Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímanie ceny spotrebiteľmi

Vnímanie ceny spotrebiteľmi

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ľudmila Vašková
Šetření:07. 08. 2012 - 20. 08. 2012
Počet respondentů:35
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník slúži na zistenie vnímania ceny u širokej skupiny zákazníkov. Vo svojej práci sa zaoberám problematikou stanovania cien hlavne u tak špecifických produktov a služieb, za ktoré sa platí paušálne. V prípade paušálov má firma tú výhodu, že dokáže svoje príjmy dosť realisticky a presne predpovedať, avšak ak raz stanoví cenu prinízko alebo privysoko, nemôže ňou flexibilne hýbať. Dúfam teda, že výsledky môjho prieskumu pomôžu menším a začínajúcim firmám so stanovením správnej ceny v správnej podobe.

Odpovědi respondentů

1. Kupujete si pripojenie k internetu, za ktoré budete platiť mesačne paušál. Našli ste programy pripojenia s rovnakými parametrami, s dvojročnou viazanosťou, ale rozdielnou cenou. Ktorá z nasledujúcich cenových ponúk sa Vám zdá na prvý pohľad najvýhodnejšia? Vyberte možnosť podľa Vášho prvého pocitu alebo dojmu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14,99 € mesačne2982,86 %82,86 %  
15 € mesačne38,57 %8,57 %  
prvý štvrťrok zadarmo a potom do konca viazanosti 17,15 € mesačne38,57 %8,57 %  

Graf

2. Kupujete si pripojenie k internetu, za ktoré budete platiť mesačne paušál. Našli ste programy pripojenia s rovnakými parametrami, s dvojročnou viazanosťou, ale rozdielnou cenou. Po tom, čo ponuky dôkladne zvážite, ktorá z nasledujúcich cenových ponúk sa Vám zdá najvýhodnejšia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ponuky sú rovnako výhodné1542,86 %42,86 %  
14,99 € mesačne1028,57 %28,57 %  
prvý štvrťrok zadarmo a potom do konca viazanosti 17,15 € mesačne720 %20 %  
15 € mesačne38,57 %8,57 %  

Graf

3. Chcete si kúpiť paušál na neobmedzené volania do všetkých sietí a s určitým počtom predplatených sms. Vybrali ste si produkt práve pre Vás a teraz sa rozhodujete, ktorá kombinácia ceny s viazanosťou je pre Vás najvýhodnejšia. Ktorú si vyberiete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16,99 € mesačne s 2-ročnou viazanosťou1851,43 %51,43 %  
18,99 € mesačne s ročnou viazanosťou1131,43 %31,43 %  
20,99 € mesačne bez viazanosti617,14 %17,14 %  

Graf

4. Chcete si dať domov zaviesť spoľahlivý internet. Máte možnosť si dať zaviesť nasledujúce varianty. Ktorý si vyberiete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rýchlosťou 5Mbps za 16,99 € mesačne1131,43 %31,43 %  
s rýchlosťou 2Mbps za 8 € mesačne720 %20 %  
s rýchlosťou 7Mbps za 20,99 € mesačne617,14 %17,14 %  
s rýchlosťou 4Mbps za 15 € mesačne617,14 %17,14 %  
s rýchlosťou 10 Mbps za 29,89 € mesačne514,29 %14,29 %  

Graf

5. Rozhodli ste sa zdravo žiť a vyberáte si medzi ponukami fitness centier. Ktorú ponuky by ste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 vstupov do fitnescentra so zľavou 10% z bežnej ceny 30 € pri okamžitej kúpe2057,14 %57,14 %  
10 vstupov do fitnescentra za 30 € a ako darček 1 hodina zumby, jogy, alebo 1 vstup do sauny925,71 %25,71 %  
10 vstupov do fitnescentra za 30 €617,14 %17,14 %  

Graf

6. Ste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1851,43 %51,43 %  
muž1748,57 %48,57 %  

Graf

7. Ste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent1542,86 %42,86 %  
Zamestnanec1337,14 %37,14 %  
nezamestnaný38,57 %8,57 %  
Podnikateľ, živnostník25,71 %5,71 %  
pracujete na dohodu12,86 %2,86 %  
dôchodca12,86 %2,86 %  

Graf

8. Svoj mesačný príjem považujem za:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízky, ale dá sa z neho vyžiť1029,41 %28,57 %  
uspokojivý926,47 %25,71 %  
nízky, ledva z neho vychádzam823,53 %22,86 %  
môžem si dovoliť všetko, čo potrebujem411,76 %11,43 %  
nadpriemerný25,88 %5,71 %  
patrím k "horným 10 000"12,94 %2,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vašková, Ľ.Vnímanie ceny spotrebiteľmi (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vnimanie-ceny-spotrebitelmi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.