Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vplyv hudobných žánrov na študijné výsledky

Vplyv hudobných žánrov na študijné výsledky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hudecová
Šetření:11. 11. 2010 - 21. 11. 2010
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Týmto dotazníkom chcem primárne zistiť, či majú rôzne hudobné žánre vplyv na naše študijné výsledky, a teda či zmenou hudobného žánru, ktorý počúvame môžeme zmeniť (zlepšiť) naše študijné výsledky. Dúfam, že na dotazník odpovie čo najviac respondentov, aby sa výsledky aspoň trochu blížili k pravde.

Každému vopred ďakujem za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Základnú školu som navštevoval/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9 rokov10376,87 %75,74 %  
8 rokov1914,18 %13,97 %  
menej ako 5 rokov128,96 %8,82 %  

Graf

2. Moje výsledky na základnej škole by som zhodnotil/a ako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborne (1 - 1,4)7857,78 %57,35 %  
veľmi dobré (1,5 - 2,4) 4029,63 %29,41 %  
dobré (2,5 - 3,4)1611,85 %11,76 %  
dostatočné (3,5 - 4,4)10,74 %0,74 %  

Graf

3. Na základnej škole som rád/a počúval/a hudbu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komerčná hudba, radiové hity .. 6346,67 %46,32 %  
rock, metal, punk...3525,93 %25,74 %  
rap, hiphop, r´n´b...1712,59 %12,5 %  
nepočúval/ som žiadnu hudbu107,41 %7,35 %  
tanečná hudba (techno, house, trance..)85,93 %5,88 %  
ľudová hudba, klasická hudba, country...21,48 %1,47 %  

Graf

4. Navštevujem/ Navštevoval/a som strednú školu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gymnázium8361,48 %61,03 %  
strednú odbornú školu5238,52 %38,24 %  

Graf

5. Moje výsledky na strednej škole by som zhodnotil/a ako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veľmi dobré (1,5 - 2,4)5540,74 %40,44 %  
dobré (2,5 - 3,4)4029,63 %29,41 %  
výborné (1 - 1,4)3727,41 %27,21 %  
dostatočné (3,5 - 4,4)21,48 %1,47 %  
nedostatočné (4,5 - 5)10,74 %0,74 %  

Graf

6. Štúdium na strednej škole som ukončil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturitnou skúškou10980,74 %80,15 %  
zatiaľ študujem na strednej škole2417,78 %17,65 %  
záverečnou skúškou10,74 %0,74 %  
neúspešne10,74 %0,74 %  

Graf

7. Počas štúdia na strednej škole som obľuboval/a/obľubujem najmä hudbu :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rock, metal, punk5238,52 %38,24 %  
komerčná hudba, rádiové hity ..3425,19 %25 %  
tanečná hudba (techno, house, trance..)2417,78 %17,65 %  
rap, hiphop, r´n´b...2115,56 %15,44 %  
nepočúvam/ nepočúval/a som hudbu21,48 %1,47 %  
ľudová hudba, klasická hudba, country ..21,48 %1,47 %  

Graf

8. Momentálne preferujem hudobné žánre ako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rock, metal, punk...5742,22 %41,91 %  
komerčná hudba, rádiové hity ..3828,15 %27,94 %  
tanečná hudba (techno, house, trance..)1813,33 %13,24 %  
rap, hiphop, r´n´b...128,89 %8,82 %  
ľudová hudba, klasická hudba, country ..53,7 %3,68 %  
nepočúvam hudbu53,7 %3,68 %  

Graf

9. Som študentom vysokej školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, ekonomické zameranie4432,59 %32,35 %  
nie, zatiaľ som študent strednej školy2720 %19,85 %  
áno, filozofické a humanitné zameranie1611,85 %11,76 %  
nie, pracujem1410,37 %10,29 %  
áno, prirodovedné zameranie85,93 %5,88 %  
áno, technické a strojárenské zameranie, stavebníctvo75,19 %5,15 %  
áno, pedagogické zameranie64,44 %4,41 %  
áno, lekárske, zdravotnícke, farmaceutické a veterinárne zameranie53,7 %3,68 %  
áno, umelecké zameranie32,22 %2,21 %  
nie, iná činnosť32,22 %2,21 %  
áno, právnické zameranie21,48 %1,47 %  

Graf

10. Moje výsledky na vysokej škole by som ohodnotil/ ako:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré3840,43 %27,94 %  
veľmi dobré3436,17 %25 %  
vynikajúce1515,96 %11,03 %  
dostatočné66,38 %4,41 %  
nedostatočné11,06 %0,74 %  

Graf

11. Počas domácej prípravy do školy počúvaš/počúval/a si hudbu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, občas6548,15 %47,79 %  
skôr nie ako áno4029,63 %29,41 %  
áno, vždy1813,33 %13,24 %  
nie, nikdy1511,11 %11,03 %  

Graf

12. Opakoval som ročník:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie, nikdy12592,59 %91,91 %  
áno, na strednej škole53,7 %3,68 %  
áno, na vysokej škole42,96 %2,94 %  
áno, na základnej škole10,74 %0,74 %  

Graf

13. Patrím do vekovej skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 18 do 20 rokov5137,78 %37,5 %  
od 20 do 22 rokov 4936,3 %36,03 %  
od 22 a viac rokov2216,3 %16,18 %  
od 16 do 18 rokov139,63 %9,56 %  

Graf

14. Aké si pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9066,18 %66,18 %  
muž4633,82 %33,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Moje výsledky na základnej škole by som zhodnotil/a ako:

  • odpověď výborne (1 - 1,4):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menej ako 5 rokov na otázku 1. Základnú školu som navštevoval/a:

4. Navštevujem/ Navštevoval/a som strednú školu:

  • odpověď gymnázium:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menej ako 5 rokov na otázku 1. Základnú školu som navštevoval/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 rokov na otázku 1. Základnú školu som navštevoval/a:

8. Momentálne preferujem hudobné žánre ako:

  • odpověď rock, metal, punk...:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rock, metal, punk na otázku 7. Počas štúdia na strednej škole som obľuboval/a/obľubujem najmä hudbu :

9. Som študentom vysokej školy?

  • odpověď nie, zatiaľ som študent strednej školy:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zatiaľ študujem na strednej škole na otázku 6. Štúdium na strednej škole som ukončil/a:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 16 do 18 rokov na otázku 13. Patrím do vekovej skupiny:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Základnú školu som navštevoval/a:

2. Moje výsledky na základnej škole by som zhodnotil/a ako:

3. Na základnej škole som rád/a počúval/a hudbu:

4. Navštevujem/ Navštevoval/a som strednú školu:

5. Moje výsledky na strednej škole by som zhodnotil/a ako:

6. Štúdium na strednej škole som ukončil/a:

7. Počas štúdia na strednej škole som obľuboval/a/obľubujem najmä hudbu :

8. Momentálne preferujem hudobné žánre ako:

9. Som študentom vysokej školy?

10. Moje výsledky na vysokej škole by som ohodnotil/ ako:

11. Počas domácej prípravy do školy počúvaš/počúval/a si hudbu?

12. Opakoval som ročník:

13. Patrím do vekovej skupiny:

14. Aké si pohlavie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Základnú školu som navštevoval/a:

2. Moje výsledky na základnej škole by som zhodnotil/a ako:

3. Na základnej škole som rád/a počúval/a hudbu:

4. Navštevujem/ Navštevoval/a som strednú školu:

5. Moje výsledky na strednej škole by som zhodnotil/a ako:

6. Štúdium na strednej škole som ukončil/a:

7. Počas štúdia na strednej škole som obľuboval/a/obľubujem najmä hudbu :

8. Momentálne preferujem hudobné žánre ako:

9. Som študentom vysokej školy?

10. Moje výsledky na vysokej škole by som ohodnotil/ ako:

11. Počas domácej prípravy do školy počúvaš/počúval/a si hudbu?

12. Opakoval som ročník:

13. Patrím do vekovej skupiny:

14. Aké si pohlavie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hudecová, B.Vplyv hudobných žánrov na študijné výsledky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vplyv-hudobnych-zanrov-na-studijne-vysledky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.