Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímanie firemného dizajnu 2 súkr. zdravotníckych zariadení

Vnímanie firemného dizajnu 2 súkr. zdravotníckych zariadení

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kubišová
Šetření:04. 04. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

chcela by som Ta poprosit o vyplnenie strucneho dotaznika, zameraneho na zistovanie vnimania firemneho dizajnu dvoch konkurencnych sukromnych zdravotnickych zariadeni.

O tychto 2 zariadeniach nemusis absolutne nic vediet, staci, ze mas vlastny nazor a vkus:)

Dakujeeeem

Odpovědi respondentů

1. Ako vnímaš logo Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnímam ho skôr pozitívne3464,15 %64,15 %  
veľmi vhodné a zrozumiteľné, vnímam ho veľmi pozitívne1528,3 %28,3 %  
nepáči sa mi, je nevhodné/ nezrozumiteľná symbolika23,77 %3,77 %  
nevnímam ho príliš pozitívne23,77 %3,77 %  

Graf

2. Ako vnímaš logo Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnímam ho skôr pozitívne1833,96 %33,96 %  
veľmi vhodné a zrozumiteľné, vnímam ho veľmi pozitívne1630,19 %30,19 %  
nevnímam ho príliš pozitívne1630,19 %30,19 %  
nepáči sa mi, je nevhodné/ nezrozumiteľná symbolika35,66 %5,66 %  

Graf

3. Považuješ firemné farby Sport Clinic (zelená, biela, modrá) za vhodné pre súkromné zdravotnícke zariadenie (ďalej len SZZ)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určite áno3056,6 %56,6 %  
skôr áno1935,85 %35,85 %  
skôr nie47,55 %7,55 %  

Graf

4. Považuješ firemné farby Clinica Orthopedica (fialová, biela) za vhodné pre SZZ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr áno2852,83 %52,83 %  
skôr nie1528,3 %28,3 %  
určite áno1018,87 %18,87 %  

Graf

5. Čo si myslíš o webstránke Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
môže byť2954,72 %54,72 %  
veľmi príjemná a vhodná1833,96 %33,96 %  
nepáči sa mi, nepôsobí na mňa dobre35,66 %5,66 %  
nevhodná pre SZZ23,77 %3,77 %  
príjemná, prehľadná, estetická11,89 %1,89 %  

Graf

6. Čo si myslíš o webstránke Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
môže byť3260,38 %60,38 %  
veľmi príjemná a vhodná1732,08 %32,08 %  
nepáči sa mi, nepôsobí na mňa dobre47,55 %7,55 %  

Graf

7. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Sport Clinic (logo, web, farby) za harmonické?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3362,26 %62,26 %  
skôr áno1732,08 %32,08 %  
skôr nie35,66 %5,66 %  

Graf

8. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Clinica Orthopedica (logo, web, farby) za harmonické?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno2241,51 %41,51 %  
skôr áno2139,62 %39,62 %  
skôr nie916,98 %16,98 %  
nie11,89 %1,89 %  

Graf

9. Aký dojem v Tebe vyvoláva Sport Clinic na základe firemného dizajnu? http://www.sportclinic.sk/sk.html

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spoľahlivosť, zodpovednosť, dôveryhodnosť3464,15 %64,15 %  
neutralita1528,3 %28,3 %  
nedôveryhodnosť, obavy23,77 %3,77 %  
zarobkova cinnost11,89 %1,89 %  
spoľahlivosť, dynamika11,89 %1,89 %  

Graf

10. Aký dojem v Tebe vyvoláva Clinica Orthopedica na základe firemného dizajnu? http://clinicaorthopedica.sk/

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spoľahlivosť, zodpovednosť, dôveryhodnosť2750,94 %50,94 %  
neutralita2445,28 %45,28 %  
nedôveryhodnosť, obavy23,77 %3,77 %  

Graf

11. Myslíš si, že firemná webstránka má vplyv na dôveryhodnosť SZZ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 12, nieotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno4279,25 %79,25 %  
nie1120,75 %20,75 %  

Graf

12. Ktoré z týchto dvoch zdravotníckych zariadení na Teba pôsobí na základe firemnej webstránky dôveryhodnejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport Clinic2969,05 %54,72 %  
Clinica Orthopedica1330,95 %24,53 %  

Graf

13. Navštívil si už niekedy akékoľvek súkromné zdravotnícke zariadenie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno2750,94 %50,94 %  
nie2649,06 %49,06 %  

Graf

14. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3667,92 %67,92 %  
muž1732,08 %32,08 %  

Graf

15. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23-25 rokov3362,26 %62,26 %  
19-22 rokov1528,3 %28,3 %  
26 a viac rokov59,43 %9,43 %  

Graf

16. Tvoje povolanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent3871,7 %71,7 %  
zamestnaný študent611,32 %11,32 %  
zamestnaný611,32 %11,32 %  
nezamestnaný35,66 %5,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Clinica Orthopedica (logo, web, farby) za harmonické?

  • odpověď áno:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clinica Orthopedica na otázku 12. Ktoré z týchto dvoch zdravotníckych zariadení na Teba pôsobí na základe firemnej webstránky dôveryhodnejšie?

10. Aký dojem v Tebe vyvoláva Clinica Orthopedica na základe firemného dizajnu? http://clinicaorthopedica.sk/

  • odpověď spoľahlivosť, zodpovednosť, dôveryhodnosť:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veľmi vhodné a zrozumiteľné, vnímam ho veľmi pozitívne na otázku 2. Ako vnímaš logo Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clinica Orthopedica na otázku 12. Ktoré z týchto dvoch zdravotníckych zariadení na Teba pôsobí na základe firemnej webstránky dôveryhodnejšie?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ako vnímaš logo Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

2. Ako vnímaš logo Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

3. Považuješ firemné farby Sport Clinic (zelená, biela, modrá) za vhodné pre súkromné zdravotnícke zariadenie (ďalej len SZZ)?

4. Považuješ firemné farby Clinica Orthopedica (fialová, biela) za vhodné pre SZZ?

5. Čo si myslíš o webstránke Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

6. Čo si myslíš o webstránke Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

7. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Sport Clinic (logo, web, farby) za harmonické?

8. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Clinica Orthopedica (logo, web, farby) za harmonické?

9. Aký dojem v Tebe vyvoláva Sport Clinic na základe firemného dizajnu? http://www.sportclinic.sk/sk.html

10. Aký dojem v Tebe vyvoláva Clinica Orthopedica na základe firemného dizajnu? http://clinicaorthopedica.sk/

11. Myslíš si, že firemná webstránka má vplyv na dôveryhodnosť SZZ?

12. Ktoré z týchto dvoch zdravotníckych zariadení na Teba pôsobí na základe firemnej webstránky dôveryhodnejšie?

13. Navštívil si už niekedy akékoľvek súkromné zdravotnícke zariadenie?

14. Pohlavie

15. Vek

16. Tvoje povolanie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ako vnímaš logo Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

2. Ako vnímaš logo Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

3. Považuješ firemné farby Sport Clinic (zelená, biela, modrá) za vhodné pre súkromné zdravotnícke zariadenie (ďalej len SZZ)?

4. Považuješ firemné farby Clinica Orthopedica (fialová, biela) za vhodné pre SZZ?

5. Čo si myslíš o webstránke Sport Clinic? http://www.sportclinic.sk/sk.html

6. Čo si myslíš o webstránke Clinica Orthopedica? http://clinicaorthopedica.sk/

7. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Sport Clinic (logo, web, farby) za harmonické?

8. Považuješ jednotlivé prvky firemného dizajnu Clinica Orthopedica (logo, web, farby) za harmonické?

9. Aký dojem v Tebe vyvoláva Sport Clinic na základe firemného dizajnu? http://www.sportclinic.sk/sk.html

10. Aký dojem v Tebe vyvoláva Clinica Orthopedica na základe firemného dizajnu? http://clinicaorthopedica.sk/

11. Myslíš si, že firemná webstránka má vplyv na dôveryhodnosť SZZ?

12. Ktoré z týchto dvoch zdravotníckych zariadení na Teba pôsobí na základe firemnej webstránky dôveryhodnejšie?

13. Navštívil si už niekedy akékoľvek súkromné zdravotnícke zariadenie?

14. Pohlavie

15. Vek

16. Tvoje povolanie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kubišová, L.Vnímanie firemného dizajnu 2 súkr. zdravotníckych zariadení (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimanie-firemneho-dizajnu-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.