Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Volný čas dětí

Volný čas dětí

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Šumpichová
Šetření:22. 01. 2009 - 29. 01. 2009
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:13 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník Volný čas dětí je svými otázkami zaměřen na zjištění trávení volného času dětí (převážně dětí mladšího školního věku). A i když je určen převážně dětem, mohou jej vyplnit i jejich rodiče či blízcí. Jeho výsledky budou zpracovány do Problému ke státním závěrečným zkouškám z pedagogiky a psychologie.

Odpovědi respondentů

1. Jaké jsou tvé mimoškolní aktivity? Jak nejraději trávíš volný čas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chodím do kroužku/ů 1957,58 %59,38 %  
Jsem doma a koukám se na televizi1854,55 %56,25 %  
Jsem doma a čtu si1648,48 %50 %  
Mám trénink1442,42 %43,75 %  
Jsem doma a hraji hry na počítači1442,42 %43,75 %  
Hraji si venku s kamarády1236,36 %37,5 %  
Jiné 824,24 %25 %  
Jsem ve školní družině412,12 %12,5 %  

Graf

2. 1.Pokud chodíš do kroužku, do jakého?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní 1854,55 %56,25 %  
Jiný1030,3 %31,25 %  
Výtvarný927,27 %28,13 %  
Hraji na hudební nástroj 927,27 %28,13 %  
Pěvecký515,15 %15,63 %  
Folklórní13,03 %3,13 %  

Graf

3. 1.Pořádá tento kroužek škola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2472,73 %75 %  
ano927,27 %28,13 %  

Graf

4. 1.Kolikrát týdně se těmto aktivitám věnuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dvakrát1339,39 %40,63 %  
Vícekrát 824,24 %25 %  
Čtyřikrát618,18 %18,75 %  
Jednou412,12 %12,5 %  
Třikrát26,06 %6,25 %  

Graf

5. 1.Čí nápad to byl, abys to dělal/a? Kdo/co tě ovlivňuje při výběru tvých volnočasových aktivit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chtěl/a jsem to já, protože jsem to chtěl/a zkusit2472,73 %75 %  
Chtěli to mí rodiče1133,33 %34,38 %  
Chtěl/a jsem to já, protože tam chodí mí kamarádi824,24 %25 %  
Z nudy515,15 %15,63 %  
Jiné 26,06 %6,25 %  

Graf

6. 1.Chtěl/a by ses věnovat ještě něčemu jinému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 8, anootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2369,7 %71,88 %  
ne1030,3 %31,25 %  

Graf

7. Pokud jsi na předešlou otázku odpověděl/a ano, co ještě by tě bavilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

balet, mažoretky, tancování

balet,krasobrusleni

bojové umění nebo jóga

divadlo

Estetická tvorba

Fotit, jezdit na koni, pomáhat u zvířat

Fotografování

Hokej, motorsport

hovno

Hra na hudební nástroje

hra na více hudebních nástrojů (klavír, violoncello, ...) ze sportu více tance

hrát v divadle

chtěla bych dělat tenis

jazykový kurs finštiny

jazyky

Jízda na koni

Naučit se hrát na elektrickou kytaru a zpívat.

počítače

tancování

tancování,zatím nic nedělám,ale to nebylo v možnostech,nemam čas kvuli škole

učit se ukrajinštinu a ruštinu

Určitě provozovat nějaký sport závodně

více cizích jazyků

8. 1.Označ místa, která využíváš ke své mimoškolní činnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náš dům/ byt2472,73 %75 %  
jiné1339,39 %40,63 %  
Školní hřiště1133,33 %34,38 %  
Dětské hřiště na sídlišti1030,3 %31,25 %  
Les v okolí 1030,3 %31,25 %  

Graf

9. 1.Můžeš využívat volný čas tak, jak si sám přeješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2884,85 %87,5 %  
ne515,15 %15,63 %  

Graf

10. Pokud jsi na předešlou otázku odpověděl/a ne, co nebo kdo ti v tom brání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cas a skola

nemůžu být na počítači tak dlouho, jak bych chtěl

Rodiče

rodiče

rodiče

11. Myslíš, že může škola nějak ovlivnit trávení tvého volného času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2266,67 %68,75 %  
ne1133,33 %34,38 %  

Graf

12. Pokud jsi na otázku č.11 odpověděl/a ano, jak?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Vtšinu času musím věnovat přípravě na další hodiny do školy a tudíž mi nezbývá na záliby tolik času kolik bych chtěla

je dlouhá a tak není už moc volného času,dojíždím

kroužkama ktere mně baví

Kvůli škole nemám téměř žádný volný čas (domů se dostanu po 17 hodině, pak úkoly, referáty atd.)

Mimo školní aktivity... Školní klub...

motivace k zajímavým a obohacujícím činnostem, lepší nabídka volnočasových aktivit, zájmové nasměrování...

Může nabídnout nějaký kroužek...

nabízí kroužky

Nemám čas, jelikož máme odpoledka a musím se učit

no mohli bychom víc jezdit na výlety.

odpolední vyučování, počet domácích úkolů, počet písemek (kolik se toho musím učit)

počítačový kroužek

pořádání nějakých akcí

rikam ze neni cas protoze se musim ucit a delat ukoly

Škola mě zdržuje od trávení volného času

škola může provozovat např sportovní kroužky

Tím, že bude pořádat různé akce a nabídne hodně možností kroužků.

Tím, že dostaneme dělat projekt, moc úkolů nebo píšeme další den několik testů... ˘-˘

víc kroužků

volný vstup do tělocvičny

vysoké nároky, nebudu stíhat všechny své zájmy

známkama :D

13. 1.Co by se podle tebe mělo ve škole změnit pro lepší využití tvého volného času?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aby končila škola dřív

Aby se učitelé domluvili a vyslechli nás, když nechceme aby se další den psalo několik testů najednou

Asi už nic,je to dobré.

celé odpoledne otevřená počítačová učebna

HŘIŠTĚ

kroužky často

Lepší materiály pro tělesnou výchovu. :)

méně úkolů

Menší nároky na studenty

Menší zátěz, méně domácích úkolů

Mnohem méně učení a vyučovacích hodin

Myslím že by se toho moc změnit k lepšímu nedalo, možná méně referátů a domácích prací náročných na dlouhou přípravu.

nemít zbytečný hodiny,jako třeba dvě křesťanky

nepovinné předměty

Nevím

nevim

nevim

nevím

nic

nic

nic

nic

rozvrh hodin

víc kroužků

víc ty výlety, taky by byl zajímavý kroužek na přednes, prezentování, to by se mohlo hodit, třeba i soutěž pak.

Více drobných úkolů místo velkých občasných.

více kroužků; kvalitnější pedagogové a vychovatelé s vnitřní motivací vykonávat tuto profesi - dostatečně fundovaní, se zájmem o práci s dětmi, empatií a dobrými nápady pro činnosti; lepší materiální vybavení

Více výletů ke koním...

volný vstup do tělocvičny

Všechno

všechno

vybaveni

zatím nic

14. Jsem ...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dívka2575,76 %78,13 %  
chlapec824,24 %25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šumpichová, B.Volný čas dětí (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://volny-cas-deti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.