Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Produkty na cesty

Produkty na cesty

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Vitásková
Šetření:28. 08. 2014 - 01. 09. 2014
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku. Vyplnění Vám zabere maximálně 2 minuty.

Odpovědi respondentů

1. Koupil/a jste si někdy produkt s účinkem při svědivých onemocněních kůže, kopřivce, poštípání hmyzem, popálení od slunce, mírných popáleninách či otocích a zhmožděninách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6288,57 %88,57 %  
ne811,43 %11,43 %  

Graf

2. Jak často nakupujete tyto přípravky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok2946,77 %41,43 %  
méně často2540,32 %35,71 %  
několikrát za rok46,45 %5,71 %  
dvakrát za rok46,45 %5,71 %  

Graf

3. Kde si tyto přípravky kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně4470,97 %62,86 %  
v drogerii1625,81 %22,86 %  
v hypermarketu11,61 %1,43 %  
U větnamců11,61 %1,43 %  

Graf

4. Který z těchto produktů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fenistil gel6096,77 %85,71 %  
Alpa gel po bodnutí hmyzem3150 %44,29 %  
Hydrocortison914,52 %12,86 %  
Psilo-Balsam46,45 %5,71 %  
XYZAL11,61 %1,43 %  
repelent gel11,61 %1,43 %  
Dapis gel11,61 %1,43 %  
panthenol11,61 %1,43 %  
octan hlinitý11,61 %1,43 %  

Graf

5. Se kterým z těchto produktů máte zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fenistil gel5895,08 %82,86 %  
Alpa gel po bodnutí hmyzem2439,34 %34,29 %  
Psilo-Balsam46,56 %5,71 %  
Hydrocortison11,64 %1,43 %  
nevím, jak se jmenuje11,64 %1,43 %  
repelent gel11,64 %1,43 %  

Graf

6. Který z těchto produktů používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fenistil gel5488,52 %77,14 %  
Alpa gel po bodnutí hmyzem1626,23 %22,86 %  
Psilo-Balsam46,56 %5,71 %  
Hydrocortison11,64 %1,43 %  
nevím, jak se jmenuje11,64 %1,43 %  
pravidelně? žádný11,64 %1,43 %  
bohužel na název si nevzpomenu11,64 %1,43 %  
XYZAL11,64 %1,43 %  
panthenol11,64 %1,43 %  
octan hlinitý11,64 %1,43 %  

Graf

7. Pokud Fenistil gel používáte, při jakých obtížích jej používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [při svědivých onemocnění kůže → konec dotazníku, kopřivce → konec dotazníku, poštípání hmyzem → konec dotazníku, popálení od sluníčka → konec dotazníku, u mírných povrchových popálenin → konec dotazníku, vůbec nepoužívám → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poštípání hmyzem5487,1 %77,14 %  
popálení od sluníčka34,84 %4,29 %  
při svědivých onemocnění kůže23,23 %2,86 %  
u mírných povrchových popálenin23,23 %2,86 %  
kopřivce11,61 %1,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Který z těchto produktů znáte?

  • odpověď Alpa gel po bodnutí hmyzem:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alpa gel po bodnutí hmyzem na otázku 6. Který z těchto produktů používáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alpa gel po bodnutí hmyzem na otázku 5. Se kterým z těchto produktů máte zkušenost?

5. Se kterým z těchto produktů máte zkušenost?

  • odpověď Alpa gel po bodnutí hmyzem:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alpa gel po bodnutí hmyzem na otázku 6. Který z těchto produktů používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupil/a jste si někdy produkt s účinkem při svědivých onemocněních kůže, kopřivce, poštípání hmyzem, popálení od slunce, mírných popáleninách či otocích a zhmožděninách?

2. Jak často nakupujete tyto přípravky?

3. Kde si tyto přípravky kupujete nejčastěji?

4. Který z těchto produktů znáte?

5. Se kterým z těchto produktů máte zkušenost?

6. Který z těchto produktů používáte?

7. Pokud Fenistil gel používáte, při jakých obtížích jej používáte nejčastěji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupil/a jste si někdy produkt s účinkem při svědivých onemocněních kůže, kopřivce, poštípání hmyzem, popálení od slunce, mírných popáleninách či otocích a zhmožděninách?

2. Jak často nakupujete tyto přípravky?

3. Kde si tyto přípravky kupujete nejčastěji?

4. Který z těchto produktů znáte?

5. Se kterým z těchto produktů máte zkušenost?

6. Který z těchto produktů používáte?

7. Pokud Fenistil gel používáte, při jakých obtížích jej používáte nejčastěji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vitásková, M.Produkty na cesty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://volny-cas-a-produkty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.