl lowcost brand, tak by to nebyla prémiová značka a lidi by už z této podstaty kupovaly jiné značky. Cena je OK.
na me pomery drahe
s porovnáním s ostatní lektronikou, výkonem, nabídkou služeb apod, je dražsí
Konkurence je levnější
obdobne produkty za polovicni cenu
6685,71 %49,25 % 

Graf

30. Co se vám na produktech Apple líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design4352,44 %32,09 %  
nelíbí se mi nic1417,07 %10,45 %  
materiál1315,85 %9,7 %  
Apple produkty tolik neznám1315,85 %9,7 %  
ovládání1113,41 %8,21 %  
poměr cena/výkon44,88 %2,99 %  
design u nejnovějšího iphonu jinak nic11,22 %0,75 %  
originalita :)11,22 %0,75 %  
Nikdy jsem neřekla, že se mi na produktech Apple něco líbí.11,22 %0,75 %  
balení produktu11,22 %0,75 %  
do urcite miry design, nicmene ne vsech produktu (valcovy mac pro, iphone 5c a starsi ipad se mi nelibi)11,22 %0,75 %  
drevene kryty11,22 %0,75 %  

Graf

31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/výkon3643,9 %26,87 %  
Apple produkty tolik neznám2935,37 %21,64 %  
ovládání89,76 %5,97 %  
není co vylepšovat78,54 %5,22 %  
design67,32 %4,48 %  
materiál56,1 %3,73 %  
cenu22,44 %1,49 %  
kompatibilitu22,44 %1,49 %  
nevím11,22 %0,75 %  
nezájem11,22 %0,75 %  
předávání dat i do jiných značek než je apple11,22 %0,75 %  
nechci na nich nic vylepsovat11,22 %0,75 %  
balení produktu11,22 %0,75 %  
VÝKON, užití moderních technologii (idealně které budou dostupné u samsungu třeba za rok) 11,22 %0,75 %  
lepší komunikace (propojení s PC), slot na pam. kartu, dostupnost sw aplikací11,22 %0,75 %  
Možnosti nastavení a synchronizace s jinými platformy, než jsou MAC11,22 %0,75 %  

Graf

32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1619,75 %11,94 %  
žádný1619,75 %11,94 %  
asi žádný33,7 %2,24 %  
asi žádný, nemám v elektornice až takovou zálibu11,23 %0,75 %  
Tablet11,23 %0,75 %  
nejnovější iPhone myslím 5 ale levnejsi11,23 %0,75 %  
nepřesvědčil11,23 %0,75 %  
s nízkou cenou11,23 %0,75 %  
Zrovna nepotřebuji žádnou novou elektroniku,takže těžko říct.(S tímhle dotazníkem jste si nedal moc práce, že?Od začátku pracuje s implicitní představou,že potenciální zákazníci kalkulují s koupí produktů od značky Apple.Což nutně nemusí být pravda.11,23 %0,75 %  
není to o produktu11,23 %0,75 %  
ostatní odpovědi nevim, asi nic
žádný mě nenapadá
jakýkoliv produkt cenově srovnatelný s konkurencí
žádný, mám jiné favority
zadny
ten který bude minimálněo půlku levnější než je ted
nevím, nejsem si jist zda by mě něco přesvědčilo
žádný, filozofie applu jde proti mým zájmům
při současných cenách asi žádný
malý a levný mobilní telefon
.
iphone
Nějaký normální
nevím, musel by mě zaujmout designem, barvou, výkonností a přijatelnou cenou
cenově více dostupný
Hodinky s vodotryskem
PC
počítač za rozumnou cenu
iPad mini za nižší cenu
zadny me nenapada
Kdyby vymysleli zařízení, které mi nahraje do hlavy učení
to nevím
ziadny
nemám představu
Cenově dostupný mobilní telefon s úhlopříčkou větší než 5 palců.
Apple glass
produkt, který by měl jiné OS než Mac
Něco s normálním OS - win, android apod.
I phone
teleport
iPad
iphone 5s
asi zadny
foťák
Nejsem schopna určit.
Nedokáži odpovědět.
Mě žádný. Mám cca 22 produktů Samsung v domácnosti, kapse a v autě :)
levny ipod
gramofon
3948,15 %29,1 % 

Graf

33. Vyberte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4656,1 %34,33 %  
muž3643,9 %26,87 %  

Graf

34. Vyberte váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-305769,51 %42,54 %  
31-401720,73 %12,69 %  
41-5056,1 %3,73 %  
11-2033,66 %2,24 %  

Graf

35. Pracuji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2631,71 %19,4 %  
jiné2226,83 %16,42 %  
administrativní pracovník1619,51 %11,94 %  
manager/vedoucí1315,85 %9,7 %  
prodejce služeb33,66 %2,24 %  
učitel22,44 %1,49 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Kolik produktů Apple vlastníte

  • odpověď Nevlastním žádný produkt:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Kdo je pro Vás hlavním představitelem značky Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi četl jsem článek na otázku 22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiná příležitost na otázku 22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi u přítele na otázku 22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi viděl jsem reklamu na internetu na otázku 22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 23. Proč jste upřednostnili koupi produktu jiné značky než Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré recenze na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od přátel na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi software na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpracování na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepamatuji se na otázku 25. Kdy jste se poprvé setkal s produktem Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 24 měsíců na otázku 25. Kdy jste se poprvé setkal s produktem Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iMac na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPad na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPhone na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPod na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Macbook na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPad na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPhone na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný jsem nevyzkoušel na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahý na otázku 28. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple produkty tolik neznám na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi nic na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple produkty tolik neznám na otázku 31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/výkon na otázku 31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 33. Vyberte pohlaví:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 33. Vyberte pohlaví:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-30 na otázku 34. Vyberte váš věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 34. Vyberte váš věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi administrativní pracovník na otázku 35. Pracuji jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 35. Pracuji jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi manager/vedoucí na otázku 35. Pracuji jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 35. Pracuji jako:

10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

  • odpověď ovládání:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
  • odpověď zpracování:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

11. Jak dlouho již vlastníte produkt/y Apple?

  • odpověď více jak 24 měsíců:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi balení produktu na otázku 16. Co se vám na produktech Apple líbí?

14. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

  • odpověď drahý:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 20. Vyberte váš věk:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/výkon na otázku 17. Co byste na produktech Apple vylepšili?

16. Co se vám na produktech Apple líbí?

  • odpověď design:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na doporučení přítele na otázku 9. Jak jste se dostal/a k produktu značky Apple?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi balení produktu na otázku 16. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 20. Vyberte váš věk:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 19. Vyberte pohlaví:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPod na otázku 12. Jaký vlastníte produkt/y?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 24 měsíců na otázku 11. Jak dlouho již vlastníte produkt/y Apple?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám více než 1 produkt na otázku 7. Kolik produktů Apple vlastníte
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi software na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpracování na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 16. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena je odpovídající na otázku 14. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 18. Jaký další produkt/y byste v portfoliu Apple uvítali?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré recenze na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od přátel na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Macbook na otázku 12. Jaký vlastníte produkt/y?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPhone na otázku 12. Jaký vlastníte produkt/y?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 16. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?
  • odpověď ovládání:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od přátel na otázku 10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

  • odpověď cena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 23. Proč jste upřednostnili koupi produktu jiné značky než Apple?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré recenze na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 35. Pracuji jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný jsem nevyzkoušel na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od přátel na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi nic na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/výkon na otázku 31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi software na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi u přítele na otázku 22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?

26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet

  • odpověď iPad:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPad na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
  • odpověď iPhone:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiál na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPhone na otázku 27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

28. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

  • odpověď drahý:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpracování na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi nic na otázku 30. Co se vám na produktech Apple líbí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poměr cena/výkon na otázku 31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré recenze na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi software na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovládání na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

34. Vyberte váš věk:

  • odpověď 21-30:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 35. Pracuji jako:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Která značka je pro Vás leadrem v oblasti spotřební elektroniky?

2. Znáte značku Apple?

3. Co se Vám vybaví, když se řekne Apple (stačí jednoslovně)?

4. Jaké má firma Apple logo?

5. Z jakého státu pochází firma Apple?

6. Kdo je pro Vás hlavním představitelem značky Apple?

7. Kolik produktů Apple vlastníte

9. Jak jste se dostal/a k produktu značky Apple?

10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

11. Jak dlouho již vlastníte produkt/y Apple?

12. Jaký vlastníte produkt/y?

13. Jaký další produkt Apple se chystáte pořidit?

14. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

16. Co se vám na produktech Apple líbí?

17. Co byste na produktech Apple vylepšili?

18. Jaký další produkt/y byste v portfoliu Apple uvítali?

19. Vyberte pohlaví:

20. Vyberte váš věk:

21. Pracuji jako:

22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?

23. Proč jste upřednostnili koupi produktu jiné značky než Apple?

24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

25. Kdy jste se poprvé setkal s produktem Apple?

26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet

27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?

28. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

30. Co se vám na produktech Apple líbí?

31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností

32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?

33. Vyberte pohlaví:

34. Vyberte váš věk:

35. Pracuji jako:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Která značka je pro Vás leadrem v oblasti spotřební elektroniky?

2. Znáte značku Apple?

3. Co se Vám vybaví, když se řekne Apple (stačí jednoslovně)?

4. Jaké má firma Apple logo?

5. Z jakého státu pochází firma Apple?

6. Kdo je pro Vás hlavním představitelem značky Apple?

7. Kolik produktů Apple vlastníte

9. Jak jste se dostal/a k produktu značky Apple?

10. Proč jste při výběru elektroniky upřednostnil/a značku Apple?

11. Jak dlouho již vlastníte produkt/y Apple?

12. Jaký vlastníte produkt/y?

13. Jaký další produkt Apple se chystáte pořidit?

14. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

16. Co se vám na produktech Apple líbí?

17. Co byste na produktech Apple vylepšili?

18. Jaký další produkt/y byste v portfoliu Apple uvítali?

19. Vyberte pohlaví:

20. Vyberte váš věk:

21. Pracuji jako:

22. Kdy jste se poprvé setkal/a se značkou Apple?

23. Proč jste upřednostnili koupi produktu jiné značky než Apple?

24. Jaké byly hlavní důvody upřednostnění jiné značky?

25. Kdy jste se poprvé setkal s produktem Apple?

26. Jaké produkty Apple jste měl/a možnost si vyzkoušet

27. Který z vyzkoušených produktů vás nejvíce zaujal / líbil se vám?

28. Jak vnímáte cenu produktů značky Apple?

30. Co se vám na produktech Apple líbí?

31. Co byste na produktech Apple vylepšili? Můžete vybrat více možností

32. Jaký nový produkt v portfoliu značky Apple by vás přesvědčil ke koupi?

33. Vyberte pohlaví:

34. Vyberte váš věk:

35. Pracuji jako:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kovářík, T.Vnímání značky spotřební elektroniky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-znacky-spotrebni-ele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.