Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trávení volného času v naší přírodě
Trávení volného času v naší přírodě
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Popelková |
---|---|
Šetření: | 06. 03. 2015 - 19. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 245 |
Počet otázek (max/průměr): | 29 / 21.03 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který má za cíl osvětlit vztah obyvatel České republiky k trávení odpočinku v naší přírodě. Dotazník je zcela anonymní a získaná data budou sloužit jako podklad pro moji diplomovou práci na téma: Strategie rozvoje rekreačních funkcí městských lesů.
Předem děkuji za Vaši ochotu a věnovaný čas.
Petra Popelková
Odpovědi respondentů
1. Kde trávíte nejčastěji dovolenou/prodloužené víkendy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jinde v České republice | 195 | 79,59 % | 79,59 % |
V zahraničí | 33 | 13,47 % | 13,47 % |
Na Domažlicku | 17 | 6,94 % | 6,94 % |
2. S kým jezdíte na dovolenou nebo výlety?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
3. Jakým způsobem trávíte víkend nebo dovolenou?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
4. Pokud jste zvolili u možnosti aktivní dovolená alespoň "občas", co konkrétně preferujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Turistika | 182 | 81,25 % | 74,29 % |
Cyklistika | 117 | 52,23 % | 47,76 % |
Lyžování | 84 | 37,5 % | 34,29 % |
In-line bruslení | 44 | 19,64 % | 17,96 % |
Horolezectví | 21 | 9,38 % | 8,57 % |
plavání | 3 | 1,34 % | 1,22 % |
geocaching | 2 | 0,89 % | 0,82 % |
běh | 2 | 0,89 % | 0,82 % |
vodactvi | 2 | 0,89 % | 0,82 % |
jezdectví | 2 | 0,89 % | 0,82 % |
orientační běh | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
snowboarding, jízda na koni | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Airsoft | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
kajak na divoke vode | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
frisbee ultimate, behani | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Roadtrip | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
tramping, vodní turistika | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
poznávání jiných měst a kultur | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
speleologie | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Kokot | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
voda | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
via ferrata | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
rybaření | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Snowboard | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Canicross, dogtrekking, celodenní tůry s koňmi. | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
plavani, potapeni | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
raketové sporty: tenis, squash, badminton | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Geocaching. | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Výcvik psů, jízda na koni | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Potápění. | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
rafty | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Kutilství | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
běžky | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
zadne | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
tenis, badminton | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
dogtrekking, vyjížďky na koních | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Provozuji aktivně závody rallye. Pro někoho možná nejde o sport, nebo jde o sport pasivní, ale opak je pravdou :) A nejde samozřejmě jen o adrenalin. Za závodní víkend jezdec vypotí i víc jak 2 litry, a zatížení svalů hlavně rukou a nohou je velmi vysoké. | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
Čištění Brd - aktivně vynáším odpadky a věci, co do přírody nepatří... | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
koloběžka | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
kolobrnda | 1 | 0,45 % | 0,41 % |
5. Jaké zdroje využíváte při výběru místa výletu nebo dovolené?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
6. Kolikrát jste navštívili naučnou stezku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdy → otázka č. 9, Jednou → otázka č. 7, Víckrát → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Víckrát | 191 | 77,96 % | 77,96 % |
Jednou | 28 | 11,43 % | 11,43 % |
Nikdy | 26 | 10,61 % | 10,61 % |
7. Jak hodnotíte úroveň naučných stezek, které jste měl možnost navštívit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl jsem většinou spokojen | 120 | 54,05 % | 48,98 % |
Průměr (50:50) | 50 | 22,52 % | 20,41 % |
Byl jsem vždy spokojen | 45 | 20,27 % | 18,37 % |
Byl jsem většinou nespokojen | 7 | 3,15 % | 2,86 % |
8. V čem spočívala Vaše spokojenost/nespokojenost?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Někdy je naučného povídání příliš mnoho a nemáme trpělivost vše přečíst, někdy ani tolik času.
bohužel v některých částech se nacházejí nemilá překvapení
Byl jsem spokojen s tím, že jsem se něco nového dozvěděl. Správnost obsahu jsem obvykle posoudit nedokázal, protože nemám dostatečné znalosti v přírodních vědách ani v historii.
Byla jsem spokojená s informacemi uvedených na naučných tabulích během celé trasy, které byly velmi poučné a užitečné.
Byla přehledně značená s místy pro odpočinek, s informacemi k danému místu.
Často se stezka vytvoří, ale už neudržuje, nebo jsou tabule rozmístěny náhodně bez souvislosti obsahu s okolím.
človek se během procházky i vzdělá
člověk se něco dozví
dal jsem si u cedule svacinu
dobré a přehledné značení a trasy
dobré značení, informace o místě
dobré značení, mnoho informačních tabulí s popisem zajímavostí v místě
Dobré značení, poutavě zpracované informace na informačních panelech, interaktivita
Dobré značení, zajímavá zastavení, získání nových informací
Dobré značení, zajímavé informace.
Dobře značená cesta, informace na stezce, občerstvení v okolí, dostupnost
Dověděla jsem se něco nového o dané lokalitě, nebo o zvířatech či rostlinách žijících v těchto místech.
historicke, prirodni zajimavosti, obohaceni vedomosti
Informace nebyly zajímavě podané.
Informace o okolí/problematice
Informace, upravené cesty, málo lidí, docela pořádek
Informační tabule vhodně doplňovala místo, které jsem navštívila.
informační tabule, upravená "cesta", některé tabule byly poničené či počmárané, což je škoda
interaktivní tabule
Jak to je zařízené, jak je udělána celkově ta stezka.
Je mnohem zajímavější se dozvědět o dané lokalitě přímo z instalovaných informačních stojanů, než si doma číst různé bedekry, průvodce, brouzdat po internetu apod.
Jednou jsme šli tak dlouho po naučné stezce, až nás dovedla doprostřed lesa, kde končila, 20km od auta. Neměli jsme absolutní ponětí kde jsme, protože stezka měla končit u vlakového nádraží a vlakem jsme se chtěli vrátit zpátky k autu, takhle jsme tou naučnou stezkou museli jít těch 20km zpátky po stejné trase a s dvěmi čtyřletými dětmi.
Krásná příroda,dobré značení.
Málo relevantních informací, zbytečně mnoho nic neříkajících rádobyzajímavých obrázků.
Mám rád naučné cedule.
Na stezky většinou narazíme omylem, semtam si něco přečteme, ale nějak nás to neoslovuje.
na většině míst bych uvítala informace sdělené trochu poutavěji, neškodila by větší atraktivita informací pro děti
Neco jsem se dozvedel
Někdy je naučná stezka příliš obsáhlá, mnoho informací
Někdy problém se značením či poškozené tabule
Někdy se na tabulích opakují věci příliš polopaticky, už to vím předem.
Některé jsou poměrně neupravené, zanedbané, málo "naučné", nebo zkrátka ne tak zajímavé jak by si člověk představoval.
Některé stezky byly po čase zničené a neobnovené. Především ty s nápisem "hrazeno z dotací EU".
Nemám ráda, když je na tabulích příliš mnoho podrobného, odborného textu. Když je na tabuli seznam dvaceti rostlin a bez fotek nebo kreseb, rozpis historie vlastníků nějakého objektu atp., po pár metrech nevím, co tam bylo... Preferuji vypíchnutí pár nejzajímavějších informací, mám ráda názorné obrázky nebo fotky (u starších objektů i dobové), případně schéma a populárně naučným způsobem vysvětlené, jak něco funguje
nepřesné, nebo dokonce mylné informace
nepřesnosti či dokonce chybné údaje v textu
nezajímavá forma poskytnutí informace. neudžované
Nízká odbornost textů.
nové poznatky
Nuda, pouze tabule s nějakými informacemi bez invence. Často příliš dlouhý text.
Občas bývají cedule rozbité.
občas jsou pro mě informace nedostatečné
Občas nepřehledné značení, ale jinak skvělé.
obvykle mě to moc nebaví/nezaujme
Poučné a přehledné
Prohloubila mé znalosti o navštívené lokalitě./ Větší nepořádek způsobený větším množstvím turistů. Nedostatečné množství odpadkových košů. Narušování klidu přírody turisty většinou s malými dětmi. Někdy moc detailních informací, které byly napsány drobným písmem.
Přehledné
Přehledné informační tabule, upravené stezky
přehledné značení
přehlednost, zajímavé
přehlednost, značení tras, zajmavosti trasy, vhodné i pro děti
rád se něco dozvídám
Rozšíření znalostí o daném místě nebo o přírodě, většinou rozumný rozsah (nezdržující)
Slušné informace ale mohlo by jich být více
Spokojenost - způsob vypracování atd., nespokojenost - vandalismus, špatný stav (neudržovaný) apod.
Spokojenost s utvářením stezky, informativními tabulemi atd., nespokojenost s občasným problematickým udržováním pořádku na stezce (ale to je věc spíše těch, kterým nevadí odhazovat okolo sebe odpadky).
spokojenost-obsažnost informací, někdy jsou stezky spojené se splněním úkolu (pro menší turisty) nespokojenost-s lidským faktorem- vandalismem, nepořádností (nakládání s odpadky), ale to je v morálce, s tímto tématem to úplně nesouvisí
Sposta informací/nepořádek okolo stezek
srozumitelnost textů
Špatná úroveň/kvalita stezek.
špatné značení
trapárna
Třeba obecnější informace namísto odbornějších nebo podrobných.
Turistické trasy bývají zajímavější, vedou hezčí krajinou, není tam tolik lidí
Upravené cesty, odpočívadla s populárně naučnými texty
v adrenalinu
v orientaci
většinou dobře značené v terénu a s hodně informacemi o lokalitě, někdy vede až moc po silnici
Většinou jsem na ni narazil jen náhodou, takže me prijemne překvapilo, ze se o daném místě i něco dozvím.
Vybraná místa nauč. stezek jsou atraktivní, upravená. Jako plus hodnotím i informace o místě - hlavně fota a popisky živočichů a rostlin. Nespokojenost? Atraktivní stezky volí k výletům více lidí, takže určitá přeplněnost některých míst.
vždy jsem se dostal kam jsem chtěl
Zajímavá místa se zajímavými informacemi na správných místech
zajímavé informace
Zajímavé informace, příjemné prostředí stezek, objevení jinak zapadlých a méně známých míst
Zajímavé zpestření výletu, získání zajímavých informací o oblasti.
Zajimave, ma to kouzlo, ma to cil, deti to miluji
Zajímavosti a dobra přehlednost informace
Zas taková pecka to nikdy nebyla.
Zničení vandaly, nepřehlednost údajů
9. Kdybyste se mohl podílet na návrhu nové naučné stezky, co byste přivítal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zařadil bych „hravá“ zastavení pro děti („poučení hrou“) | 126 | 51,43 % | 51,43 % |
Zařadil bych zastavení s větší interaktivitou (i pro dospělé) | 120 | 48,98 % | 48,98 % |
Zařadil bych logická zastavení (např. hlavolamy, kvízy) | 97 | 39,59 % | 39,59 % |
Zařadil bych sportovní zastavení (např. překážková dráha) | 96 | 39,18 % | 39,18 % |
Zařadil bych zastavení s větším množstvím zobrazených informací | 56 | 22,86 % | 22,86 % |
Zařadil bych zastavení rozvíjejících zručnost | 55 | 22,45 % | 22,45 % |
Zařadil bych možnost získání rozsáhlejších informací např. pomocí QR kódu pro mobilní telefon | 54 | 22,04 % | 22,04 % |
Neměnil bych nic, běžný typ stezek (naučné tabule v přírodě) mi vyhovuje | 51 | 20,82 % | 20,82 % |
Zařadil bych střechy pro možnost svačiny oběda v případě deště | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
Margot | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
zastavení rozvíjející kreativitu (sociální, výtvarnou...) | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
Obcerstveni | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
Miniprojekt na místě - najít nejakou konkretni rostlinu a ochutnat ji nebo neco takoveho vic kontaktniho | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
je mi to jedno | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
upozornil bych na nevhodné nápady "ekologických (tzn politických) organizaci (jako Greenpeace, Hnuti Duha, ap) | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
neznám naučné stezky | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
Snažil bych se aby stezka byla zajímavá, pestrá, zasazená do hezké přírody, ale zároveň dostupná autem, a asi bych se snažil oživit ji dotykové monitory, namluveným komentářem ke každému místu, možností stáhnout si do mobilu průvodce s obrázky a komentáři | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
Zařadila bych výhružku trestu smrti každému, kdo by chtěl v přírodě něco odhodit... Žádné moderní technologie do přírody nepatří, proboha! | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
nebyla jsem nikdy, nevím | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
10. Jak hodnotíte využití moderních technologií v lesních naučných stezkách? (např. Zobrazení doplňujících informací k tématu (zvuky, další obrázky, videa) prostřednictvím QR kódu a mobilního telefonu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kladně, pokud jsou aplikovány s rozumem | 120 | 48,98 % | 48,98 % |
Velmi kladně, stezka se díky nim může stát atraktivnější | 50 | 20,41 % | 20,41 % |
Záporně, moderní technika nemá v lese co dělat | 33 | 13,47 % | 13,47 % |
Spíše záporně, působí spíše rušivě | 27 | 11,02 % | 11,02 % |
Nevím, co je QR kód | 15 | 6,12 % | 6,12 % |
11. Vlastníte chytrý telefon nebo tablet s internetem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 178 | 72,65 % | 72,65 % |
Ne, ani jeho pořízení v nejbližší době neplánuji | 56 | 22,86 % | 22,86 % |
Ne, ale plánuji si jej pořídit | 11 | 4,49 % | 4,49 % |
12. Od kolika let vlastní vaše dítě „chytrý“ telefon nebo tablet s internetem? Pokud děti nemáte, odpovězte prosím hypoteticky (kdybyste měl děti).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od 11-15 let | 112 | 45,71 % | 45,71 % |
Od 7-10 let | 70 | 28,57 % | 28,57 % |
Od více než 15-ti let | 50 | 20,41 % | 20,41 % |
Od méně než 7-mi let | 13 | 5,31 % | 5,31 % |
13. Jaký je Váš vztah k poznávání zajímavostí o lese a přírodě obecně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokud jsou zajímavosti na místě, které jsem stejně navštívil (např. v rámci tabulí naučné stezky) rád si je přečtu | 109 | 44,49 % | 44,49 % |
Aktivně sám vyhledávám informace (např. na internetu, v knihách) | 75 | 30,61 % | 30,61 % |
Tabuli si přečtu, pouze pokud je přehledná a stručná | 55 | 22,45 % | 22,45 % |
Negativní – tabule nemají v lese co dělat | 3 | 1,22 % | 1,22 % |
Nezajímá mě to, tabule zásadně nečtu | 3 | 1,22 % | 1,22 % |
14. Ovlivňujete vztah svých dětí k lesu a přírodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Učím je mít les a přírodu rád(a) | 160 | 65,31 % | 65,31 % |
Nemám děti | 79 | 32,24 % | 32,24 % |
Nechávám to na škole/kroužku | 5 | 2,04 % | 2,04 % |
Nezajímá mě to | 1 | 0,41 % | 0,41 % |
15. V jakém kraji žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Hlavní město Praha → otázka č. 21, Středočeský → otázka č. 21, Jihočeský → otázka č. 21, Plzeňský → otázka č. 16, Karlovarský → otázka č. 21, Ústecký → otázka č. 21, Liberecký → otázka č. 21, Královéhradecký → otázka č. 21, Pardubický → otázka č. 21, Kraj Vysočina → otázka č. 21, Olomoucký → otázka č. 21, Moravskoslezský → otázka č. 21, Jihomoravský → otázka č. 21, Zlínský → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 86 | 35,1 % | 35,1 % |
Plzeňský | 34 | 13,88 % | 13,88 % |
Středočeský | 33 | 13,47 % | 13,47 % |
Jihomoravský | 17 | 6,94 % | 6,94 % |
Moravskoslezský | 14 | 5,71 % | 5,71 % |
Pardubický | 11 | 4,49 % | 4,49 % |
Ústecký | 11 | 4,49 % | 4,49 % |
Zlínský | 9 | 3,67 % | 3,67 % |
Olomoucký | 7 | 2,86 % | 2,86 % |
Královéhradecký | 7 | 2,86 % | 2,86 % |
Kraj Vysočina | 5 | 2,04 % | 2,04 % |
Jihočeský | 5 | 2,04 % | 2,04 % |
Liberecký | 4 | 1,63 % | 1,63 % |
Karlovarský | 2 | 0,82 % | 0,82 % |
16. Žijete na Domažlicku (v okrese Domažlice)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 25 | 69,44 % | 10,2 % |
Ne | 11 | 30,56 % | 4,49 % |
17. Jak hodnotíte možnosti rekreačního vyžití v okolí Domažlic (procházky, vyhlídky, lavičky…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem spíše spokojen | 17 | 73,91 % | 6,94 % |
Jsem plně spokojen | 3 | 13,04 % | 1,22 % |
Jsem spíše nespokojen | 2 | 8,7 % | 0,82 % |
Nevím/nemohu se vyjádřit | 1 | 4,35 % | 0,41 % |
18. Jak hodnotíte možnosti sportovního vyžití v okolí Domažlic?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem spíše spokojen | 14 | 60,87 % | 5,71 % |
Jsem plně spokojen | 5 | 21,74 % | 2,04 % |
Jsem spíše nespokojen | 2 | 8,7 % | 0,82 % |
Nevím/nemohu se vyjádřit | 2 | 8,7 % | 0,82 % |
19. Jak hodnotíte v okolí Domažlic dostatek míst pro vyžití dětí (dětská hřiště, apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem spíše spokojen | 9 | 39,13 % | 3,67 % |
Nevím/nemohu se vyjádřit | 6 | 26,09 % | 2,45 % |
Jsem spíše nespokojen | 4 | 17,39 % | 1,63 % |
Jsem plně spokojen | 4 | 17,39 % | 1,63 % |
20. Co byste v okolí Domažlic přivítal(a) vybudovat/rozšířit do budoucna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Odpočinkové zóny (lavičky, ohniště, altánky…) | 12 | 52,17 % | 4,9 % |
Lanový park | 9 | 39,13 % | 3,67 % |
Naučná stezka (interaktivní, netradiční, něčím zajímavá) | 8 | 34,78 % | 3,27 % |
Cyklostezky | 7 | 30,43 % | 2,86 % |
Stezky pro in-line bruslaře | 5 | 21,74 % | 2,04 % |
Sportovní zázemí v přírodě (překážky, hrazda, kladina…) | 4 | 17,39 % | 1,63 % |
Dětská hřiště (pískoviště, skluzavka…) | 3 | 13,04 % | 1,22 % |
Venkovní fitness | 1 | 4,35 % | 0,41 % |
novou knihovnu | 1 | 4,35 % | 0,41 % |
koupaliště na léto | 1 | 4,35 % | 0,41 % |
21. Navštívili jste někdy okolí Domažlic?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, opakovaně → otázka č. 22, Ano, pouze jednou → otázka č. 23, Ne, ale uvažuji o tom → otázka č. 24, Ne, ani o tom neuvažuji → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, opakovaně | 72 | 29,39 % | 29,39 % |
Ne, ale uvažuji o tom | 60 | 24,49 % | 24,49 % |
Ano, pouze jednou | 58 | 23,67 % | 23,67 % |
Ne, ani o tom neuvažuji | 55 | 22,45 % | 22,45 % |
22. Co Vás na Domažlicku zaujalo, co Vás přimělo návštěvu opakovat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
bydleni
Bydlí mi tam příbuzní. Z tohoto důvodu mám k tomuto kraji kladný vztah. Navíc mám ráda jeho historii, přírodu a památky.
Bydlím tady, poznávat okolí mého bydliště.
Bydlím tu a chodila jsem do Domažlic na Gymnázium J.Š.Baara
byl jsem tam tábořit a na vandru
Český les
historie, priroda
Hlavne Kozy na
Jeden z prarodičů odtamtud pocházel, proto jsme se také dostali k údržbě a obnovení tamějšího hrobu a došlo i na zjišťování dalších předků tam pochovaných podle matriky. Také si velmi cením udržování taměších lidových tradic a vůbec tradičních vztahů na vesnici.
Jezdím tam především z výzkumných důvodů - studuji folklor apod. Ale též příroda je tam krásná. Po cestě se ještě stavuji na hradě Švihov, takže i to s tím mám spojené. Jinak každoročně navštěvuji Chodské slavnosti...
Krajina, historie se spoustou zajímavých míst, chodské slavnosti
krásná krajina a příroda, zajímavá historie a památky, Chodské slavnosti
Krásná krajina i města
Mám tam chatu :)
Nebyl jsem tam na výletě, ale v souvislosti se závody které jezdím a na které se chodím i koukat jako divák.
nevim nepamatuju
příroda dovolená, práce
příroda, lidé, tradice, charakteristický styl a výzdoba staveb, kultura, historie
příznivé klima
Rodiče sem jezdívali (rádi četli J.Š.Baara) a máme tu příbuzné, jinak Domažlicko je vůbec krásný kraj se zajímavou historií a krásnou přírodou.
Rodina a přátelé
Rodina, ale i kraj jako takový je zajímavý, různé architektonické i přírodní památky
Vzdálení příbuzní, jako dítě jsem tam s babičkou trávila každé léto. V dnešní době se tam občas zajedu podívat, ne však častěji jak 1x do roka.
Vždit v Domažlicích bydlím.
žijí tam moji rodiče
23. Uvažujete o opakování návštěvy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Ne → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 47 | 73,44 % | 19,18 % |
Ne | 17 | 26,56 % | 6,94 % |
24. Z jakého důvodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
21: Nevím, je pravděpodobné, že ano; 23: Že o tom neuvažuji neznamená, že nechci
Banány
Byl jsem tam na cyklodovolené a moc se mi tam líbilo.
co tam?
Daleko. Neni tam kajak
dělám to tak vždy, když se mi tam líbí
Domažlice jsou asi daleko a nic mě tam neláká, ráda bych poznala nejdříve bližší místa kdybych měla možnost.
Je tam krásně, hodní lidé a užasná příroda.
Je to daleko.
Je to na druhém konci republiky - moc daleko
Jedná se o území s velkou tradicí.
jela bych, ale je to fakt daleko, děti nemají rády dlouhé cestování a někam bez dětí se dostanu fakt výjimečně, určitě bych kvůli tomu nejela z Pardubic a do Domažlic
Jen jednou jsem tam byl, když jsem jel na Šumavu. Mám spíše rád přírodu a nebo raději jedu k moři na dovolenou.
Jeste jsem tam nebyl, takže me láká poznat to tam. Nic konkrétního.
ještě jsme tam nebyli, tak proč ne?
Jiná místa mě momentálně lákají víc.
Kolace
koláč
krásná příroda a Domažlice město
Krásná příroda a možnost cykloturistiky
Krásné město a jedno z mála, kde jsem ještě nebyla.
lákají mě různá místa v ČR, proto nevylučuji možnost,navštívit v budoucnu Domažlicko, i když o něm nemám nyní mnoho informací
Líbila se mi tamní příroda
libilo se mi tam
Líbilo se mi tam
líbilo se mi tam :-)
Líbilo se mi tam.
Líbilo se mi tam.
mám to daleko
Máme tam kamaráda se psem.
moc o něm nevím
Moc se mi tam líbilo.
Na Domažlicku a v Českém lese jsem nikdy nebyl, ale věřím, že je to tam pěkné a za výlet by to stálo.
nebyla zatim přiležitost
Nechce se mi
není čas
Netusim,co tam je za zajímavost,ale po vyplnění dotazníku vygooglim :-)
nevím, jsou další místa, kde jsme nebyli
Nevim:)
Nevím.
neznám ten kraj dobře
Nikdy mě jet do okolí Domažlic nenapadlo, jezdíme spíše na Šumavu, do okolí Sušice, Kašperských Hor..
Nikdy mě to nenapadlo
Nikdy mě to nenapadlo.
O této části čr v podstatě nic nevím.
Od poslední návštěvy je to již dávno a jistě je tam mnoho dalších zajímavých míst, které jsem ještě nenavštívil.
pěkný kraj
Poznávání nových koutů ČR, které jsem ještě nenavštívila.
prdel Světa
Preferuji zahraniční destinace
protože jsem tam nikdy nebyla
Protože při 1. návštěvě jsem měl málo času.
protože sem tam nikdy nebyla
příbuzný
příjemné prostředí i lidé
Psal jsem si s Peťulkou z Domažlic
Rád poznávám nová místa, kde jsem vůbec nebyl nebo je to už dávno.
Ráda poznávám nová místa
ráda se podívám všude
Spise se pohybuji ve Strednich Cechach, Berounsko, je tu hromada krasnych stale neobjevenych mist.
Turistika a poznání krás čr
Už si to nepamatuju. Navíc byl všude sníh.
Velmi krásné, klidné místo, relativně málo turistů, milí lidé.
Všechny části ČR jsou krásné, časem bych chtěla procestovat a poznat přírodu po celé republice
Zatím jsem se tam nestihla podívat, ale protože se chci podívat všude :o))), tak na to, dá-li Bůh, jednou dojde
zatím nemám důvod proč navštívit zrovna okolí Domažlic.
zatím to neplánuji
25. Mohly by Vás následující turistické cíle přimět k návštěvě Domažlic a okolí?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 157 | 64,08 % | 64,08 % |
Muž | 88 | 35,92 % | 35,92 % |
27. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 130 | 53,06 % | 53,06 % |
31-40 | 45 | 18,37 % | 18,37 % |
41-50 | 28 | 11,43 % | 11,43 % |
51 a více | 28 | 11,43 % | 11,43 % |
Méně než 18 | 14 | 5,71 % | 5,71 % |
28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 122 | 49,8 % | 49,8 % |
Středoškolské s maturitou | 88 | 35,92 % | 35,92 % |
Základní | 14 | 5,71 % | 5,71 % |
Vyšší odborné | 13 | 5,31 % | 5,31 % |
Středoškolské bez maturity (výuční list) | 8 | 3,27 % | 3,27 % |
29. Jaká je velikost obce (počet obyvatel), ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více než 500 000 obyvatel | 81 | 33,06 % | 33,06 % |
1 000 - 10 000 obyvatel | 48 | 19,59 % | 19,59 % |
10 000 - 50 000 obyvatel | 41 | 16,73 % | 16,73 % |
250 – 1 000 obyvatel | 29 | 11,84 % | 11,84 % |
100 000 - 500 000 obyvatel | 22 | 8,98 % | 8,98 % |
50 000 - 100 000 obyvatel | 14 | 5,71 % | 5,71 % |
Méně než 250 obyvatel | 10 | 4,08 % | 4,08 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.