Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Volný čas a turistika

Volný čas a turistika

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Vaňurová
Šetření:19. 02. 2013 - 24. 02. 2013
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Získané informace budou podkladem pro zpracování diplomové práce na téma "Návrh marketingových programů pro rozšíření členské základny Klubu českých turistů". Dotazník je určen zejména pro věkovou skupinu 18 - 40 let a je anonymní.

 

Děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek dne.

Odpovědi respondentů

1. Jste členem nějakého zájmového sdružení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6479,01 %79,01 %  
Ano1720,99 %20,99 %  

Graf

2. V jaké oblasti zájmových sdružení se angažujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport952,94 %11,11 %  
Turistika317,65 %3,7 %  
Kultura317,65 %3,7 %  
Myslivost211,76 %2,47 %  
Rybářství15,88 %1,23 %  
akce pro děti15,88 %1,23 %  
Hasiči15,88 %1,23 %  
volnočasové aktivity pro děti a mládež15,88 %1,23 %  
náboženství15,88 %1,23 %  

Graf

3. Z jakého důvodu jste členem daného zájmového sdružení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společnost lidí1376,47 %16,05 %  
Organizované akce635,29 %7,41 %  
Poskytované výhody317,65 %3,7 %  
rybaření15,88 %1,23 %  
sdílení pdobných hodnot15,88 %1,23 %  

Graf

4. Víte, že existuje Klub českých turistů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6580,25 %80,25 %  
ne1619,75 %19,75 %  

Graf

5. Dokážete si vybavit nějaký způsob propagace, který by Vás upozornil na existenci Klubu českých turistů, jeho akcí a podobně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4150,62 %50,62 %  
ne4049,38 %49,38 %  

Graf

6. Považujete propagaci a informovanost o činnosti Klubu českých turistů za dostatečnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3745,68 %45,68 %  
Nedokážu posoudit3644,44 %44,44 %  
Ano89,88 %9,88 %  

Graf

7. Uvažoval(a) jste někdy o členství v Klubu českých turistů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5770,37 %70,37 %  
Ano, ale ještě nevím1214,81 %14,81 %  
Ano, ale nemám zájem911,11 %11,11 %  
Ano a měl(a) bych zájem33,7 %3,7 %  

Graf

8. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás motivovaly pro vstup do Klubu českých turistů (1 = žádný vliv, 4 = největší vliv):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Organizované akce2.5681.085
Poznání nových lidí2.6911.127
Doporučení od znýmých, kamarádů apod.2.631.023
Slevy a jiné výhody2.5191.262

Graf

9. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás odradily od vstupu do Klubu českých turistů (0 = žádný vliv, 5 = největší vliv):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Preference individuálního programu2.5192.867
Nedostatek informací o Klubu českých turistů2.6672.543
Povinné členské poplatky3.3212.49
Nutnost se k něčemu zavazovat3.9141.906
Organizovanost2.3332.84
Nezájem o tento typ zábavy2.4443.654

Graf

10. Budete si nyní zjišťovat více informací o Klubu českých turistů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6681,48 %81,48 %  
ano1518,52 %18,52 %  

Graf

11. Jakému typu ubytování dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel, penzion5162,96 %62,96 %  
Camp - stan2024,69 %24,69 %  
Turistická ubytovna, chata nebo zařízení Klubu českých turistů1214,81 %14,81 %  
Nezáleží na tom1113,58 %13,58 %  
Ve volné přírodě89,88 %9,88 %  
Camp - pevné ubytování78,64 %8,64 %  
Camp - karavan44,94 %4,94 %  
měla bych zájem o jednodenní turistiku, bez noclehu11,23 %1,23 %  
couchsurfing11,23 %1,23 %  
někde, kde je možné udržovat alespoň základní hygienu11,23 %1,23 %  

Graf

12. Jaký dopravní prostředek vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kolo5264,2 %64,2 %  
Auto3846,91 %46,91 %  
Nemám žádný dopravní prostředek1518,52 %18,52 %  
Motocykl33,7 %3,7 %  
Obytný karavan22,47 %2,47 %  

Graf

13. Jakému typu dopravy dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto3846,91 %46,91 %  
Vlak2024,69 %24,69 %  
Letadlo1316,05 %16,05 %  
Autobus67,41 %7,41 %  
bus, vlak11,23 %1,23 %  
jak kam11,23 %1,23 %  
je mi to jedno, hodně cestuji11,23 %1,23 %  
Pěšky11,23 %1,23 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5770,37 %70,37 %  
Muž2429,63 %29,63 %  

Graf

15. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let5466,67 %66,67 %  
31 - 40 let1619,75 %19,75 %  
41 - 50 let1012,35 %12,35 %  
51 - 60 let11,23 %1,23 %  

Graf

16. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný(á), bez dětí5871,6 %71,6 %  
Vdaná/ženatý, s dětmi911,11 %11,11 %  
Vdaná/ženatý, bez dětí67,41 %7,41 %  
Rozvedený(a), bez dětí56,17 %6,17 %  
Svobodný(á), s dětmi22,47 %2,47 %  
Rozvedený(a), s dětmi11,23 %1,23 %  

Graf

17. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4251,85 %51,85 %  
Vysokoškolské2429,63 %29,63 %  
Základní911,11 %11,11 %  
Vyšší odborné44,94 %4,94 %  
Vyučen(a) s maturitou22,47 %2,47 %  

Graf

18. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2227,16 %27,16 %  
Jihomoravský1113,58 %13,58 %  
Středočeský1012,35 %12,35 %  
Moravskoslezský67,41 %7,41 %  
Olomoucký67,41 %7,41 %  
Jihočeský56,17 %6,17 %  
Karlovarský44,94 %4,94 %  
Královéhradecký44,94 %4,94 %  
Liberecký33,7 %3,7 %  
Zlínský33,7 %3,7 %  
Ústecký33,7 %3,7 %  
Pardubický22,47 %2,47 %  
Kraj Vysočina11,23 %1,23 %  
Plzeňský11,23 %1,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste členem nějakého zájmového sdružení?

  • odpověď Ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost lidí na otázku 3. Z jakého důvodu jste členem daného zájmového sdružení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste členem nějakého zájmového sdružení?

3. Z jakého důvodu jste členem daného zájmového sdružení?

4. Víte, že existuje Klub českých turistů?

5. Dokážete si vybavit nějaký způsob propagace, který by Vás upozornil na existenci Klubu českých turistů, jeho akcí a podobně?

6. Považujete propagaci a informovanost o činnosti Klubu českých turistů za dostatečnou?

7. Uvažoval(a) jste někdy o členství v Klubu českých turistů?

8. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás motivovaly pro vstup do Klubu českých turistů (1 = žádný vliv, 4 = největší vliv):

9. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás odradily od vstupu do Klubu českých turistů (0 = žádný vliv, 5 = největší vliv):

10. Budete si nyní zjišťovat více informací o Klubu českých turistů?

11. Jakému typu ubytování dáváte přednost?

12. Jaký dopravní prostředek vlastníte?

13. Jakému typu dopravy dáváte přednost?

14. Pohlaví:

15. Váš věk:

16. Stav:

17. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

18. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste členem nějakého zájmového sdružení?

3. Z jakého důvodu jste členem daného zájmového sdružení?

4. Víte, že existuje Klub českých turistů?

5. Dokážete si vybavit nějaký způsob propagace, který by Vás upozornil na existenci Klubu českých turistů, jeho akcí a podobně?

6. Považujete propagaci a informovanost o činnosti Klubu českých turistů za dostatečnou?

7. Uvažoval(a) jste někdy o členství v Klubu českých turistů?

8. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás motivovaly pro vstup do Klubu českých turistů (1 = žádný vliv, 4 = největší vliv):

9. Seřaďte následující odpovědi podle toho, jak by Vás odradily od vstupu do Klubu českých turistů (0 = žádný vliv, 5 = největší vliv):

10. Budete si nyní zjišťovat více informací o Klubu českých turistů?

11. Jakému typu ubytování dáváte přednost?

12. Jaký dopravní prostředek vlastníte?

13. Jakému typu dopravy dáváte přednost?

14. Pohlaví:

15. Váš věk:

16. Stav:

17. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

18. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaňurová, I.Volný čas a turistika (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://volny-cas-a-turistika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.