Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jsme studentky Provozně-ekonomické fakulty ČZU v Praze. V současné době zpracováváme ročníkový projekt na téma „Vnímání značky zákazníkem“ z předmětu Marketingový výzkum. Naším cílem je zjistit povědomí o značkách na trhu ústní hygieny. Rády bychom Vás touto cestou poprosily o vyplnění tohoto dotazníku. Otázky jsou konstruovány tak, aby Vám zabraly co nejméně času. Z důvodu zachování objektivnosti vyplňujte, prosím, otázky postupně. Děkujeme za ochotu a Váš čas.
studentky ČZU
Odpovědi respondentů
1. Jaké znáte značky vyrábějící produkty ústní hygieny?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
2. Které značky zubních kartáčků jste někdy použili? (více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Colgate
58
67,44 %
67,44 %
Signal
55
63,95 %
63,95 %
Curaprox
43
50 %
50 %
Oral-B
39
45,35 %
45,35 %
Odol3dent
21
24,42 %
24,42 %
Aquafresh
19
22,09 %
22,09 %
Spokar
19
22,09 %
22,09 %
Spokar
15
17,44 %
17,44 %
Elmex
14
16,28 %
16,28 %
Aquafresh
13
15,12 %
15,12 %
TePe
11
12,79 %
12,79 %
Sensodine
10
11,63 %
11,63 %
Reach
9
10,47 %
10,47 %
Dontodent
6
6,98 %
6,98 %
G.U.M
5
5,81 %
5,81 %
Lacalut
4
4,65 %
4,65 %
Lacalut
2
2,33 %
2,33 %
3. Používáte zubní kartáček?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
86
100 %
100 %
4. Kdo nejčastěji ve Vaší rodině kupuje zubní kartáčky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Já sám/-a
64
74,42 %
74,42 %
Rodiče
15
17,44 %
17,44 %
Partner/-ka (manžel/-ka)
7
8,14 %
8,14 %
5. Kolik stál Váš poslední kartáček?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
61-100 Kč
39
45,35 %
45,35 %
31-60 Kč
26
30,23 %
30,23 %
do 30 Kč
13
15,12 %
15,12 %
nevím
4
4,65 %
4,65 %
101-a více Kč
4
4,65 %
4,65 %
6. Podle jakého kritéria vybíráte nejčastěji zubní kartáček? (seřaďte od 1- 5, 1-nejdůležitější, 5-nepodstatné kritérium)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Cena
3.012
1.872
Značka
3.151
1.431
Design zubního kartáčku
3.407
1.381
Tvrdost vláken
1.616
1.097
Možnosti použití (zuby + čištění jazyka)
3.814
1.454
7. 7.Jaká je tvrdost vláken vašeho kartáčku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
S měkkými vlákny
50
58,14 %
58,14 %
Se středně tvrdými vlákny
29
33,72 %
33,72 %
Nevím
4
4,65 %
4,65 %
S tvrdými vlákny
3
3,49 %
3,49 %
8. Jak často měníte zubní kartáček za nový?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za dva až tři měsíce
45
52,33 %
52,33 %
Když se mi nelíbí jak je roztřepený
25
29,07 %
29,07 %
Každý měsíc
8
9,3 %
9,3 %
2x do roka
7
8,14 %
8,14 %
4 měsíce
1
1,16 %
1,16 %
9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogérie
39
45,35 %
45,35 %
Super-,hyper- market
16
18,6 %
18,6 %
Lékárna
15
17,44 %
17,44 %
Specializovaný obchod – např. Profimed
14
16,28 %
16,28 %
u lékaře
1
1,16 %
1,16 %
u zubaře
1
1,16 %
1,16 %
10. Jedete na cestu na 3 dny, zapomněli jste si doma kartáček, jak tuto situaci vyřešíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V prvním možném obchodě koupím stejnou značku, kterou používám
29
33,72 %
33,72 %
V prvním možném obchodě koupím ten nejlevnější kartáček, který mají
29
33,72 %
33,72 %
Koupím si ho na benzínové pumpě
17
19,77 %
19,77 %
Půjčím si ho od partnera/-ky
8
9,3 %
9,3 %
Bez kartáčku vydržím
3
3,49 %
3,49 %
11. Zubní kartáček Curaprox:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Důvěrně znám → otázka č. 12, Znám → otázka č. 12, Slyšel/-a jsem o něm → otázka č. 12, Nikdy jsem o něm neslyšel/-a → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Důvěrně znám
38
44,19 %
44,19 %
Nikdy jsem o něm neslyšel/-a
34
39,53 %
39,53 %
Znám
8
9,3 %
9,3 %
Slyšel/-a jsem o něm
6
6,98 %
6,98 %
12. Používáte zubní kartáček Curaprox?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
42
80,77 %
48,84 %
ne
10
19,23 %
11,63 %
13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je nejlepší
26
63,41 %
30,23 %
Doporučení lékaře
23
56,1 %
26,74 %
Kvalitní vlákna
21
51,22 %
24,42 %
Vysoce kvalitní švýcarská značka
18
43,9 %
20,93 %
Kvalita za dobrou cenu
15
36,59 %
17,44 %
Používají ji moji přátelé
12
29,27 %
13,95 %
Snadná manipulace
10
24,39 %
11,63 %
14. Pokud nepoužíváte kartáček Curaprox, kterou značku používáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
signal
9
24,32 %
10,47 %
Colgate
5
13,51 %
5,81 %
nevím
5
13,51 %
5,81 %
spokar
4
10,81 %
4,65 %
dontodent
2
5,41 %
2,33 %
Oral-B
2
5,41 %
2,33 %
jak kdy
1
2,7 %
1,16 %
Prokudent
1
2,7 %
1,16 %
reach
1
2,7 %
1,16 %
Signal, Colgate
1
2,7 %
1,16 %
ostatní odpovědi
Spokar, Aquafresh Sensodyne Teď zrovna Signal Aquafresh oral B Odol3dent
6
16,22 %
6,98 %
15. Proč nepoužíváte kartáček Curaprox?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznalost produktu
39
88,64 %
45,35 %
nedostatečná reklamní kampaň
2
4,55 %
2,33 %
moje značka mi naprosto vyhovuje
1
2,27 %
1,16 %
uz hok upuju rok....
1
2,27 %
1,16 %
velice rychle se mi rozstřepí
1
2,27 %
1,16 %
16. Co vás ovlivňuje při výběru určité značky zubního kartáčku? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doporučení od zubního lékaře či lékárníka
50
58,14 %
58,14 %
Známost značky
30
34,88 %
34,88 %
Něco jiného
24
27,91 %
27,91 %
Doporučení někoho z mého okolí
23
26,74 %
26,74 %
Rodinný zvyk
13
15,12 %
15,12 %
Reklama
9
10,47 %
10,47 %
17. Který z následujících výroků je Vám nejbližší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Při výběru zubního kartáčku zůstávám věrný/-á jedné značce
39
45,35 %
45,35 %
Značka pro mne není podstatná
21
24,42 %
24,42 %
Často měním značky při koupi zubního kartáčku
15
17,44 %
17,44 %
Vybírám si ze tří oblíbených značek
7
8,14 %
8,14 %
Značka je pro mne důležitá
4
4,65 %
4,65 %
18. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
62
72,09 %
72,09 %
muž
24
27,91 %
27,91 %
19. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-26
59
68,6 %
68,6 %
27 – 50
19
22,09 %
22,09 %
51- a více
4
4,65 %
4,65 %
0-18
4
4,65 %
4,65 %
20. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední odborné
41
47,67 %
47,67 %
vysokoškolské
19
22,09 %
22,09 %
vysokoškolské
18
20,93 %
20,93 %
základní
5
5,81 %
5,81 %
vyšší odborné
3
3,49 %
3,49 %
21. Do které z příjmových skupin patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 10 000 Kč měsíčně
50
58,14 %
58,14 %
20 001 – 40 000 Kč
16
18,6 %
18,6 %
10 000 – 20 000 Kč
15
17,44 %
17,44 %
40 001 – 60 000 Kč
3
3,49 %
3,49 %
60 001 a více
2
2,33 %
2,33 %
22. Jaká je Vaše profese?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student/-ka
50
58,14 %
58,14 %
zaměstnanec/-kyně, podnikatel/-ka
29
33,72 %
33,72 %
pracujici student
2
2,33 %
2,33 %
pracujici studentka
1
1,16 %
1,16 %
nezaměstnaný/-á
1
1,16 %
1,16 %
MD
1
1,16 %
1,16 %
zaměstnaný student
1
1,16 %
1,16 %
důchodce/-kyně
1
1,16 %
1,16 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita za dobrou cenu na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní vlákna na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používají ji moji přátelé na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná manipulace na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoce kvalitní švýcarská značka na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárna na otázku 9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Curaprox na otázku 2. Které značky zubních kartáčků jste někdy použili? (více možností)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializovaný obchod – např. Profimed na otázku 9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi TePe na otázku 2. Které značky zubních kartáčků jste někdy použili? (více možností)
15. Proč nepoužíváte kartáček Curaprox?
odpověď neznalost produktu:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem o něm neslyšel/-a na otázku 11. Zubní kartáček Curaprox:
16. Co vás ovlivňuje při výběru určité značky zubního kartáčku? (možnost více odpovědí)
odpověď Doporučení od zubního lékaře či lékárníka:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializovaný obchod – např. Profimed na otázku 9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení lékaře na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
17. Který z následujících výroků je Vám nejbližší?
odpověď Při výběru zubního kartáčku zůstávám věrný/-á jedné značce:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita za dobrou cenu na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní vlákna na otázku 13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
21. Do které z příjmových skupin patříte?
odpověď Méně než 10 000 Kč měsíčně:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/-ka na otázku 22. Jaká je Vaše profese?
22. Jaká je Vaše profese?
odpověď student/-ka:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 10 000 Kč měsíčně na otázku 21. Do které z příjmových skupin patříte?
odpověď zaměstnanec/-kyně, podnikatel/-ka:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 – 40 000 Kč na otázku 21. Do které z příjmových skupin patříte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
2. Které značky zubních kartáčků jste někdy použili? (více možností)
3. Používáte zubní kartáček?
4. Kdo nejčastěji ve Vaší rodině kupuje zubní kartáčky?
5. Kolik stál Váš poslední kartáček?
6. Podle jakého kritéria vybíráte nejčastěji zubní kartáček? (seřaďte od 1- 5, 1-nejdůležitější, 5-nepodstatné kritérium)
7. 7.Jaká je tvrdost vláken vašeho kartáčku:
8. Jak často měníte zubní kartáček za nový?
9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
10. Jedete na cestu na 3 dny, zapomněli jste si doma kartáček, jak tuto situaci vyřešíte?
11. Zubní kartáček Curaprox:
12. Používáte zubní kartáček Curaprox?
13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
15. Proč nepoužíváte kartáček Curaprox?
16. Co vás ovlivňuje při výběru určité značky zubního kartáčku? (možnost více odpovědí)
17. Který z následujících výroků je Vám nejbližší?
18. Pohlaví
19. Věková kategorie
20. Nejvyšší dosažené vzdělání?
21. Do které z příjmových skupin patříte?
22. Jaká je Vaše profese?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
2. Které značky zubních kartáčků jste někdy použili? (více možností)
3. Používáte zubní kartáček?
4. Kdo nejčastěji ve Vaší rodině kupuje zubní kartáčky?
5. Kolik stál Váš poslední kartáček?
6. Podle jakého kritéria vybíráte nejčastěji zubní kartáček? (seřaďte od 1- 5, 1-nejdůležitější, 5-nepodstatné kritérium)
7. 7.Jaká je tvrdost vláken vašeho kartáčku:
8. Jak často měníte zubní kartáček za nový?
9. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
10. Jedete na cestu na 3 dny, zapomněli jste si doma kartáček, jak tuto situaci vyřešíte?
11. Zubní kartáček Curaprox:
12. Používáte zubní kartáček Curaprox?
13. Proč používáte právě značku Curaprox? (více možností)
15. Proč nepoužíváte kartáček Curaprox?
16. Co vás ovlivňuje při výběru určité značky zubního kartáčku? (možnost více odpovědí)
17. Který z následujících výroků je Vám nejbližší?
18. Pohlaví
19. Věková kategorie
20. Nejvyšší dosažené vzdělání?
21. Do které z příjmových skupin patříte?
22. Jaká je Vaše profese?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.