Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímanie kozmetickej značky L'Oréal Paris

Vnímanie kozmetickej značky L'Oréal Paris

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslava Slimáková
Šetření:06. 12. 2010 - 09. 12. 2010
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

 

prosím o vyplnenie nasledujúceho dotazníka, ktorý bude použitý ako podklad pre moju bakalársku prácu. 

Dotazníkom sa snažím zistiť, ako dobre zákazníci poznajú značku L'Oréal Paris a ako vnímajú jej marketingovú komunikáciu.

 

Za Váš čas a ochotu vopred ďakujem!

Odpovědi respondentů

1. Aké kozmetické značky poznáte? Uveďte prvé tri, ktoré si vybavíte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon, Oriflame, Nivea23,17 %2,94 %  
LOréal, Nivea, Garnier11,59 %1,47 %  
Rimmel, MaxFactor, Dermacol11,59 %1,47 %  
dior, hugo boss, adidas11,59 %1,47 %  
Lancome, Rimmel, Neutrogena11,59 %1,47 %  
L´oreal, Dermacol, Nivea11,59 %1,47 %  
Garnier, Nivea, Bioderma11,59 %1,47 %  
Dermacol, Bourjois, L'Oréal11,59 %1,47 %  
nivea, vischy, adidas11,59 %1,47 %  
La rouche,Vichy,Eucerin11,59 %1,47 %  
ostatní odpovědi Garnier, Dove, Nivea
oriflame avon dermacol
Loreal, Pantene, Gliss Kurr
Dior, L'Oreal, Neutrogena
Nivea, Avon, Fa
Lancome, Sephora, Max Factor
Avon, Vichy, L´Oreal
Avon, L'Oreál Paris,Nivea
nivea, vichy, loreal
Dermacol, L'Oreal, Garnier
L´oreal, vichy, este lauder
Nivea, Oriflame, Schauma
nivea,garnier,gosh
avon,nivea,axe
loreal,schvarzkopf.dove
avon, maybelline, max factor
Nivea, Loreal,garnier
Yves Rocher, Vichy, L oreal
Adidas, Loreal, Old Spice
loreal, garnier, schwarzkopf
Oriflame,Maybeline,L'oreal
Avon, Sephora, Oriflame
L oreal, Garnier, nivea
Lancome, Mary Kay, Sephora
loreal, avon, maibelline
vichy,loreal,bioderma
vichy, loreal, astor
Nivea, Maybelline, Miss Sporty
oriflame, nivea, dermacol
Vichy , Loreal Nivea
Garnier, Maybelline, Max Factor
nivea, l´oréal, max factor
avon,loreal,maybelline
Vichy, Loreal, Nivea
loreal paris, la roche posay, clinique
Vichy, Rimmel, Maybilline
zentiva, nivea, signal
gosh , pupa ,maxfactor
Nivea, Oriflame, Doliva
Nivea,L´ Oreal Paris,Garnier
L'Oréal Paris,Nivea,Dove
avon, loreal, oriflame
Loreal - ja zato stojim, Garnier, Avon lady
Nivea, Garnier, avon
Avon, oriflame, garnier
Nivea, Loreal, Gliss Kur
fa, nivea, gillet
loreal, este lauder, avon
maybelline, l´oreal nivea
L'Oreal, Garnier, NIVEA
Revlon, Vichy, L´oreal
Maybelline, Rimmel, Dermacol
5282,54 %76,47 % 

Graf

2. Vybavíte si nejakú reklamu na kozmetickú značku? (ak áno, uveďte prosím meno značky do poľa "vlastná odpoveď")

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno4670,77 %67,65 %  
Nie1320 %19,12 %  
Maybelline69,23 %8,82 %  
Garnier57,69 %7,35 %  
rimmel34,62 %4,41 %  
Dove34,62 %4,41 %  
avon34,62 %4,41 %  
Loreal34,62 %4,41 %  
LOréal Paris23,08 %2,94 %  
Fa23,08 %2,94 %  
Nivea 23,08 %2,94 %  
Maybeline23,08 %2,94 %  
Maybeline, Dermacol11,54 %1,47 %  
vischy11,54 %1,47 %  
Clean and Clear11,54 %1,47 %  
garnier fructis11,54 %1,47 %  
L´oreal11,54 %1,47 %  
Axe11,54 %1,47 %  
Loreal - elseve11,54 %1,47 %  
vichy11,54 %1,47 %  
Mybelline11,54 %1,47 %  
Rimmel - Get the London look11,54 %1,47 %  
maxfactor, na špirálu a bola tam pekná slečna11,54 %1,47 %  
avon...proti rakovine11,54 %1,47 %  
Loreal ja zato stojim, Mozno je to Maybelline11,54 %1,47 %  
Schauma11,54 %1,47 %  
avon, garnier11,54 %1,47 %  
maybeliline11,54 %1,47 %  
L'Oreal11,54 %1,47 %  
Možná se tak narodila...11,54 %1,47 %  

Graf

3. Poznáte značku L'Oréal Paris?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno68100 %100 %  

Graf

4. Používate niektoré z kozmetických produktov značky L'Oréal Paris?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno4870,59 %70,59 %  
Nie2029,41 %29,41 %  

Graf

5. Aké výrobky značky L'Oréal Paris používate? (zaškrtnite ľubovolný počet odpovedí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
starostlivosť o vlasy3247,06 %47,06 %  
starostlivosť o pleť1927,94 %27,94 %  
vlasový styling1623,53 %23,53 %  
dekoratívna kozmetika1420,59 %20,59 %  
vlasové farby1420,59 %20,59 %  
starostlivosť o telo34,41 %4,41 %  
nepoužívám34,41 %4,41 %  
ochrana proti slnku34,41 %4,41 %  
žádné34,41 %4,41 %  
nepouzivam34,41 %4,41 %  
nic22,94 %2,94 %  
ziadnu11,47 %1,47 %  
nepoužívam výrobky tejto značky 11,47 %1,47 %  
ziadne11,47 %1,47 %  
zadny11,47 %1,47 %  
nepoužívam žiadnu11,47 %1,47 %  

Graf

6. Z akých reklamných médií sa o značke L'Oréal najčastejšie dozvedáte? (uveďte ľubovolný počet odpovedí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televízia5885,29 %85,29 %  
časopisy, noviny4667,65 %67,65 %  
internet1826,47 %26,47 %  
reklamné akcie v obchodoch1725 %25 %  
vonkajšia reklama (napr. billboardy)913,24 %13,24 %  
odporúčania od známych57,35 %7,35 %  
nesleduji reklamu11,47 %1,47 %  
nie je príliš propagovaná11,47 %1,47 %  

Graf

7. Vybavíte si nejakú reklamu na značku L'Oréal Paris (ak áno, uveďte prosím typ reklamného média do poľa "vlastná odpoveď")

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno3855,88 %55,88 %  
Nie1927,94 %27,94 %  
Neviem1116,18 %16,18 %  
televízia1014,71 %14,71 %  
TV811,76 %11,76 %  
televize34,41 %4,41 %  
časopis11,47 %1,47 %  
v TV s Evou Longoriovou11,47 %1,47 %  
na sanpony11,47 %1,47 %  
reklama11,47 %1,47 %  
reklama na šampón kde hrala penelope cruz11,47 %1,47 %  
Inoa11,47 %1,47 %  
televiyia11,47 %1,47 %  
Loreal paris ja zato stojim11,47 %1,47 %  
billboardy11,47 %1,47 %  
Mascary11,47 %1,47 %  
tv, L´Oreal Paris, já za to stojím:)11,47 %1,47 %  

Graf

8. Vybavíte si na aký druh kozmetiky bola daná reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
starostlivosť o vlasy2546,3 %36,76 %  
dekoratívna kozmetika916,67 %13,24 %  
starostlivosť o pleť712,96 %10,29 %  
vlasové farby59,26 %7,35 %  
vlasový styling35,56 %4,41 %  
ne23,7 %2,94 %  
nevím11,85 %1,47 %  
nie11,85 %1,47 %  
neviem11,85 %1,47 %  

Graf

9. Spomeniete si, na aký konkrétny výrobok bola daná reklama? (ak áno, uveďte prosím meno výrobku do poľa "vlastná odpoveď")

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno2345,1 %33,82 %  
Nie1835,29 %26,47 %  
Neviem713,73 %10,29 %  
šampon59,8 %7,35 %  
Farba na vlasy23,92 %2,94 %  
Lesk na pery 6 h11,96 %1,47 %  
kód mládí11,96 %1,47 %  
barva na vlasy, která je hotová do 10 minut11,96 %1,47 %  
riasenka11,96 %1,47 %  
řasenka11,96 %1,47 %  
řesenka na oči11,96 %1,47 %  
sanpon11,96 %1,47 %  
řasenka - nepamatuji si přesný název11,96 %1,47 %  
krém proti vráskám11,96 %1,47 %  
Elseve shampoo11,96 %1,47 %  
nic11,96 %1,47 %  
casting creme gloss11,96 %1,47 %  
na farbu na vlasy Inoa11,96 %1,47 %  
sampon11,96 %1,47 %  
vlasové farby11,96 %1,47 %  
make-up11,96 %1,47 %  
L´oreal casting farba na vlasy11,96 %1,47 %  

Graf

10. Prišli Vám argumenty či dôkazy uvedené v danej reklame pravdivé či dostatočne presvedčivé?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neviem2442,11 %35,29 %  
Áno1729,82 %25 %  
Nie 1628,07 %23,53 %  

Graf

11. Pokiaľ by bol daný produkt určený pre Vás, prispela by daná reklama k Vášmu prípadnému rozhodnutiu ku kúpe produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno3050,85 %44,12 %  
Nie1932,2 %27,94 %  
Neviem1016,95 %14,71 %  

Graf

12. Vybavíte si nejakú známu osobnosť (predstaviteľa/predstaviteľku) v reklame značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím meno osobnosti do poľa "vlastná odpoveď")

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3551,47 %51,47 %  
Áno1927,94 %27,94 %  
Neviem1116,18 %16,18 %  
Penelope Cruz57,35 %7,35 %  
Eva Longoria57,35 %7,35 %  
claudia schiffer34,41 %4,41 %  
penelope criuz11,47 %1,47 %  
mila jovovic11,47 %1,47 %  
Cheryl Cole, Kate Beckinsale11,47 %1,47 %  
Linda Evangelista, Scarlett Johansson, Beyonce11,47 %1,47 %  
Clooney?11,47 %1,47 %  
penelope gruz11,47 %1,47 %  
Cindy Crafford11,47 %1,47 %  
claudia schifer11,47 %1,47 %  

Graf

13. Vybavíte si slogan značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím slogan do poľa "vlastná odpoveď")

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3957,35 %57,35 %  
Áno2029,41 %29,41 %  
ja za to stojim68,82 %8,82 %  
protože vy za to stojíte45,88 %5,88 %  
Neviem45,88 %5,88 %  
Vy za to stojite.11,47 %1,47 %  
Protože my za to stojíme11,47 %1,47 %  
Pretoze vy za to stojite11,47 %1,47 %  
Protože Vy za to stojíte!11,47 %1,47 %  
lebo vy za to stojíte :)11,47 %1,47 %  
Pretože vy za to stojíte11,47 %1,47 %  
Já za to stojím.11,47 %1,47 %  
Because you're worth it11,47 %1,47 %  
Because You`re worth it11,47 %1,47 %  
predtým tu bola farba teraz je tu INOA11,47 %1,47 %  
perfektne vlasy11,47 %1,47 %  
Loreal paris ja zato stojim11,47 %1,47 %  
Veď, Vy zato stojíte11,47 %1,47 %  
Ja za to stojím. (?)11,47 %1,47 %  
L´oreal - vy za to stojite11,47 %1,47 %  

Graf

14. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4769,12 %69,12 %  
Muž2130,88 %30,88 %  

Graf

15. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 305175 %75 %  
do 201623,53 %23,53 %  
31 - 4011,47 %1,47 %  

Graf

16. Aký je Váš príjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč3044,12 %44,12 %  
5 001 Kč - 10 000 Kč2029,41 %29,41 %  
10 001 Kč - 20 000 Kč913,24 %13,24 %  
20 001 Kč - 30 000 Kč68,82 %8,82 %  
nad 30 000 Kč34,41 %4,41 %  

Graf

17. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredné s maturitou4566,18 %66,18 %  
vysokoškolské (Bc.)2232,35 %32,35 %  
vysokoškolské (Mgr., Ing.,...)11,47 %1,47 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Vybavíte si nejakú reklamu na značku L'Oréal Paris (ak áno, uveďte prosím typ reklamného média do poľa "vlastná odpoveď")

  • odpověď Áno:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 9. Spomeniete si, na aký konkrétny výrobok bola daná reklama? (ak áno, uveďte prosím meno výrobku do poľa "vlastná odpoveď")
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 12. Vybavíte si nejakú známu osobnosť (predstaviteľa/predstaviteľku) v reklame značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím meno osobnosti do poľa "vlastná odpoveď")

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Vybavíte si nejakú reklamu na kozmetickú značku? (ak áno, uveďte prosím meno značky do poľa "vlastná odpoveď")

3. Poznáte značku L'Oréal Paris?

4. Používate niektoré z kozmetických produktov značky L'Oréal Paris?

5. Aké výrobky značky L'Oréal Paris používate? (zaškrtnite ľubovolný počet odpovedí)

6. Z akých reklamných médií sa o značke L'Oréal najčastejšie dozvedáte? (uveďte ľubovolný počet odpovedí)

7. Vybavíte si nejakú reklamu na značku L'Oréal Paris (ak áno, uveďte prosím typ reklamného média do poľa "vlastná odpoveď")

8. Vybavíte si na aký druh kozmetiky bola daná reklama?

9. Spomeniete si, na aký konkrétny výrobok bola daná reklama? (ak áno, uveďte prosím meno výrobku do poľa "vlastná odpoveď")

10. Prišli Vám argumenty či dôkazy uvedené v danej reklame pravdivé či dostatočne presvedčivé?

11. Pokiaľ by bol daný produkt určený pre Vás, prispela by daná reklama k Vášmu prípadnému rozhodnutiu ku kúpe produktu?

12. Vybavíte si nejakú známu osobnosť (predstaviteľa/predstaviteľku) v reklame značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím meno osobnosti do poľa "vlastná odpoveď")

13. Vybavíte si slogan značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím slogan do poľa "vlastná odpoveď")

14. Pohlavie

15. Aký je Váš vek?

16. Aký je Váš príjem?

17. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Vybavíte si nejakú reklamu na kozmetickú značku? (ak áno, uveďte prosím meno značky do poľa "vlastná odpoveď")

3. Poznáte značku L'Oréal Paris?

4. Používate niektoré z kozmetických produktov značky L'Oréal Paris?

5. Aké výrobky značky L'Oréal Paris používate? (zaškrtnite ľubovolný počet odpovedí)

6. Z akých reklamných médií sa o značke L'Oréal najčastejšie dozvedáte? (uveďte ľubovolný počet odpovedí)

7. Vybavíte si nejakú reklamu na značku L'Oréal Paris (ak áno, uveďte prosím typ reklamného média do poľa "vlastná odpoveď")

8. Vybavíte si na aký druh kozmetiky bola daná reklama?

9. Spomeniete si, na aký konkrétny výrobok bola daná reklama? (ak áno, uveďte prosím meno výrobku do poľa "vlastná odpoveď")

10. Prišli Vám argumenty či dôkazy uvedené v danej reklame pravdivé či dostatočne presvedčivé?

11. Pokiaľ by bol daný produkt určený pre Vás, prispela by daná reklama k Vášmu prípadnému rozhodnutiu ku kúpe produktu?

12. Vybavíte si nejakú známu osobnosť (predstaviteľa/predstaviteľku) v reklame značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím meno osobnosti do poľa "vlastná odpoveď")

13. Vybavíte si slogan značky L'Oréal Paris? (ak áno, uveďte prosím slogan do poľa "vlastná odpoveď")

14. Pohlavie

15. Aký je Váš vek?

16. Aký je Váš príjem?

17. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slimáková, M.Vnímanie kozmetickej značky L'Oréal Paris (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimanie-kozmetickej.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.