Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > *Vodafone Revoluce*

*Vodafone Revoluce*

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Redlichová
Šetření:05. 04. 2012 - 13. 04. 2012
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):20 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem následujících pár otázek je získat podklady a inspiraci pro podnícení "revoluce" ve Vodafone ve vztahu k nám ZÁKAZNÍKŮM i nezákazníkům!

 

Kdo z nás by nechtěl získat za své peníze opravdu hodnotné služby, náležitou péči a především fantastickou zákaznickou zkušenost?

 

Máš Vodafone operátora? ⇒ Vyplň dotazník a zajisti si, abys na základě svých podnětů získal/a od Vodafone víc a byl spokojenější...

 

Máš O2 nebo T-Mobile?  Vyplň dotazník a vyzvi Vodafone, aby ti dali skutečně pádný důvod zvolit si je jako svého operátora..

Odpovědi respondentů

1. Jsi zákazníkem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2otázka č. 3, T-Mobileotázka č. 4, Vodafoneotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone6453,33 %53,33 %  
O23327,5 %27,5 %  
T-Mobile2319,17 %19,17 %  

Graf

2. Jak dlouho jsi zákazníkem Vodafone? (přibližně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 let1015,63 %8,33 %  
6 let710,94 %5,83 %  
7 let710,94 %5,83 %  
2 roky69,38 %5 %  
5 let46,25 %3,33 %  
8 let46,25 %3,33 %  
4 roky34,69 %2,5 %  
3 roky34,69 %2,5 %  
9 let23,13 %1,67 %  
1023,13 %1,67 %  
ostatní odpovědi 4 měsíce
přes 10 let
11 let
nevím, několik let
tretí rok
2,5 roku
8,5 roku
7let
3roky
5let
19 mesiacov
3.5 rok
3 měsíce
od počátků oskara
12 let
1 rok
1625 %13,33 % 

Graf

3. Jak dlouho jsi zákazníkem O2? (přibližně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 let515,15 %4,17 %  
6 let412,12 %3,33 %  
5 let39,09 %2,5 %  
2 roky39,09 %2,5 %  
12 let26,06 %1,67 %  
9 let26,06 %1,67 %  
4 roky13,03 %0,83 %  
odjakživa13,03 %0,83 %  
7 let13,03 %0,83 %  
přes 2 roky13,03 %0,83 %  
ostatní odpovědi deset let
11let
rok
10
4
osm let
jedenáct let
půl roku
5
rok a půl
1030,3 %8,33 % 

Graf

4. Jak dlouho jsi zákazníkem T-Mobile? (přibližně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 let417,39 %3,33 %  
12 let313,04 %2,5 %  
5 let313,04 %2,5 %  
2 roky28,7 %1,67 %  
5let28,7 %1,67 %  
1,5 roku14,35 %0,83 %  
Asi půl roku14,35 %0,83 %  
1014,35 %0,83 %  
714,35 %0,83 %  
8 let14,35 %0,83 %  
ostatní odpovědi 7 let
4roky
6 let
3 roky
417,39 %3,33 % 

Graf

5. Co tě vedlo k tomu stát se zákazníkem Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

blízké osoby měli Vodafone, tak abychom mohli být kontaktu za lepší cenovou dostupnost

Byl jsem zákazníkem Oskara.

Cena

cena

cena

cena

cena

Cena služeb.

cena tarifu za slušný služby, hodně kamarádů mělo také Vodafone

ceny

Ceny

ceny jsou výhodnější než u konkurence, účtování po sekundách

číslo mám po mámě

dobré ceny

Eurotel i Paegas mi byli mene sympaticti

firma

hodně lidí z rodiny a kamarádů

koupě telefonu

koupili mi ho rodiče

lákavá nabídka (cenově výhodnější, volnost = nevázanost smlouvou), výborné reklamy, příjemný kontakt s Vodafone (pobočky, atd.)

levné volání v síti

levnější cena

levnější tarif

levný tarif s dostatkem volných minut

Lidé, se kterými nejčastěji komunikuji po telefonu mají Vodafone.

Má ho zbytek rodiny a měl jsem špatnou zkušenost s O2.

měl tarif odepiš za 12 Kč

mnoho mích známích mělo v té době Vodafone a ja mohl psát zadarmo z internetu sms a taky volat levněji na vodafone čísla.

nabídka společnosti

nahoda

Nejjasněji sepsaná cenová nabídka na webových stránkách. Jako jediný z operátorů dokázal sepsat "Tohle jsou naše nabídky. Stojí tolik a tolik."

nejlepší služby

nelepší nabídka na trhu

Nenažranost O2, neschopnost vyřešit problémy, arogance. Jako firemní zákazník jsme si několikrát stěžovali na chyby s připojením k internetu, nesrovnalostech ve výúčtováních.

Nic, dostala jsem telefon i s tímto operátorem jako dárek k Vánocům

Nižší cena.

partner

potrebovala som českú sim kartu

přechod se sim karty na paušál

Přítel má stejného operátora.

Rodina má stejného operátora

rodina měla taktéž účty u tohoto operátora

smlouva bez závazků

Společnost Oskar byla koupena firmou Vodafone

Studentský tarif, příjemná mediální prezentace.

tarif

Tehdejší cena služeb

Tehdejší levné ceny

tehdy jeste oskar, asi na nejakou zajimavou nabidku, uz nevim

Telefon i se SIM kartou byl dárek od rodičů, nijak jsem se na rozhodnutí nepodílela.

u Voodafone (dříve Oskara) byla celá firma, vtipné reklamy

Už si nepamatuji, asi to byla cena

V okolí ho má väčšina mojich blízkych v ČR.

v t= době to byl ediný operátor, kterého jsme neměli doma

V té době měli nejlepší studentský tarif

většina členů z rodiny ho má-levnější

Volba operátora příbuznými, známými

Výhodné tarify- např. neomezené volné minuty a sms na jedno číslo za určitý poplatek

Výhodnější tarif.

výhodnější tarify, lepší image než "podnikatelský" O2 a T-mobile (důvod před 7 lety)

vyhodny tarif na sms

Vytočil mě T-mobile :)

Zbytek rodiny měl taky Vodafone, tak jsme si ho pořídili všichni, abychom mohli "levně" volat.

zdědil jsem mobil

6. Co tě vedlo k tomu stát se zákazníkem O2?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Byla jsem zaměstnanec O2, tedy měla zaměstnanecké číslo a ted mám firemní číslo jiné společnosti, která je ale také zákazníkem O2.

celá rodina má O2

dostal jsem telefon od rodičů

kamosi ho meli

Měli dobrý paušál cool - v té době jsem byla na střední škole

nabídka

nabídka lepších služeb za nižší ceny

náhodná volba

někoho si vybrat musíš...

netuším

nevim

O2 cool paušál pro studenty

operátora mají moji blízcí

přítel

rodice

Rodiče

rodiče byli u O2

rodina

rodina

Rodina

rodina

rodina

Rodina, zvyk

rozhodoval zaměstnavatel - je to firemní telefon, který využíván i k osobním záležitostem

Tehdy mi telefon pořídili rodiče, kteří sami měli O2. Ani nevím, jetsli už byl Vodafone na trhu...

tehdy nejlepší signál

To bylo v době kdy na trhu působil pouze Eurotel a Pegas... a Eurotel měl "nejlevnější" telefon. Byla jsem v 9té třídě, tak jsem volila to nejlevnější.

Ve 14,5 letech mi rodiče koupili první telefon a operátora vybrali tenkrát Eurotel. Se službami jsme byli spokojení a tak i nadále jsem jejich zákazníkem.

Velké množství SMS, předplacená karta byla drahá.

velmi výhodný firemní tarif

Vodafone mě štval

Všichni v rodině měli O2.

výhody

7. Co tě vedlo k tomu stát se zákazníkem T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

aktuání zajímavá nabídka kterou konkurence nenabíizela

byl jednička na trhu

celá rodina byla u T-mobile

celá rodina má t-mobile

Dostala jsem SIM

koupě nového telefonu

moje nejčastější kontakty jsou zákazníky T-Mobile -> úspora

Na výběr bylo mezi 02 a Paegas. Nevím, proč jsem vybral Paegas, ale pak jsem neměl důvod měnit.

Nespokojenost u O2

nic

Ostatní čísla v rodině

Pokrytí, tarify, nejnovější telefony za velmi dobrou cenu

Rodiče dostali firemní telefony s T-mobile sítí a mí nejbližší známí měli T-mobile a kvůli výhodnějšímu volání vrámci rodiny a přátel jsem přešla z Vodafone na T-mobile (teď toho lituji)

rodina

rodina

služby

stejný operátor v rámci rodiny

V roce 1999 byl výběr jen mezi Paegas a Eurotel a já si dle tehdejší reklamy pořídil výhodnější dobíjecí kartu Paegas.

v te dobe nejlepsi tarif

všichni v rodině mají T-M

vyhodna akce

výhodný tarif pro studenty

8. Co se ti u Vodafone líbí/vyhovuje ti/oceňuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

--

akce, výhody, příjemný přístup, přehledná samoobsluha

Asi nic, nabízí mi to co ostaní operátoři.

bohatá nabídka produktů

Cena

cena

cena

cena tarifu, příležitostné akce (posílání MMS zdarma,internet na nějakou dobu zdarma)

cena, oceňuji reklamní kampaně

Cenově výhodné tarify pro studenty.

ceny a ochota zaměstnanců

ceny ak mate kredit

Customer service

e-výpis.

Flexibilita a jedinečná reklama.

jak se firma prezentuje, nápadité kampaně. pokrytí signálem i dobré pokrytí pro mobilní internet

Kdysi měli funkci Po svém, kterou mi zachovali, ale jen proto, že jsem hrozil, že odejdu, je to myslím 20 procent sleva, když nechcete papírové výpisy a všechno si zařídíte přes internet. Potom také sleva, když platíte inkasem.

levne sms na tarifu

levné volání v síti

levný tarif s dostatkem volných minut, účtování po sekundách

Líbí se mi studentské tarify

Líbí se mi Vodafone Park na netu a zaměření na mladé lidi a studenty. Také se mi líbi design a komunikace se zákazníky.

mam velice levne volani a SMS internet. samoobsluha

Méně skrytých podmínek u služeb.

moc se v tom nevyznam...maji v celku dobre sluzby..

Momentálně těžko říct...

možnost snadno ukončit smlouvu

možnost vyzkoušet si občas některé nové služby na měsíc zadarmo, vodafonepark.cz

nejlepší operátor

Neotravuje s uvazkem.

netrpí výpadky sítě - funguje, tak jak se to očekává, když potřebuji někomu zavolat či napsat SMS, učiním tak bez problémů

nevázanost smlouvou, výhodný tarif, pobočky

nic

nic

Nic (ve srovnání se zahraničím)

Nic, pokud by mi jiný operátor nabídl výhodnější předplacenou kartu (nechci mít paušál), tak bych neměla problém přejít jinam.

Nic.

Nižší cenu

Orientaci na mladší generaci, relativně levné (na Česko) volání i sms

Páči sa mi zastúpenie zákazníkov využívajúcich služby Vodafone a jeho pokrytie v ČR

podpora ochota

Posledni dobou asi nic

prezentace firmy, při paušálech není nutnost se zavazovat smlouvou, internet v mobilu na den

Přístup, ceny

různé tarify na míru, každý si může vybrat co mu vyhovuje

skoro vše, nikdy jsem s ním neměla problém, domluva je vynikající

služby, ceny, web, tarif

smluvní volnost, komunikace, reklamy, časák

Spravování účtu a platbu přes inetrnet, dynamické a svěží mediální kampaně, absence předchozí negativní zkušenosti. Zaměřenost vodafonu na mladé lidi.

Svobodu už žadné smlouvy :)

tarif odepiš

tarify

Tarify na míru, možnost domluvy na cenách

uvolněná komunikace

uz skoro nic

Už skoro nic...

V podstatě nic

všechno

Vtipná reklama.

výhodný tarif

vyhovuje mi cena a kvalita služeb

vyhovuje mi tarif odepiš

Vyhovujeme mi tarif, který mám. Vyhovujeme internetová samoobsluha.

webové stránky, způsob vyúčtování, informování zákazníka

9. Co se ti u O2 líbí/vyhovuje ti/oceňuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aktuální cenová nabídka (1000 volných minut zdarma, každý měsíc, už druhý rok)

balíček spousty volných minut a sms za velmi rozumnou cenu, dobré pokrytí

cena

cena, za kterou mám hodně volných minut i sms (mám speciální paušál přes 1 společnost)

firemní tarif - volám mezi zaměstnanci zdarma líbí se mi také možnost zjistit jízdní řády zdarma

Historický paušál 40 Kč + DPH, který mi umožňuje mít funkční, i když moc nevyužívané služby.

chování k firemním zákazníkům

levný paušál, sms do O2 sítě zdarma

mám firemní SIM, takže výhodné ceny volání

Mám SMS do O2 zdarma.

možná jedině ty kachničky na rybníčku

Nemění mi sami od sebe nastavení služeb

Nemohu posoudit - mé tarify jsou vždy výhodné kvůli pozicím, kde je dostávám.

nevim

nevím, nikdy jsem nebyl u konkurence

nic extra...docela me vlastne stvou

nic je to uplne spatny operator

Nic, chci odejít.

odměna za dobití

Poté, co jsem chtěla vypovědět smlouvu - nabídli mi jiné podmínky na rok bez podpisu smlouvy - to mi vyhovovalo.

prakticky nic

program O2 extra (slevy na lyžování), solidní pokrytí signálem

skoro vše

skoro vše

studentský tarif. SMS do O2 zdarma, 60 volných minut, nízké ceny za volání a sms

tarif

tarif O2 Pohoda mi maximálně vyhovuje

Uz nic

Volné smsky do o2 sítě a 60 minut měsíčně. Většina mladých lidí má o2

výhodné firemní tarify; lepší spolupráce s firmami, než u Vodafone (empiricky ověřeno)

výhodné tarify a dostatečné pokrytí signálem

Výhodný paušál pro studenty.

Že mi ho platí tatínek

10. Co se ti u T-Mobile líbí/vyhovuje ti/oceňuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

3G internet

dostala jsem nedávno ke svému tarifu hodně zvýhodněný měsíční mobilní internet má dobré pokrytí signálu

jsou féroví vůči zákazníkům

levný studentský tarif

Lidé v hlasobé službě jsou milí i když na ně člověk křičí, což považuji za pozitivně profesionální přístup. Problémy řeší rychle. Také mají kamenné pobočky téměř všude, člověk se tak lépe dostane k osobnímu styku s nimi. Také signál je velice dobrý a na místech, kde jiní svého operátora nechytí.

mám paušální tarif Bav se a s tím jsem moc spokojená- to se mi líbí a taky jsem už na T-mobil zvyklá

nemaji dementni callcentrum jako u vodafone (u tech mam podnikatelsky ucet)

Nemám konkrétní představu. Spíše se jedná o setrvačnost + dobíhající firemní paušál s výhodami.

Neotravují s reklamními smskami. Přijatelný tarif.

pro mě výhodné nabídky

speciální tarif kter není nikde v žádném letáku

Studentské tarify, Bav se, Bav se s mých 5

studentský tarif BavSe; slušné pokrytí

studentský tarif, dostupnost sítě, klientský servis

tarif Bav se

tarif, který mám

v pohode

vstřícnost k zákazníkům, rychlé vyřízení požadavků, kvalitní komunikace

všichni jsou stejni

Vyhovoval mi systém tískávání bonus bodů (ten však už skončil), za které se pak daly snižovat ceny služeb nebo zařízení při prodlužování smlouvy, společně s výhodnými nižšími cenami pro věrné zákazníky.

zákaznický přístup, pokrytí, stejné číslo celých 5 let

zákaznický servis

11. Co se ti naopak u O2 nelíbí/ nevyhovuje ti/ rozčiluje tě/ změnil/a bys?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"nabubřelost" společnosti, volání mezi přáteli se stejným tarifem je sice velmi výhodné, ale počítá se nad rámec volných minut, i když je neprovolám

Ceny a tarify.

ceny sms

datové balíčky, málo lidí na lince

doba vyřizování požadavků

internet ktery nabizi je strasne pomaly a ma hrozny pokryti (takove to bezdratove, co se strka pomoci USB)

klasika jako všude, ceny volání brutální FUP na internet, tarify...

Long-term smlouvy, nepresne faktury, nevyhodne balicky sluzeb, neseriozni jednani s klienty

malý tarif

Mně konkrétně nic.

na některých místech je malý nebo žádný signál

Nabízení služeb, které nepotřebuji.

nelibi se mi cena - v nicem ani SMS ani volani a minutova tarifikace je vec ktera mela byt zrusena tak pred 6 rokama

nemám sms do všech sítí zdarma

Nemohu se kouknout, kolik volných minut a sms mi ještě zbývá. Docela dost spaming sms

nenapadá mě skoro nic

Nesrovnalosti ve výpisech při vyůčtování. Zvýšil fup omezení na mobilní internet

nevim

nevyhovovali mi podmínky pro koupi dotovaného telefonu - řešila jsem to v lednu 2012 - podmínka byla koupit si na 2 roky také Internet v mobilu, když jsem chtěla dotovaný telefon. To se mi nelíbilo, tak jsem telefon koupila jinde.

nic

občas se jim vyskytují "chyby" v systému a mění se nastavení tarifů a služeb

otravní operátoři na ulici: vždycky když něktérého potkám je vždycky jen od o2 ještě nikdy jsem nepotkala t-mobile nebo vodafone, kromě toho hodně lidí říká že o2 mají v tomhle převahu a jsou to podvodníci

přepočítívání minut (každá započatá je započítána)

příšerné neprůhledné smlouvy na tři roky, mám pocit, že jsou úplně nezrušitelné... A jak se říká, nedá se z nich vyvázat ani vlastní smrtí.

reklamy-rozesílání nabídek na "výhodné půjčky", atp

Rozčiluje mě FUP

Špatná úroveň poboček, některé jejich reklamní akce se ze mě pokouší dělat debila ("my tu slevu nechceme zadarmo")

u běžného zákazníka (ne firmy) jsou ceny příšerně vysoké

účtování 60+30

Všechno, komunikace, posílají vám jiné smlouvy než na jaké se domluvíte a potom si vás přehazují jak horký brambor a nic nevyřeší. Jejich služby jsou velmi drahé.

Vysoká cena volání; využívám místo toho služební číslo.

vysoké ceny, zákaznický přístup

Ze musí tatínek platit tolik

12. Co se ti naopak u Vodafone nelíbí/ nevyhovuje ti/ rozčiluje tě/ změnil/a bys?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

--

150 Mb datový limit, právě dnes jsem ho podle Vodafone překročil, ale podle mého telefonu to není pravda. Navíc, 150 Mb je neskutečně málo a i když Vodafone tvrdí, že po vyčerpání pouze zpomaluje, je rychlost taková, že je internet prakticky nepoužitelný. Samoobsluha už hodně dlouho nefunguje pořádně.

Asi nic, jsem spokojená.

Cena, ktorú platím pri volaní do sietí mimo Vodafone

Cena, sluzby, pristup k zakaznikum

Cena.

cenová politika v rámci českého kartelu s ostatními operátory nabízejícími za stejné peníze mnohem horší služby než jinde v eu

ceny

ceny hovoru do ostatních sítí

Ceny, ceny, ceny

Často špatný signál a chyby ve vyúčtování.

datove tarify

drahé služby-sms, volání

horší pokrytí signálu

chtěla jsem si deaktivovat internet v mobilu přes internet, nefungovalo to a pak jsem musela částku platit znovu; tarify jsou obecne moc drahé - např. kamarádi; uvažuji o přestupu k T-mobile kvůli jejich Mých 5; rychlost internetu je příšerná :(

chtělo by to přehlednější nabídku služeb s trvalými, a ne jednorázovými akcemi účtování první minuty by bylo dobré změnit taky na sekundové

i když nejlevnější v ČR, tak pořád drahé

imbecilové v call centru

Irituje mě plechový automat, co mi pořád hlásí, že mám nízký kredit. Nízký kredit je 10 Kč a ne 40 Kč.

Je to velmi nepříjemné, když za 3sekundy hovoru platím plnou minutu i když se jedná o odkazovku nebo jen prozvánění. vysoké ceny za internet v mobilu. V angli je třeba 3G internet zdarma.

Jeho kartelové dohody s O2 a T-Mobile.

Katastrofální webové rozhraní pro zákazníky. Pořád to nefunguje, pořád to člověka odhlašuje a je to naprosto k pláči.

Kvalita služeb, přístup zaměstnanců

mírná zaostalost za ostatními operátory. na dnešní dobu trochu vysoké ceny

mizerný signál v místě bydliště

mohli by zavést další a lepší cenové tarify, vždyt je u nás volání a smsky pomalu nejdražší z celé Evropy

možnost čerpání větších slev

N/A

nabídka telefonů, samoobsluha

nejsem si jistá cenou, kterou mi účtuje

nelíbí se mi, že pořád mění internetovou samoobsluhu, je to nepřehledné

nenapadá mě

neni nastaveny FUP odpovidajici dobe

nepřevoditelné volné minuty u paušálu

nic

nic

nic

nic

nic

Nic.

Nic.

Pokrytí 3G, ceny, už se přiřadil po bok O2 a T-mobile.

Pokrytí sítě, a zase cena

pristup a informovanost

přijatelnější ceny (nyní si při malé měsíční útratě za paušál nemohu nastavit poměr ceny volání/sms)

přístup některých zaměstnanců k řešení problémů na pobočkách Vodafone

reklamace a vyřízení reklamace

samoobsluha

sms brana, drahe ceny k inym operatorom

snížení cen (nezávisí pouze na Vodafone), zrychlení mobilního internetu, výběr některých zaměstanců (především frenčízových prodejen - kiosků)

špatný signál

v poslední době zmatek zasílání Vodafone informační sms

věčné telefonáty z Vodafonu o nových nabídkách

Více meně drobnosti třeba když už počítač co ma na starosti platby přiřadí moji pladbu k někomu jinýmu a zablokuje my služby tak my pak nemusí posílat sms přeplatek neplaťte :)

Vysoká cena služeb

Vysoké ceny, špatné pokrytí vysokorychlostním internetem, špatné služby obecně, oligopolní postavení

vysoke poplatky za internet, i za telefonovanie

vysoké účty za telefon, velké řady na pobočkách,

zatím nic

ze zakaznici nekterych tarifu nemaj narok na telefon za zvyhodnenou cenu

zkvalitnit pokrytí 3G

Že mi nefunguje placení přímo ze samoobsluhy pro KB.

13. Co se ti naopak u T-Mobile nelíbí/ nevyhovuje ti/ rozčiluje tě/ změnil/a bys?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

abych dostal dobrý telefon a dobrý tarif tak musím pohrozit změnou operatora

ceny

ceny jsou stále příliš vysoké

ceny v rámci levných tarifů

drahý internet u studentského tarifu

Dvouletý úvazek

malá flexibilita co se týče různých zvýhodnění pro stálé a věrné klienty

Nekvalitní 3G internet v mobilu, špatné pokrytí v Praze, špatná customer care.

Nelíbí se mi rušení dřívejších výhodných paušálních tarifů a zrušení získávání bonus bodů, chybí mi komplexní balíček (volání, sms, data) se zvýhodněnou cenou a zásadně mě rozčiluje předražené roaming data a neinformovanost o překročení volných minut či sms. Chybí mi jednoduchá aplikace pro chytré telefony ( u mne Android), která by automaticky po dokončení hovoru nebo odeslání sms hlásila počet zbývajících volných jednotek a množství zbývajícího datového limitu a počet dní do konce účtovacího období.

nevim

nic

nízký FUP u internetu v mobilu i intenetu na cesty a předražené služby pro běžné zákazníky

obecně pro všechny zákazníky u všech operátrů, více služeb zdarma, srovnat ceny volání na úroveň západoevropských zemí

ocenila bych lepší nabídky pro internet v mobilu; napr stálé připojení za nižší cenu; propracovanější věrnostní program - momentálně nejsem motivovaná se věrnostního programu účasnit, nevidím důvody, nevím o nich

Platím více než před tím a to si v jednom kuse měním typ tarifu (v rámci, který mám povolený ve smlouvě - dost úzký rámec) Jednou jsem využila telefonní nabídky internetu na měsíc zdarma a po tom měsíci užívání mi zůstal automatiky zapnutý - platila jsem mnohem více než bez něj. Na to mě neupozornili předem ani po měsíci a beru to za profesionální podvod na zákazníka.

pokrytí

přístup k řešení problémů

tarify, ceny, přístup k zákazníkům

to co u jiných operátorů (nabídky na "lepší" služby)

to, že mi od nich pořád někdo volá a otravuje

ve vyúčtování se mi někdy objevují položky, které nevím jak se tam vzaly

Vždy může být levněji, ale vážnější výhrady nemám.

14. Co by ti Vodafone měl nabídnout/udělat pro tebe, aby se z tebe stal spokojenější zákazník?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

aktivněji se zajímat o stávající zákazníky pomocí nabízení bonusů a různých služeb

ceny levnejsi

dát mi ještě výhodnější ceny

Dobré pokrytí 3G a ceny srovnatelné s Evropou

Dodržovat slíbené podmínky

doplňkové služby, měsíční akce apod.

Internet v mobilu do 100Kč s 500Mb FUP

Jako každý zákazník chci, co nejvýhodnější ceny. Smsky jsou ještě v pohodě, ale za internet v mobilu, který je pomalý, platit takových peněz? A ceny volání jsou nehorázně vysoké :)

Ještě víc snížit ceny — je sice nejnižší na trhu, ale za tu kvalitu nechci platit ani tolik

lepší cenu :)

Lepší pokrytí signálem

lepší služby pro stávající zákazníky, věrnostní slevy, lepší nabídka dotovaných telefonů

Lepší služby, nižší ceny, ryhlý internet bez omezení

Levnější internet v mobilu

levnější služby?

Levnější volání

levnější volání do jiné sítě

Mal by znížiť cenu hovorov mimo siete Vodafone

Máme nejdražší volání široko daleko. Měl by nabídnout levnější volání.

Minulý měsíc se mi "náhodou" vypnuly nějaké "bonusy", tzn. platím o stovku víc, než jsem s tímto tarifem platil od léta. Bylo by fajn vynechat podobné sviňárny nebo se zákazníkem alespoň elementárně komunikovat. Zároveň můj tarif je stále absurdně drahý. Telefon skoro nepoužívám a platím 400 měsíčně.

Mít v nabídce více telefonů za zvýhodněnou cenu. Po 2 letech má zákazník možnost pořídit si telefon za zvýhodněnou cenu, jenže nabídka telefonů není moc lákavá.

mnohem více se přiblížit západním trhům - alespoň cenově

nabídku přímo šitou na míru pro mě, ne obecné balíčky

nabídky pro studenty, flexibilnější volby ceny volání/sms

Nabídnout služby za cenu, která bude srovnatelná s operátory v zahraničí.

Nabídnout výhodnější tarif, kombinující datové a hlasové služby, s vyšším FUP.

nabízet stejné služby za stejné peníze jako v zahraničí

např. slevu na volání, volné minuty a sms

nějakou zajímavou nabídku... např. doplnit nějaké nové služby, co by byly součástí tarifu

nevim

nic

nic

nižší cena, lepší nabídka dotovaných telefonů

přesně rozepsat, kolik a kdy jsem utratila

Rozhodně bych uvítal sekundovou tarifikaci od první sekundy a na druhou stranu bych uvítal něco jako po 5 minutách volání na vodafone gratis.

Rozšířit nabídku tarifů pro studenty, kteří tolik neprovolají.

snizit ceny volani

snížení cen

snížit cenu za studentský paušál

snížit ceny oproti ostatním operátorům na trhu

snížit ceny, nabídnout nové zajímavé služby

snížit ceny!

som slovensky student - neviem, aku ponuku mozem vyuzivat a ako to previazat s domovskym operatorom

Tarif na miru se studentskym zvyhodnenim

umožnit převádět volné minuty do dalšího měsíce

upravit tarify, ale lépe, ne k horsímu, jak uz se mi to jednou stalo!!!

Větší FUP na mobilní internet do mobilu za stávající cenu :)

Víc odměňovat za "věrnost"?!

Víc volných minut, nebo levnější tarif.

viz 12

viz výše

volné minuty i do ostatních sítí a možnost po dvou letech využívat zvýhodněné služby či ceny na případnou koupi telefonu. S mým tariferm "Odepiš" se mě to bohužel netýká

vyhodnejsie ceny

výhodnější ceny. Zvýšení FUP. věrnostní výhody

výhodnější podmínky pro loajální, dlouhodobé zákazníky

vzheledm k tomu, že jsem dloholetý zákazník, chtěla bych mít levnější volání, slevy na telefon

zlepšit pokrytí signálem

zlevnit služby

Zlevnit služby a dat si do poradku počítač co ma na starosti vyučtovaní :)

Zlevnit.. a nepouštět na Vánoce velikonoční reklamy.

zvetsit FUP

Zvýšit FUP za stávající cenu.

15. Co by ti musel Vodafone nabídnout, abys uvažoval/a o přechodu od T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

80 minut volání bez omezení na síť + 10 sms + 3 GB FUP internet v mobilu + ADSL internet do 500 Kč (u TM mám nyní za cca 750 Kč)

ještě zajímavější tarif než mám a za lepší cenu

lepší cenu za stejné služby - lepší služby za stejnou cenu

lepši nabidku

lepší podmínky, především cenu

levnější studentský tarif

Nabídku, která by byla cenově srovnatelná s firemní sítí, kvalitní 3G připojení, příjemnou CC.

nevím :-)

o hodně levnější a výhodnější tarif a jistotu minimálně stejně dobrého signálu

podstatne lepsi ceny a servis

Podstatně výhodnější tarif a jednoduchý přechod.

super tarif...mám 500 volných minut a sms, neomezený internet za 1200,- tak prostě něco značně lepšího

tarif s nekonečnem sms jako mám od T-mobile, ale s levným voláním

V této chvíly nic není třeba. Vyprší mi smluva a vracím se k Vodafone. Jestli je něco, čím by mě hodně potěšili, tak zlepšení dosahu Vodafone sítě v rámci ČR by bylo fajn. Je to hodně velká investice ale dle mého stojí za to.

velice nízkou cenu

všechno zadarmo do smrti :D

všechno, co mi nabídl teď tmobile(volání 1,5 do všech sítí, v rámci firmy zdarma, 200 volných sms, 2GB dat za 120,-, a další bonusy na zboží); tmobile nám vychází vstříc a přistupuje k nám na základě 15-ti leté loajality (využíváme v rámci firmy společný tarif pro 15 čísel, přes 15 let); vodafone by mně oslovil, pokud by byl schopen sjednotit nám všechny služby pod jednu střechu (pevné liny, mobily, data), to tmobile zatím nedokázal; Je mi to líto, několikrát jsem se pokoušel při jednání o nové smlouvě oslovit obchodního zástupce Vodafonu, ale zůstalo to bez reakce a nedostali od Vodafonu ani žádnou základní nabídku

výhodné sazby i pro volání do jiné sítě, zajímavá nabídka internetu v mobilu

výhodný tarif jak např ve francii

výhodný tarif pro studenty s paušálem do 300 a více než 50 volnými minutami + časem další zákaznická zvýhodnění nebo balíčky služeb za zvýhodněnou cenu

výrazně nižší cenovou nabídku, stejnou cenu za volání do jiných sítí+zahraničí

Výrazně výhodnější komplexní balíček služeb včetně roaming data, zvýhodněný telefon pro nového zákazníka a podporu do budoucna jako věrného zákazníka. Dále bych pak ocenil již výše zmíněnou aplikaci.

16. Co by ti musel Vodafone nabídnout, abys uvažoval/a o přechodu od O2?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1000minut do všech sítí, min. 6GB FUP, 1000 SMS a to vše do 500 za měsíc další hovory do 6kč a SMS do 0,50 vč. DPH a to naprosto vážně

Aby udělal revoluci v tarifech v ČR jako to bylo ve Francii.

Asi nic, nechci měnit operátora.

cokoliv, co ocení kreditový uživatel, aniž by měsíčně provolal více 200kč...

Dostatečně nízký počet volných minut a sms za dobrou cenu.

extrémně nízké ceny hovorů a sms

Fungující(!) internetovou samoobsluhu včetně dobíjení, rychlý internet bez FUP

hodně volných minut a sms i do jiných sítí. Vadí mi, když je operátor diskriminační vůči ostatním operátorům. Takže bych chtěla takového neviditelného operátora, že bych ani nepoznala, že tam je, férový vůči všem. A transparentní a zrušitelnou smlouvu, prosím... A výpis, kterému bych rozuměla. Nejlépe měsíčně do schránky bez příplatku. Vůbec transparentnost ve všem. Internet do mobilu za méně než 200,- za měsíc. A fakt bych ocenila nějakou úroveň mojí anonymity. Nejsem ráda, když o mě lidi moc ví.

Lepší komunikaci, levnější služby. Paušál přímo na tělo.

lepší tarif

Lepší tarif než O2 Pohoda - levnější se stejnými volnými minutami a SMS

levnější tarif

Moznost rychleho a spolehliveho internetu v Pikovicich (Praha-zapad) : pres telefonni linku nebo jakkoliv, aby tam mohla byt wifi

nechci mít nyní dvě telefonní čísla, takže nic.

Nepřešla bych.

nevim

nevim

Nic, jsem líný cokoli měnit

nižší ceny za volání

podobně výhodnou nabídku

Pokud by mi O2 zrušil stávající nestandardní podmínky, asi bych šla k VF. Nabídka sestavení tarifu mi přijde zajímavá (ne že by to byl ideál, ale na našem mini-zaprděném trhu...)

přecházet nechci nemám ráda lákadla na tarify takže bych na něco takového nepřistoupila vyhovuje mi kredit takže je celkem jedno jakého mám operátora

sms do všech sítí zdarma+ostatní stejné jako O2

staci mi to co ponuka ted - studentsky tarif

Tarif kde bude za 500 mesicne vse zdarma

to, co mi O2 aktuálně nenabízí

Uz nabizi dost, cekam pouze na vyprseni smlouvy s O2

vedení paušálu zdarma na pořád.

Velkou hromadu smsek do všech sítía neomezený internet

Vodafone mi nemůže udělat výhodnější nabídku, než je ta, kterou mám od O2

volné 300 volných sms a 100 volných minut za 200 Kč :)

výhodnější tarif

výhodný (opravdu výhodný) paušál srovnatelný např. s cenami v Rakousku nebo teď i v Polsku.

17. Chystáš se u Vodafone v blízké budoucnosti zůstat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4164,06 %34,17 %  
nejsem si jist/á1929,69 %15,83 %  
ne34,69 %2,5 %  
pokud bude lepší možnost tak ne11,56 %0,83 %  

Graf

18. Chystáš se u O2 v blízké budoucnosti zůstat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1957,58 %15,83 %  
nejsem si jist/á927,27 %7,5 %  
ne26,06 %1,67 %  
asi ano13,03 %0,83 %  
nechystám se zůstat, ale jsem smluvně zavázaná ještě na dva roky13,03 %0,83 %  
záleží na práci13,03 %0,83 %  

Graf

19. Chystáš se u T-Mobile v blízké budoucnosti zůstat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1147,83 %9,17 %  
nejsem si jist/á521,74 %4,17 %  
ne313,04 %2,5 %  
zatím mi nikdo nenabídl nic lepšího, když budete lepší tak klidně přejdu14,35 %0,83 %  
Budu řešit při dokončení smlouvy14,35 %0,83 %  
jsem prodejny. Kdo nabidne vic muziky za min penez k tomu jdu14,35 %0,83 %  
mám podepsanou smlouvu na 2 roky, jedině pokud nenabídne někdo lepší podmínky14,35 %0,83 %  

Graf

20. Tvůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-259881,67 %81,67 %  
26-352117,5 %17,5 %  
46-5510,83 %0,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jsi zákazníkem:

  • odpověď O2:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Chystáš se u O2 v blízké budoucnosti zůstat?
  • odpověď T-Mobile:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Chystáš se u T-Mobile v blízké budoucnosti zůstat?
  • odpověď Vodafone:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 let na otázku 2. Jak dlouho jsi zákazníkem Vodafone? (přibližně)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Chystáš se u Vodafone v blízké budoucnosti zůstat?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejsem si jist/á na otázku 17. Chystáš se u Vodafone v blízké budoucnosti zůstat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsi zákazníkem:

2. Jak dlouho jsi zákazníkem Vodafone? (přibližně)

17. Chystáš se u Vodafone v blízké budoucnosti zůstat?

18. Chystáš se u O2 v blízké budoucnosti zůstat?

19. Chystáš se u T-Mobile v blízké budoucnosti zůstat?

20. Tvůj věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsi zákazníkem:

2. Jak dlouho jsi zákazníkem Vodafone? (přibližně)

17. Chystáš se u Vodafone v blízké budoucnosti zůstat?

18. Chystáš se u O2 v blízké budoucnosti zůstat?

19. Chystáš se u T-Mobile v blízké budoucnosti zůstat?

20. Tvůj věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Redlichová, M.*Vodafone Revoluce* (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vodafone-revoluce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.