Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímanie tela a používanie kozmetických prípravkov

Vnímanie tela a používanie kozmetických prípravkov

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kovacova
Šetření:25. 04. 2013 - 02. 05. 2013
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):26 / 25.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň,

som študentkou 3. ročníka na VŠE a touto cestou Vás prosím o vyplnenie nasledujúceho dotazníka, ktorý Vám zaberie len chvíľu a mne to veľmi pomôže. Je zameraný na body image, teda na vnímanie vlastného tela, na kozmetiku, atď. Je určený všetkým vekovým kategóriam a je samozrejme anonymný.

Dúfam, že Vás dotazník zaujme a vopred veľmi pekne ďakujem za jeho vyplnenie :)

Odpovědi respondentů

1. Hovorí Vám niečo pojem body image?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, tento pojem som už počul/a, ale neviem presne, čo znamená.6840,48 %40,48 %  
Áno, viem čo ten pojem znamená.5633,33 %33,33 %  
Nie, neviem, čo znamená.4426,19 %26,19 %  

Graf

2. Je pre Vás dôležité dobre vyzerať? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

1-nedôležité, 10- veľmi dôležité

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84929,17 %29,17 %  
73722,02 %22,02 %  
102716,07 %16,07 %  
92514,88 %14,88 %  
5158,93 %8,93 %  
684,76 %4,76 %  
242,38 %2,38 %  
321,19 %1,19 %  
410,6 %0,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.92
Směrodatná odchylka:1.38
Medián:8
Modus:8

Graf

3. Záleží podľa Vás „vonkajšia krása človeka“ na nasledujúcich faktoroch?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Ste spokojný/á s tým, ako vyzeráte? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

1- nespokojný/á, 10- veľmi spokojný/á

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74325,6 %25,6 %  
83219,05 %19,05 %  
52514,88 %14,88 %  
62112,5 %12,5 %  
9158,93 %8,93 %  
1095,36 %5,36 %  
395,36 %5,36 %  
263,57 %3,57 %  
463,57 %3,57 %  
121,19 %1,19 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.61
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:7
Modus:7

Graf

14. Keby ste mohol/a na svojom vzhľade niečo zmeniť, čo by to bolo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
schudnúť10160,12 %60,12 %  
úprava tváre3520,83 %20,83 %  
úprava pŕs2615,48 %15,48 %  
pribrať2414,29 %14,29 %  
Nic31,79 %1,79 %  
-10,6 %0,6 %  
spevniť10,6 %0,6 %  
pevnější postava, ale ne hubenější10,6 %0,6 %  
Zbavila bych se akné.10,6 %0,6 %  
plastika nosa, spevniť telo10,6 %0,6 %  
jazva10,6 %0,6 %  
užší boky - myšleno šířka pánve, obličej - užší, kolena, rty10,6 %0,6 %  
vypracovat si brusko :)10,6 %0,6 %  
zpevnit tělo10,6 %0,6 %  
vyrýsovat10,6 %0,6 %  
hustší vlasy10,6 %0,6 %  
Změnit svoji výšku...jsem moc malá10,6 %0,6 %  
zpevnit břišní a stehenní svaly10,6 %0,6 %  
mám sice štíhlou, ale sportovní postavu, takže bych klidně ubrala svalů, které mám, ikdyž prakticky nic nedělám :)10,6 %0,6 %  
postava, vlasy10,6 %0,6 %  
zpevnit břicho, vyhladit jizvy na pleti10,6 %0,6 %  
Rovne nohy10,6 %0,6 %  
nič10,6 %0,6 %  

Graf

15. Čo aktívne robíte pre to, aby ste dobre vyzerali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šport (aeróbne aktivity)10260,71 %60,71 %  
zdravá strava8651,19 %51,19 %  
pravidelný a zdravý spánok7745,83 %45,83 %  
návšteva fitcentra3822,62 %22,62 %  
návšteva kozmetického salónu2313,69 %13,69 %  
diéta169,52 %9,52 %  
solárium84,76 %4,76 %  
nic moc21,19 %1,19 %  
relax10,6 %0,6 %  
kvalitní kosmetika10,6 %0,6 %  
práca v záhrade10,6 %0,6 %  
Návštěva kadeřníka, nákup oblečení, péče o pleť.10,6 %0,6 %  
snažím se být v pohodě, spokojený se svým životem, být na lidi milý - i to dělá hodně pro "body image!.10,6 %0,6 %  
robila by som viac ale na to treba €s.10,6 %0,6 %  
nic, nechavam působit přirodu10,6 %0,6 %  
volejbal, in-line..10,6 %0,6 %  
jumping ;)10,6 %0,6 %  
sex 10,6 %0,6 %  
fajčím10,6 %0,6 %  
žiju10,6 %0,6 %  
snažím se víc chodit pěšky a pohybovat10,6 %0,6 %  
zjevně nic z výše uvedeného10,6 %0,6 %  
nic10,6 %0,6 %  
chůze10,6 %0,6 %  
snaha o přiměřený životní styl "všeho s mírou"10,6 %0,6 %  
samoopalovací krém10,6 %0,6 %  
líčení, péče o vlasy a pleť, hezké oblékání10,6 %0,6 %  

Graf

16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
deodorant15290,48 %90,48 %  
parfém13379,17 %79,17 %  
pleťový krém10562,5 %62,5 %  
riasenka9757,74 %57,74 %  
telové mlieko6840,48 %40,48 %  
make up6739,88 %39,88 %  
ceruzka na oči6136,31 %36,31 %  
rúž5633,33 %33,33 %  
očné tiene5331,55 %31,55 %  
očný krém3621,43 %21,43 %  
tonikum10,6 %0,6 %  
kúra na vlasy, tvářenka10,6 %0,6 %  
pleťová voda10,6 %0,6 %  
pleťové tonikum10,6 %0,6 %  
korektor10,6 %0,6 %  
lesk na rty10,6 %0,6 %  

Graf

17. Máte obľúbenú značku kozmetiky, ktorú pravidelne používate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ÁNOotázka č. 18, NIEotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ÁNO8751,79 %51,79 %  
NIE8148,21 %48,21 %  

Graf

18. Pokiaľ áno, o akú značku sa jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nivea78,05 %4,17 %  
Bioderma55,75 %2,98 %  
Loreal55,75 %2,98 %  
Garnier55,75 %2,98 %  
Avon44,6 %2,38 %  
Yves rocher44,6 %2,38 %  
vichy33,45 %1,79 %  
lancome22,3 %1,19 %  
Clarins22,3 %1,19 %  
Dermacol22,3 %1,19 %  
ostatní odpovědi Alverde
miss sporty
avon,nivea,oriflame
xxx
gosh
Wichy
Mac, Helena Rubinstein
Chanel
deodoranty Nivea
Balea, Lirene, Lady speed stick, Dove, ...
max factor,loreal
Rimmel London
dekorativni kosmetika pece o plet- Aristry, beatycycle,vlasova a telova kosmetika- body series, satinigue
MEL MERIO
la roche-posay, alverde
Max factor
mary-kay, PUPA
calvin klein
LUSH
Lacoste
La roche posay
old spice
Loreal Men expert, Dove
Astor
STR8
AVON, MUA, Too Faced,
dekorativní, tělová a pleťová kosmetika - Avon, vlasová kosmetika - Gliss Kur
Nivea, Armani
Olay
Mary Key
Burjois
clinique
Nevo Dead sea spa, Garnier, Loreal, Dm
Lipobase krém, Nivea
Dior
Estée Lauder
lr cosmetics, avon, oriflaMe, neutrogena
Saloos
L´Oreal for Men
Axe, Benetton
NYC
Ryor, Garnier, Bioderma
nivea - pleťová kosmetika, loreal - dekorativní
adidas
Nivea, avene, bioderma, dermacol
-
4855,17 %28,57 % 

Graf

19. Vybavíte si televíznu reklamu na niektorú značku kozmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ÁNOotázka č. 20, NIEotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ÁNO12473,81 %73,81 %  
NIE4426,19 %26,19 %  

Graf

20. Pokiaľ áno, uveďte značku/y :

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Adidas, DK, Calvin Klein, Hugo Boss

adidas,axe,oldspyce,playboy,dove,gillete

Astor

Astor, Maybelline, Dove, Schwartzkopf...

Avon

avon - vůně sensuelle

Avon, Loreal, FA, NIVEA, Garnier,...

Avon, Maybelline, Dove, L´oreal

Avon, Vichy

Dauve

dermacol

Dermacol, maybeline

Dermacol, nivea, garnier

dermacol, rimmel, nivea

Dove

Dove

dove

dove

Dove

DOVE

dove

dove

Dove

dove

dove

Dove

dove

Dove, Dermacol, Drogerie DM

Dove, Garnier

Dove, jak tam měli ty silnější paní, ale ta už určitě nejede.

Dove, Schauma, Gliss Kur, Taft

drogerijní značky typu loreal rimmel apod

Elseve

fa, head & showlders, palmolive, old spice,

Garinier

Garnier

Garnier

Garnier

Garnier

Garnier

garnier

garnier, dermacol, max faktor, vichy, maybelline

Garnier, Oriflame...

Giorgio Armani

Hugo Boss

Hugo Boss, Armani, Maybelline

chloe,loreal

L´oreal

L'oreal

L'oréal, Nivea, Maybelline, Rimmel,...

L'Oreal.

Loreal

Loreal

Loreal

LÓreal

loreal

Loreal

Loreal

loreal

loreal

LOREAL

loreal

loreal

LOREAL, DOVE, GARNIER, MAYBELLINE, MAX-FACTOR

Loreál, Garnier, Vichy, Dermacol

Loreal, Rimmel, Max Factor, Garnier, Nivea, Maybelline

Loreal,Max Factor, Rimmel London, Garnier, Kerastese, Gliss Kur, Dolive, Dove, Vichy

maibilin new york

maybelin

maybeline

Maybeline

Maybeline

Maybeline, Rimmel, Max Faktor

Maybelline

maybelline, max factor

Maybelline, rimmel, dermacol, loreal, vichy

NEUTROGENA, AVON, NIVEA

Nivea

nivea

Nivea

Nivea

NIVEA

Nivea

Nivea

nivea

nivea

Nivea - krém v modré dóze

Nivea garnier maybelline

Nivea Q, Rior řasenka

Nivea, dove

Nivea, Dove, Loreál, ...

Nivea, Fa, Dove, Loreal, Dermacol, Garnier

Nivea, Garnier

nivea, garnier, avon

Nivea, L´oreal, Garnier, Dove, Palmolive,

Nivea, L'oreal

NIVEA, L'Oreál Paris

Nivea, Loreal

nivea, loreal, max faktor...

Nivea, Vichi, Loreal...

Nivea,Loreal,Dermacol

Nivea. Garnier, různé šampony

Old Spice

old spice

old spice

Old Spice

old spice

Oriflame, L´Oreal Paris, Dove, ...

Palmolive

Plaxboy press to play

Procter and Gamble

rexona

Rimel

rimmel

Rimmel, Astor

rimmel, maybelline

uz nevim uplne presne to nesleduji je toho mraky

v TV spíše levnější kosmetika z drogerií, maybelline, l'oreal, garnier, dove a spousta jiných

Vichi, Loreal

Vichy

vichy, dove

Vybavuju si, ale nevím, na jakou značku to je.. Je tam mladý namakaný černoch a říká: "podívejte se na mě, pak na chlapa vedle vás, pak zase na mě... co vidíte?".. Nebo tak nějak to je. Myslím, že je to reklama na pánskou vůni.

xxx

21. Kozmetické prípravky nakupujem obvykle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x mesačne8248,81 %48,81 %  
menej pravidelne6035,71 %35,71 %  
1x za 2 týždne169,52 %9,52 %  
1x týždenne84,76 %4,76 %  
aspoň 2x týždenne21,19 %1,19 %  

Graf

22. Za kozmetické prípravky utratím mesačne:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 Kč6840,48 %40,48 %  
201-500 Kč6438,1 %38,1 %  
501- 1000 Kč2514,88 %14,88 %  
viac ako 1000 Kč116,55 %6,55 %  

Graf

23. Vnímanie reklamy-označte prosím Váš pohľad na nasledujúce výroky:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

24. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA12675 %75 %  
MUŽ4225 %25 %  

Graf

25. Vaš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 rokov9455,95 %55,95 %  
26-35 rokov3319,64 %19,64 %  
36-45 rokov137,74 %7,74 %  
46-55 rokov105,95 %5,95 %  
do 18 rokov105,95 %5,95 %  
nad 55 rokov84,76 %4,76 %  

Graf

26. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8952,98 %52,98 %  
6337,5 %37,5 %  
základné137,74 %7,74 %  
SŠ bez maturity31,79 %1,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?

  • odpověď pleťový krém:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi očný krém na otázku 16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rúž na otázku 16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?
  • odpověď riasenka:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi očné tiene na otázku 16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceruzka na oči na otázku 16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Loreal na otázku 20. Pokiaľ áno, uveďte značku/y :
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi make up na otázku 16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ľudia v reklamách mi prídu neprirodzene/ umelo krásni.=skôr nesúhlasím na otázku 23. Vnímanie reklamy-označte prosím Váš pohľad na nasledujúce výroky:

26. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

  • odpověď základné:
    • 12.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 rokov na otázku 25. Vaš vek:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Hovorí Vám niečo pojem body image?

2. Je pre Vás dôležité dobre vyzerať? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

3. Záleží podľa Vás „vonkajšia krása človeka“ na nasledujúcich faktoroch?

4. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

9. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

13. Ste spokojný/á s tým, ako vyzeráte? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

14. Keby ste mohol/a na svojom vzhľade niečo zmeniť, čo by to bolo?

15. Čo aktívne robíte pre to, aby ste dobre vyzerali?

16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?

17. Máte obľúbenú značku kozmetiky, ktorú pravidelne používate?

19. Vybavíte si televíznu reklamu na niektorú značku kozmetiky?

20. Pokiaľ áno, uveďte značku/y :

21. Kozmetické prípravky nakupujem obvykle:

22. Za kozmetické prípravky utratím mesačne:

23. Vnímanie reklamy-označte prosím Váš pohľad na nasledujúce výroky:

24. Vaše pohlavie:

25. Vaš vek:

26. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Hovorí Vám niečo pojem body image?

2. Je pre Vás dôležité dobre vyzerať? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

3. Záleží podľa Vás „vonkajšia krása človeka“ na nasledujúcich faktoroch?

4. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na ženách prídu najviac atraktívne?

9. Aké typy nasledujúcich charakteristík Vám na mužoch prídu najviac atraktívne?

13. Ste spokojný/á s tým, ako vyzeráte? Ohodnoťte bodmi od 1 do 10.

14. Keby ste mohol/a na svojom vzhľade niečo zmeniť, čo by to bolo?

15. Čo aktívne robíte pre to, aby ste dobre vyzerali?

16. Ktoré z nasledujúcich kozmetických prípravkov používate (aspoň 3x týždenne)?

17. Máte obľúbenú značku kozmetiky, ktorú pravidelne používate?

19. Vybavíte si televíznu reklamu na niektorú značku kozmetiky?

20. Pokiaľ áno, uveďte značku/y :

21. Kozmetické prípravky nakupujem obvykle:

22. Za kozmetické prípravky utratím mesačne:

23. Vnímanie reklamy-označte prosím Váš pohľad na nasledujúce výroky:

24. Vaše pohlavie:

25. Vaš vek:

26. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovacova, L.Vnímanie tela a používanie kozmetických prípravkov (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimanie-tela-a-pouzivanie-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.